جریان زندگی توسط تیم استاد زیبایی Sephora تعدیل شد و ناشران مجلات معتبر مد و بلاگ نویسان زیبایی را درگیر کرد که در مورد شش روند زیبایی جهانی زیبایی مورد بحث قرار گرفتند: Tincted Skincare ، دختر براق ، جنگل ماجراجویی ، Braids Naughty ، عطر Floral و احترام به محیط زیست. این فعالیت الهام بخش باعث شده است که تفسیر مدرن و فلسفه عملگرایانه Sephora در مراقبت از پوست ، آرایش ، عطر و لوازم آرایش مو برای فصل مد بهار / تابستان 2020 به زندگی ادامه یابد.
Sephora ، که 15 سال در بازار چین است ، با نهایت دقت و مراقبت از برندهای طاقچه زیبایی ، نهایت استفاده و انتخاب را برای فروش محصولات چینی خود ارائه می کند تا تجارب زیبایی و انحصاری و لذت بخش را در اختیار مصرف کنندگان چینی خود قرار دهد. روز مجازی Sephora Day یک بار دیگر تفسیر خلاقانه این برند از یک تجربه واقعی کانال همه را نشان داد. مشاغل ، رسانه ها و لمس های اجتماعی به طور مؤثر با مصرف کنندگان متصل شده اند و حتی طرفداران زیبایی بیشتری را نیز به آن وارد کرده اند چین کلیشه ها را سؤال کنید و بتوانید شخصاً تعریف کنید که چه چیزی قدرت زیبایی را تشکیل می دهد.
عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1159453/Sephora.jpg
عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1158976/Sephora_Day.jpg
منبع Sephora