سانفرانسیسکو13 ژانویه 2021 / PRNewswire / – برنامه Annie ، شرکت تجزیه و تحلیل داده ها و تلفن همراه که به مارک ها و ناشران کمک می کند تا تجربه برنده شدن در دستگاه های تلفن همراه را ایجاد کنند ، امروز دولت موبایل 2021. این ارزیابی سالانه مروری دارد بر اهمیت جهانی دستگاه های تلفن همراه برای صنایع و اقتصاد جهانی.

در سال 2020 شتاب در پذیرش دستگاه های تلفن همراه مشاهده شد ، با وجود مصرف کنندگان با استفاده از دستگاه های تلفن همراه خود برای اتصال ، کار ، یادگیری ، بازی و فرار با وجود محدودیت های اعمال شده از همه گیر COVID-19 روش زندگی آنها مصرف کنندگان 143 میلیارد در برنامه های تلفن همراه در سال 2020 هزینه کرده اند که 20 درصد افزایش نسبت به سال 2019 است. بازارهای عمده ای که این هزینه ها را انجام می دهند شامل چین ، ایالات متحده ، ژاپن ، کره است. جنوب و انگلستان.

در اینجا برخی از یافته های اصلی تجزیه و تحلیل وجود دارد:

  • زمان صرف شده در دستگاه های تلفن همراه منفجر شده است: 4.2 ساعت در روز صرف دستگاه های اندرویدی شده است که 3.5 تریلیون ساعت است که به ترتیب 20٪ و 25٪ بیشتر از سال 2019 است.
  • بازی دستگاه های تلفن همراه بی نظیر است: این صنعت در شرف عبور از 120 میلیارد دلار هزینه مصرف كننده در سال 2021 است كه 1.5 برابر كل بازار بازی خواهد بود.
  • زمان صرف شده ، طبق نسل ها: در ایالات متحده ، Gen Z و Gen Y و Gen X / Baby Boomer به ترتیب 16٪ ، 18٪ و 30٪ زمان بیشتری را به ازای هر کاربر در برنامه های پرکاربرد خود در طول دوازده ماه صرف کردند.
  • برنامه های شبکه های اجتماعی در مرحله اصلی قرار دارند: مدت زمان صرف شده برای این نوع برنامه ها به ازای هر کاربر 325٪ نسبت به سال افزایش یافته است. انتظار می رود TikTok در سال 2021 ماهانه به 1.2 میلیارد کاربر فعال برسد ، زیرا مصرف کنندگان به دنبال برقراری ارتباط و سرگرمی هستند.
  • دستگاه های موبایل صنعت تبلیغات را تقویت می کنند: در سال 2020 ، هزینه تبلیغات 26٪ از 2019 به 240 میلیارد دلار افزایش یافته است.
  • بودجه مهم باقی ماند : 73 میلیارد دلار در شرکت های تلفن همراه سرمایه گذاری شده است که 27 درصد بیشتر از 2019 است
خبر مرتبط  Zepp از Zepp E ، خط جدیدی از لوازم جانبی طراحی شده با سلامتی در ذهن رونمایی کرد

دولت موبایل 2021 نحوه حرکت در اقتصاد کلان و روندهای جمعیتی را نشان می دهد ، که به تعیین مارک های برتر و ناشران پیشرو در زمینه های بازی ، fintech ، خرده فروشی ، رسانه کمک می کند. اجتماعی و ویدئویی ، در میان دیگران.

“جهان برای همیشه تغییر کرده است. همانطور که مردم در سراسر جهان در خانه خود می مانند ، سه سال شاهد سرعت بخشیدن به عادات دستگاه های همراه هستیم. ”” گفت تئودور کرانتز ، رئیس و مدیر عامل شرکت اپ آنی.

خبر مرتبط  ThetaRay راه حل ضد پولشویی (AML) را برای بانكهای خبرنگار در اختیار بانكو سانتاندر قرار می دهد

به گفته جیمز کوردری ، رئیس استراتژی بازاریابی عملکرد در Deliveroo ، “در سال 2020 ما توانستیم بر اجرای استراتژی های تلفن همراه تمرکز کنیم که واقعاً رشد فزاینده ای برای Deliveroo ایجاد کرده اند. با استفاده از برنامه آنی ، ما توانستیم بینش مصرف کننده را با زمینه بازار ترکیب کنیم و تصمیماتی بگیریم که تأثیر زیادی بر عملکرد ما داشته باشد. “

خبر مرتبط  چینگدائو با شرکت های چینی در شرکت در آزمون بزرگ COVID-19 همراه است

در این سال ، این گزارش با یک تجربه تعاملی کاملاً جدید ، بینشی در مورد روایت های اصلی در مورد دستگاه های تلفن همراه در 11 صنعت و 30 کشور ارائه می دهد. تجزیه و تحلیل و برآورد در این گزارش براساس اطلاعات به دست آمده با استفاده از App Annie Intelligence است.

نسخه کامل وضعیت موبایل 2021 را اینجا بخوانید.

درباره برنامه آنی
App Annie معیار صنعت برای داده ها و تجزیه و تحلیل های بازار تلفن همراه است. مأموریت برنامه Annie کمک به مشتریان خود در ایجاد تجارب موفق تلفن همراه و دستیابی به تعالی است.

آرم – https://mma.prnewswire.com/media/653562/App_Annie_Logo.jpg

لینک های مربوطه

http://www.appannie.com

SOURCE برنامه آنی