HANGZHOU ، چین، 7 آگوست 2020 / PRNewswire / – ظهر بعد از ظهر 7 آگوست، دفتر فرهنگی ، رادیو ، تلویزیون و گردشگری شهرداری هانگزو با هدف تقویت نفوذ جهانی از نمایشگاه بین المللی “Linking Hangzhou” بصورت آنلاین راه اندازی کرد. هانگزو به عنوان “مقصد کنفرانس اقتصاد جدید” در حالی که فصل جدیدی از کلانشهر جهان وطنی ارائه می دهد ، احیای آن را نیز پیش بینی می کند هانگزو صنایع فرهنگی و گردشگری در دوره پس از COVID-19. این رویداد از سیستم عاملهای پخش مستقیم و فناوری کنفرانس ویدئویی آنلاین در داخل و خارج از کشور بهره می برد و همزمان تبلیغ می کند هانگزو منابع MICE برای اولین بار به مشتریان در سراسر جهان. این نه تنها نشان دهنده سرزندگی است هانگزو به عنوان “مقصد کنفرانس اقتصادی جدید” ، بلکه پتانسیل نامحدودی را به نمایش می گذارد هانگزو، شهری با شهرت تاریخی و فرهنگی با جذابیت های ماندگار ، زیرا آینده را در آغوش می گیرد. در همان زمان ، این رویداد نیز از 37 دعوت می کند مشتریان MICE سنگاپور برای پیوستن به هانگزوشرکتهای مستقر در مذاکرات تجاری آنلاین با هدف ترویج تصویر جدید شهر و جذب کنفرانس های بین المللی بیشتر.

برجسته 1: هانگزو اولین تبلیغ بین المللی آنلاین در دوره Post-COVID-19

نمایشگاه بین المللی “Linking Hangzhou” یک اقدام اکتشافی دفتر فرهنگ ، رادیو ، تلویزیون و جهانگردی شهرداری Hangzhou است که برای اولین بار پخش زنده MICE خود را در سراسر جهان پخش می کند. این دفتر با اقتباس از دوره پس از COVID-19 ، تبلیغ می کند هانگزو نقاط قوت و منابع به عنوان مقصد کنفرانس اقتصادی جدید از طریق Dingtalk ، BizConf Video و سیستم عامل های شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و یوتیوب به عنوان یک مقصد کنفرانس اقتصادی جدید به جهان معرفی شده اند. این دفتر با کمک فن آوری دیجیتال ، راه اندازی صنایع فرهنگی و گردشگری محلی را برای سفر جدیدی به منظور ارتقاء کیفیت و بهره وری اختصاص داده است.

خبر مرتبط  واکنش سریع شیمیدانان NRL پاکسازی می کند

با برطرف کردن محدودیتهای فیزیکی ارتباط چهره به چهره و ایجاد اکوسیستم کنفرانس غنی از سناریو ، این دفتر با استفاده از فناوری دیجیتال هوشمند گنج گنج را برای گسترش مرزهای جلسات به کار می گیرد. برای صدرنشینی “سلام هانگزو” سال گذشته ، چین اولین کنفرانس همهجانبه در مقیاس بزرگ که با بیشترین فناوری پیشرفته تجسم شده است ، این ارتقاء “Linking Hangzhou” مانع از فضا و زمان می شود و ارتباط همزمان را از طریق سیستم کنفرانس هوشمند تجسم می کند ، و پزشکان MICE را در سراسر جهان برای مذاکرات تجاری درهای بسته بصورت آنلاین تجسم می کند. این رویداد نوآورانه نه تنها به سازگاری سفارشی بین تأمین کنندگان MICE و مشتریان به روشی کارآمد تر دست پیدا می کند ، بلکه به بهبودی در صنایع فرهنگی و گردشگری و توسعه صنعت MICE می رسد.

علاوه بر این ، فیلم تبلیغاتی زمان ملاقات با Hangzhou، که در سطح جهانی برتر است ، نشان از تنوع هانگزو از چهار بعد: سبک زندگی راحت ، تجربه فرهنگی ، صنایع پررونق و خلاقیت. به دنبال این فیلم ، سه محصول MICE از جمله اکتشاف در صنعت اقتصاد جدید ، تجربه فرهنگی سنتی ، تیم سازی پر جنب و جوش و هانگزو سبک زندگی افراد محلی ارائه می شود هانگزو تصویر جدید به عنوان یک شهر پر رونق با جذابیت و نشاط سنتی چینی در دوره پس از COVID-19.

خبر مرتبط  بازار مواد انتقال قدرت خودروهای الکتریکی تا سال 2030 به 47 میلیارد دلار می رسد

برجسته 2: کاوش در Hangzhou با افسر تجربه سنگاپور

فرانکسون لیمدیر کل هانگزو بین قاره ای و سنگاپوری ، در یک کلیپ کوتاه به عنوان افسر تجربه ای که به چهار تأمین کننده محلی MICE می پیوندد برای کشف مکانهای جالب MICE در هانگزو و “چشم انداز سنگاپور از هانگزو“با فرو رفتن به جذابیت نامحدود صنعت MICE ، فرانکسون مخاطب را در یک سفر هیجان انگیز برای کشف هانگزو آخرین محصولات MICE.

سفر وی شامل معرفی مقدمه مدرسه Zhe است شین، میراث فرهنگی نامحسوس که هزاران سال فرهنگ سنتی چینی را به تصویر می کشد. قایق رانی ، یک فعالیت ورزشی و تفریحی لذت بخش ، تفریحی. دیدار از علی بابا ، یک قهرمان شرکتی که مظهر آن است هانگزودستاوردها در اقتصاد دیجیتال؛ و بازدید از غرفه Chenghuang که بسیار با آن همراه است هانگزو زیبایی و میراث فرهنگی. در جامعه نیم قرن غربی West Lake Guqin ، Frankson جوهر موسیقی چینی را از Xu Junyue ، وارث مدرسه Zhe از شین، و در مورد سبک زندگی شاعرانه در ملودی ساز صحبت می کند. هدایت شده توسط کارشناس روابط عمومی گروه علی بابا ژانگ یوان، Frankson برای کشف فرهنگ خلاقانه و فلسفه مدیریتی خود ، و جذابیت بی نظیر یک شرکت بین المللی و نماینده چین صنعت جدید اقتصادی روی زیبایی دریاچه شیانگواو در یک سفر آبزی کم کربن سر می زند و به شور و نشاط و سرزندگی می پردازد هانگزو در بازی های آسیایی 2022 ارائه می دهد. در غرفه Chenghuang در اوج کوه وو ، او به مسافرت می رود دیانچا تحت هدایت خو Zhigao ، وارث میراث فرهنگی نامشهود از سلسله سونگ ، و به ادغام گذشته و حال می پردازد. هانگزو، به عنوان یک مقصد MICE ، تصور بازدید کنندگان خود را با جذابیت روزافزون به تصویر می کشد.

خبر مرتبط  محققان اصول اساسی برای مدیریت خطرات سایبری تأمین را تنظیم می کنند

برجسته 3: بریج تأمین و تقاضا برای بازیابی

نمایش جاده همچنین شامل خواستگاری آنلاین 37 مشتری MICE با کیفیت در سنگاپور با 31 ارائه دهنده خدمات MICE در هانگزو برای همکاری های بالقوه در آینده ضمن تقویت ارتباط هر دو طرف ، گفتگوهای آنها درباره عرضه و تقاضا زمینه را برای توسعه همکاری های مرزی MICE در دوران پس از COVID-19 هموار کرده است.

سنگاپورمشتریهای مستقر مانند Experia Events Pte. آموزشی ویبولیتین ، سازمان دهنده سابق سنگاپور Airshow ، M.I.C.E. Matters ، یک شرکت حرفه ای MICE با پروژه هایی در بیش از 30 کشور و TLC Events Pte. آموزشی ویبولیتین ، یک شرکت MICE دیجیتالی جلو ، به همراه نمایندگان شرکت ها و انجمن های با کالیبر بالا ، مانند Autodesk Asia ، SiS Asia و بنیاد نیمکره ها ، در این رویداد شرکت می کنند. در طی یک ساعت مذاکره تجاری ، آنها به یکدیگر می پیوندند هانگزومبتنی بر ارائه دهندگان خدمات MICE در 3 دور مصاحبه ، که بازار بین المللی را گسترش می دهد هانگزو صنعت MICE و برخاستن جدید شهر را به عنوان یک مقصد کنفرانس بین المللی با فرصت های تجاری جدید ارائه می دهد که در تعامل در زمان واقعی ارائه می شود.

SOURCE اداره فرهنگ ، رادیو ، تلویزیون و گردشگری شهرداری Hangzhou