لس آنجلس، 26 ژانویه 2021 / PRNewswire / – کارآفرین و کارشناس بازاریابی دیجیتال ، جون زکریا، اخیراً یک راهنما در سایت وبلاگ خود تألیف کرده است که شرح می دهد چگونه مشاغلی که از بهینه سازی موتور جستجو (SEO) استفاده می کنند می توانند بازده سرمایه گذاری خود را بسنجند. به عنوان رهبر و بنیانگذار GR0، یکی از سریعترین آژانسهای بازاریابی دیجیتال در کشور ، زکریا کاملاً آگاه است که بازگشت سرمایه برای بازاریابی سئو ممکن است گاهی اوقات بدون چارچوب مرجع مناسب برای مشتریان سخیف به نظر برسد. در پست وبلاگ نوامبر با عنوان ، 7 بهترین روش برای سنجش میزان بازگشت سرمایه برای تلاش در سئو، زکریا روش های ملموسی را توصیف می کند که در آن مشاغل می توانند منافع حاصل از سرمایه گذاری خود را در تلاش برای سئو ارزیابی کنند.

اولین معیار یک کمپین موفق SEO که در این پست مشخص شده ، بازده استراتژی کلمه کلیدی است. Zacharias کلمات کلیدی را به عنوان “بیشترین جستجوگر” در توصیف عامل موفقیت سئو توصیف می کند. ابزارهای متعددی وجود دارد که عملکرد مارک را در جستجوی کلمات کلیدی مشخص نشان می دهد و برخی از ابزارها می توانند درک عمیق تری از تأثیر کلمات کلیدی بر عملکرد صفحه برند در جستجوی ارگانیک داشته باشند. بینش های به دست آمده از مورد اخیر به ویژه در هنگام پرهیز از روش های بی اثر مانند پر کردن کلمات کلیدی بسیار مهم است و همچنین ممکن است مارک ها را از اقدامات نادرست فنی در جستجوگرها هشدار دهد. Zacharias همچنین خاطرنشان می کند که در فضای دیجیتالی امروز ، کلمات کلیدی مارک دار و غیر مارک بر اساس آن از اهمیت یکسانی برخوردار هستند تحقیقات بازار از VWO.

خبر مرتبط  همکاران LTI با ستاد ابوظبی Injazat برای تسریع در تحول دیجیتال در خاورمیانه

موضوعی در حال اجرا که زاخاریاس بر آن تأکید می کند این است که تلاش های SEO برای داشتن حداکثر تأثیر ، باید با بستر سنتی هر کمپین بازاریابی محکم آغاز شود. مهم نیست که چقدر هماهنگ و به کار گرفته شده باشد ، بازاریابی SEO بدون محتوای نام تجاری مرتبط و با کیفیت کوتاه مدت کوتاهی خواهد داشت. محتوای با کیفیت نقش مهمی در چندین سنج بازده سرمایه گذاری دارد که توسط زکریا توصیف شده است.

ویژگی های Google مانند قطعه ها ، چرخ فلک ها و جعبه های پاسخ دم طولانی فرصتی عالی برای برجسته سازی مارک های کوچکتر است. این ویژگی ها با توجه به واقعیتی که بزرگترین مارک های دارای عمیق ترین جیب ها ⅔ کلیک در بیشتر صفحات نتیجه را دریافت می کنند ، از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. برای استفاده مsثر از این ویژگی ها ، زکریا می نویسد که “بازاریابان باید محتوایی ایجاد کنند که به طور مستقیم و کارآمد به سوالات متداول پاسخ دهد” و همچنین داده ها و بینش های اصلی را تجزیه و تحلیل کند تا در یک زمینه اشباع شده از رقبا متمایز شوند.

به همین ترتیب ، بک لینک ها ، یک دارایی طولانی مدت تأیید شده و قابل اثبات در جعبه ابزار بازاریابی دیجیتال ، به طور فزاینده ای به کیفیت و ارتباط محتوا وابسته هستند. روشهای گذشته از جمله ارسال هرزنامه ، پیوندها و تلاش برای پیمایش در قوانین بی تأثیر هستند زیرا گوگل به طور فزاینده ای در مورد کیفیت و ارتباط بک لینک ها تشخیص می دهد. زکریا نظر خود را در مورد استراتژی مناسب بک لینک دهی در سال 2021 بیان می کند و می نویسد: “صادق باشید – ممکن است وقت آن باشد که برخی از رویکردهای منسوخ شده برای ایجاد بک لینک را که هنوز از بخش های بازاریابی گذشته وجود دارد کنار بگذاریم. یک استراتژی” کند و ثابت “را اتخاذ کنید که با استفاده از محتوای با کیفیت و شبکه های هوشمند بر روی به دست آوردن پیوندها به روش صحیح تمرکز می کند. ”

خبر مرتبط  شرکای BrainSell با Aircall برای آوردن سیستم های تلفنی مدرن به مشاغل متمرکز بر رشد

دو سنج مرتبط برای بازده سرمایه گذاری SEO که مستقیماً با کیفیت محتوای نام تجاری ارتباط دارند ، پسندیدن و اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی و موفقیت در معرفی و تبلیغات برند است. زکریا نشان می دهد که چگونه تبلیغات دهان به دهان یکی از عناصر مهم بازاریابی دیجیتال است ، به ویژه با اعتماد بسیاری از مارک ها به معرفی و تبلیغات برای جذب مخاطبان جدید و مشغول نگه داشتن مخاطبان موجود. از نظر اندازه گیری میزان بازگشت سرمایه ، وی مارک ها را تشویق می کند تا هنگام اجرای برنامه های تبلیغ و معرفی ، فروش خود را پیگیری کنند. وقتی صحبت از اثربخشی سئو و رسانه های اجتماعی می شود ، محتوای با کیفیت ذاتاً حیاتی است. به زبان ساده ، مردم قرار نیست محتوای مارک خود را که به نظر آنها جالب نیست ، به اشتراک بگذارند و مجدداً منتشر کنند. اگرچه اندازه گیری سودی برای بازگشت سرمایه گذاری SEO با تلاش در شبکه های اجتماعی ساده نیست ، اما زکریا پیشنهاد می کند مارک ها کلیک پشت سایت خود را دنبال کرده و محتوای مورد علاقه کاربران را بیشتر ارزیابی کرده و به اشتراک بگذارند.

خبر مرتبط  هتل و مرکز همایش فلوریدا سرویس های مهمان و پروتکل های ایمنی را با استفاده از بستر فناوری SONIFI را بهبود می بخشد

دو سنج نهایی که Zacharias ارائه می دهد ، به عنوان معیارهای موثر برای بازدهی SEO ، فرآیند جذب مشتری و کمپین های محلی SEO است. وی مارك ها را تشویق می كند تا صفحات وب آنها را برای انواع مختلف كلمات كلیدی ، از جمله ، نوع مشاغل ، محل شهر و محله و همچنین سایر كلمات کلیدی دنباله دار که کاربران ممکن است در حال جستجو باشند ، ردیابی کنند. در مورد روند جذب مشتری ، زکریا می گوید مارک ها باید از نزدیک الگوهای سفر مشتری را کنترل کنند تا ببینند کدام صفحات وب و دارایی ها از بقیه بهتر هستند.

زکریا قاطعانه معتقد است که این هفت معیار برای مارک ها هنگام ارزیابی تأثیر سرمایه گذاری آنها در سئو ، ضروری است. خوانندگان علاقه مند می توانند پست های بیشتر وبلاگ Zacharias و نظرات متخصص دنیای بازاریابی دیجیتال را در Zacharias کشف کنند وبلاگ – جون زکریا.

تماس با رسانه: جرالد لومباردو
پست الکترونیک: [email protected]
سایت اینترنتی: https://gr0.com/

SOURCE GR0.com LLC

لینک های مربوطه

https://gr0.com/