والدورف ، آلمان، 25 اکتبر 2020 / PRNewswire / –

  • عقب مانده ابری فعلی 6.6 میلیارد ، با 16 درصد افزایش در ارزهای ثابت
  • IFRS Cloud Gross Margin Up 1.8pp؛ حاشیه ناخالص Cloud بدون IFRS 0.7pp با نرخ ارز ثابت
  • حاشیه عملیاتی IFRS پایین 2.2pp؛ حاشیه عملیاتی غیر IFRS با 1.3 درصد افزایش در نرخ ارز ثابت در مقایسه با مقایسه قوی سال قبل
  • IFRS EPS 26٪ افزایش غیر IFRS EPS 31٪ افزایش
  • عامل جریان نقدی 54 درصد ، جریان نقدی رایگان 79 درصد از سال گذشته
  • چشم انداز 2020 و جاه طلبی میان مدت را به روز کنید
  • هدف قرار دادن توسعه قابل توجه درآمد ابر به بیش از 22 میلیارد یورو ، سهم درآمد قابل پیش بینی تقریباً 85٪ ، حاشیه ناخالص ابر غیر IFRS تقریباً 80٪ تا سال 2025
  • هدف قرار دادن رشد عملیاتی دو رقمی غیر IFRS از سال 2023 تا 2025

درآمد ابر

به میلیون یورو

درآمد کل

به میلیون یورو



IFRS

IFRS غیر

IFRS

IFRS غیر

1،984

1،984

6،535

6،535

+ 11٪

+ 10٪ (+ 14٪ سی سی)

-4٪

-4٪ (0٪ سی سی)

سهم درآمد قابل پیش بینی تر در سه ماهه سوم سال 2020 به 74٪ رسیده است (+5 درصد درصد)

درآمد ابری و نرم افزاری

به میلیون یورو

سود عملیاتی

به میلیون یورو



IFRS

IFRS غیر

IFRS

IFRS غیر

5،544

5،544

1،473

2069

-2٪

-2٪ (+ 2٪ سی سی)

-12٪

-1٪ (+ 4٪ سی سی)

“COVID-19 یک نقطه انعطاف پذیری برای مشتریان ما ایجاد کرده است. حرکت به سمت ابر همراه با تحول واقعی کسب و کار برای شرکت ها برای دستیابی به انعطاف پذیری و موقعیت آنها جهت ظهور قوی تر از بحران ضروری شده است. همراه با مشتریان و شرکای ما با همکاری جدید و چگونگی فعالیت مشاغل در دنیای دیجیتال را اختراع خواهیم کرد. SAP رشد در ابر را به بیش از 22 میلیارد یورو در سال 2025 تسریع می کند و سهم درآمد قابل پیش بینی را تا 85٪ افزایش می دهد. ”
کریستین کلاین، مدیر عامل

“در Q3 ما به بهبود حاشیه عملیاتی خود در مقایسه با مقایسه قوی سال قبل در میان یک فضای چالش برانگیز ادامه دادیم. سود هر سهم و جریان نقدی حتی با سرعت بیشتری رشد کرد. این به ما امکان می دهد چشم انداز جریان نقدی رایگان 2020 خود را حتی فراتر از هدف اعلام شده در نوامبر گذشته افزایش دهیم حرکت سریع ما به سمت ابر اطمینان خواهد داد که ما مسیر خود را به عنوان یک شرکت رشد ابر ادامه می دهیم در حالی که همچنان روی بهره وری هزینه متمرکز هستیم. این اقدامات و مدل تجاری انعطاف پذیر ما را به خوبی قرار می دهد تا اهداف جاه طلبی جدید خود را کاهش دهیم.
لوکا موچیچ ، مدیر مالی

SAP SE (NYSE: SAP) امروز نتایج مالی خود را برای سه ماهه سوم و نه ماه اول اعلام کرد 30 سپتامبر 2020.

بروزرسانی کسب و کار سه ماهه سوم 2020

SAP مجدداً در سه ماهه سوم با ثبات درامد کل و بهبود سود عملیاتی و حاشیه (غیر IFRS با ارزهای ثابت) مقاومت خود را نشان داد. در بحران COVID-19 ، مشتریان به نیاز شدید برای تبدیل و خودکار سازی عملیات و انطباق با مدل های جدید تجاری پی می برند. تخصص SAP در اجرای مهمترین فرایندهای تجاری مهم دنیا همراه با راه حل های نوآورانه مانند تجارت ، زنجیره تامین و Qualtrics برای افزایش انعطاف پذیری مشتریان بسیار مهم است. با این وجود ، مشتریان SAP ، به ویژه در صنایع سخت آسیب دیده ، همچنان تحت تأثیر عواقب اقتصادی بیماری همه گیر COVID-19 قرار دارند. قفل انسداد در برخی مناطق مجدداً مطرح شده است ، بهبودی نابرابر است و شرکتها با عدم اطمینان بیشتری در تجارت مواجه هستند. در نتیجه ، بررسی بیشتر پروژه های بزرگتر وجود دارد. درآمد معاملات همچنان تحت تأثیر قرار می گیرد ، به خصوص در SAP Concur که درآمد مربوط به سفرهای تجاری هنوز بهبود قابل توجهی نداشته اند.

SAP همچنان با یک استراتژی فروش مجازی تعبیه شده و راه دور ، به طور موثر در خدمت مشتریان خود است. در نه ماه اول سال 2020 ، تقریباً 28000 مشتری با راه حل های SAP زندگی می کردند. برای محافظت از سودآوری ، شرکت در هنگام گرفتن پس اندازهای طبیعی ، رویکردی منظم در زمینه استخدام و هزینه های اختیاری حفظ می کند. از سفر کمتر ، هزینه های مربوط به امکانات و رویدادهای مجازی.

از زمان آغاز بحران COVID-19 ، SAP همچنین راه حل هایی برای رفع بسیاری از مشکلات مشتریان و جامعه گسترده آن ارائه داده است. در سه ماهه سوم ، SAP برای توسعه بیشتر برنامه هشدار کرونا به همکاری با دویچه تلکام ادامه داد. این برنامه بیش از 20 میلیون بار بارگیری شده و بیش از 18000 نتیجه آزمایش مثبت به اشتراک گذاشته شده است که به قطع زنجیره انتقال کمک می کند. علاوه بر این ، این برنامه اکنون از سرویس gateway اروپا پشتیبانی می کند ، امکان تبادل داده بین برنامه ها از طریق آلمان، ایتالیا و ایرلند، در حالی که هنوز بالاترین استانداردهای محافظت از داده ها را حفظ می کند. برنامه ریزی شده است که کشورهای دیگر نیز پیروی کنند.

SAP انتقال به ابر را تسریع می کند و تحول تجاری مشتریان را هدایت می کند

بحران COVID-19 تسریع کننده تحول است. مشتریان برای انعطاف پذیری و چابکی بیشتر بدنبال حرکت با سرعت بالا به سمت ابر هستند. SAP در حال پاسخگویی به این تقاضاهای بازار با ارائه فن آوری و تخصصی است که به مشتریان خود کمک می کند تا محیط IT موجود خود را به فضای ابری منتقل کنند و واقعاً تجارت خود را از طریق سیستم عامل کسب و کار SAP (BTP) از پایان به پایان تغییر دهند. بسترهای نرم افزاری SAP پایه و اساس کلیه برنامه های SAP ، ادغام ، پسوندهای اکوسیستم مشتری و شریک و همچنین نوآوری های جدید مانند Industry Cloud و Business Business خواهد بود.

ترکیبی از پیشرفته ترین فن آوری و تخصص عمیق و جهانی تجارت در 25 صنعت ، SAP را در موقعیتی منحصر به فرد قرار می دهد تا بدین ترتیب که کسب و کارها با ورود به عصر دیجیتال برای تبدیل شدن به عصر دیجیتال ، مهمترین فرایندهای مأموریت خود را در ابر انجام می دهند. شرکت ها

علاوه بر این ، SAP قصد دارد مدرن سازی تحویل ابری خود را تسریع کند و زودتر از برنامه ریزی به زیرساخت تحویل هماهنگ برسد. در نتیجه ، SAP به طور قابل توجهی کارایی و انعطاف پذیری عملیات تحویل ابر خود را افزایش می دهد.

علاوه بر این ، SAP سرمایه گذاری های تحقیق و توسعه را افزایش می دهد تا تحول مشتریان خود را در فضای ابری تسریع کند و در دسته های جدید مانند Industry Cloud موقعیت پیشرو را ایجاد کند.

تأثیر این ابتکارات استراتژی جدید ، همراه با عوامل اقتصادی کلان ، در جاه طلبی میان مدت شرکت به روز شده است.

عملکرد مالی سه ماهه سوم سال 20201

در سه ماهه سوم ، میزان ابر عقب مانده فعلی با افزایش 10 درصدی نسبت به سال گذشته به 6.60 میلیارد یورو رسیده بود (در نرخ ارزهای ثابت 16 درصد بیشتر) در میان ادامه اثرات COVID-19 بر تجارت ابر SAP. درآمد ابر با رشد 11 درصدی نسبت به سال گذشته به 1.98 میلیارد یورو (IFRS) ، 10٪ افزایش به 1.98 میلیارد یورو (غیر IFRS) و 14٪ (غیر IFRS با ارزهای ثابت) رسید. ادامه درآمد معاملات پایین تر ، به ویژه در Concur ، 6 درصد بر رشد ابر تأثیر منفی گذاشت. درآمد ابر حاصل از پیشنهادات SaaS / PaaS SAP ، که متعلق به Intelligent Spend نیست ، و پیشنهاد IaaS آن به ترتیب 26٪ و 24٪ (غیر IFRS با ارزهای ثابت) رشد کرد. درآمد مجوزهای نرم افزار با 23٪ کاهش نسبت به سال گذشته به 0.71 میلیارد یورو (IFRS و غیر IFRS) و 19٪ کاهش (غیر IFRS با ارزهای ثابت) رسید. درآمد ابر و نرم افزار سالانه 2٪ کاهش یافت و به 5.54 میلیارد یورو (IFRS و غیر IFRS) و 2٪ (غیر IFRS با ارزهای ثابت) افزایش یافت. درآمد کل سالانه 4 درصد کاهش یافت و به 6.54 میلیارد یورو (IFRS و غیر IFRS) و ثابت (غیر IFRS با ارزهای ثابت) رسید.

سهم درآمد قابل پیش بینی تر با رشد تقریباً 5 درصدی نسبت به سال در حدود 74٪ در سه ماهه سوم رشد داشته است.

در سه ماهه سوم ، سود عملیاتی و حاشیه عملیاتی IFRS عمدتا به دلیل هزینه های بیشتر جبران خسارت مبتنی بر سهام نسبت به دوره سال قبل کاهش یافته است. سود عملیاتی سالانه 12٪ کاهش یافت و به 1.47 میلیارد یورو (IFRS) رسید و با 1٪ کاهش به 2.07 میلیارد یورو (غیر IFRS) و 4٪ (غیر IFRS با ارزهای ثابت) افزایش یافت. حاشیه عملیاتی سالانه 2.2 درصد کاهش یافت و به 22.5 درصد (IFRS) و 1.0 درصد افزایش نسبت به سال به 31.7 درصد (غیر IFRS) و 1.3 درصد افزایش به 31.9 درصد (غیر IFRS با ارزهای ثابت) در هر سال مقایسه قوی سال قبل

خبر مرتبط  Moneta و Stratus Technologies استراتژی خود را برای اتوماسیون فرایندهای صنعتی در مکزیک اعلام خواهند کرد

EPS با 26 درصد افزایش نسبت به سال گذشته به 1.32 یورو (IFRS) و 31 درصد افزایش نسبت به سال گذشته به 1.70 یورو (غیر IFRS) رسید که نشان دهنده سهم قوی شرکت Sapphire Ventures است.

جریان نقدی عملیاتی برای 9 ماهه 5.09 میلیارد یورو بود که 54٪ نسبت به سال قبل افزایش داشته است. جریان نقدی عملیاتی از پرداخت های کمتر مربوط به بازسازی و پرداخت های مالیات بر درآمد کمتر بهره مند شد. جریان نقدی رایگان در 9 ماهه اول 4.17 میلیارد یورو بوده که 79٪ نسبت به سال دیگر افزایش داشته است. جریان نقدی رایگان علاوه بر این از هزینه سرمایه کمتری نسبت به سال قبل بهره مند شد. در پایان سه ماهه سوم ، بدهی خالص – 6.89 میلیارد یورو بود.

1 نتایج Q3 2020 نیز تحت تأثیر سایر تأثیرات قرار گرفت. برای جزئیات بیشتر ، لطفا به افشای صفحه 33 این سند مراجعه کنید.

عملکرد بخش سه ماهه سوم 2020

چهار بخش قابل گزارش SAP “برنامه ها ، فناوری و پشتیبانی” ، “هم زمان” ، “کیفیت” و “خدمات” عملکرد زیر را نشان دادند:

برنامه ها ، فناوری و پشتیبانی (AT&S)

در سه ماهه سوم ، درآمد بخش در AT&S نسبت به سال گذشته با 2٪ کاهش به 5.17 میلیارد یورو رسید (در ارزهای ثابت 2٪ افزایش). راه حل هایی که به این رشد کمک کرده اند در زیر لیست شده اند.

SAP S / 4HANA

SAP S / 4HANA یک سیستم ERP هوشمند و یکپارچه است که بر روی پلت فرم حافظه واقعی SAP ، SAP HANA اجرا می شود. این نیازهای خاص صنعت را با بهترین روش های اثبات شده برای 25 عمودی برطرف می کند و با تکامل بازارها مدل های جدید تجاری را قادر می سازد. این فرآیند های تجاری را با اتوماسیون هوشمند ، پشتیبانی شده توسط هوش مصنوعی و اتوماسیون فرآیند رباتیک ، متحول می کند. این به کاربران کمک می کند تا با تجزیه و تحلیل تعبیه شده ، یک رابط مکالمه و دستیارهای دیجیتال سریعتر تصمیمات بهتر را بگیرند. SAP در حال گسترش گزینه های پیش فرض مشتریان است تا فرایندهای مهم مأموریت خود را با سرعت دلخواه خود به ابر برسانند.

SAP اخیراً به عنوان رهبر در شناخته شد موج فارستر برای ساخت ERP.

در این سه ماهه بیش از 500 مشتری SAP S / 4HANA اضافه شدند ، و بیش از 15100 مشتری را به تصویب رساندند ، که 20 درصد نسبت به سال دیگر افزایش دارد ، از این تعداد بیش از 8100 نفر زنده هستند. در سه ماهه سوم ، بیش از 45٪ از مشتریان اضافی SAP S / 4HANA تازه خالص بودند.

در سه ماهه سوم ، سازمان های کلاس جهانی مانند Lenovo ، Æon ، Shanghai Land (Group) Co و Naturgy SAP S / 4HANA را انتخاب کردند. تویوتا پرو از طریق SAP S / 4HANA پخش مستقیم شد. تعداد زیادی از شرکت ها در هر ابعادی مانند Rabobank ، Iugu و Basic-Fit با سرعت رشد سریع SAP S / 4HANA Cloud را انتخاب کردند. Sharks Sports & Entertainment و Korea Gas Corporation هم اکنون در SAP S / 4HANA Cloud به طور مستقیم زندگی می کنند.

Schwarz Produktion ، سازمان تولیدی در گروه Schwarz Group (Lidl ، Kaufland) ، راه حل های SAP Digital Supply Chain را انتخاب کرده است. Schwarz Produktion به عنوان یكی از مسافران سفر به ابر صنعت ، فرآیندهای بسیار خودكار و مداوم را هدف قرار داده است.

مدیریت تجربه انسانی (HXM)

مجموعه مدیریت SAP SuccessFactors Human Experience Management (HXM) راه حل هایی برای منابع انسانی اصلی و حقوق و دستمزد ، مدیریت استعدادها ، مدیریت تجربه کارمندان و تجزیه و تحلیل افراد ارائه می دهد. به عنوان یک پلت فرم بسیار مقیاس پذیر ساخته شده است و نیازهای پیچیده مرزی را تأمین می کند ، مقررات مالیاتی و سیاست های منابع انسانی را در 99 کشور خاص ، 42 زبان و حقوق و دستمزد در 46 کشور ارائه می دهد.

HXM بر اساس نیاز کارمندان ، نحوه کار و انگیزه آنها طراحی شده است. این به کارمندان قدرت می بخشد و رهبران منابع انسانی را قادر می سازد تا رشد تجارت را تسریع کنند.

راه حل های SAP SuccessFactors HXM از راه حل های Qualtrics استفاده می کنند که به مشتریان امکان می دهد اطلاعات کارمندان را دریافت کرده و آنها را با داده های عملیاتی پیوند دهند تا ببینند چه اتفاقی می افتد ، دلیل آن را می فهمند و اقدام می کنند. بیش از 775 مشتری این راه حل ها را انتخاب کرده اند. راپی ، كمارت استرالیا ، اسقف كاتولیك آموزش و پرورش پاراماتا ، خدمات فرودگاه بحرین و شركت هلدینگ گارنی چندین پیروزی رقابتی بودند.

تجربه مشتری SAP

SAP Customer Experience (CX) ترکیبی از راه حل های پیشرو در زمینه تجارت ، خدمات ، بازاریابی ، فروش و داده های مشتری است که شرکت ها را قادر می سازد تجربیات شخصی مشتری را از طریق نقاط تماس و کانال ها بر اساس دید کامل مشتری مدیریت و ارائه دهند. به عنوان بخشی از Enterprise Intelligent ، مجموعه SAP CX از سیگنال های تقاضا تا تحقق در یک فرآیند پایان به پایان با SAP S / 4HANA ادغام می شود.

راه حل های SAP CX همچنین از مزایای مدیریت تجربه مشتری Qualtrics برای درک خواسته ها و نیازهای مشتریان استفاده می کنند. این سازمان ها را قادر می سازد تا بازخورد مشتری و داده های عملیاتی را برای گوش دادن ، درک و اقدام در لحظه برای بهبود تجربه مشتری ترکیب کنند.

در سه ماهه سوم ، راه حل تجارت الکترونیکی SAP عملکردی قدرتمند نشان داد ، بیش از دو برابر سفارش جدید ابر در سال به سال.

Swisscom AG ، Barilla ، Renault Brazil ، اداره بنادر عربستان و Jiangsu Xingda Steel Tire Cord Co از نمونه شرکتهایی هستند که راه حلهای SAP Customer Experience را انتخاب کرده اند ، با راه حل های تجاری Konica Minolta و مارک های Energizer.

پلت فرم فناوری تجارت SAP

SAP Business Technology Platform به مشتریان کمک می کند تا داده های خود را به ارزش تجاری تبدیل کنند. این شامل پایگاه داده و مدیریت داده ها ، تجزیه و تحلیل ، توسعه و ادغام برنامه ها ، و فن آوری های هوشمند است. بستر فناوری SAP Business Business ترکیبی از فناوری های پیشرو SAP مانند SAP HANA ، SAP Cloud Platform ، SAP Data Warehouse Cloud ، SAP Analytics Cloud و SAP Intelligent Robotic Process Automation را برای ساخت ، ادغام و گسترش برنامه ها نشان می دهد. این برنامه از مناظر مشتری ابری ، اختصاصی و ترکیبی پشتیبانی می کند. علاوه بر این ، SAP Business Technology Platform قابلیت همکاری یکپارچه ای با فناوری های hyperscalers برای ارائه سطح بالایی از مقیاس پذیری و انعطاف پذیری ارائه می دهد.

Hewlett Packard Enterprise، Alpina Productos Alimenticios S.A، Uniper و شهر مونیخ راه حل ابری SAP Business Platform و SAP Analytics Cloud را در سه ماهه سوم انتخاب کرد.

SAP اخیراً به عنوان رهبر Gadner’s Magic Quadrant برای هر دو سیستم عامل توسعه چند تجربه و Platform-Integration Enterprise-as-a-Service نامگذاری شده است.

اریبا و فیلدگلاس

SAP Ariba قابلیت تجارت مشترک از طریق تهیه و سفارش از طریق فاکتور و پرداخت را به همراه تخصص برای کمک به مشتریان در بهینه سازی هزینه های خود فراهم می کند. این مبادلات ساده و هوشمندانه را بین میلیون ها خریدار و تأمین کننده در دو گروه هزینه مستقیم و غیرمستقیم انجام می دهد. پلت فرم SAP Ariba برای افزایش تجربه و ایجاد حلقه بازخورد مداوم برای خریداران و تامین کنندگان در شبکه ، Qualtrics را تعبیه کرده است.

SAP Ariba و SAP Fieldglass ، به همراه Concur ، پلت فرم هوشمند هزینه SAP ، بزرگترین پلت فرم تجارت در جهان با بیش از 4.1 تریلیون دلار در تجارت جهانی سالانه در بیش از 180 کشور جهان معامله می شود.

پتروبراس ، زیمنس گیمزا ، Britvic Soft Drinks Ltd ، گروه VELUX و Rumo Logistica راه حل های SAP Ariba را در سه ماهه سوم انتخاب کردند.

SAP Fieldglass رهبر مدیریت نیروی کار خارجی و خرید خدمات است. این به سازمانها کمک می کند تا انواع منابع قابل استثنا از جمله کارگران مشروط ، مشاوران و فریلنسرها را پیدا ، تعامل و مدیریت کنند. SAP Fieldglass در سه ماهه سوم بیش از 975،000 کارگر خارجی جدید اضافه کرده است. Algar Telecom در سه ماهه سوم راه حل های SAP Fieldglass را انتخاب کرد.

هم رای بودن

در سه ماهه سوم ، درآمد حاصل از بخش Concur با 14٪ کاهش به 357 میلیون یورو در سال نسبت به سال گذشته (با 10 درصد کاهش در ارزهای ثابت) به دلیل کاهش درآمد معاملات پرداختی به عنوان یک نتیجه کاهش قابل توجه سفرهای تجاری مربوط به COVID-19 بحران.

Concur راه حل های یکپارچه مدیریت سفر ، هزینه و فاکتور را ارائه می دهد که این فرایندهای روزمره را ساده و خودکار می کند. برنامه تلفن همراه SAP Concur کارمندان را از طریق هر سفر راهنمایی می کند ، هزینه ها بدون زحمت در گزارش های هزینه جمع می شود و مصوبات فاکتور به صورت خودکار انجام می شود. با ادغام داده های نزدیک به زمان واقعی و استفاده از هوش مصنوعی برای حسابرسی 100٪ معاملات ، راه حل مدیریت هزینه SAP Concur دید بهتری را برای کنترل موثر هزینه های کارمندان فراهم می کند.

خبر مرتبط  راه اندازی سریع سریع به جلو برای اولین بار تاکنون Playbook Tech Impact Tech تا مقیاس غیرانتفاعی فنی در سطح جهان

Uber Technologies ، Bridgestone ، Sysmex Europe و دانشگاه کیو از جمله سازمانهایی بودند که راه حلهای SAP Concur را در سه ماهه سوم انتخاب کردند.

کیفیت

در سه ماهه سوم ، درآمد بخش Qualtrics با 22٪ افزایش به 169 میلیون یورو در سال رسیده است (در ارزهای ثابت 28٪ افزایش).

SAP با استفاده از Qualtrics ، رهبری بازار در مدیریت تجربه (XM) را با قدرت عملیاتی پایان در 25 صنعت برای کمک به سازمانها در مدیریت و بهبود چهار تجربه اصلی تجارت: مشتری ، کارمند ، محصول و برند ترکیب می کند.

بیش از 12000 مشتری به Qualtrics XM Platform to اعتماد دارند تا با ترکیب داده های X با سیستم های داده عملیاتی (O-data of) شرکت ، داده های تجربه (X-data) را گوش دهند ، درک کنند و نسبت به آنها اقدام کنند.

در سه ماهه سوم ، شرکت بیمه زندگی Transamerica ، Standard Chartered Bank ، Lululemon Athletica ، Yamaha Motor Corporation ، Telefónica مکزیک و بسیاری دیگر Qualtrics را انتخاب کردند تا فراتر از سیستم های ضبط به سیستم های جدید عمل برسند و به نتایج موفقیت آمیز برسند.

خدمات

در سه ماهه سوم ، درآمد بخش خدمات با 16 درصد کاهش نسبت به سال گذشته به 753 میلیون یورو رسید (با ارزهای ثابت 13 درصد کاهش). در حالی که اکثریت قریب به اتفاق پروژه های مشاوره ای همچنان از راه دور به طور م deliveredثر ارائه می شوند و خدمات برتر SAP همچنان مورد تقاضا قرار دارند ، به ویژه تجارت آموزش SAP نیز به دلیل تأخیر در بازگشایی مراکز آموزشی جهانی تحت تأثیر قرار گرفت.

SAP یک تیم جهانی از متخصصان خدمات با تخصص عمیق در راه حل های SAP و نوآوری برای کمک به شرکت ها در ایجاد نتایج و تجربه ارزشمند برای موفقیت در تبدیل شدن به شرکت های هوشمند مستقر می کند.

سازمان خدمات از طریق:

  • خدمات متمرکز بر نتیجه و پیشنهادات پشتیبانی فعال که برای هدایت تحول مشتری از انتها به انتهای دیگر طراحی شده اند
  • ابزارهای هوشمندی که تحویل و پشتیبانی را خودکار می کنند
  • سرویس های جاسازی شده با راه حل های مرجع از پیش بسته بندی شده بر اساس شیوه ها و فرایندهای پیشرو صنعت
  • مشارکت های ارزش افزوده با ادغام کنندگان پیشرو سیستم که موفقیت در هر محیطی را تسهیل می کند

نتایج بخش را با یک نگاه

عملکرد بخش سه ماهه سوم 2020


برنامه ها ، فناوری و

پشتیبانی

هم رای بودن

کیفیت

خدمات

میلیون یورو ، مگر اینکه خلاف این باشد
اظهار داشت

(غیر IFRS)

واقعی

واحد پول

٪ در

٪ در

ساختار
پیچش

واقعی

واحد پول

٪ در

٪ در

ساختار
پیچش

واقعی

واحد پول

٪ در

٪ در

ساختار
پیچش

واقعی

واحد پول

٪ در

٪ در

ساختار
پیچش

درآمد ابر

1،550

15

20

303

–15

–11

129

25

31

NA

NA

درآمد بخش

5172

–2

2

357

–14

–10

169

22

28

753

–16

–13

سود بخش (ضرر)

2،249

–4

139

–16

–12

15

> 100

> 100

154

3

4

حاشیه ناخالص ابر (در٪)

65.5

2.4pp

2.2pp

88.3

1.4pp

1.3pp

90.9

–0.5pp

–0.4pp

NM1)

NM1)

NM1)

حاشیه قطعه (در٪)

43.5

–1.2pp

–1.2pp

39.0

–0.8pp

–0.8pp

8.6

5.5pp

5.1 برنامه

20.4

3.6pp

3.2pp

عملکرد درآمد منطقه ای

SAP با افزایش درآمد 2٪ (IFRS) و 3٪ (غیر IFRS با ارزهای ثابت) عملکرد قابل انعطافی در منطقه EMEA داشت. درآمد ابر 22٪ (IFRS) و 24٪ (غیر IFRS با ارزهای ثابت) افزایش یافت آلمان، هلند و سوئیس برجسته بودن روسیه، اسپانیا و سوئیس دارای درآمد قوی از مجوزهای نرم افزار بود.

این شرکت عملکرد خوبی در منطقه آمریکا داشت. درآمد ابر و نرم افزار 5٪ (IFRS) کاهش یافت و ثابت بود (غیر IFRS با ارزهای ثابت). درآمد ابر 4٪ (IFRS) و 9٪ (غیر IFRS با ارزهای ثابت) افزایش یافت برزیل، کانادا و مکزیک برجسته بودن علاوه بر این، کانادا در حالی که یک چهارم خوب داشت برزیل و مکزیک دارای درآمد قوی از مجوزهای نرم افزار بود.

در منطقه APJ ، SAP عملکرد خوبی داشت. درآمد ابر و نرم افزار 1٪ (IFRS) و 4٪ (غیر IFRS با ارزهای ثابت) کاهش داشت. درآمد ابر 14٪ (IFRS) و 19٪ (غیر IFRS با ارزهای ثابت) افزایش یافت ژاپن، سنگاپور و کره جنوبی برجسته بودن در حالی که ژاپن یک چهارم خوب داشت استرالیا و هند دارای درآمد قوی از مجوزهای نرم افزار بود.

نتایج مالی در یک نگاه

سه ماهه سوم سال 2020


IFRS

IFRS غیر1)

میلیون یورو ، مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد

Q3 2020

Q3 2019

٪ در

Q3 2020

Q3 2019

٪ در

٪ در
ساختار
پیچش

عقب مانده ابر فعلی2)

NA

NA

NA

6،599

5،995

10

16

درآمد ابر

1،984

1،789

11

1،984

1،807

10

14

مجوزهای نرم افزاری و درآمد پشتیبانی

3،559

3،839

–7

3،559

3،840

–7

–4

درآمد ابر و نرم افزار

5،544

5629

–2

5،544

5،647

–2

2

درآمد کل

6،535

6،791

–4

6،535

6809

–4

سهم درآمد قابل پیش بینی بیشتر (در٪)

74

69

5pp

74

69

5pp


سود عملیاتی (ضرر)

1،473

1،679

–12

2069

2،086

–1

4

سود (ضرر) پس از کسر مالیات

1،652

1،259

31

2،098

1،564

34


درآمد پایه هر سهم (به یورو)

1.32

1.04

26

1.70

1.30

31


تعداد کارمندان (FTE ، 30 سپتامبر)

101،450

99،710

2

NA

NA

NA

NA



1)

برای تجزیه و تحلیل تنظیمات جداگانه ، به جدول “تنظیمات غیر IFRS براساس مناطق عملکردی” در این بیانیه سه ماهه مراجعه کنید.

2)

از آنجا که این یک معیار ورود سفارش است ، معادل IFRS وجود ندارد.

به دلیل گرد کردن ، ممکن است اعداد دقیقاً جمع نشوند.

نه ماه تمام شد سپتامبر 2020


IFRS

IFRS غیر1)

میلیون یورو ، مگر اینکه خلاف گفته شود

Q1 – Q3

2020

Q1 – Q3

2019

٪ در

Q1 – Q3

2020

Q1 – Q3

2019

٪ در

٪ در
ساختار پیچش

Cloud Backlog فعلی2)

NA

NA

NA

6،599

5،995

10

16

درآمد ابر

6،039

5،037

20

6،041

5،106

18

19

مجوزهای نرم افزار و درآمد پشتیبانی

10،610

11130

–5

10،610

11130

–5

–4

درآمد ابر و نرم افزار

16،649

16،167

3

16651

16،236

3

4

درآمد کل

19،800

19،513

1

19801

19،583

1

2

سهم درآمد قابل پیش بینی بیشتر (در٪)

74

70

4pp

74

70

4pp


سود عملیاتی (ضرر)

3،967

2370

67

5،515

5368

3

4

سود (ضرر) پس از کسر مالیات

3،348

1،733

93

4،507

3،961

14


درآمد پایه هر سهم (به یورو)

74/2

1.43

92

3.71

29/3

13


تعداد کارمندان (FTE ، 30 سپتامبر)

101،450

99،710

2

NA

NA

NA

NA



1)

برای تجزیه و تحلیل تنظیمات جداگانه ، به جدول “تنظیمات غیر IFRS براساس مناطق عملکردی” در این بیانیه سه ماهه مراجعه کنید.

2)

از آنجا که این یک معیار ورود سفارش است ، معادل IFRS وجود ندارد.

به دلیل گرد کردن ، ممکن است اعداد دقیقاً جمع نشوند.

به روز شده چشم انداز تجارت 2020

چشم انداز قبلی SAP در سال 2020 کامل در تاریخ صادر شده است 8 آوریل 2020 منعکس کننده بهترین برآورد خود در مورد زمان و سرعت بهبودی از بحران COVID-19 است. این چشم انداز فرض می کند که اقتصادها مجدداً بازگشایی می شوند و قفل انسداد جمعیت کاهش می یابد و منجر به بهبود تدریجی محیط تقاضا در سه ماهه سوم و چهارم می شود.

در حالی که SAP همچنان به دنبال راه حلهای خود برای تحول دیجیتال است ، زیرا مشتریان انتظار دارند با انعطاف پذیری و چابکی بیشتری از بحران خارج شوند ، اخیراً در برخی مناطق قفل قفل مجدداً برقرار شده است و بهبود تقاضا بیش از حد انتظار کاهش یافته است. بعلاوه و به همان دلایل ، SAP دیگر برای بهبودی قابل توجه در درآمد مربوط به سفرهای تجاری SAP Concur برای باقی مانده سال 2020 پیش بینی نمی کند.

بنابراین SAP چشم انداز سال 2020 خود را به روز می کند و اکنون انتظار دارد:

  • 8.0 تا 8.2 میلیارد یورو درآمد ابر غیر IFRS با ارزهای ثابت (قبلاً 8.3 تا 8.7 میلیارد یورو)
  • 23.1 تا 23.6 میلیارد یورو و درآمد نرم افزار غیر IFRS با ارزهای ثابت (قبلا 23.4 تا 24.0 میلیارد یورو)
  • 27.2 – 27.8 میلیارد یورو کل درآمد غیر IFRS با ارزهای ثابت (قبلاً 27.8 – 28.5 میلیارد یورو)
  • 8.1 تا 8.5 میلیارد یورو سود عملیاتی غیر IFRS با ارزهای ثابت (قبلاً 8.1 تا 8.7 میلیارد یورو)

SAP همچنان انتظار دارد که سهم آن از درآمد قابل پیش بینی بیشتر حدود 72 درصد باشد.

این شرکت با توجه به عملکرد جریان نقدینگی سالانه انتظارات خود را برای گردش وجه نقد در سال 2020 افزایش داده است و اکنون انتظار دارد یک جریان نقدی عملیاتی تقریباً 6.0 میلیارد یورو (قبلاً بالاتر از 5.0 میلیارد یورو) و جریان نقدی آزاد بالاتر از یورو باشد. 4.5 میلیارد (قبلاً تقریباً 4.0 میلیارد یورو).

خبر مرتبط  مسابقه جهانی فیلم کوتاه خلاق "گفت و گو با فرهنگ 5000 ساله Liangzhu" برای ثبت نام آغاز می شود

در حالی که چشم انداز تجارت SAP در سال 2020 کامل ارزهای ثابت است ، انتظار می رود با پیشرفت شرکت در طول سال ، بر ارقام گزارش شده واقعی ارز تحت تأثیر نوسانات نرخ ارز ارز تأثیر بگذارد. برای تأثیرات ارزی مورد انتظار Q4 و FY 2020 به جدول زیر مراجعه کنید.

تأثیر ارز مورد انتظار بر اساس سطح سپتامبر 2020 برای بقیه سال

بر حسب درصد

Q4

FY

درآمد ابر

-6pp تا -4pp

-3pp تا -1pp

درآمد ابر و نرم افزار

-5pp تا -3pp

-3pp تا -1pp

سود عملیاتی

-5pp تا -3pp

-4pp تا -2pp

علاوه بر اهداف مالی ، SAP همچنین بر سه هدف غیر مالی برای سال 2020 تمرکز دارد: وفاداری مشتری ، تعامل کارمندان و انتشار کربن. به عنوان یک نتیجه از بحران COVID-19 ، SAP به دلیل کاهش CO کاهش قابل توجهی در انتشار کربن خود تجربه کرده است.2فعالیتهای فشرده تجاری به عنوان یک نتیجه ، SAP اکنون انتشار کربن 150 کیلوگرم (قبلا 238 کیلوگرم) را هدف قرار داده است. اهداف 2020 برای وفاداری مشتری و مشارکت کارکنان بدون تغییر باقی مانده است.

به روز شده جاه طلبی میان مدت

جاه طلبی میان مدت قبلی SAP در تاریخ صادر شد 24 آوریلهفتم، 2019 ، قبل از بحران COVID-19. این شرکت اکنون در حال به روزرسانی جاه طلبی میان مدت خود است تا عوامل زیر را منعکس کند:

  • جدیدترین نرخ ارز (اکتبر 2020) که به معنی تأثیر 3 تا 4 درصدی منفی بر درآمد و سود عملیاتی از آن زمان است آوریل 2019.
  • پدیده COVID-19 که انتظار می رود حداقل در نیمه اول سال 2021 بر شرایط تقاضا ، به ویژه در صنایع سخت تأثیر بگذارد ، دستیابی به معیارهای اصلی مانند درآمد ابر غیر IFRS ، درآمد کل و سود عملیاتی ، توسط 1 تا 2 سال.
  • تسریع حرکت مشتریان به ابر و تحولات بعدی تجاری که هدف درآمد جدید ابر را بیش از 22 میلیارد یورو تا سال 2025 تحریک می کند. SAP پیش بینی می کند این تأثیر منفی بر حاشیه عملیاتی 2023 حدود 4 تا 5 درصد نسبت به جاه طلبی میان مدت قبلی
  • هماهنگی سریع تحویل ابر SAP که انتظار می رود در سالهای 2021 و 2022 به سرمایه گذاری افزایشی نیاز داشته باشد و حاشیه ناخالص ابر غیر IFRS را تا سال 2025 تقریباً به 80٪ برساند.

به عنوان یک نتیجه از انتقال ابر سریع SAP ، این شرکت انتظار دارد که درآمد پروانه های نرم افزار از سطح 2020 به روند پایین تری ادامه دهد.

انتظار می رود که تأثیر ترکیبی عوامل فوق و مکانیک تغییر مدل کسب و کار مرتبط منجر به خاموش شدن رشد درآمد کل IFRS و همچنین سود عملیاتی غیر IFRS ثابت یا کمی پایین تر شود ، و به دنبال آن غیر شتابدهنده -IFRS درآمد کل و رشد سود عملیاتی غیر IFRS دو رقمی از سال 2023 به بعد.

پیش بینی می شود تا سال 2025 این مسیر SAP را به موارد زیر برساند:

  • بیش از 22 میلیارد یورو درآمد ابری غیر IFRS
  • بیش از 36 میلیارد یورو کل درآمد غیر IFRS
  • بیش از 11.5 میلیارد یورو سود عملیاتی غیر IFRS
  • قابل توجهی از سهم درآمد پیش بینی شده شرکت تا حدود 85٪

تماس کنفرانس تمدید سود

مدیریت ارشد SAP میزبان یک کنفرانس طولانی مدت درآمد شامل ارائه اسلاید برای بحث در مورد عوامل اصلی پشت جاه طلبی میان مدت به روز شده در دوشنبه ، 26 اکتبرهفتم، از ساعت 2:00 – 3:30 PM (CET) / 1:00 – 2:30 بعد از ظهر (GMT) / 9:00 – 10:30 صبح (EDT) / 6:00 – 7:30 صبح (PDT).

این تماس کنفرانسی تمدید سود به صورت زنده در وب سایت SAP به آدرس www.sap.com/investor پخش می شود و به جای روز بازارهای سرمایه واقعی در سه ماهه چهارم برگزار می شود. اسلایدهای ارائه منتشر خواهد شد پیشین به وب سایت SAP به آدرس www.sap.com/investor نیز تماس بگیرید.

بیانیه کامل سه ماهه Q3 2020 را می توانید از http://www.sap.com/investors/sap-2020-q3-statement بارگیری کنید.

اطلاعات تکمیلی

این بیانیه سه ماهه و کلیه اطلاعات موجود در آن بی حساب است.

اعداد مقایسه ای سال 2019 برای نه ماه اول فقط شامل درآمد Qualtrics و سود حاصل از تاریخ تحصیل از تاریخ 23 ژانویه.

تعریف معیارهای رشد کلیدی

عقب مانده فعلی ابر (CCB) درآمد ابر متعهد قراردادی است که انتظار داریم طی 12 ماه آینده به عنوان یک تاریخ خاص مشخص شود. بنابراین ، این یک زیرمجموعه از تعهدات عملکرد کلی ما است که به دنبال IFRS 15.120 عمل می کند. برای CCB ، ما فقط معاملات متعهد را در نظر می گیریم. CCB را می توان به عنوان یک مرز پایین تر برای درآمد ابر در نظر گرفت که طی 12 ماه آینده شناخته می شود ، زیرا مدل های مبتنی بر استفاده را بدون تعهدات قبلی و معاملات متعهد ، چه جدید و چه تمدید ، پس از تاریخ کلید بسته می شود. For our committed cloud business, we believe the expansion of CCB over a period is a valuable indicator of go-to market success, as it reflects both new contracts closed as well as existing contracts renewed.

Share of more predictable revenue is the total of non-IFRS cloud revenue and non-IFRS software support revenue as a percentage of total revenue.

Global commerce is the total commerce volume transacted on the SAP Ariba, SAP Concur and SAP Fieldglass Networks in the trailing 12 months. SAP Ariba commerce includes procurement and sourcing spend.

For explanations on other key growth metrics please refer the performance management section of SAP’s Integrated Report 2019, which can be found at www.sapintegratedreport.com.

About SAP

SAP’s strategy is to help every business run as an intelligent enterprise. As a market leader in enterprise application software, we help companies of all sizes and in all industries run at their best: 77% of the world’s transaction revenue touches an SAP® system. Our machine learning, Internet of Things (IoT), and advanced analytics technologies help turn customers’ businesses into intelligent enterprises. SAP helps give people and organizations deep business insight and fosters collaboration that helps them stay ahead of their competition. We simplify technology for companies so they can consume our software the way they want – without disruption. Our end-to-end suite of applications and services enables business and public customers across 25 industries globally to operate profitably, adapt continuously, and make a difference. With a global network of customers, partners, employees, and thought leaders, SAP helps the world run better and improve people’s lives. For more information, visit www.sap.com.

For customers interested in learning more about SAP products:
Global Customer Center: +49 180 534-34-24
United States Only: +1 (800) 872-1SAP (+1-800-872-1727)

Any statements contained in this document that are not historical facts are forward-looking statements as defined in the U.S. Private Securities Litigation Reform Act of 1995. Words such as “anticipate,” “believe,” “estimate,” “expect,” “forecast,” “intend,” “may,” “plan,” “project,” “predict,” “should” and “will” and similar expressions as they relate to SAP are intended to identify such forward-looking statements. SAP undertakes no obligation to publicly update or revise any forward-looking statements. All forward-looking statements are subject to various risks and uncertainties that could cause actual results to differ materially from expectations. The factors that could affect SAP’s future financial results are discussed more fully in SAP’s filings with the U.S. Securities and Exchange Commission (“SEC”), including SAP’s most recent Annual Report on Form 20-F filed with the SEC as supplemented by SAP’s Half Year Report furnished with the SEC on Form 6-K. Readers are cautioned not to place undue reliance on these forward-looking statements, which speak only as of their dates.© 2020 SAP SE. All rights reserved.

No part of this publication may be reproduced or transmitted in any form or for any purpose without the express permission of SAP SE. The information contained herein may be changed without prior notice. Some software products marketed by SAP SE and its distributors contain proprietary software components of other software vendors. National product specifications may vary. These materials are provided by SAP SE and its affiliated companies (“SAP Group”) for informational purposes only, without representation or warranty of any kind, and SAP Group shall not be liable for errors or omissions with respect to the materials. The only warranties for SAP Group products and services are those that are set forth in the express warranty statements accompanying such products and services, if any. Nothing herein should be construed as constituting an additional warranty. SAP and other SAP products and services mentioned herein as well as their respective logos are trademarks or registered trademarks of SAP SE (or an SAP affiliate company) in آلمان and other countries. All other product and service names mentioned are the trademarks of their respective companies. Please see www.sap.com/about/legal/copyright.html for additional trademark information and notice.

SOURCE SAP SE

لینک های مربوطه

www.sap.com