CYYENNE ، Wyo. ، 26 ژوئن سال 2020 / PRNewswire / – Language I / O ، ارائه دهنده فن آوری SaaS با پشتیبانی چند مشتری از مشتری و عضو سطح طلا از Oracle Partner Network (OPN) ، امروز برنامه افزودنی رابط کاربری مرورگر (BUI) خود را برای ترجمه حادثه Oracle اعلام کرد. اکنون ، مشتریان اوراکل می توانند با سرعت بیشتری در بین BUI به مشتریان خود به هر زبانی پاسخ دهند.

فن آوری ترجمه حادثه Oracle Language I / O به اوراکل اجازه می دهد تا به یکپارچه های خدمات مشتری خدمات داده و با مشتریان از سراسر جهان به زبان خود ارتباط برقرار کنند. نه تنها ترجمه ها سریع و دقیق هستند ، بلکه به مشتریان زبان I / O امکان می دهند که از استخدام کارمندان پشتیبانی اضافی نیز چشم پوشی کنند.

خبر مرتبط  موسسه فناوری متعلق به جانباز نیروی دریایی مجموعه فروش NTDS را در طول بزرگترین ماه تاریخ خود ثبت کرده است

“برنامه BUI نمایندگان خدمات مشتری را سریع ، قابلیت ترجمه فوری در حوادث Oracle فراهم می کند تا مأمورین – که بسیاری از آنها هنوز از خانه کار می کنند – دیگر نیازی به نگرانی در مورد سرعت های کندتر اینترنت نداشته باشند که در زمان واکنش آنها با مشتریان خارجی صحبت می کنند.” گفت: مدیر I / O مدیر مدیریت محصول هلن گورینا. “برنامه افزودنی BUI که ترجمه خودکار حادثه Oracle Service Cloud را خودکار می کند ، تنها نوع دیگری در پلت فرم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) اوراکل است.”

برای دیدن ویدئویی از BUI ترجمه حادثه اوراکل ، اینجا را کلیک کنید. برای گفتگو با شخصی در مورد بازگشت احتمالی سرمایه گذاری خود (ROI) از استفاده از BUI ترجمه حادثه Oracle ، اینجا را کلیک کنید.

خبر مرتبط  Nelnet نتایج سه ماهه سوم را اعلام می کند

مجموعه نرم افزار Language I / O از ترکیبی منحصر به فرد استفاده می کند حرفه ای ترجمه انسانی و ماشینی برای خودکار سازی ترجمه مقالات پایه دانش ، بلیط های پشتیبانی ، پیام های اجتماعی و گپ ها در کلیه سیستم های اصلی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM). زبان I / O راه حل باعث کاهش هزینه های پشتیبانی مشتری و در عین حال ناامیدی برای نمایندگان و مشتریان می شود.

شبکه شریک اوراکل (OPN) برنامه شریک زندگی اوراکل است که مزایای متمایز به همکاران را برای توسعه ، فروش و اجرای راه حل های اوراکل فراهم می کند. OPN منابعی را برای آموزش و پشتیبانی دانش تخصصی محصولات و راه حل های اوراکل ارائه می دهد و به رسمیت شناخته شده است تا اوراق بهادار محصولات در حال رشد ، پایگاه شرکای تجاری و فرصت های تجاری را بشناسد. مهمترین پیشرفت در OPN ، توانایی شرکای شناخته شده و پاداش سرمایه گذاری در Oracle Cloud است. شرکای درگیر با Oracle قادر خواهند بود تا از طریق برنامه OPN Cloud تخصص و موفقیت خود را با مشتریان Oracle Cloud متمایز کنند – یک برنامه ابتکاری که سطح برنامه های موجود OPN را با ردیفهای شناخت و مزایای مترقی برای شرکای شاغل در Oracle Cloud تکمیل می کند. برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید: http://www.oracle.com/partners.

خبر مرتبط  Xoom ، یک سرویس پی پال ، انتقال پول ایمن به کیف پول های تلفن همراه در 12 کشور آفریقایی را اعلام می کند

منبع زبان I / O

لینک های مربوطه

http://languageio.com