نیویورک، 18 ژوئن سال 2020 / PRNewswire / – Zigazoo اکنون کاربران را قادر می سازد از یک گروه از پنج ایموجی مثبت برای نشان دادن پشتیبانی از دوستان و همکلاسی ها فیلم ها در برنامه اشتراک گذاری ویدیوی محبوب کودکان. برخلاف سایر برنامه های اجتماعی ، هیچ ایموجی عصبانی و خنده ای وجود ندارد و هرگز نخواهد بود. آنها برای ایجاد آگاهی از این رویکرد مثبت مثبت ، میزبان مسابقه ای هستند که از کاربرانش می خواهد emoji پنجم خود را انتخاب کنند و ضمن توجه به STOMP Out Bullying ، غیر انتفاعی پیشرو که متوقف شده است از زورگویی.

زیگازو این اعلامیه را پشت سر می گذارد 750k بارگیری و بارگیری فیلم ها و تصاویر در 30 روز گذشته استفاده. این تقریباً 8 برابر است از TechCrunch که دو هفته پیش از رشد زیگازو خبر داد.

خبر مرتبط  eyewa حدود 2.5 میلیون دلار ایالات متحده از سری B سری قبل از سری B را افزایش می دهد

این مسابقه ایموجی از دانش آموزان می خواهد تا با ساختن یک ویدئویی که در آن emoji های منتخب خود را به اشتراک می گذارند و یک عمل مهربانی را انجام می دهند ، به ایموجی های لبخند که می خواهند در Zigazoo استفاده کنند رای دهند و یک عمل مهربانی را انجام دهند. مانند تمام چالش های Child4Charity ، 100 دلار از طرف کاربران زیگازو به خیریه منتخب اهدا خواهد شد. این مسابقه تا این زمان برگزار می شود یکشنبه ، 21 ژوئن.

برخلاف بسیاری از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، زیگازو تصمیم گرفت فقط به عنوان عکس العملی از ایموجی های مثبت اجازه دهد: قلب ، تشویق ، صورت خندان ، ابرقهرمان و اسب شاخدار. این انتخاب تعهد زیگازو را نسبت به رشد و امنیت در دوران کودکی تقویت می کند. همراه با ویژگی “دوستان” که باعث افزایش کنترل حریم خصوصی والدین می شود ، زیگازو با اولویت بندی ایمنی و تعامل مثبت در دنیای آنلاین به طور فزاینده ناامن و قطبی ، خود را از TikTok و YouTube جدا می کند.

خبر مرتبط  IAR Systems پشتیبانی از برنامه افزودنی RISC-V P را برای دستورالعملهای بسته بندی شده SIMD راه‌اندازی کرد

زاک رینگلشتینمدیر عامل شرکت زیگازو می گوید: “ما مربیان و والدینی هستیم که معتقدیم کودکان مستحق تعامل و روابط مثبت هستند چه از طریق اینترنت و چه از طریق اینترنت. هیچ دلیلی وجود ندارد که بچه ها نیاز به مشارکت در یک فرهنگ آنلاین منفی داشته باشند که از خود تصویر و روابط منفی تغذیه می کند. ما از این فرصت منحصر به فرد برای تقویت نقاط قوت هر كودك در محیطی مثبت و ایمن برخوردار هستیم كه همه بچه ها بتوانند خودشان باشند ، روابط سالم برقرار كنند و رشد كنند.

خبر مرتبط  واقعیت مجازی چگونه در حال شکل گیری آینده تناسب اندام در خانه است

زیگازو در نظر دارد با همکاری شرکت های بزرگ سرگرمی کودکان ، موزه ها ، باغ وحش ها ، پادکست ها ، کتابخانه ها ، تأثیر گذاران و موارد دیگر ، «کانال های زیگازو» را در اواخر تابستان امسال راه اندازی کند تا انواع مختلفی از محتوای ویدئویی کوتاه را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

درباره زیگازو
زیگازو رهبر رسانه های ویدیویی کوتاه کودکان است. Zigazoo که اخیراً با نام “TikTok For Kids” توسط TechCrunch خوانده می شود ، والدین و فرزندانشان را قادر می سازد فیلم های یادگیری کوتاه را تماشا ، ضبط و تعامل کنند. Zigazoo برای همه کاربران رایگان است.

منبع زیگازو

لینک های مربوطه

https://www.zigazoo.com/