فرار از 5 تا 10 نوامبر که در شانگهای، نسخه سوم CIIE است چین بزرگترین نمایشگاه تجارت واردات محور به شرکت های بین المللی اختصاص داده شده است که فرصت های جدید تجاری را در بازارهای مصرف چین جستجو می کنند.

Suning به عنوان یکی از بزرگترین غرفه داران و خریداران نمایشگاه ، خرید محصولات از کشور های دیگر را افزایش خواهد داد اروپا و قاره آمریکا به عنوان بخشی از تلاشهای مستمر خود برای تقویت همکاری با لوازم خانگی بین المللی و مارک های 3C (رایانه ، ارتباطات و لوازم الکترونیکی مصرفی). مانند چین بخش کالاهای مصرفی سریع (FMCG) همچنان از افزایش درآمد و استاندارد زندگی در طول سالهای گذشته بهره مند می شود ، Suning همچنین خرید کالاهای FMCG را که 60٪ از کل قراردادهای خرید را تشکیل می دهد ، در اولویت قرار خواهد داد ، بزرگترین مواد غذایی .

کارفور چین با آژانس تجارت ایتالیا (ITA) و غول پردازش گوشت برزیلی JBS Group و همچنین مارک هایی از نیوزلند، سنگاپور و ایالات متحده. در همین حال ، Suning International سفارشات خرید را با مارک عطر ایتالیایی Gellé Frères ، Korea Post Shopping و دولت کبک که در کانادا.

از آنجا که نمایشگاه با جشنواره خرید Suning 11.11 همزمان شده است ، Suning همچنین در کمپین های تبلیغاتی مربوط به سرمایه گذاری ، خرید و فروش مربوط به سومین CIIE شرکت خواهد کرد. Carrefour جشنواره غذای وارداتی را در سراسر جهان راه اندازی خواهد کرد چین، در حالی که 50٪ تخفیف در انتخاب مواد غذایی وارداتی ارائه می دهد ، همان کالاهایی را که در نمایشگاه به نمایش گذاشته شده برای مصرف کنندگان به ارمغان می آورد.

خبر مرتبط  IBM برای تسریع استراتژی رشد ابر ترکیبی و اجرای اسپین آف واحد خدمات زیربنایی مدیریت شده در بازار

در اولین CIIE ، Suning با همکاری بیش از 20 کشور در سراسر جهان همکاری کرد اروپا، ژاپن و آمریکای شمالی. رشد فروش مارک های خارج از کشور در بستر Suning و رشد 200٪ را حفظ کرد. CIIE دوم شاهد این بود که Suning با بیش از 20 تامین کننده از همکاری های طولانی مدت برقرار می کند ایتالیا، فرانسه، آلمان، ژاپن، کره جنوبی و ایالات متحده. از طریق همکاری با ITA ، Suning “Pavilion ایتالیایی” را در بستر آنلاین خود راه اندازی کرد که دارای 119 مارک ایتالیایی با حجم خرید کلی است. 120 میلیون RMB. پیش بینی می شود بیش از 150 مارک تا پایان سال 2020 به Suning International بپیوندند و پیش بینی می شود که کل حجم خرید بیش از این باشد 300 میلیون RMB.

Suning به عنوان یک ارائه دهنده خدمات خرده فروشی هوشمند پیشرو در جهان ، به پلی بین مارک های خارج از کشور و مصرف کنندگان چینی تبدیل شده است. Suning با استفاده از مزیت های پلت فرم CIIE ، اکوسیستم زنجیره تأمین جهانی جدیدی را ایجاد کرده و محصولات بین المللی با کیفیت بالا را برای پاسخگویی به تقاضای مصرف کنندگان داخلی معرفی کرده است. در همین زمان ، این شرکت از راه حل محلی خرده فروشی هوشمند خود استفاده کرده است تا به مارک های جهانی کمک کند تا با سرعت و دقت به بازار چین نفوذ کنند.

خبر مرتبط  بازار اتوماسیون توزیع تا سال 2025 17.7 میلیارد دلار ارزش دارد

“Suning و همچنان تلاش خود را برای گشودن بستر ما به روی شرکای جهانی از طریق ایجاد همکاری با مارک های جهانی بیشتر افزایش می دهد. طی دو سال گذشته ، Suning و از طریق همکاری گسترده با CIIE سیستم زنجیره تأمین جهانی ما را به طور فعال تقویت کرده است ، که به Suning اجازه می دهد کالاهای چینی بیشتری به همراه آورد. به بازار بین المللی و تقویت رقابت ما در صحنه جهانی “، گفت: ژانگ جیندونگ ، رئیس Suning Holdings Group.

خبر مرتبط  Huawei اولین سرور هوشمند FusionServer Pro V6 را مبتنی بر پردازنده نسل 3 اینتل Xeon مقیاس پذیر

درباره گروه Suning Holdings

Suning در سال 1990 تاسیس شد ، یکی از شرکت های تجاری پیشرو در است چین با دو شرکت دولتی در چین و ژاپن. در سال 2020 ، گروه Suning Holdings در 500 شرکت برتر غیر دولتی در رتبه دوم قرار گرفت چین با درآمد سالانه از 665.259 میلیارد RMB (تقریباً ایالات متحده 97 میلیارد دلار) و همچنان در بالای لیست خرده فروشی اینترنتی قرار دارد. Suning با پیوستن به ماموریت سازمانی “هدایت اکوسیستم در صنایع مختلف با ایجاد کیفیت زندگی نخبگان برای همه” ، تجارت اصلی خود را به عنوان خرده فروشی از طریق یک اکوسیستم شرکتی متشکل از چندین صنعت عمودی ، از جمله املاک و مستغلات تجاری ، خدمات مالی و ورزش ها. Suning.com ، اصلی ترین شرکت تابعه در خرده فروشی آنلاین و آفلاین ، برای چهار سال متوالی از 2017 تا 2020 در Fortune Global 500 ذکر شده است.

SOURCE Suning Holdings Group