شرکای AdTheorent با Ad Ad و بنیاد سواد عمومی دلار برای حمایت از کمپین معادل سازی دبیرستان “دیپلم خود را تمام کنید”

موقعیت:
یک دیپلم دبیرستان می تواند افرادی را که امنیت شغلی بیشتری دارند و فرصت های جدید دارند ، تأمین کند.

بدون داشتن دیپلم دبیرستان ، بسیاری مجبور به کار در چندین شغل با حقوق کمتر هستند. در حقیقت ، افراد فاقد مدرک دبیرستان تقریباً از هر 10 بزرگسال 3 نفر با درآمد خانوار زیر خط فقر فدرال تقریباً 3 نفر را نشان می دهند. بعلاوه ، طبق سرشماری ایالات متحده ، افراد اسپانیایی تبار نماینده بزرگترین گروه افرادی هستند که دوره دبیرستان را به پایان نرسانده اند.1 هدف کلی این کمپین تبلیغاتی دیجیتال دستیابی به اسپانیایی تبارانی بود که دوره دبیرستان را به پایان نرسانده اند و ایجاد انگیزه در آنها برای یافتن کلاسهای رایگان آموزش بزرگسالان برای کمک به قرار دادن آنها در مسیر کسب مدرک GED یا مدارک معادل دیگر دبیرستان. در حالی که ممکن است موانع شخصی برای دریافت مدرک دیپلم دبیرستان وجود داشته باشد ، این کمپین مخاطبان را ترغیب می کند تا به آنها اطلاع دهند که هرگز برای بازگشت به مدرسه و باز کردن فرصت های جدید خیلی دیر نیست.

رویکرد:
بنیاد دلار عمومی مجموعه ای از منابع را ارائه می دهد که هدف آن دسترسی بیشتر به سواد و تحصیلات است از جمله یک ابزار آنلاین که لیستی از مراکز آموزش رایگان در این نزدیکی را به بازدید کنندگان سایت ارائه می دهد. با مخاطبان اصلی بزرگسالان اسپانیایی تبار ، AdTheorent مدل های سفارشی یادگیری ماشین را در دستگاه های تلفن همراه و دسک تاپ توسعه داده و از هدف گذاری پیش بینی کننده برای دستیابی به افراد در آن جمعیت شناختی با بالاترین احتمال تکمیل اقدام آنلاین ورود کد پستی برای تعیین مکان کلاس های آموزش رایگان بزرگسالان استفاده کرده است. ، در نهایت افزایش دسترسی به منابع آموزش رایگان در جوامع هدف اسپانیایی. برای دستیابی به مخاطبان اسپانیایی به طور خاص ، تیم علم داده AdTheorent از 1 استفاده کرده استخیابان داده های مهمانی را با توجه به ویژگی های مدل مانند موقعیت مکانی (براساس داده های سرشماری ایالات متحده) ، زبان ناشر و ترکیب مخاطبان و تنظیمات زبان دستگاه کاربر ، برای بهینه سازی در تبدیل کاربرهای اسپانیایی زبان بهینه کنید. با استفاده از داده های تبدیل شده از وب سایت هدف (FinishYourDiploma.org) ، مدل های پیش بینی شده نسبت به کاربرانی که احتمالاً اقدامات مطلوبی را در سایت برند انجام می دهند ، بهینه شده است.

خبر مرتبط  بازار دوربین اتومبیل تا سال 2025 12.2 میلیارد دلار ارزش دارد

نتایج کمپین:
این کمپین با موفقیت بسیاری از کاربران را مجبور کرد کد پستی خود را برای تعیین مکان کلاسهای آموزش رایگان در این نزدیکی وارد کنند. به طور کلی ، موجودی اهدایی AdTheorent یک CPA ارائه داد 22.38 دلار، که 26 برابر بهتر از CPA هدف بود 585 دلار.

  • برای خلاق اسپانیایی زبان ، AdTheorent از معیار CPA بهتر عمل کرد (785 دلار) با 41x ، ارائه CPA از 18.78 دلار.
  • برای خلاق انگلیسی زبان ، AdTheorent CPA از 25.16 دلار در مقابل یک معیار از 385 دلار (15 برابر پایین تر)

سیستم عامل مبتنی بر داده AdTheorent متغیرهای هدف گیری را شناسایی کرد که منجر به افزایش تبدیل شد ، و بینش ارزشمندی را برای پروازهای آینده کمپین فراهم می کند. به عنوان مثال ، کاربران Wi-Fi در مقایسه با محل کار خود CPA قوی تری را در خانه ارائه می دهند و عملکرد CPA در طول روز همچنان افزایش می یابد و کارآمدترین CPA را در شب انجام می دهد (3.53 دلار ساعت 11:00 شب)

خبر مرتبط  ارزیابی جهانی نرم افزار AI AI 2020-2025

“توانایی AdTheorent در استفاده از پارامترهای هدف گذاری دموگرافیک همراه با سایر سیگنال های هدفمند پیش بینی در زمان واقعی ، آنها را قادر می سازد تا به کاربرانی برسند که احتمالاً اقدامات تبلیغاتی مطلوبی را انجام می دهند ، در نتیجه رسانه های کارآمدتری برای دسترسی به مخاطبان هدف مستقر ما کار می کنند و منجر به نتایج بهتر می شوند.” گفت کاترین پاستره، SVP ، استراتژی رسانه و اطلاع رسانی شورای تبلیغات. “برای کمپین” دیپلم خود را به پایان برسانید “، AdTheorent خدمات استراتژیک و موجودی خود را برای ارائه رسانه هایی که عملکرد بهتری نسبت به معیارهای موجود کمپین دارند ، اهدا کرد و به ما امکان می دهد افراد بیشتری را برای کسب درجه خود ترغیب کنیم.

برای اطلاعات بیشتر در مورد کمپین “دیپلم خود را به پایان برسانید” ، مراجعه کنید https://finishyourdiploma.org/ یا https://finishyourdiploma.org/espanol.

درباره AdTheorent®
AdTheorent از فناوری و راه حل های پیشرفته یادگیری ماشین برای ارائه کمپین های تبلیغاتی تأثیرگذار برای بازاریابان استفاده می کند. بسترهای نرم افزاری یادگیری ماشینی پیشگام صنعت AdTheorent هدف گیری پیش بینی شده ، هوش جغرافیایی ، راه حل های گسترش مخاطب و قابلیت خلاقیت داخلی ، استودیو A T را تقویت می کند. مجموعه محصولات AdTheorent با بهره گیری از تنها داده های غیر حساس و متمرکز بر ارزش پیش بینی مدل های یادگیری ماشین ، به تبلیغ دهندگان اجازه می دهد افراد واجد شرایط همراه با تجربه خلاقیت بهینه را برای ارائه نتایج برتر ، که توسط اهداف تجاری در دنیای واقعی اندازه گیری می شود ، افراد واجد شرایط را شناسایی کنند. از اوایل سال 2020 ، Platform و قابلیت های برنده جایزه AdTheorent از طریق اولین پیشنهاد دسترسی مستقیم در نوع خود در دسترس هستند. دسترسی مستقیم به مارک ها و آژانس ها امکان دسترسی کاربر به پلتفرم AdTheorent را می دهد تا عملکرد ، تحویل و هزینه های KPI را بهینه سازی کند ، که با سطحی از خدمات که معمولاً توسط راه حل های سلف سرویس ارائه نمی شود ، تکمیل می شود.

خبر مرتبط  BGL ادغام جراحان سینرژی و راه حل های بهداشتی EA را با کمک مجدد همزمان توسط همکاران پیشرفته بهداشتی اعلام کرد

AdTheorent به طور مداوم با جوایز متعدد فن آوری ، محصول ، رشد و محل کار شناخته می شود. AdTheorent برای سه سال متوالی “بهترین راه حل تبلیغاتی مبتنی بر هوش مصنوعی” (جوایز دستیابی به موفقیت AI) و “نوآورانه ترین محصول” (جوایز نوآوری B.I.G.) اهدا شد. علاوه بر این ، AdTheorent تنها پنج بار دریافت کننده “جایزه تبلیغات دیجیتال” توسط فراست و سالیوان است. دفتر مرکزی AdTheorent در است نیویورک، با چهارده دفتر در سراسر ایالات متحده و کانادا برای اطلاعات بیشتر ، به adtheorent.com مراجعه کنید.

درباره شورای تبلیغات
شورای تبلیغ جایی است که خلاقیت و علل همگرایی دارد. این سازمان غیرانتفاعی خلاقترین ذهن ها را در زمینه تبلیغات ، رسانه ها ، فناوری و بازاریابی گرد هم می آورد تا بسیاری از مهمترین اهداف کشور را برطرف کند. شورای تبلیغات بسیاری از شاخص ترین کمپین های تاریخ تبلیغات را ایجاد کرده است. دوستان اجازه نمی دهند دوستان مستی رانندگی کنند. اسموکی خرس. عشق هیچ برچسبی ندارد. مبارزات اجتماعی نوآورانه آن باعث افزایش آگاهی ، الهام بخشیدن به اقدامات و نجات جان افراد می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر ، به AdCouncil.org مراجعه کنید ، انجمن های شورای تبلیغات را در فیس بوک ، اینستاگرام و توییتر، و محتوای خلاقانه را در YouTube مشاهده کنید.

1. https://www.census.gov/library/stories/2018/07/educational-attainment.html

منبع AdTheorent

لینک های مربوطه

www.adtheorent.com