– FarEye نزدیک به یک دهه سرمایه گذاری در کار با شرکتهای پستی ، اجرای بهترین روشهای صنعت برای بهبود کارایی لجستیک سرمایه گذاری کرده است

– شرکت های بزرگ پستی شامل UPS ، Lithuania Post و Posti هستند که با استفاده از پلت فرم FarEye تجربه مشتری برتر را به کار می گیرند

لندن ، 11 اکتبر 2020 / PRNewswire / – با افزایش ارتباط دیجیتال و رشد سوخت همه گیر ، صنعت پست همچنان بر تولید ، افزایش کارایی و سرمایه گذاری در آینده فیزیکی و دیجیتال متمرکز است. FarEye – برجسته ترین پلت فرم ارکستراسیون لجستیک – بوده است کار با شرکت های پستی از زمان تأسیس آن و در روز جهانی پست نگاهی به چگونگی تغییر آنها در دهه های گذشته انداخته است. با استفاده از فناوری مورد اعتماد ، شرکای برجسته و شبکه های آخرین لینک منطقه ای ، شرکت های پستی به دنبال رشد سهام خود در بازار تحویل B2C بسیار رقابتی ، پویا و جهانی هستند – که با رونق تجارت الکترونیکی تقویت می شود.

FarEye ، با پلت فرم یادگیری ماشین خود ، مارک های جهانی از جمله UPS ، Lithuania Post و Posti را قادر می سازد تا عملیات تدارکاتی خود را تنظیم ، ردیابی و بهینه کنند. FarEye به شرکت ها این امکان را می دهد تا مشتری را بیشتر به مشتری تحویل دهند و به آنها کمک می کند تا زمان تحویل را 27٪ کاهش دهند و بهره وری پیک را تا 15٪ افزایش دهند. این کمک کرده است که خدمات پستی و بسته ای حتی در محدودیت ها و محدودیت های COVID-19 نیز به برتری عملیاتی دست یابند.

خبر مرتبط  itopia با مدیر کشور ، هارسال پندسه ، مدیر سابق مشارکت در Google Cloud ، توسعه هند را اعلام کرد

کاستیتیس والانتیناس، مدیر عامل ، پست لیتوانیدر این مورد اظهار نظر کرد: “در ماه های اخیر ، هر دو بخش پست (+ پیک) و نیازهای مشتریان ما تغییر یافته است. سازگاری سریع ، شجاعت برای تغییر ، وحدت داخلی نقاط قوت اصلی برای غلبه بر چالش ها است. تغییراتی که ما تجربه می کنیم در طول سال 2020 آنها خارج نخواهند شد و کیفیت بسته هرگز یکسان نخواهد بود – مردم عادت کرده اند که به صورت آنلاین خرید کنند ، برای ارسال و دریافت بسته ها از قفسه های بسته استفاده کنند. در طول قرنطینه ، 42 قفسه بسته جدید ایجاد شده است و ما قصد داریم تا پایان سال جاری به 284 قفسه پاکت LP EXPRESS در لیتوانی برسیم. علاوه بر این ، این لحظه دعوت می کند تا بررسی سبد محصولات را انجام دهید – یک سرویس جدید با تقاضای بسیار بالا. خدمات پستی لیتوانیایی قصد توسعه و گسترش خدماتی مانند تحویل همان روز ، تحویل بسته در گیشه با فرکانس روزانه بالاتر و گسترش نمونه کارها خدمات پستچی سیار را دارد. “

خبر مرتبط  ویلیام لا سالل سوم ، J.D به عنوان یک کارآموز ثبت اختراع به شرکت حقوقی Thrive IP® پیوسته است

کوشال نهاتامدیر عامل و بنیانگذار FarEye، درباره این تغییر توضیح داد: “علیرغم تغییرات مداوم در اکوسیستم ، صنعت پست همچنان خود را از نو اختراع می کند. در حالی که خدمات پستی نامه های کمتری را در سراسر جهان تحویل می دهند ، کاهش حجم تا حدی تحت الشعاع رشد بسته ها در بخش ایمیل است. تجارت. در دنیای آنلاین امروز ، یک تجربه تجاری تا حد زیادی توسط سفر تدارکاتی شما تعریف می شود. برای رشد و پایداری رشد ، ادغام یک فن آوری مناسب یک شرط بندی برنده است. FarEye خدمات پستی را فعال می کند برای ضمانت تجارب مشتری شخصی شده ، سازگار و مارک دار ، که از طرف دیگر به مشتریان آنها کمک خواهد کرد تا رشد را افزایش دهند و از وفاداری به برند اطمینان حاصل کنند.

خبر مرتبط  JinkoSolar برای تأمین 126 مگاوات ماژول برای پروژه PV نرم افزار در شیلی

علاوه بر این ، انتظار می رود که تحویل بسته در لینک پایین تا سال 2025 به 62 میلیون دلار افزایش یابد. سرمایه گذاری در فناوری به عنوان یک راه حل وفاداری متخصص ، مارک ها را قادر می سازد تا هنگام هدف قرار دادن ، یک تجربه آنلاین و آفلاین جامع و متصل ارائه دهند. مشتریان از نظر عاطفی و معامله ای.

Tommi Kässi ، معاون رئیس بسته های تجارت الکترونیک بزرگ مشتریان ملی در Posti، همان را نشان داد: “در طول COVID-19 ما شاهد رشد 32 درصدی تحویل بسته در فنلاند و بالتیک بوده ایم ، علاوه بر رشد تقاضا برای تحویل منازل ، و پاسخگویی به این تقاضا و جدید نیازهای مشتری ما به راه حلهای آسان و قابل قبول مانند FarEye نیاز داریم. “

“راه حل های همه کاره ، قابل تنظیم ، کاربرد آسان ، آماده API و مبتنی بر ابر ، راه حل هایی هستند که به عنوان سنگ بنای استراتژی مدرن سازی ICT و میراث ما عمل می کنند و FarEye کاملاً متناسب با آن است.” اضافه جوناس هاگنر، رئیس فناوری در Posti.

درباره FarEye
https://www.getfareye.com

لوگو – https://mma.prnewswire.com/media/1231863/FarEye_Logo.jpg

لینک های مربوطه

https://www.getfareye.com

SOURCE FarEye