وی گفت: “ما احساس می كنیم كه ربط تنها ارز است كه مهم است اما بیشتر آژانس ها فقط می توانند بخشی از تجربه را تحت تأثیر قرار دهند.” مارگارت مورفی، بنیانگذار و مدیر عامل پرتقال پررنگ. “در Bold Orange ما احساس می کنیم ضروری است که مشتری را در زمینه استراتژی ، محتوا ، رسانه و بهینه سازی MarTech کمک کنیم. ابزار و فناوری اگر درست انجام شود ، می تواند محتوای مناسب را در زمان مناسب ارائه دهد. بسیاری از آژانس ها روی یکی از اینها متمرکز هستند. – محتوا یا فناوری. هدف ما ایجاد محتوای باورنکردنی است که از طریق کانال مناسب در مناسب ترین زمان برای تأثیرگذاری تأثیرگذار بر مارک ها نیز ارائه شود. “

در سالی که Forrester برآورد می کند 49000 شغل تبلیغاتی در سطح جهانی از دست رفته است ، Bold Orange در سال 2020 به دلیل افزایش 10 مشتری جدید و تغییر صنعت تقاضا برای تجارب بیشتر مشتری و استراتژی های بهبود ، تعداد کارمندان خود را در سال 2020 به میزان 100٪ افزایش داد. ضبط داده های شخص اول.

خبر مرتبط  اولین سیستم تهویه تحت کنترل تقاضا به عنوان خدماتی برای آشپزخانه های تجاری

Bold Orange تعداد زیادی مشتری شامل Polaris ، Anytime Fitness ، SPS Commerce و eBay دارد. با افزودن لیست سه بازاریابی عمیق ، این لیست شامل Behr ، Red Wing Shoes ، Electrolux و بسیاری دیگر خواهد شد.

وی گفت: “پرتقال پرتقال به دلیل خدمات عالی به مشتری و تبدیل تجارب مشتری ، شهرت باورنکردنی دارد. دیو وودبک، بنیانگذار و رئیس سه بازاریابی عمیق. “ما از پیوستن به مارگارت و تیم پررنگ پررنگ بسیار هیجان زده هستیم زیرا اشتیاق یکسانی را برای دستیابی به نتایج قوی برای مشتریان خود و یک فرهنگ الهام بخش برای کارمندانمان داریم.”

خبر مرتبط  Broadvoice با Better Business Bureau امتیاز A + کسب می کند

شرکت Bold Orange بر این باور بنا شده است که ارتباطات اصیل انسانی مهمترین عامل پیشرفت تجارت و جامعه است. از طرف مجله Inc بهترین جایگاه های کاری سال 2020 ، شرکت Bold Orange اکنون بیش از 75 کارمند با دفاتر کار در هر دو خواهد داشت مینیاپولیس و سنت پل. مارگارت مورفی به نقش خود به عنوان مدیرعامل واحد تجاری و دیو وودبک به عنوان مدیر عامل ، EVP به تیم مدیریتی او خواهد پیوست.

درباره شرکت پرتقال پررنگ (BOCO)
پرتقال پررنگ ، دفتر مرکزی آن در مینیاپولیس ، مین، یک شرکت تجربه مشتری برنده جایزه با دو هدف است: هدایت تجارت و پیشرفت در جامعه. Bold Orange تمرکز خود را بر کمک به برندها در زمینه های کسب ، رشد ، تعامل و نگهداری می گذارد. برای اطلاعات بیشتر ، مراجعه کنید پرتقال پررنگ، ما را دنبال در توییتر، فیس بوک، اینستاگرام، و LinkedIn.

خبر مرتبط  همایش های VLSI-TSA و VLSI-DAT ITRI در آوریل 2021 آغاز به کار می کند

درباره سه بازاریابی عمیق
Three Deep ، دفتر مرکزی آن سنت پل ، مین، یک شرکت بازاریابی عملکرد مبتنی بر نتایج است. تخصص سه دیپ در رسانه های دیجیتال ، تجارب شخصی شده ، تجزیه و تحلیل مشتری و پیاده سازی و امکان پذیر ساختن فناوری Salesforce نتایج کسب و کار را بهبود می بخشد و بهره وری را برای مارک ها به همراه دارد.

SOURCE شرکت پرتقال پررنگ