IP-ONE ، شرکتی که پشت پرده حق رای محبوب ONE Championship است ، با شرکت Kuaishou برای معرفی همکاری کرد موی تایلندی و هنرهای رزمی مختلط (MMA) با روشی سرگرم کننده ، همراه و تعاملی برای بهبود تجربه مخاطب به مخاطبان چینی. به عنوان اولین برنامه برای Kuaishou و IP-ONE ، میزبانی این رویداد از طریق زندگی زنده نشانگر تغییر عادات مصرف کنندگان چینی و شیوع زندگی در زندگی به عنوان یک کانال رسانه اصلی است.

Kuaishou و IP-ONE همچنین برای انجام تبلیغات قبل از مسابقه ، مینی بازی ها و هدایای مختلف به نیروهای پیوستند تا نمایه MMA و Muay Thai را در میان طبقه متوسط ​​رو به رشد در چین. Kuaishou همچنین از این رویداد با وسایل متنوعی همچون پشتیبانی از پخش زنده و اعتدال جامعه حمایت خواهد کرد زیرا هواداران مشتاقانه منتظر درگیری هستند.

یان کیانگ ، معاون ارشد Kuaishou گفت: “Livestreaming کانال جدیدی برای مارک های مستقر مانند ONE Championship است که مستقیماً به مشتریان و مخاطبان دسترسی پیدا کند و علایق آنها را در MMA و Muay Thai جلب کند.” “ما خوشحالیم که کانال هستیم که سرگرمی های کلاس جهانی را برای مصرف کنندگان چینی به ارمغان می آورد و مردم را تحت تأثیر قرار می دهد تا زندگی سالم تر و فعال تری داشته باشند.”

خبر مرتبط  'افکار روزانه من' یک منبع خلاق و سودمند برای ضبط یادداشت ها ، روحیه ها ، افکار و الهامات روزانه فراهم می کند

یکی: هرگز از ویژگی های خودداری کنید موی تایلندی قهرمان جهان “مرد آهنین” Rodtang Jitmuangnon در برابر قهرمان سابق کیک بوکسینگ سبک وزن “Baby Shark” پیتر دن. Stamp Fairtex قهرمان جهانی اتمی وزنه برداری موی تای بانوان ، که همچنین دوست دختر مبارز لوو تانگ است ، مقابل بوکسور تایلندی “Thunderstorm” Sunisa Srisen به میدان خواهد رفت. علاوه بر این ، فوق ستاره Superbon Banchamek ، “کودک قاتل” Sitthichai Sitsongpeenong ، قهرمان فوق العاده بوکس Yodsanklai IWE Fairtex و سایر کلاس های جهانی موی تایلندی فوق ستاره ها نیز در این رویداد به رقابت خواهند پرداخت.

درباره فناوری Kuaishou

خبر مرتبط  اندازه فناوری بازار آموزش و پرورش تا سال 2027 مبلغ 285.2 میلیارد دلار ارزش دارد: Grand View Research، Inc.

Kuaishou Technology پلت فرم های اشتراک محتوا را توسعه داده و تولید ، توزیع و مصرف محتوا را سریع و آسان می کند. سیستم توصیف محتوا ما با درک عمیقی از کاربران و مطالبی که هر روز در سیستم عاملهای ما به اشتراک گذاشته می شود ساخته شده است.

محصول پرچمدار ما Kuaishou است چین منجر به ایجاد سکوی کوتاه ویدیوی مشترک و شبکه های اجتماعی می شود که به کاربران امکان می دهد لحظه های منحصر به فرد و به یاد ماندنی از زندگی روزمره خود را ثبت کنند و در زمان واقعی با پیروان ارتباط برقرار کنند. فناوری ما تجربه ای بسیار شخصی را به کاربران ارائه می دهد و اعضای همه جوامع را به ایجاد و کشف محتوای هیجان انگیز و پویا ترغیب می کند.

Kuaishou Technology که در سال 2011 تاسیس شد ، مقر آن در آن است پکنبا بیش از 10،000 کارمند و دفاتر در چین، ایالات متحده، هند و برزیل. سرمایه گذاران قابل توجه ما شامل DCM Ventures ، Morningside Venture Capital ، سرمایه Sequoia ، Holdas Temasek ، Tencent و بایدو برای اطلاعات بیشتر ، لطفاً به www.kuaishou.com مراجعه کنید.

  • مارس 2011 GIF Kuaishou به عنوان ابزاری برای ایجاد GIF های متحرک ایجاد شد
  • اکتبر 2013 GIF Kuaishou به یک پلت فرم اجتماعی کوتاه ویدیویی – Kuaishou تبدیل شد
  • ژانویه 2015 DAU Kuaishou (کاربر فعال روزانه) بیش از 10 میلیون نفر بود
  • سپتامبر 2017 کل کاربران Kuaishou از 600 میلیون نفر در حالی که DAU از 80 میلیون نفر فراتر رفت
  • دسامبر 2017 DAU Kuaishou از 100 میلیون فراتر رفت
  • ژوئن 2018 Kuaishou Technology کسب Acfun ، یک انجمن ویدیویی ACG را تکمیل کرد
  • مه 2019 DAU Kuaishou از 200 میلیون فراتر رفت
  • مارس 2020 DAU Kuaishou از 300 میلیون فراتر رفت
  • ژوئیه سال 2020 Livestream DAU Kuaishou از 170 میلیون نفر فراتر رفت
خبر مرتبط  اولین حراج تخصصی قهوه سنگاپور مجازی (میکرو لات) 45 تولید کننده و 56 قطعه از 12 کشور را به خود جلب می کند

مخاطب:

ژانگ چوانشی
[email protected]
+ 86-134-8881-8382

منبع Kuaishou فناوری