DUBLIN، 22 ژانویه 2021 / PRNewswire / – گزارش “بازار نرم افزار سنجش از دور از طریق مonلفه ها ، برنامه ها و کاربر نهایی و تجاری و منطقه: تجزیه و تحلیل فرصت جهانی و پیش بینی صنعت ، 2020-2027” به ResearchAndMarkets.com ارائه.

سنجش از دور ، فرآیند شناسایی و همچنین نظارت بر خصوصیات یک منطقه از فاصله با اندازه گیری تابش ساطع شده و منعکس شده آن است (به طور معمول از هواپیما یا ماهواره). یک نرم افزار سنجش از دور یک راه حل یا بستر نرم افزاری است که داده های سنجش از دور را پردازش می کند. این نرم افزار مشابه نرم افزار گرافیکی است که امکان تولید اطلاعات جغرافیایی را از داده های حسگر هوا ، زمینی و ماهواره فراهم می کند. داده های ارائه شده توسط نرم افزار سنجش از دور در زمینه های مختلفی از جمله برنامه های ساحلی ، ارزیابی خطر ، برنامه های اقیانوس ها و مدیریت منابع طبیعی استفاده می شود. همچنین می تواند برای بررسی مناطق بزرگ و غیرقابل دسترسی با جمع آوری آسان داده ها در تفکیک پذیری ها و مقیاس های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار همچنین می تواند موقعیت مکانیابی بلایای طبیعی مانند آتش سوزی در جنگل یا سیلاب را که در منطقه بزرگی گسترش یافته است آسانتر کند تا برنامه مأموریت نجات سریعتر انجام شود.

افزایش پیشرفت در فن آوری های سنجش از دور ، افزایش نیاز به داده های سنجش از دور در برنامه های مختلف دفاعی و تجاری و پذیرش فزاینده برنامه های سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) برای مدیریت ریسک محیطی ، مهمترین عواملی هستند که باعث رشد ریموت می شوند. سنجش بازار نرم افزار. همچنین ، افزایش سرمایه گذاری ها در ارتباطات ماهواره ای و محموله های اطلاعاتی ، نظارتی و شناسایی (ISR) در کشورهای مختلف ، رشد بازار را بیشتر به دنبال دارد.

علاوه بر این ، بیماری همه گیر COVID-19 زندگی مردم را مختل کرده و منجر به استفاده از نظارت ماهواره ای برای جلوگیری از شیوع بیماری می شود. این امر منجر به افزایش سریع در استفاده از نرم افزار سنجش از دور برای درک الگوی گسترش و شدت شیوع آن برای اجرای اقدامات نظارتی ، پیشگیری و کنترل شده است. با این وجود ، سرمایه گذاری اولیه بالاتر همراه با عدم وجود مقررات جامع دولت یا سیاست های مربوط به داده های سنجش از دور ، ممکن است تا حدی مانع رشد بازار شود. برعکس ، ظهور فناوری هایی مانند رایانش ابری ، تجزیه و تحلیل داده های بزرگ و اینترنت اشیا ((اینترنت اشیا) به دلیل محبوبیت ، فرصت های بی شماری را برای رشد بازار فراهم می کند.

بازار نرم افزار سنجش از دور بر اساس م componentلفه ، مدل استقرار ، نوع نرم افزار ، برنامه ، کاربر نهایی و منطقه تقسیم می شود. بر اساس م componentلفه ، در نرم افزار و خدمات طبقه بندی می شود. بر اساس مدل استقرار ، آن را به حالت اولیه و ابری طبقه بندی می کند. بر اساس نوع ، به دو دسته وب و تلفن همراه تقسیم می شود. بر اساس کاربرد ، به زمین ، هوا و ماهواره طبقه بندی می شود. بسته به کاربر نهایی ، به دو بخش دفاعی (سازمانهای دفاعی و سازمانهای امنیت داخلی) و تجاری (انرژی و نیرو ، کشاورزی ، بهداشت ، تحقیقات علمی ، پیش بینی هوا و سایر موارد) تقسیم می شود. از نظر منطقه ای ، آن را در سراسر تجزیه و تحلیل آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و اقیانوسیه، و LAMEA.

خبر مرتبط  صنعت نمایش و خدمات هولوگرافیک سه بعدی در سراسر جهان تا سال 2025

نمایه های شرکت های فعال در بازار نرم افزار سنجش از دور در این گزارش BAE Systems ، آزمایشگاه های کلارک، سیستم مشاهده زمین ، ESRI ، Harris Geospatial Solutions ، Inc. ، Hexagon ، MERRICK & COMPANY ، PCI Geomatics ، Textron Systems و Trimble Inc.

مزایای کلیدی

  • این مطالعه شامل تجزیه و تحلیل بازار نرم افزار سنجش از دور ، روندها و برآورد های آینده برای تعیین جیب سرمایه گذاری قریب الوقوع است.
  • این گزارش اطلاعات مربوط به محرک های اصلی ، محدودیت ها و فرصت های بازار را ارائه می دهد.
  • اندازه بازار نرم افزار سنجش از دور از سال 2019 تا 2027 به صورت کمی مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد تا صلاحیت مالی صنعت را برجسته کند.
  • تجزیه و تحلیل پنج نیروی پورتر قدرت خریداران و تامین کنندگان در بازار نرم افزار سنجش از دور را نشان می دهد.

عناوین اصلی تحت پوشش:

فصل 1 مقدمه
2.1 شرح گزارش
2.2. مزایای اصلی برای سهامداران
2.3 بخشهای اصلی بازار
2.3.1. بازیکنان کلیدی بازار

فصل 1: روش تحقیق
2.4.1. تحقیقات ثانویه
2.4.2. تحقیقات اولیه
2.4.3. ابزارها و مدل های تحلیلگر

فصل 3: خلاصه اجرایی
3.1 یافته های کلیدی
3.1.1 مهمترین عوامل تأثیرگذار
3.1.2. جیب های سرمایه گذاری برتر
3.2 چشم انداز Cxo

فصل 4: بررسی اجمالی بازار
4.1 تعریف بازار و دامنه
4.2 تجزیه و تحلیل پنج نیرو پورتر
4.2.1 قدرت چانه زنی متوسط ​​تا زیاد تامین کنندگان
4.2.2. قدرت چانه زنی متوسط ​​تا زیاد خریدار
4.2.3. تهدید متوسط ​​تا زیاد جانشین ها
4.2.4. تهدید کم به زیاد ورود تازه واردان
4.2.5. رقابتی رقابتی کم تا زیاد
4.3 پویایی بازار
4.3.1. رانندگان
4.3.1.1. افزایش پیشرفتها در فناوریهای سنجش از دور
4.3.1.2. افزایش نیاز به داده های سنجش از دور در برنامه های مختلف دفاعی
4.3.1.3. پذیرش رو به رشد نرم افزار سنجش از دور برای مدیریت ریسک محیطی
4.3.1.4. افزایش سرمایه گذاری در محموله های ارتباطی و اطلاعاتی ماهواره ای ، نظارت و شناسایی (ISR)
4.3.1.5. استفاده از مانیتورینگ ماهواره ای برای کنترل گسترش Covid-19
4.3.2. محدودیت ها
4.3.2.1. مسائل نظارتی و عدم وجود سیاست های جامع دولت
4.3.2.2. سرمایه گذاری اولیه بیشتر برای سنجش از دور لازم است
4.3.3. فرصت ها
4.3.3.1. ظهور فناوری هایی مانند رایانش ابری ، تجزیه و تحلیل داده های بزرگ و اینترنت اشیا (Iot)
4.4 نقشه راه تکامل بازار / صنعت
4.5 تأثیر مقررات دولت بر بازار جهانی نرم افزار سنجش از دور
4.6 تجزیه و تحلیل ثبت اختراع
4.6.1. براساس منطقه (2002-2020)
4.6.2. توسط متقاضی
4.7 مطالعات موردی
4.7.1. مطالعه موردی 01
4.7.2. مطالعه موردی 02
4.1 تحلیل تأثیر Covid-19 در بازار نرم افزار سنجش از دور
4.1.1 تأثیر بر اندازه بازار
4.1.2. چارچوب قانونی
4.1.3. استراتژی های کلیدی پخش کننده برای مقابله با تأثیرات منفی
4.1.4. پنجره فرصت

خبر مرتبط  Linksys و Qualcomm اولین نقطه اتصال تلفن همراه 5G و Wi-Fi 6 را در کره و هنگ کنگ راه اندازی کردند

فصل 5: بازار نرم افزار سنجش از دور ، توسط کامپوننت
5.1 بررسی اجمالی
5.1 نرم افزار
5.1.1 روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
5.1.2. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس منطقه
5.1.3. تجزیه و تحلیل بازار ، براساس کشور
5.2 سرویس
5.2.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
5.2.2. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس منطقه
5.2.3. تجزیه و تحلیل بازار ، براساس کشور

فصل 6: بازار نرم افزار سنجش از دور ، با استفاده از مدل استقرار
6.1 بررسی اجمالی
6.1 در فرض
6.1.1 روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
6.1.2. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس منطقه
6.1.3. تجزیه و تحلیل بازار ، براساس کشور
6.1 ابر
6.1.1 روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
6.1.2. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس منطقه
6.1.3. تجزیه و تحلیل بازار ، براساس کشور

فصل 7: بازار Sofwtare از راه دور ، براساس نوع
7.1 بررسی اجمالی
7.2 مبتنی بر وب
7.2.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
7.2.2. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس منطقه
7.2.3. تجزیه و تحلیل بازار ، براساس کشور
7.3 سیار
7.3.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
7.3.2. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس منطقه
7.3.3. تجزیه و تحلیل بازار ، براساس کشور

فصل 8: بازار Sofwtare با سنجش از دور ، توسط برنامه کاربردی
8.1 بررسی اجمالی
8.2 زمینی
8.2.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
8.2.2. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس منطقه
8.2.3. تجزیه و تحلیل بازار ، براساس کشور
8.3 ماهواره
8.3.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
8.3.2. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس منطقه
8.3.3. تجزیه و تحلیل بازار ، براساس کشور
8.4 هوابرد
8.4.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
8.4.2. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس منطقه
8.4.3. تجزیه و تحلیل بازار ، براساس کشور

فصل 9: بازار نرم افزار سنجش از دور ، توسط کاربر نهایی
9.1 بررسی اجمالی
9.1 دفاع
9.1.1 روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
9.1.2. سازمانهای دفاعی
9.1.3. امنیت میهن
9.1.4. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس منطقه
9.1.5. تجزیه و تحلیل بازار ، براساس کشور
9.2 تجاری
9.2.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
9.2.2. انرژی و قدرت
9.2.3. کشاورزی
9.2.4. مراقبت های بهداشتی
9.2.5. تحقیق علمی
9.2.6. پیش بینی آب و هوا
9.2.7. دیگران
9.2.8. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس منطقه
9.2.9. تجزیه و تحلیل بازار ، براساس کشور

خبر مرتبط  برای استخدام با همکاران خود با فیدلر به هوش مصنوعی Pioneer مسئول استخدام شده اید

فصل 10: بازار نرم افزار سنجش از دور ، براساس منطقه
10.1 بررسی اجمالی
10.2 آمریکای شمالی
10.3 اروپا
10.4 آسیا و اقیانوسیه
10.5 LAMEA

فصل 11: چشم انداز رقابتی
11.1 تحلیل موقعیت یابی بازیکن کلیدی ، 2019
11.2 استراتژی های برتر برنده شدن
11.3 داشبورد رقابتی
11.4 تحولات کلیدی
11.4.1. محصولات جدید راه اندازی می شود
11.4.2. توسعه محصول
11.4.3. همکاری
11.4.4. تحصیل
11.4.5. شراکت
11.4.6. گسترش تجارت
11.4.7. توافق

فصل 12: مشخصات شرکت
12.1 سیستم های Bae
12.1.1 درباره شرکت
12.1.2. مدیران کلیدی
12.1.3. عکس فوری شرکت
12.1.4. عامل بخشهای تجاری
12.1.5. نمونه کارها محصول
12.1.6. عملکرد تجاری
12.1.7. حرکات و تحولات کلیدی استراتژیک
12.2 آزمایشگاه های کلارک
12.2.1. درباره شرکت
12.2.2. مدیران کلیدی
12.2.3. عکس فوری شرکت
12.2.4. نمونه کارها محصول
12.3 سیستم مشاهده زمین
12.3.1. درباره شرکت
12.3.2. مدیران کلیدی
12.3.3. عکس فوری شرکت
12.3.4. نمونه کارها محصول
12.3.5. حرکات و تحولات کلیدی استراتژیک
12.4 اسری
12.4.1. درباره شرکت
12.4.2. مدیران کلیدی
12.4.3. عکس فوری شرکت
12.4.4. نمونه کارها محصول
12.4.5. حرکات و تحولات کلیدی استراتژیک
12.5 Harris Geospatial Solutions، Inc.
12.5.1 درباره شرکت
12.5.2. مدیران کلیدی
12.5.3. عکس فوری شرکت
12.5.4. عامل بخشهای تجاری
12.5.5. نمونه کارها محصول
12.5.6. هزینه تحقیق و توسعه
12.5.7. عملکرد تجاری
8/12/5 حرکات و تحولات کلیدی استراتژیک
12.6 شش ضلعی
12.6.1. درباره شرکت
12.6.2. مدیران کلیدی
12.6.3. عکس فوری شرکت
12.6.4. عامل بخشهای تجاری
12.6.5. نمونه کارها محصول
12.6.6. هزینه تحقیق و توسعه
12.6.7. عملکرد تجاری
12.6.8. حرکات و تحولات کلیدی استراتژیک
12.7 مریک و شرکت
12.7.1. درباره شرکت
12.7.2. مدیران کلیدی
12.7.3. عکس فوری شرکت
12.7.4. نمونه کارها محصول
12.7.5. حرکات و تحولات کلیدی استراتژیک
12.8 Pci Geomatics
12.8.1. درباره شرکت
12.8.2. مدیران کلیدی
12.8.3. عکس فوری شرکت
12.8.4. نمونه کارها محصول
12.8.5. حرکات و تحولات کلیدی استراتژیک
12.9 سیستم های Textron
12.9.1. درباره شرکت
12.9.2. مدیران کلیدی
12.9.3. عکس فوری شرکت
12.9.4. عامل بخشهای تجاری
12.9.5. نمونه کارها محصول
12.9.6. هزینه تحقیق و توسعه
12.9.7. عملکرد تجاری
12.9.8. حرکات و تحولات کلیدی استراتژیک
12.10 Trimble Inc.
12.10.1. درباره شرکت
12.10.2. مدیران کلیدی
12.10.3. عکس فوری شرکت
12.10.4. عامل بخشهای تجاری
12.10.5. نمونه کارها محصول
12.10.6. هزینه تحقیق و توسعه
12.10.7. عملکرد تجاری
8.10.8. حرکات و تحولات کلیدی استراتژیک

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/rzgzh1 مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.


تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با شماره تلفن +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1904
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com