DUBLIN، 16 اکتبر 2020 / PRNewswire / – بازار “هوش مصنوعی (تراشه ها)” توسط فناوری (یادگیری ماشین ، پردازش زبان طبیعی ، محاسبات آگاه از زمینه ، دید کامپیوتر) ، سخت افزار (پردازنده ، حافظه ، شبکه) ، صنعت کاربر نهایی و منطقه – پیش بینی جهانی به 2026 “گزارش به ResearchAndMarkets.com ارائه.

انتظار می رود بازار AI (چیپست ها) با ارزش گذاری شود 7.3 میلیارد دلار در سال 2020 و احتمالاً رسیدن به 57.8 میلیارد دلار تا سال 2026 ، با CAGR 40.1٪ در طول دوره پیش بینی.

محرک های اصلی بازار به طور فزاینده ای مجموعه داده های بزرگ و پیچیده ای هستند که نیاز به هوش مصنوعی ، تصویب هوش مصنوعی برای بهبود خدمات مصرف کننده و کاهش هزینه های عملیاتی ، افزایش تعداد برنامه های هوش مصنوعی ، بهبود قدرت محاسبات و تصویب روزافزون یادگیری عمیق و عصبی را ایجاد می کنند. شبکه های.

مهمترین عامل محدود کننده بازار ، کمبود نیروی کار ماهر است. چالش های اساسی پیش روی بازار هوش مصنوعی (تراشه ها) شامل بازده کم سرمایه ، ایجاد مدل ها و مکانیزم های هوش مصنوعی و در دسترس بودن داده های آموزش ساخت یافته محدود است. فرصتهای اساسی در بازار هوش مصنوعی (تراشه ها) شامل افزایش تمرکز بر روی توسعه سیستمهای هوش مصنوعی آگاه از انسان و آوردن هوش مصنوعی به دستگاههای لبه دار است.

انتظار می رود فناوری یادگیری ماشین بیشترین اندازه بازار AI (چیپست ها) را در طول دوره پیش بینی به خود اختصاص دهد.

توانایی یادگیری ماشین در جمع آوری و مدیریت داده های بزرگ و برنامه های کاربردی آن در ترجمه گفتار در زمان واقعی ، ربات های خودمختار و تجزیه و تحلیل صورت ، به رشد آن دامن می زند. هوش مصنوعی فناوری های مختلفی را تشکیل می دهد که نقشی حیاتی در توسعه اکوسیستم آن دارند. از آنجا که هوش مصنوعی ماشین آلات را قادر به انجام فعالیتهایی مشابه فعالیتهای انسانی می کند ، فرصتهای عظیمی در بازار ایجاد شده است.

پیش بینی می شود برنامه پیش بینی نگهداری و بازرسی ماشین آلات در صنعت تولید بازار AI (چیپست ها) بیشترین سهم را در دوره پیش بینی داشته باشد.

برنامه پیش بینی نگهداری و بازرسی ماشین آلات بیشترین سهم را در بین برنامه های تولید بازار AI (چیپست ها) در سال 2019 داشت. استفاده گسترده از دوربین های دید رایانه در بازرسی ماشین آلات ، استفاده از اینترنت صنعتی اشیا (IIoT) و استفاده از بزرگ داده ها در صنعت تولید ، عوامل محرک رشد برنامه پیش بینی نگهداری و بازرسی ماشین آلات هستند. تقاضای فزاینده برای کاهش هزینه های عملیاتی و توقف ماشین آلات همچنین مکمل رشد نگهداری پیش بینی شده و کاربرد بازرسی ماشین آلات در صنایع است.

صنعت امنیت سایبری بیشترین اندازه بازار AI (چیپست ها) را در سال 2019 در اختیار داشت.

به دلیل افزایش حملات امنیت سایبری در سراسر جهان ، هوش مصنوعی به طور قابل توجهی در راه حل های ضد ویروس و ضد بدافزار مورد استفاده قرار می گیرد. افزایش استفاده از دستگاه های تلفن همراه برای طیف وسیعی از برنامه ها ، مانند شبکه های اجتماعی ، ایمیل ها ، نظارت از راه دور ، بانکداری تلفنی و ذخیره اطلاعات ، درها را برای حمله هکرها باز می کند ، در نتیجه شبکه ها را در معرض خطر قرار می دهد. پذیرش سریع سرویس های مبتنی بر ابر ، همراه با رویکرد کاربرپسند راهکارهای آنتی ویروس / ضد بدافزار ، به رشد این صنعت کاربر نهایی بازار AI (چیپست ها) کمک می کند.

خبر مرتبط  شرکت Elbit Systems برای تهیه لباس های الکترونیکی جنگ الکترونیکی هوایی به یک کشور در آسیا 103 میلیون دلار جایزه اهدا کرد

تأثیر COVID-19 در بازار AI (چیپست ها)

بازار احتمالاً از نظر رشد سال به سال در سال 2020 اندکی شاهد خواهد بود. این بیشتر به زنجیره تأمین آسیب دیده و محدود بودن تصویب هوش مصنوعی در صنایع مختلف کاربر نهایی در سال 2020 به دلیل قفل شدن و تغییر اولویت ها مربوط می شود. صنایع مختلف بیماری همه گیر COVID-19 باعث ایجاد اختلال در اقتصاد شده است. این احتمالاً باعث ایجاد ضرب وشتم در زنجیره تأمین شده و در نهایت شرکتها و کل صنایع را مجبور به تجدیدنظر و سازگاری با مدل جهانی زنجیره تأمین می کند. بسیاری از شرکت های تولیدی تولید خود را متوقف کرده اند که این امر به زنجیره تأمین و صنعت آسیب رسانده است. این اختلال باعث تاخیر در پذیرش محصولات نرم افزاری و سخت افزاری مبتنی بر هوش مصنوعی شده است. این صنایع شروع به بازسازی مدل تجاری خود برای سال 2020 کرده اند و بسیاری از شرکتهای کوچک و متوسط ​​و بزرگ تولیدی برای بهبود ضررهای ناشی از قفل اقتصادی و رکود اقتصادی ، هرگونه ارتقا technology فناوری جدید را در کارخانه های خود متوقف و به تعویق انداخته اند. COVID-19 صنایع آموزشی را تحت تأثیر قرار داده است ، زیرا شرکتهای پیشرفته فناوری AI را برای آموزش در حین قفل کردن به کار می گیرند. شرکتهای فناوری پیشرفته ابزارهای هوش مصنوعی را به منظور افزایش یادگیری آنلاین و تجربه کلاسهای مجازی برای دانشجویان به کار گرفته اند.

چندین صنعت بیشتر در معرض این بیماری همه گیر قرار گرفته اند ، اما برخی از صنایع از این همه گیری سود می برند. با این حال ، انتظار می رود که پذیرش هوش مصنوعی رشد کند. بنابراین ، می توان گفت COVID-19 بازار AI (چیپست ها) را برای صنایع خاصی هدایت خواهد کرد

عناوین اصلی تحت پوشش:

1. مقدمه

2 روش تحقیق

3 خلاصه اجرایی
3.1 تجزیه و تحلیل تأثیر COVID-19
3.1.1 سناریوی Pre-COVID-19
3.1.2 سناریوی Post-COVID-19

4 بینش برتر
4.1 بررسی اجمالی بازار هوش مصنوعی (تراشه)
4.2 AI (تراشه) بازار ، توسط سخت افزار
4.3 بازار یادگیری ماشین (تراشه) ماشین ، توسط زیرنوع
4.4 آسیا و اقیانوسیه: بازار هوش مصنوعی (تراشه) ، توسط صنعت و کشور کاربر نهایی
4.5 AI (تراشه) بازار ، براساس کشور

5 بررسی اجمالی بازار
5.1 مقدمه
5.2 دینامیک بازار
5.2.1 رانندگان
5.2.1.1 به طور فزاینده ای مجموعه داده پیچیده و بزرگ نیاز به Ai را ایجاد می کند
5.2.1.2 تصویب هوش مصنوعی برای بهبود خدمات مصرف کننده و کاهش هزینه های عملیاتی
5.2.1.3 در حال رشد تعداد برنامه های AI
5.2.1.4 بهبود توان محاسباتی
5.2.1.5 پذیرش رو به رشد شبکه های عصبی یادگیری عمیق
5.2.2 محدودیت ها
5.2.2.1 کمبود نیروی کار ماهر AI
5.2.3 فرصت ها
5.2.3.1 افزایش تمرکز بر توسعه سیستم های هوش مصنوعی آگاه از انسان
5.2.3.2 آوردن هوش مصنوعی به دستگاه های Edge
5.2.4 چالش ها
5.2.4.1 بازده کم سرمایه گذاری
5.2.4.2 ایجاد مدل ها و مکانیزم ها برای Ai
5.2.4.3 داده های ساختاری محدود
5.3 تأثیر COVID-19
5.4 اکوسیستم
5.5 تجزیه و تحلیل قیمت
5.6 تجزیه و تحلیل فناوری
5.7 لیست بازارهای در حال ظهور و راه اندازی AI (تراشه)
5.8 مطالعات موردی

خبر مرتبط  Frost & Sullivan خطرات برتر جهانی را که تهدید دهه بعدی را تهدید می کند ، ارزیابی می کند

6 بازار هوش مصنوعی (تراشه) ، توسط سخت افزار
6.1 مقدمه
6.2 پردازنده
6.2.1 توانایی پردازش موازی بالا و قدرت محاسباتی بهبود یافته در تصویب پردازنده ها نتیجه گرفته است
6.3 حافظه
6.3.1 حافظه با پهنای باند مستقل از معماری رایانه ای در حال توسعه و استفاده برای کاربردهای هوش مصنوعی
6.4 شبکه
6.4.1 NVIDIA (ما) و اینتل (ما) ارائه دهنده های اصلی آداپتورهای اتصال به شبکه برای برنامه های هوش مصنوعی هستند

7 بازار هوش مصنوعی (تراشه) ، توسط فناوری
7.1 مقدمه
7.2 یادگیری ماشین
7.2.1 یادگیری عمیق
7.2.1.1 یادگیری عمیق از شبکه های عصبی مصنوعی برای یادگیری چندین سطح داده استفاده می کند
7.2.2 یادگیری تحت نظارت
7.2.2.1 طبقه بندی و رگرسیون بخشهای اصلی یادگیری تحت نظارت هستند
7.2.3 یادگیری بدون نظارت
7.2.3.1 یادگیری بدون نظارت شامل روشهای خوشه بندی متشکل از الگوریتم ها با داده های آموزشی بدون برچسب است
7.2.4 یادگیری تقویت
7.2.4.1 یادگیری تقویت به سیستم ها و نرم افزار امکان تعیین رفتار ایده آل برای به حداکثر رساندن عملکرد سیستم ها را می دهد
7.2.5 دیگران
7.3 پردازش زبان طبیعی
7.3.1 Nlp برای ترجمه در زمان واقعی و سیستم های در حال توسعه ایجاد شده است که می توانند از طریق گفتگوها با یکدیگر تعامل داشته باشند
7.4 محاسبات آگاه از زمینه
7.4.1 توسعه سنسورهای نرم و سخت پیچیده رشد محاسبات آگاه از زمینه را تسریع کرده است
7.5 چشم انداز رایانه
7.5.1 بینایی کامپیوتر اطلاعات اشکال مختلف هندسی ، حجم ها و الگوها را تجزیه و تحلیل می کند
7.6 تجزیه و تحلیل پیش بینی
7.6.1 تجزیه و تحلیل پیش بینی بیشتر در برنامه های کشاورزی استفاده می شود

8 بازار هوش مصنوعی (تراشه) ، براساس عملکرد
8.1 مقدمه
8.2 آموزش
8.2.1 ساخت یک مدل خوب ارتباط مستقیمی با کیفیت و مقدار داده های مورد استفاده در فرآیند مدل یادگیری دارد
8.3 استنباط
8.3.1 بستر استنتاج On-Premise برای بدست آوردن نتایج سریعتر از Cloud استفاده شده است

9 بازار هوش مصنوعی (تراشه) ، توسط صنعت کاربر نهایی
9.1 مقدمه
9.2 بهداشت و درمان
9.2.1 در حال رشد اطلاعات بیمار ، منجر به هوش مصنوعی فرزندخواندگی در بهداشت و درمان می شود
9.2.1.1 تجزیه و تحلیل داده ها و ریسک بیمار
9.2.1.2 مدیریت و نظارت بر شیوه زندگی
9.2.1.3 پزشکی دقیق
9.2.1.4 مراقبت از بیماران بستری و مدیریت بیمارستان
9.2.1.5 تصویربرداری و تشخیص پزشکی
9.2.1.6 کشف دارو
9.2.1.7 دستیار مجازی
9.2.1.8 پوشیدنی
9.2.1.9 تحقیق
9.2.1.10 ربات های بهداشتی
9.2.1.11 اورژانس و جراحی
9.2.1.12 بهداشت روان
9.2.1.13 امنیت سایبری
9.3 ساخت
9.3.1 Industry 4.0 عامل محرکه برای تصویب هوش مصنوعی در ساخت است
9.3.1.1 حرکت مواد
9.3.1.2 پیش بینی و نگهداری و بازرسی ماشین آلات
9.3.1.3 برنامه ریزی تولید
9.3.1.4 خدمات میدانی
9.3.1.5 احیا
9.3.1.6 کنترل کیفیت
9.4 خودرو
9.4.1 رانندگی خودکار با استفاده از هوش مصنوعی روند رایج در این صنعت است
9.4.1.1 رانندگی خودمختار
9.4.1.2 رابط انسان و ماشین
9.4.1.3 رانندگی نیمه خودکار
9.5 کشاورزی
9.5.1 استفاده از فناوری های هوش مصنوعی مانند میلی لیتر و رایانه چشم انداز بازار را هدایت می کند
9.5.1.1 کشاورزی دقیق
9.5.1.2 نظارت بر دام
9.5.1.3 تجزیه و تحلیل هواپیماهای بدون سرنشین
9.5.1.4 ربات های کشاورزی
9.5.1.5 مدیریت کار
9.5.1.6 دیگران
9.6 خرده فروشی
9.6.1 تجربه پیشرفته مشتری به دلیل هوش مصنوعی ، تصویب آن را در خرده فروشی پیش می برد
9.6.1.1 توصیه و برنامه ریزی محصول
9.6.1.2 مدیریت ارتباط با مشتری
9.6.1.3 جستجوی تصویری
9.6.1.4 دستیار مجازی
9.6.1.5 بهینه سازی قیمت
9.6.1.6 مدیریت خدمات پرداخت
9.6.1.7 مدیریت زنجیره تامین و برنامه ریزی تقاضا
9.6.1.8 دیگران
9.7 امنیت سایبری
9.7.1 افزایش تعداد تهدیدات امنیت سایبری منجر به تصویب هوش مصنوعی در این صنعت می شود
9.7.1.1 مدیریت هویت و دسترسی (Iam)
9.7.1.2 مدیریت ریسک و انطباق
9.7.1.3 رمزگذاری
9.7.1.4 پیشگیری از دست دادن داده ها
9.7.1.5 مدیریت تهدید واحد
9.7.1.6 ضد ویروس / ضد نرم افزار
9.7.1.7 سیستم های تشخیص / پیشگیری از نفوذ
9.7.1.8 دیگران
9.8 منابع انسانی
9.8.1 تصویب هوش مصنوعی در Hr در حال تغییر شکل نحوه عملکرد شرکت ها است
9.8.1.1 دستیار مجازی
9.8.1.2 تجزیه و تحلیل احساسات
9.8.1.3 برنامه ریزی جلسات و مصاحبه های گروه برنامه ریزی شده
9.8.1.4 یادگیری و توسعه شخصی
9.8.1.5 ردیابی و ارزیابی متقاضی
9.8.1.6 تعامل کارمندان
9.8.1.7 تجزیه و تحلیل رزومه
9.9 بازاریابی
9.9.1 هوش مصنوعی کاربردهای عمده ای در بازاریابی دارد
9.9.1.1 تبلیغات رسانه های اجتماعی
9.9.1.2 جستجو در تبلیغات
9.9.1.3 قیمت گذاری پویا
9.9.1.4 دستیار مجازی
9.9.1.5 فرهنگ محتوا
9.9.1.6 اتوماسیون فروش و بازاریابی
9.9.1.7 Platform Analytics
9.9.1.8 دیگران
9.10 قانون
9.10.1 هوش مصنوعی در قانون برای افزایش بهره وری و حاشیه استفاده می شود
9.10.1.1 Ediscovery
9.10.1.2 تحقیقات حقوقی
9.10.1.3 تجزیه و تحلیل قرارداد
9.10.1.4 پیش بینی مورد
9.10.1.5 انطباق
9.10.1.6 دیگران
9.11 فین تک
9.11.1 هوش مصنوعی در شرکت های Fintech برای طراحی استراتژی های سرمایه گذاری استفاده می شود
9.11.1.1 دستیار مجازی
9.11.1.2 تجزیه و تحلیل و گزارش کسب و کار
9.11.1.3 تجزیه و تحلیل رفتار مشتری
9.11.1.4 دیگران
9.12 دولت
9.12.1 نهادهای دولتی از AI برای مقابله با تروریسم سایبری استفاده می کنند

خبر مرتبط  Prodapt توافق با LivePerson را برای تبدیل دیجیتالی DSP با استفاده از هوش مصنوعی و گفتگوی محور اعلام کرد

10 بازار هوش مصنوعی (تراشه) ، براساس منطقه
10.1 مقدمه
10.2 آمریکای شمالی
10.3 اروپا
10.4 APAC
10.5 بقیه جهان

11 منظره رقابتی
11.1 بررسی اجمالی
11.2 تجزیه و تحلیل رتبه بندی بازار: بازار AI (تراشه)
11.3 تجزیه و تحلیل سهم بازار
11.4 نقشه برداری رهبری رقابتی
11.4.1 رهبران بصیر
11.4.2 تمایزهای پویا
11.4.3 مبتکران
11.4.4 شرکتهای نوظهور
11.5 وضعیت رقابتی و روندها
11.5.1 توسعه محصول جدید و راه اندازی
11.5.2 همکاری و مشارکت
11.5.3 خریدها

12 پروفایل شرکت
12.1 بازیکن کلیدی
12.1.1 NVIDIA
12.1.2 اینتل
12.1.3 Xilinx
12.1.4 سامسونگ
12.1.5 میکرون
12.1.6 فن آوری های کوالکام
12.1.7 IBM
12.1.8 گوگل
12.1.9 مایکروسافت
12.1.10 خدمات وب آمازون (AWS)
12.2 شرکت های دیگر
12.2.1 AMD
12.2.2 دید عمومی
12.2.3 Graphcore
12.2.4 مدیاتک
12.2.5 فن آوری هواوی
12.2.6 فوجیتسو
12.2.7 Wave Computing
12.2.8 افسانه
12.2.9 Zero Asic
12.2.10 کونیکو
12.2.11 Tenstorrent
12.2.12 سامبانوا
12.2.13 کالرای
12.2.14 XMOS
12.2.15 Greenwaves Technologies

13 ضمیمه

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/qfimnk مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.


تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با شماره تلفن +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1904
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com