DUBLIN، 22 ژانویه 2021 / PRNewswire / – “خاورمیانه و گزارش انیمیشن عربی ، VFX و بازی های ویدئویی 2021-2025 “به اضافه شد ResearchAndMarkets.com ارائه.

صنعت انیمیشن ، VFX و بازی های ویدئویی خاورمیانه و عرب می تواند به عنوان موتور رشد قاره ظهور کند.

این صنعت برای مدت زمان طولانی وجود داشته است ، البته در مقیاس کوچک. این با افزایش مواجهه جهانی و انتقال دانش و آموزش از استودیوهای انیمیشن و بازی بین المللی در حال تغییر است. این صنعت در مرحله ای قرار دارد که شاهد ظهور چندین شرکت انیمیشن ، VFX و بازی سازی و انیماتورهایی هستیم که در حال کار بر روی داستان ها و محتوای جذاب هستند و از توانایی بالقوه قاره برای داستان استفاده می کنند.

این منطقه مشتی استودیوی بزرگ انیمیشن و همچنین چندین استودیوی کوچک و متوسط ​​با تولید محتوای متناسب با سلیقه های محلی دارد. عرضه استعداد انیمیشن ، که از نظر تاریخی محدود بوده است ، با حمایت و مداخله چندین دولت و ابتکار صنعت برای توسعه و پشتیبانی انیمیشن از طریق دوره های دانشگاهی و دوره های آموزش حرفه ای که یادگیری عملی و عملی تئوری و انیمیشن ، VFX را فراهم می کند ، در حال ظهور است. و بازی های ویدیویی. بخشهای وسیعی از خاورمیانه و منطقه عرب که در آن هنوز پتانسیل انیمیشن ، VFX و بازی های ویدیویی محقق نشده است و خواستار مشارکت نزدیکتر بین دولت ، صنعت و دانشگاه برای رشد صنعت است.

این صنعت نیاز به پشتیبانی در قالب آموزش ، بودجه ، مشوق های مالیاتی ، دسترسی به بازار ، دسترسی به سخت افزار و نرم افزار ، پشتیبانی قانونی برای محافظت از محتوای IP دارد. دسترسی به شبکه های توزیع و همکاری جهانی و غیره. کشورهایی مانند مصر، سوریه، لبنان، اردن، عربستان سعودی، فلسطین ، بوقلمون، اسرائيل و ایران به عنوان بازیگران اصلی در منطقه ظاهر می شوند. با این وجود تولیدکنندگان محتوا در این کشورها در توزیع جهانی تولیدات خود موفق نبوده اند.

خبر مرتبط  گروه Lightnet با بانک تجارت سیام همکاری برقرار می کند

این تمرکز کنونی صنعت شامل محتوایی برای فیلم ها ، تلویزیون ، بازی ها ، واقعیت افزوده ، واقعیت مجازی ، تبلیغات ، طراحی وب و برنامه های کاربردی صنعتی مانند معماری ، مهندسی ، طراحی صنعتی ، مراقبت های بهداشتی ، آموزشی ، پزشکی و صنعت موتور است.

تقاضا برای انیمیشن ، VFX و بازی های ویدئویی با افزایش ساعات پخش هدفمند توسط تلویزیون کابلی و ماهواره ای ، دسترسی به اینترنت کم هزینه ، نفوذ دستگاه های تلفن همراه همراه با محبوبیت روزافزون جریان ویدئو گسترش یافته است. علاوه بر این ، تقاضا برای محتوای انیمیشن و VFX برای تأمین تجربیات غوطه وری مانند واقعیت افزوده و واقعیت مجازی به طور تصاعدی در حال رشد است.

پیشرفت سریع فناوری ، انیمیشن ، VFX و بازی ها را در دسترس توده های مردم قرار داده است ، و این صنعت به یکی از سریعترین بخشهای رشد در بازار جهانی رسانه و سرگرمی تبدیل شده است. ما به طور فزاینده ای شاهد انیمیشن سازی بیشتر ، تولید VFX و بازی ها در حالت توزیع جهانی هستیم.

روندهای اضطراری

  • ترکیب عمل و انیمیشن زنده فرم و همچنین محتوای انیمیشن فیلم را تغییر خواهد داد.
  • انیمیشن با مشارکت بیشتر متخصصان رایانه ، برنامه نویسان ، تکنسین ها و غیره ، دیگر حرفه ای محدود به انیماتور نیست.
  • تکامل جلوه های بصری (VFX) ، واقعیت افزوده (AR) و فناوری های واقعیت مجازی (VR) به طور چشمگیری هم در ایجاد و هم در مصرف فیلم ها ، فیلم ها ، بازی ها و موارد دیگر تغییر می کند.
  • واقعیت افزوده و پذیرش واقعیت مجازی تقاضای محتوای انیمیشن را برانگیخته است.
  • کار تولید در حال حرکت در سراسر جهان است – مشوق های مالیاتی ، هزینه های کم کارگری منطقه ای و یارانه ها شرکت های موجود را تحت فشار قرار می دهند تا هزینه ها را کاهش دهند و تسهیلات را در مناطق مالیاتی یا کم هزینه ایجاد کنند.
  • عادات مصرف رسانه به سرعت در حال تغییر است ، پنجره های نمایش فیلم در حال کم شدن است و بازارهای بعدی از تلویزیون ، کابل ، دی وی دی و اجاره به بارگیری های جریانی و دیجیتالی تغییر می کنند.
  • بازار بین المللی فیلم در چندین بازار نوظهور به سرعت در حال رشد است و فرصت های جدیدی را ایجاد می کند. مقررات در چندین کشور محتوای انیمیشن وارداتی را بدون مشارکت محلی مشخص محدود می کند و استودیوها برای تولید محتوا با شرکای محلی همکاری می کنند.
  • اگرچه انیمیشن 2 بعدی زنده خواهد ماند ، اما تا حد زیادی به شکل انیمیشن دو بعدی / سه بعدی ترکیبی خواهد بود. علاوه بر کاهش هزینه ها ، استفاده از CGI برای پس زمینه امکان دوربین پویاتر را فراهم می کند. آموزش ارائه شده به انیماتورها به نفع CGI مغرضانه است و بنابراین یافتن هنرمندانی با مهارت های سنتی 2D دشوارتر می شوند.
  • تغییر عادات مشاهده ، تولیدات کوتاه مدت را به عنوان نوعی سرگرمی مورد پسند قرار می دهد. عادات مشاهده به طور کلی محتوای کوتاه را ترجیح می دهد که می تواند به سرعت و با هزینه کم کشف شود.
  • کالا در حال حاضر شکل عمده درآمدزایی برای فیلم های انیمیشن است و در آینده می تواند سهم بسیار بیشتری از درآمد را تشکیل دهد.
  • از هوش مصنوعی ، یادگیری ماشینی و یادگیری عمیق استفاده می شود تا باعث افزایش شخصیت در بازی های ویدیویی شود.
  • تکنیک های مبتنی بر هوش مصنوعی و یادگیری ماشین برای تجزیه و تحلیل درون بازی ، جذب مشتری ، حفظ ، فروش متقابل ، ریزش ، طبقه بندی رفتار بازیکن و غیره استفاده می شود.
  • تقسیم بندی خرد طرفداران در حال ظهور است زیرا لیگ ها و مسابقات eSports در حال ادغام ژانرها ، سیستم عامل ها و تجربه های مختلف مشاهده با تقسیم بندی دقیق مشتری ، هدف گذاری و موقعیت یابی هستند.
  • در بازی های ویدئویی ، می توان از تجزیه و تحلیل پیشگویی برای پیش بینی زمان توقف پخش ، اگر بازیکنی از یک کاربر غیرپرداخت به یک کاربر پرداخت کننده تبدیل می شود ، انواع مختلفی که بازیکنان خریداری می کنند ، طبقه بندی رفتار بازیکن و غیره استفاده کرد.
  • سرویس های Cloud Gaming که با سرعت بالایی در حال رشد هستند ، به مدل قیمت گذاری مناسبی نیاز دارند تا هم منجر به پذیرش شود و هم بازدهی کافی برای سیستم عامل ها و ناشران داشته باشد.
  • در دسترس بودن سیستم های پرداخت خرد با هزینه کم ، به کاربران امکان می دهد تا هزینه دسترسی یا بارگیری مقادیر کمی از محتوای دیجیتال را پرداخت کنند و کلید رشد بازار بازی های آنلاین است.
خبر مرتبط  بازار جهانی بازی های رومیزی تا سال 2026

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/i4swr2 مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

خبر مرتبط  به عنوان تأمین کننده اصلی ، مرسدس بنز و CATL می خواهند پیشرو در فناوری باتری آینده باشند

نمابر ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com