• راه حل نوآورانه کاربران Salesforce را قادر می سازد تا از طریق تلفن همراه ، ارتباطات یکپارچه و تلفن های سنتی مکالمات را ضبط کرده و ضبط ها ، داده های تماس و اطلاعات غنی شده با هوش مصنوعی را در Salesforce به صورت خودکار ارائه دهند
  • از طریق تجزیه و تحلیل قدرتمند هوش مصنوعی Dubber ، مدیریت فروش را کاهش می دهد و کیفیت تعاملات مشتری را بهبود می بخشد
  • حسابهای مشتری را با اعلانهای سفارشی فعالانه فعال کنید تا بتواند ذینفعان را از استفاده از کلمات کلیدی و عبارات آگاه کند

ملبورن، استرالیا، 26 ژانویه 2021 / PRNewswire / – Dubber Corporation Limited (ASX: DUB) (Dubber) ، رهبر جهانی در ضبط تماس تلفنی و هوش صوتی ، امروز از راه اندازی جهانی ضبط تماس تلفنی یکپارچه و هوش مصنوعی صوتی در Salesforce خبر داد. این راه حل شرکت ها را قادر می سازد تا تلفن یا DubC خود را با بسترهای نرم افزاری انتخابی با محیط Salesforce خود متصل کرده و به طور خودکار مکالمات مشتری را ضبط و ثبت کنند.

اکنون می توان ضبط مکالمات ، داده ها ، اطلاعات آماری و هشدارها را به صورت سازگار ضبط و جمع آوری و آماده استفاده در Salesforce کرد. فروشندگان می توانند به سرعت اطلاعات موجود در سوابق تماس مانند فیلتر کردن فرصت ها با کلمات کلیدی را جستجو کنند و مدیران فروش می توانند به راحتی به تجزیه و تحلیل احساسات و سایر نقاط داده توسط مشتری ، نماینده فروش یا در کل تیم فروش دسترسی پیدا کنند.

خبر مرتبط  Equifax نتایج سه ماهه دوم سال 2020 را منتشر کرد

Salesforce با بیش از 150،000 مشتری در سراسر جهان پیشرو در مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در جهان است. Dubber به کاربران Salesforce اجازه می دهد تا ضبط صدا را در مقیاس از هر دستگاه به صورت خودکار انجام دهند – بدون نیاز به سخت افزار. ضبط تماس واحد و هوش مصنوعی صوتی عامل اصلی پیروی ، رضایت مشتری و عملکرد فروش است – ارائه بینش در زمان واقعی ، تجزیه و تحلیل احساسات ، هشدارها ، رونویسی ها و موارد دیگر.

تحقیقات انجام شده توسط Salesforce نشان داده است که 92٪ از تعاملات مشتری از طریق تلفن اتفاق می افتد و طبق دیدگاه CSO ، 42٪ از نمایندگان فروش احساس نمی کنند قبل از برقراری تماس فروش اطلاعات درستی دارند. Dubber با ارائه دید و منابعی که به رهبران و تیم های فروش برای کاهش ناکارآمدی و بهبود عملکرد نیاز دارد ، این مسائل را حل می کند.

گفت: “ادغام Dubber در Salesforce AppExchange تعداد بی شماری از مسائل را که کارمندان فروش روزانه با آن روبرو هستند حل می کند.” استیو مک گاورن، مدیر عامل شرکت دوبر “ما در حالی که نمی دانیم چه گفته شده و میزان رضایت مشتری چیست ، رهبران فروش را بر روی صندلی راننده قرار می دهیم. و ما صدها ساعت بهره وری از دست رفته را که برای وارد کردن یادداشت ها و به روزرسانی سوابق به دست آورده ایم ، به فروش مجدد خود ادامه می دهیم. Dubber on Salesforce باید اولین کاری باشد که هر رهبر فروش در سال 2021 انجام می دهد – افزایش عملکرد و بهره وری و برتری نسبت به رقبا. “

خبر مرتبط  از طرح های پیشنهادی برای انگیزه های امنیت سایبری در FERC از حمایت های انرژی ما محافظت کنید ، کنفرانس فنی را برای توسعه سیاست پیشنهاد می دهد

مک گاورن افزود ، “ماهیت یک استراتژی CRM موفق درک و نشان دادن رابطه واقعی با مشتری است. هیچ راهی بهتر از این نیست که بتوانید مکالمه تماس واقعی را ضمیمه کنید ، نه فقط واقعیت های یک بعدی را منعکس کنید. با ضبط مکالمه یکپارچه مکالمه و هوش مصنوعی صوتی تلفیقی با Salesforce ، کاربران اکنون می توانند تصویر کاملی از مشتریان خود بدست آورند – حدس و حدس هایی را که تاکنون کسب و کارها به آن اعتماد کرده اند برای از بین بردن تجربه های بهتر مشتری از بین می برند. “

مطالعه انجام شده توسط The Bridge Group (2017) نشان داد که بهبود بهره وری و عملکرد فروش همچنان چالش شماره یک رهبران فروش و مشاغل باقی مانده است. بیشترین نگرش در مورد تکرارهای فروش میدانی معمولاً فقط 22٪ از وقت خود را صرف فروش فعال می کنند ، با بیش از 45٪ از وقت خود را به کارهای مربوط به مدیریت اختصاص می دهند. مدیر فروش و فروش متوسط ​​49.6 ساعت در هفته کار می کند ، یعنی فقط 11 ساعت در هفته صرف فروش می شود و حداکثر 22.3 ساعت به وظایف مدیریت اختصاص می یابد.

خبر مرتبط  PITAKA کیف MagEZ را برای iPad Pro راه اندازی می کند که عملکرد بی نظیری را با صفحه کلید Magic Apple ارائه می دهد

برای مشتریان موجود Call Dub و Dub AI ، اتصال Dubber on Salesforce با قیمت اضافی به فروش می رسد 15 دلار به ازای هر کاربر در ماه. کاربران Call Dub با تهیه ساده اتصال دهنده Dubber on Salesforce ، به راحتی زبانه ها و ضبط های تماس خودکار و دقیق را فعال می کنند. برای کاربران Dub AI ، آنها رونویسی ، بینش و هشدارهای پیشرفته با هوش مصنوعی دریافت می کنند و معمولاً می توانند بهره وری فروش را تا 5 ساعت در هفته یا 10 درصد افزایش بهره وری مشاهده کنند.

Dubber در بیش از 142 شبکه ارائه دهنده خدمات در سطح جهان و همچنین سیستم عامل های پیشرو در همکاری مانند Microsoft Teams و Cisco Webex Calling در دسترس است.

پیش زمینه ، Dubber در Salesforce:

  • از امروز ، مشتریان موجود Dubber می توانند با مراجعه به Salesforce AppExchange و مشترک شدن ، محیط Salesforce خود را با ضبط تماس های خود ادغام کنند.
  • برنامه های انعطاف پذیر از همان پایین شروع می شوند 14.95 دلار آمریکا به ازای هر کاربر در ماه برای راه حل Call Dub
  • با بیش از 142 ارائه دهنده ارتباطات متحد ادغام شوید
  • برای به حداکثر رساندن انطباق ، محدودیتی در ذخیره سازی ضبط تماس ندارید

Dubber اکنون از طریق Salesforce AppExchange در دسترس است.

منبع: https://spotio.com/blog/improve-sales-productivity/

SOURCE Dubber