نیویورک، 24 دسامبر 2020 / PRNewswire / – JLM Couture ، تولید کننده برجسته لباس عروس ، امروز اعلام کرد که یک بررسی واقعی از هایلی پیج گاتمن ویدئوی اشک آلود اینستاگرام چندین دروغ را نشان می دهد که هدف آنها گمراه کردن مردم و طرفدارانش است – و بی اعتنایی به کارفرمای سابق او.

هیلی این فیلم را چند روز بعد ارسال کرد نیویورکپس از آنکه JLM حساب کاربری اینستاگرام این شرکت را ربود و شروع به ارسال محتوا برای تبلیغ مشاغل جنبی غیرمرتبط خود کرد ، از JLM شکایت کرد. هیلی همچنین از ارسال هرگونه محتوا در حساب های شبکه های اجتماعی مارک های لباس عروس متعلق به این شرکت که باعث تبلیغ مارک های لباس عروس می شود خودداری کرد. JLM که دسترسی به حسابهای شبکه های اجتماعی شخصی خود را نداشت ، مجبور شد برای بدست آوردن اطلاعات ورود حسابها به دادگاه مراجعه کند.

قاضی ، با شنیدن استدلال های هر دو طرف ، به هیلی دستور داد تا اطلاعات ورود به سیستم حساب را تحویل دهد.

ویدیوی بسته بندی شده از دروغ نشان می دهد که پیج قصد دارد حقارت JLM را تحقیر کند.

از جمله موارد نادرستی که با بررسی واقعیت ویدیو آشکار شده است:

  • هیلی گفت: “من در تابستان 2011 با JLM Couture قرارداد کاری امضا کردم. من 25 ساله بودم و وکیل نداشتم.” که درست نیست. در واقع ، هیلی در اولین مذاکره قرارداد – و برای همه مذاکرات توافق نامه استخدام بعدی – وکیل داشت. JLM اصرار داشت که او یک وکیل دارد و هرگز بدون داشتن مشاور حقوقی با کسی مذاکره نمی کند. در هر توافق نامه کاری ، چندین مذاکره بین هیلی و JLM انجام شد تا اینکه هر دو طرف و وکلای متبوع آنها به توافق رسیدند که هر یک از طرفین عادلانه و سودمند باشد. خانم گوتمن به خوبی از شرایط مندرج در توافق نامه هایی که شامل JLM برای دستیابی به حق نام تجاری هیلی پیج برای تجارت بود آگاه بود – و خانم گاتمن و وکیلش برای جبران خسارت پرسودتر ، به ویژه برای حقوق نام هایلی پیج ، مذاکره کردند. این غرامت درصدی از فروش بود.
  • هیلی گفت JLM به دنبال کنترل “حساب کاربری اینستاگرام من” است. که درست نیست. حساب اینستاگرام عروس هایلی پیج در سال 2012 برای تبلیغ مجموعه های عروس هایلی پیج ایجاد شد. این شرکت همیشه متعلق به این شرکت بود و در حال حاضر نیز هست – دقیقاً مانند هر شرکتی مارک های خاص خود و حساب های مارک دار رسانه های اجتماعی خود را کنترل و کنترل می کند. قاضی پس از تغییر رمزهای ورود سایت به سایت های Hayley ، عدم ارسال محتوا در سایت هایی که از مارک های عروس حمایت می کنند و در واقع از توقف ارسال مطالب مربوط به غیر عروس مربوط به مشاغل دیگر خودداری کرد ، این سایت کنترل سایت را به ما داد.
  • هیلی گفت که او حتی “مجاز به برداشتن عکس های شخصی” یا “زیرنویس های متفکرانه” از حساب اینستاگرام مارک های هیلی پیج نیست.. در واقع ، JLM هفته ها پیش از او خواسته بود تا عکسهای مربوط به موارد غیر عروس مرتبط با مشاغل دیگر را از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مارک ها حذف کند و محتوای مربوط به مارک بایگانی شده را که از بین برده بود دوباره ارسال کند – و او نپذیرفت. هیلی همچنین رمزهای ورود خود را به حساب ها تغییر داد و در نتیجه JLM را قفل کرد. وی سپس از ارسال هرگونه تبلیغات جدید برای جمع آوری عروس در اینستاگرام خودداری کرد. JLM اصرار داشت که او حتی در حال مذاکره در قرارداد ، همانطور که در طول تاریخ انجام داده بود ، همچنان به ارتقا خط ادامه می دهد. او مجدداً امتناع ورزید و ما را مجبور کرد تا از قاضی توانایی دسترسی به حسابهای خود در شبکه های اجتماعی را جویا شویم. علی رغم تلاش هایلی برای ربودن حساب های شبکه های اجتماعی ، ما همچنان هیلی را تشویق می کنیم و از همکاری با JLM برای افزودن پست های جدید به حساب اینستاگرام – و سایر حساب های مرتبط با عروس – محتوایی که از مارک های Hayley Paige پشتیبانی می کند استقبال می کنیم. این مارک ها همان چیزی است که همه ، از جمله Hayley و JLM ، برای ساخت آن سخت تلاش کرده اند.
  • هیلی گفت که در جریان مذاکرات فعلی توافق نامه اشتغال ، وی احساس می کند JLM “بیش از حد به زندگی شخصی من و آزادی های خلاقانه من در خارج از طراحی عروس که به نظر می رسد نقض حسن نیت من است ، عمل می کند.” که درست نیست. JLM فقط اصرار داشت که هایلی در محتوای سیستم عامل های مختلف شبکه های اجتماعی شرکت متمرکز بر مجموعه عروس هایلی پیج باشد و از آن حمایت کند. هیلی کارمند تمام وقت JLM بوده و غرامت فوق العاده خوبی دریافت کرده است. JLM برای پیگیری منافع دیگر به روی Hayley باز بود و در حال مذاکره بود که چگونه طرفین می توانند توافق کنند که این کار را به روشی انجام دهند که در کار او با JLM تداخل ایجاد نکند و این تلاش ها را جدا نگه دارد.
  • هیلی گفت که طی مذاکرات اخیر در مورد یک قرارداد کار جدید ، تلاش او “برای به دست آوردن قرارداد جدید ، عقد چندان یک طرفه …” در هر مذاکره در مورد قرارداد ، هیلی همیشه توسط یک وکیل وکالت داشت. قراردادها هرگز یک طرفه نبودند. به عنوان مثال ، طی یك مذاكره ، هیلی و وكیل وی درباره تبعات داشتن JLM به نام Hayley Paige بحث كردند و خواستار جبران خسارت برای آن شدند. JLM با این درخواست موافقت کرد و غرامت هایلی را افزایش داد. در معامله کاری فعلی ، در ازای دریافت حق نام مجموعه Hayley Paige ، وی برای پرداخت هایی برای فروش که پس از پایان مدت قراردادش اتفاق می افتد ، مذاکره کرد. مالکیت JLM بر نام تجاری یک طراح در دنیای مد غیر معمول نیست. هر دو کیت بیل و بابی براون حقوق خود را برای استفاده از نام خود در تجارت هنگام فروش شرکت های خود فروختند – Spade به لیز کلایبورن در سال 2007 و براون به استی لادر 1995. بعداً هر دو زن شرکتهای دیگری را با نامهای جدید راه اندازی کردند.
خبر مرتبط  کمپین # شارژ شارژ TikTok Xiaomi Technology باعث تشویق تعطیلات در نیویورک می شود

درباره JLM COUTURE، INC.
JLM Couture، Inc (OTC: JLMC) یک خانه عروس با چند برچسب است که در زمینه طراحی ، ساخت و توزیع لباس های عروس و ساقدوش عروس فعالیت می کند. مجموعه های لباس عروس این شرکت Hayley Paige ، Blush by Hayley Paige ، Lazaro ، تارا کیلی، Ti Adora ، و آلیسون وب. مجموعه ساقدوش عروس ها Hayley Paige Occasions است. JLM Boutique ، فروشگاه عروس گل سرسبد این شرکت ، در واقع شده است هالیوود غربی ، کالیفرنیا.

SOURCE JLM Couture

خبر مرتبط  کلی لاری اعلام کرد که دوستیابی هم اکنون ارائه می دهد تجزیه و تحلیل روابط تکمیل و مصاحبه اول