لاس وگاس، 14 ژانویه 2021 / PRNewswire / – روشن است 11 ژانویه 2021، 54هفتم نمایشگاه بین المللی لوازم الکترونیکی مصرفی (CES) در لاس وگاس. به دلیل همه گیری COVID-19 ، CES 2021 به عنوان یکی از تأثیرگذارترین رویدادهای فناوری جهان ، برای اولین بار آنلاین شد. در همین حال ، از فهرست جهانی مارک های برتر 2020-2021 که توسط IDG سازماندهی شده است ، توجه جهانی را به خود جلب کرد.

این لیست توسط سازمان های شخص ثالث معتمد ، پانل های خبره پیچیده و رسانه های جریان اصلی شناخته شده از سراسر جهان به مدت یک سال تهیه و ارزیابی شد. در این مراسم ، برندگان “مارک های برتر 10-2020 2020-2021” ، “10 برند برتر جهانی 2020-2021” ، “15 برند برتر جهانی تلفن های هوشمند 2020-2021” ، 15 برند برتر دستگاه های هوشمند جهانی متصل 2020-2020 “،” 2020-2021 Global CE Brands Top 50 “و” 2020-2021 International Innovation Enterprises Brand Award “و غیره اعلام شدند.

عملکرد عالی: مارک های چینی CE برنده چندین عنوان هستند

مارک های CE چینی از بسیاری از برندگان برجسته بودند. به عنوان مثال ، Haier ، Hisense ، TCL ، BOE ، Huawei ، Changhong ، Lenovo ، Skyworth ، Midea و Gree از جمله 10 برند برتر CE 2020-2021 بودند. TCL ، Hisense ، Skyworth و Changhong از جمله برندهای برتر تلویزیون های جهانی 2020-2021 بودند. Huawei ، VIVO ، OPPO ، Lenovo و TCL از جمله مارک های برتر گوشی های هوشمند 2020-2021 بودند. Huawei ، Lenovo ، VIVO ، OPPO و TCL از بین مارک های برتر جهانی دستگاه های هوشمند هوشمند 2020-2021. Haier ، Huawei ، Changhong ، Hisense ، Skyworth ، Midea ، Gree ، Lenovo و TCL از جمله 50 برند برتر جهانی CE 2020-2021 بودند. COSMOPlat و DJI به 2020- جایزه برند شرکت های نوآوری بین المللی 2021.

همانطور که برای سایر جوایز فردی ، BOE Micro LED (COG) ، Changhong Laser TV V8SPro و Changhong CHiQ Q8K “جایزه محصول سالانه برای نمایش برنامه های نوآورانه” ، “جایزه طلای نوآوری فناوری نمایشگر لیزری” و “جایزه طلای 5G + 8K” به آنها اهدا شد. به ترتیب فناوری اتصال هوشمند نوآورانه “. نکته قابل توجه این است که جایزه تجاری بین المللی نوآوری 2020-2021 برای دو سال متوالی به مارک های چینی اعطا می شود. منصفانه است که بگوییم نوآوری به نیروی محرکه اصلی رشد برند تبدیل شده است.

خبر مرتبط  بازار مدیریت ارجاع به ارزش 6.0 میلیارد دلار تا سال 2025

تنظیم کنندگان استاندارد: این لیست فرصت های گرانبهایی را برای مارک های چینی ارائه می دهد

لیست مارک های برتر جهانی به عنوان فشارسنج روند آینده برای مارک های جهانی CE معتبر ، حرفه ای و قابل اعتماد باقی مانده است. روند انتخاب با مجموعه ای از استانداردهای دقیق اداره می شود: شهرت برند ، نفوذ بین المللی و رقابت جهانی شاخص های “سخت” هستند ، در حالی که فناوری اصلی ، R&D ثبت اختراع ، طراحی محصول ، قابلیت های نوآوری و نقشه های آینده شاخص های “نرم” هستند. مسلماً این لیست یکی از پارامترهای مهمی است که رشد آتی رقبای نام تجاری و حتی کل صنعت CE را راهنمایی می کند. بنابراین ، مارک های داخلی چینی می توانند به طور کامل از فرصت جهانی شدن استفاده کرده و خود را با فناوری ها و محصولات پیشرفته ای که رقبای جهانی خود ارائه می دهند همسو کنند.

ساخت نوآورانه و هوشمند: مارک های CE چینی منجر به تغییرات مخل می شوند

بیماری همه گیر COVID-19 ضربه سنگینی به صنعت جهانی CE وارد کرده است. تولیدکنندگان نتوانسته اند نیازهای روزمره مصرف کنندگان خود را برای کار و زندگی با “سوار کردن مکانیکی عملکردهای” فن آوری ها و محصولات سنتی برآورده کنند. همچنین ، مارک های جهانی از موج گسترده برنامه فناوری هوشمند استقبال می کنند. این توافق نظر فناوری و جهت تحول آنها است. بدون شک ، استفاده سریعتر و گسترده تر از فناوری های هوشمند ، یک برند را قادر می سازد تا ابتکار عمل بیشتری به دست آورد و برای ایجاد تغییرات مخل موقعیت بهتری پیدا کند. اگرچه رقبای جهانی سالها تجربه و قدرت دارند ، مارک های چینی بسیاری از محصولات پیشرفته از نظر فناوری را برای شکستن انحصار همتایان خارج از کشور عرضه کرده اند.

در سال های اخیر ، تلویزیون های لیزری محبوب ترین محصول در میان تلویزیون های صفحه بزرگ هستند. Changhong ، یک مارک معروف چینی ، محصول شاخص خود ، Laser TV V8SPro را به بازار عرضه کرده است. این محصول دارای نقاط قوت فن آوری بسیاری است. از نظر رنگ ، Changhong از فناوری شبه رنگ منحصر به فرد خود با موتور رنگ اولیه AI و کیفیت تصویر 68.7 میلیارد رنگ اصلی برخوردار است تا رنگ های واقعی را طبیعی تر کند. از نظر وضوح ، Changhong از فناوری دستیابی به موفقیت فوق العاده کوتاه در فوکوس خودکار استفاده کرده و محصولات را به یک دوربین پرسرعت حرفه ای مجهز کرده است تا تصاویر را به سرعت ثبت کرده و تصویری واضح تر ارائه دهد. از نظر هوش مصنوعی ، Changhong از AIoT استفاده کرده است که ترکیبی از هوش مصنوعی و اینترنت اشیا است و عملکردهایی مانند تشخیص صدا از راه دور ، هوش مصنوعی و اتصال ، آواز کارائوکه ، بوت کنترل صدا و گردشگری VR را ارائه می دهد. به این ترتیب ، Changhong یک راه حل مبتنی بر هوشمند به تمام معنا ارائه داده است.

خبر مرتبط  برنامه تناسب اندام TeamUp "بازی را تغییر می دهد" برای افراد حرفه ای و علاقه مندان به تناسب اندام در سراسر جهان

همانطور که برای فن آوری صفحه نمایش نسل بعدی ، مارک های معتبر جهانی همچنین در حال بررسی کاربرد فنی Micro LED هستند. BOE ، بزرگترین تولید کننده صفحه نمایش در سراسر جهان ، محصول اختصاصی خود ، BOE Micro LED (COG) را روانه بازار کرد. AM با فناوری عالی گاما ، بخشهایی را براساس تنظیم جریانهای الکتریکی کوچک و PWM می سازد. بنابراین ، کل منحنی گاما کاملاً مطابقت دارد. و از نظر تکنیک های نوآورانه ، سیم کشی جانبی براساس COG امکان پذیر است و صفحه بدون درز است. علاوه بر این ، AG نکات برجسته فوری را فعال کرده است ، که برای سلامت چشم بسیار مهم است.

نوآوری مداوم: مارک های چینی CE با ارتقا Industrial صنعتی Spearhead

در جامعه مدرن که علم و فناوری به سرعت در حال تکامل است ، قابلیت های نوآوری مداوم مظهر رقابت جهانی یک برند است. اگر یک کسب و کار می فهمد که چگونه فن آوری های جدید را به کار می گیرد ، می تواند توسعه نام تجاری خود را تقویت کند و از رقبا پیشی بگیرد. در سال های اخیر ، 5G مورد توجه کانون توجه قرار گرفته است و کشورهای جهان وارد مسابقه 5G می شوند. این جنبش بزرگ در سال به دست آورده است چین، ارائه مزایا به طیف وسیعی از صنایع و آغاز دور اول نوآوری با قدرت 5G برای مارک های چینی.

5G همچنین به طور گسترده در صحنه های صنعتی از جمله کارخانه های هوشمند ، تولید هوشمند و داده های بزرگ صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. COSMOPlat به طور طبیعی به عنوان یک پلت فرم جهانی صنعتی صنعتی پیشرو در چنین محیطی پدیدار شده است. COSMOPlat از طریق نوآوری در حالت ها ، فناوری ها و م institutionsسسات ، راه حل های عظیم تمام فرایند و طراحی کاملاً متناسب برای مشاغل ، راه حل های ساخت هوشمند برای کارهای اینترنتی و راه حل های هوش مصنوعی را ارائه می دهد. همچنین این نرم افزار و سخت افزار اصلی را فراهم می کند ، سیستم های اینترنت اشیا را ادغام می کند و داده های بزرگ و خدمات اینترنت اشیا را در سطح محصول ارائه می دهد. به این ترتیب ، به ارتقا و تحول بنگاه های اقتصادی قدرت بخشیده و یک اکوسیستم برد-برد ایجاد کرده است که نوآوری مشترک را تشویق می کند. با ادامه کار ، COSMOPlat به روز رسانی حالت ها ، فناوری ها و اکوسیستم خود را ادامه داده و توسعه اینترنت صنعتی را در چین و فراتر. علاوه بر این ، این واقعیت که Changhong CHiQ Q8K جایزه طلا را برای فناوری ارتباطات هوشمند نوآورانه 5G + 8K دریافت کرده است به درستی نشان می دهد که استقرار سریع 5G در چین استقبال کرده است 8K عصر. مارک های داخلی چینی ، از طریق نوآوری مداوم ، 5G را با صفحه نمایش با کیفیت فوق العاده بالا ادغام می کنند و بنابراین نشاط جدیدی را به اکوسیستم تلویزیون تزریق می کنند و کل صنعت را به سمت ارتفاع جدید ترقی می کند.

خبر مرتبط  یک برنامه میزبانی جدید که برای آژانس های مسافرتی طراحی شده است ، نه نمایندگی های فردی

در کل صنعت ، نوآوری همه جانبه به یک روند کلی برای توسعه مارک های جهانی CE تبدیل شده است ، که به طور فزاینده ای مفهوم نوآوری را در کل چرخه زندگی یک محصول شامل تحقیق و توسعه فناوری و برنامه ریزی محصول دنبال می کنند. علاوه بر این ، اینترنت اشیا (اینترنت اشیا) ، داده های بزرگ ، رایانش ابری ، 5G ، هوش مصنوعی ، واقعیت مجازی (VR) و سایر جدیدترین فناوری های اطلاعاتی کاربرد گسترده ای دارند. بنابراین ، مارک های چینی مطمئناً به روزرسانی فن آوری ها و محصولات را تسریع می کنند و اشکال جدیدی از تجارت را پرورش می دهند تا موجب ارتقا CE و تحول بیشتر صنعت جهانی CE شوند.

منبع IDG آسیا