فیلادلفیا، 14 آگوست 2020 / PRNewswire / – در دنیایی که چشم به صفحه نمایش همه چیز را نشان می دهد ، یک مرد یاد گرفته است که چگونه رشد خود را به سمت آزادی بدنام و مالی هک کند. مارک لوچمن، یک خالق محتوای سیاسی آمریکایی آفریقایی با ذکاوت سیاسی ، در بسیاری از حساب های رسانه های اجتماعی خود از 100 میلیون بازدید ویدیویی فراتر رفته است. او ذهن درخشان در پشت چندین حساب رسانه محافظه کار معروف اجتماعی است که فیلم های سیاسی را به اشتراک می گذارند – که از آن استفاده می کند.

لوچمن قصد دارد تا به دیگران بیاموزد که چگونه راه خود را به سمت موفقیت و استقلال مالی جعل کنند. لوچمن دوست دارد آن را پرداخت کند و چارچوب خود را برای ایجاد محتوای ویروسی به اشتراک بگذارد.

این رسانه تأثیرگذار در رسانه های اجتماعی با ایجاد فیلم ها و عناوین ارزشمند وزوز ، ویروسی کرد و به طور آنلاین قابل توجهی به دست آورد.

در مصاحبه خود با دیلی اسکنر ، مارک لوچمن گفت که آنچه او برای زندگی می کند “شگفت آور ساده است”. وی خط کار خود را تشریح کرد و گفت: من هر ماه خواهم داد که محتوا را برای میلیون ها نفر به اشتراک بگذارم ، خواهم باشد [an] تصویر ، فیلم یا متن. “

فیس بوک به دلیل کسب درآمد از ویدیوها ، بستر انتخابی وی است. لوچمن اغلب با تأثیرگذارانی با سلیقه های سیاسی مشابه همکاری می کند ، محتوای ویروسی ایجاد می کند و آنها را در صفحات این افراد مشهور به اشتراک می گذارد. آنها سپس سود حاصل از نماهای ویدئویی را که از دلارهای تبلیغاتی فیس بوک حاصل می شود تقسیم کردند.

مارک لوچمن به طور فعال با نام های بزرگی مانند The Hodgetwins ، Terrence K Williams ، JoelPatrick و بسیاری دیگر همکاری می کند.

وی گفت: “یكی از بهترین راه های افزایش نفوذ و ثبات رسانه های اجتماعی ، داشتن یك شبكه عالی از افرادی است كه طاقچه های شما را به اشتراک می گذارند و می توانند از راه های سودمند متقابل با شما همکاری كنند.” “شبکه ، اجتماع سازی و ایجاد محتوا به نظر من سه رکن اساسی ساخت برند هستند.”

وی با این رویکرد توانست شهرت کسب کند و حتی خانواده خود را از نظر مالی نیز در مسیر درست قرار دهد. در حقیقت ، لوچمن از زمان کار خود در نمایندگی های اتومبیل و رستوران ها تا رسیدن به اقتصادی بودن فاصله زیادی داشته است. او اکنون یکی از محبوب ترین و پیروی از محافظه کار آمریکایی های آفریقایی محافظه کار در صحنه سیاسی محافظه کار است.

“من فکر می کنم آنچه بزرگترین احساس برجام را در خارج از جنبه سیاسی به من می دهد ، دانستن این است که تمام کارهای سخت و مداوم من برای چهار سال گذشته پرداخت کرده ام. من فکر نکردم که چنین مارک عظیمی بسازم و جامعه ، اما اکنون که من هستم ، بسیار راضی کننده است که می دانم که به نکاتی رسیده ام که فکر نمی کردم ممکن باشد. “

برای کسانی که به دنبال تبدیل شدن به یک تأثیرگذار و رهبر فکر در صنعت خود هستند ، لوچمن توصیه می کند تا جامعه خود را بسازید و یاد بگیرید چه عواملی برای مشارکت آنها و ایجاد ارزش برای آنها وجود دارد.

لوچمن به اشتراک گذاشت: “من معتقدم که جوهر پست ویروسی را می توان به سه مؤلفه اصلی تقسیم کرد: آموزنده ، درگیر و قابل اشتراک. اگر محتوای شما به راحتی قابل درک با اطلاعات ارزشمند است ، به راحتی درگیر می شوید و مجبور به اشتراک گذاری هستید. ، سپس شما سه ماده اصلی برای ارسال ویروس را دارید. “

مخاطب:
مارک لوچمن
8559830303
[email protected]

منبع مارک لوچمن


خبر مرتبط  ققنوس برج بین الملل با توافق نامه ای با eir برای بهره برداری از برج ها در ایرلند امضا کرد