همچنین در زمینه های بانکی ، خدمات مالی و بیمه و همچنین علوم زندگی و بهداشت و برای مناطق آمریکای شمالی و آسیا و اقیانوسیه به عنوان برنده شناخته شده است.

سانتا کلارا ، کالیفرنیا و پیون، هند ، 15 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – گروه خدمات اطلاعاتی (ISG) ، یک شرکت مشاوره و تحقیق در زمینه فناوری جهانی ، اعلام کرد که سیستم های پایدار (BSE: پایدار) (NSE: پایدار) دارای سومین جایزه سالیانه ISG Star of Excellence for را برای کیفیت خدمات اصلی فناوری خود بر اساس بازخورد جمع آوری شده از بیش از 100 مشتری سازمانی کسب کرد.

علاوه بر شناخت برتری در خدمات فن آوری اصلی و فناوری های نوظهور ، جوایز ISG Star of Excellence همچنین برتری مشتری مداری برای صنایع خاص و مناطق جغرافیایی را تشخیص می دهد. همچنین در چهار دسته زیر Persistent به عنوان برنده معرفی شد:

  • بانکداری ، خدمات مالی و بیمه – در سطح جهانی
  • بخشهای بهداشت و علوم زندگی – جهانی
  • منطقه آمریکای شمالی
  • منطقه آسیا و اقیانوسیه

قابل ذکر است که Persistent در مناطق زیر با توجه به رای دهندگان عملکرد بهتری نسبت به میانگین بازار داشت: اجرای کارآمد ، ایجاد ارزش برای همه ذینفعان ، همسویی فرهنگی با شرکت های مشتری و همکاری قوی در اکوسیستم های مشتری.

این اولین باری است که Persistent در نظرسنجی شرکت می کند و این آخرین جوایز گواه دیگری بر توانایی های آن است ، پس از آنکه این شرکت به عنوان یکی از برترین ارائه دهندگان خدمات در سطح جهان ، در آمریکا و منطقه معرفی شد. EMEA در شاخص ISG برای سه ماهه دوم سال 2020.

ISG به عنوان بخشی از مطالعه “صدای مشتری” خود در سال 2020 ، بیش از 2000 مشتری تجاری را در بسیاری از ارائه دهندگان برجسته خدمات فناوری اطلاعات مورد بررسی قرار داد تا نظرات خود را در مورد کیفیت خدمات دریافت کنند. از شرکت ها خواسته شد تا ارائه دهندگان فن آوری های مستقر را از نظر همکاری ، اجرا ، حکمرانی ، نوآوری و افراد رتبه بندی کنند. شرکت های مورد بررسی همه با تامین کنندگان ارتباط مستقیم داشتند و طیف وسیعی از صنایع ، اندازه شرکت ها ، جغرافیاها و حوزه های مسئولیت را به نمایش می گذاشتند. برندگان از بین 24 ارائه دهنده خدمات که طی سال گذشته به طور مداوم بالاترین استانداردهای تعالی در خدمات مشتری را نشان داده اند ، انتخاب شدند.

خبر مرتبط  اقدامات هزینه های فعال و نقدینگی تقویت شده

نقل قول از مایکل پی. کانرز ، مدیر عامل ISG

“از طرف ISG ، من می خواهم صمیمانه تبریک بگویم به سیستم های پایدار. امسال ، با گسترده ترین پانل شرکت ها و تأمین کنندگان تا به امروز ، بازبینی های بیشتری دریافت کرده ایم. این اهمیت روز افزون این جایزه را نشان می دهد و تضمین می کند که آن واقعا نمایانگر تنوع و گستردگی صنعت تأمین منابع جهانی با ترکیبی متعادل از استراتژیست های فناوری ، مدیران بازرگانی و نمایندگان است. مدیران تدارکات و تأمین کنندگان تجاری که به نظرسنجی ما پاسخ دادند. جوایز Star of Excellence ISG با ایجاد تجربه مشتری به عنوان یک تمایز رقابتی مهم ، کل صنعت را تشویق می کند تا این صنعت را به یک حوزه اصلی توجه تبدیل کند. این واقعیت که چندین بار حضور مداوم در میان بهترین شرکت ها دیده می شود ، نشانگر تأثیر پروژه های آن است که به تسریع تجارت دیجیتال و مدرن سازی شرکت ها کمک می کند. “

ISG همچنین اشاره کرد که نتایج نظرسنجی امسال نشان می دهد که شرکت ها می خواهند ارائه دهندگان خدمات احساس کنند که عضوی از تیم شرکت هستند و همکاری واقعی را با دیگران نشان دهند. ارائه دهندگان فناوری در اکوسیستم تجاری.

خبر مرتبط  مصرف محتوا به لطف 5G به شدت تغییر خواهد کرد

به نقل از Sandeep Kalra ، رئیس جمهور و مدیر عامل سیستم های پایدار

“این تشخیص ، براساس بازخورد مشتریان ما در سراسر جهان ، بهترین شکل تأیید برای Persistent است. ما به اینکه هم استراتژیک و هم تاکتیکی هستیم افتخار می کنیم. با تلفیق تفکر بینشی و جدیدترین قابلیت ها ، راه حل های تأثیرگذاری برای مشتریان خود به ارمغان می آوریم. موفقیت آنها پایه رشد مداوم ما است ، حتی در این شرایط سخت. ”

جوایز Star of Excellence ISG خدماتی را که قلب صنعت را تشکیل می دهند ، از جمله توسعه برنامه ها ، مراکز داده ، محاسبات کاربر نهایی ، خدمات شبکه مدیریت شده و مدیریت فرآیند کسب و کار ، تشخیص می دهد. . آنها همچنین شامل سرویسهای ابری هستند که هر یک از توابع فوق را ارائه می دهند.

معیارهای صلاحیت

برای دریافت جایزه ستاره برتری ، یک تامین کننده باید شرایط زیر را داشته باشد:

  • حداقل 20 مشتری منحصر به فرد و 30 پاسخ داشته باشید
  • پاسخ ها باید حداقل دو فناوری را منعکس کنند (توسعه برنامه ، مراکز داده ، محاسبات کاربر نهایی ، خدمات شبکه مدیریت شده ، مدیریت فرایندهای تجاری)
  • پاسخ ها باید حداقل دو منطقه جغرافیایی (استرالیا و نیوزیلند ؛ بقیه آسیا) را شامل شود. اروپا از جنوب ، خاورمیانه و آفریقا ؛ آلمان ، اتریش و سوئیس ؛ کشورهای شمال اروپا ، انگلیس و ایرلند شمالی ؛ آمریکای شمالی ، آمریکای لاتین)
  • پاسخ ها باید کلیه گروه ها (همکاری ، اجرا ، حکمرانی ، نوآوری و افراد) را شامل شود تا واجد شرایط باشند.

درباره ISG

ISG (گروه خدمات اطلاعاتی) (Nasdaq: III) یک شرکت تحقیقاتی و مشاوره ای در زمینه فناوری جهانی است. ISG به عنوان یک شریک تجاری مطمئن برای بیش از 700 مشتری ، از جمله بیش از 75 شرکت از 100 شرکت برتر جهان ، متعهد به کمک به مشاغل ، سازمان های بخش دولتی و ارائه دهندگان خدمات و فناوری برای دستیابی به تعالی است. رشد عملیاتی و سریعتر. این شرکت متخصص در خدمات تحول دیجیتال ، از جمله اتوماسیون ، محاسبات ابری و تجزیه و تحلیل داده ها ، مشاوره خرید ، خدمات حکمرانی و مدیریت ریسک ، خدمات اپراتور شبکه ، طراحی استراتژی ها و عملیات ، مدیریت تغییر ، هوش تجاری و تحقیقات و تجزیه و تحلیل فن آوری. تاسیس شده در 2006 و مستقر در استمفورد، در کانتیکت، ISG بیش از 1،300 متخصص دیجیتالی را که در بیش از 20 کشور جهان مشغول به کار هستند ، استخدام می کند ، یک تیم جهانی معروف به تفکر نوآورانه ، نفوذ در بازار ، تخصص عمیق صنعت و فناوری و قابلیت های تحقیق و تحقیق. تجزیه و تحلیل کلاس جهانی بر اساس جامع ترین داده های صنعت در صنعت. برای اطلاعات بیشتر به سایت www.isg-one.com مراجعه کنید.

خبر مرتبط  برنامه ارتباطات موبایل Eyecon در AppGallery موجود است

درباره سیستم های پایدار

Persistent Systems (BSE و NSE: PERSISTENT) یک شرکت راه حل جهانی است که خدمات تسریع تجارت دیجیتال ، نوسازی تجارت و مهندسی محصولات دیجیتال را به مشاغل مختلف صنایع و مناطق ارائه می دهد.

www.persistent.com

اظهارات و هشدارهای رو به جلو

برای خطرات و عدم اطمینان مرتبط با اظهارات آینده نگر ، لطفا از وب سایت بازدید کنید www.persistent.com/FLCS.

تماس با رسانه:

کن مونتگومری

سیستم های پایدار (در سراسر جهان)

+1 213 500 8355

[email protected]

ساویرا بارتو

الگو، نمونه اولیه

+91 84249 17719

[email protected]

آرم – https://mma.prnewswire.com/media/1022385/Persistent_Systems_Logo.jpg

SOURCE سیستم های ماندگار