LOS GATOS ، کالیفرنیا.، 8 آوریل 2020 / PRNewswire / – شرکت NetLine امروز اعلام کرد که یک مرکز منبع اختصاصی متمرکز بر ارائه حرفه ای و دسترسی نامحدود به 9،000+ منابع تجاری برای کمک به راهنمایی آنها در این زمان دشوار هنگام پناه بردن در خانه ایجاد کرده است. این شرکت همچنین اعلام کرده است که یک خبرنامه همراه با عنوان “The Surveyor” برای کمک به ساده تر کردن مصرف محتوا و الگوهای ضروری برای حرفه ای ها ایجاد کرده است.

مدیر عامل و رئیس رابرت آلوین اظهار نظر در مورد تصمیم برای دسترسی آزادانه به کتابخانه محتوای NetLine. آلوین گفت: “مشاغل مربوط به هر صنعت تحت تأثیر بیماری همه گیر COVID-19 به روش هایی که هرگز پیش بینی نمی کردیم”. “ما می خواستیم ارتباط حرفه ای و اطلاعات را با اطلاعات مورد نیاز برای موفقیت موفق کنیم.”

خبر مرتبط  بازارهای جهانی تبلیغات اینترنتی ، 2012-2019 و 2020-2027 با تأثیر کوتاه مدت COVID-19 برای 2020-2021

شرکای ناشر NetLine صدها موضوع را به طور مفصل پوشش داده اند و از طریق این بستر با مباحثی از جمله ، اما به آنها محدود نمی شوند. کار از بهره‌وری در منزل ، حفظ سلامت روان ، مدیریت اضطراب ، رهبری تیمهای از راه دور.

کاربران برای جستجوی بیش از 9000 قطعه محتوای بدون حاشیه ، کاربران می توانند در مرکز منابع تجاری تجاری Coronavirus TradePub مرور کنند.

SVP مخاطبان ، محصول و بازاریابی دیوید فورتینو دیدگاه خود را در مورد راه اندازی خبرنامه برای حمایت از این ابتکار به اشتراک گذاشت. “هدف ما خلاصه برخی از مفیدترین و قانع کننده ترین مطالب موجود در سکوی ما است. در نهایت ، این در مورد ارائه یقین از طریق محتوا در این مواقع نامشخص بود.” فورتینو گفت. “ما هر روز یکشنبه در Surveyor به اشتراک می گذاریم تا دیگر نیازی به آن نداریم.”

خبر مرتبط  مک گرا هیل معامله را برای بازپرداخت بدهی کوتاه مدت خود آغاز می کند

برای کشف محتوای پرطرفدار این هفته ، کاربران می توانند در The Surveyor مشترک شوند و خبرنامه هر یکشنبه را دریافت کنند.

درباره شرکت NetLine:

شرکت NetLine بازاریاب های B2B را با توان ، فناوری و تخصص لازم برای هدایت نتایج تولید مقیاس پذیر سرب و تسریع قیف فروش توانمند می کند. NetLine با بهره گیری از بزرگترین شبکه تولید سندیکاوی محتوای B2B ، به 125 میلیون بازدید کننده منحصر به فرد می رسد و بیش از 700000 هدایت ماهانه را در 300 بخش صنعت پردازش می کند. فناوری AudienceTarget Net NetLine باعث کشف چشم انداز ، كیفیت كسب منجر به مشتری و درگیر شدن خریدار از قصد چشم انداز واقعی می شود زیرا متخصصان از محتوا مستقیماً در شبکه استفاده می كنند. کیفیت عالی ، دسترسی به تقاضا ، و گزارش های تبلیغاتی پیشرفته ، کلیه مشتریان را قادر می سازد تا به موفقیت نسل منجر شوند. NetLine که در سال 1994 تأسیس شد ، به صورت خصوصی نگهداری می شود و مقر آن در آن مستقر است لوس گاتوس ، کالیفرنیا. بازاریابان موفق B2B با NetLine شروع می کنند. به وب سایت www.netline.com مراجعه کنید.

خبر مرتبط  IAS انتخاب شده است که اولین فردی است که ایمنی نام تجاری را در سراسر شبکه مخاطبان مایکروسافت فراهم می کند

تماس با رسانه:
جان استیورت
تلفن: 215.855.3547
پست الکترونیک: [email protected]

SOURCE NetLine Corporation

نظر دهید