سانفرانسیسکو، 17 نوامبر 2020 / PRNewswire / – اندازه بازار نرم افزار سلف سرویس مشتری جهانی انتظار می رود برای رسیدن به 32.19 میلیارد دلار تا سال 2027، طبق یک مطالعه جدید توسط Grand View Research، Inc پیش بینی شده است برای ثبت نرخ رشد سالانه مرکب (CAGR) 22.1٪ از سال 2020 تا 2027. پیش بینی می شود تلاش در جهت افزایش سطح رضایت مشتری و تشویق به وفاداری مشتری موجب رشد بازار در دوره پیش بینی شود. انتظار می رود که ادامه فعالیت تعداد زیادی از نقاط ارتباطی خدمات مشتری به رشد بازار کمک کند.

پیشنهادهای اصلی گزارش:

  • پیش بینی می شود بخش رسانه های اجتماعی و خدمات سلف سرویس جامعه CAGR قابل توجهی را در طول دوره پیش بینی ثبت کند زیرا سازمان ها به سرعت به کانال های رسانه های اجتماعی روی می آورند ، که به طور بالقوه می توانند از انجمن ها و انجمن های گفتگو پشتیبانی کنند ، به عنوان بخشی از تلاش برای جلوگیری از هزینه های پشتیبانی مشتری
  • انتظار می رود بخش خدمات مدیریت شده CAGR قابل توجهی را در طول دوره پیش بینی ثبت کند زیرا سرویس های مدیریت شده به کاربران نهایی امکان می دهد عملیات خود را به طور م runثر انجام دهند و هوش تجاری را افزایش دهند.
  • انتظار می رود بخش ابر CAGR قابل توجهی را در طول دوره پیش بینی ثبت کند زیرا استقرار ابر به شرکت ها امکان می دهد تا هزینه های انجام شده برای داشتن زیرساخت اختصاصی برای میزبانی راه حل های پیش رو را پس انداز کنند.
  • انتظار می رود بخش مراقبت های بهداشتی CAGR قابل توجهی را در طول دوره پیش بینی ثبت کند ، زیرا این امر باعث افزایش برنامه های سلف سرویس است که به بیماران اجازه می دهد قرار ملاقات ها را پر کنند ، فرم ها را پر کنند ، مشخصات خود را به روز کنند و صورتحساب ها را پرداخت کنند.
  • آسیا و اقیانوسیه پیش بینی می شود بازار منطقه ای متناسب با افزایش تعداد شرکت های کوچک و متوسط ​​که به دنبال اجرای برنامه های خودمراقبتی مشتری هستند ، CAGR قابل توجهی را در طول دوره پیش بینی ثبت کند.
خبر مرتبط  کتابهای الکترونیکی حرفه ای Scholarly توسط COVID-19 Lockdown ناکام ماند

گزارش تحقیقی 120 صفحه ای را با ToC در مورد “گزارش بازار نرم افزار سلف سرویس مشتری ، گزارش تجزیه و تحلیل سهم و روند از طریق راه حل (وب سلف سرویس ، شبکه های اجتماعی و سلف سرویس جامعه) ، با سرویس ، با استقرار ، با استفاده نهایی ، بر اساس پیش بینی های منطقه و بخش ، 2020 – 2027 “در: https://www.grandviewresearch.com/industry-analysis/ مشتری-خود-سرویس-نرم افزار-بازار

شرکت ها دریافته اند که درک رفتار متغیر مصرف کننده می تواند به آنها در افزایش پیشنهاداتشان کمک کند. در عین حال ، شرکتهای کوچک و متوسط ​​و بنگاههای بزرگ تصویب نرم افزار سلف سرویس مشتری خودکار را آغاز کرده اند. این فرصت را برای فعالان بازار فراهم می کند تا راه حل های نرم افزاری نوآورانه سلف سرویس مشتری را با آخرین فن آوری ها مانند داده های بزرگ و هوش مصنوعی (AI) معرفی کنند.

شیوع بیماری همه گیر COVID-19 و ترجیح فزاینده برای کار در خانه و حفظ فاصله اجتماعی به ویژه ارائه دهندگان خدمات ارتباطات را وادار به استفاده از قابلیت های خود سرویس می کند. علاوه بر این ، مراکز خدمات مشتری با افزایش ناگهانی حجم تماس ها روبرو هستند ، زیرا بیماری همه گیر همچنان به اخلال در عملکرد شرکت ها ، برنامه های محل کار و برنامه های سفر در سراسر جهان منجر می شود. این وضعیت به ویژه نیاز به راه حل های سلف سرویس مجهز به هوش مصنوعی را ایجاد می کند.

ترجیح روزافزون معاملات دیجیتال برای پرداخت قبوض و دسترسی به پشتیبانی آنلاین 24 ساعته و سایر خدمات آنلاین تعاملی از طریق اینترنت هیچ نشانه ای از کاهش ندارد. از این رو ، شرکت ها در حال جستجو برای راه حل های سلف سرویس هستند که می تواند ضمن ارتقا the سرعت و اثربخشی خدمات پشتیبانی مشتری ، از انعطاف پذیری کافی اطمینان یابد. خدمات سریع تعمیر و نگهداری پس از فروش نیز به عنوان یک عامل تعیین کننده برای شرکت ها هنگام انتخاب یک فروشنده برای تهیه نرم افزار سلف سرویس مشتری ظاهر می شود.

خبر مرتبط  دوربین هوش مصنوعی PowerEgg X شخصی

Grand View Research بازار جهانی نرم افزار سلف سرویس مشتری را بر اساس راه حل ، سرویس ، استقرار ، استفاده نهایی و منطقه تقسیم بندی کرده است:

  • چشم انداز راه حل نرم افزار سلف سرویس مشتری (درآمد ، میلیون دلار ، 2016 – 2027)
    • وب سلف سرویس
    • سلف سرویس موبایل
    • دستیارهای مجازی هوشمند
    • رسانه های اجتماعی و سلف سرویس
    • مدیریت ایمیل
    • تلفن گویا و ITR
    • دیگران
  • چشم انداز خدمات نرم افزاری سلف سرویس مشتری (درآمد ، میلیون دلار ، 2016 – 2027)
    • خدمات مدیریت شده
    • حرفه ای
  • چشم انداز استقرار نرم افزار سلف سرویس مشتری (درآمد ، میلیون دلار ، 2016 – 2027)
  • چشم انداز استفاده نهایی از نرم افزار سلف سرویس مشتری (درآمد ، میلیون دلار ، 2016 – 2027)
    • BFSI
    • ساخت
    • خرده فروشی و تجارت الکترونیکی
    • رسانه و سرگرمی
    • فناوری اطلاعات و مخابرات
    • مراقبت های بهداشتی
    • دولت
    • دیگران
  • چشم انداز منطقه ای نرم افزار سلف سرویس مشتری (درآمد ، میلیون دلار ، 2016 – 2027)
    • آمریکای شمالی
    • اروپا
    • آسیا و اقیانوسیه
    • آمریکای لاتین
    • خاورمیانه & آفریقا

لیست بازیکنان اصلی بازار نرم افزار سلف سرویس مشتری

  • شرکت Avaya
  • نرم افزار BMC، Inc.
  • شرکت HappyFox
  • شرکت مایکروسافت
  • Nuance Communications، Inc.
  • شرکت اوراکل
  • Salesforce.Com، Inc.
  • SAP SE
  • Verint Systems، Inc.
  • Zendesk، Inc.

گزارشات تحقیق بیشتری را در اینجا پیدا کنید صنعت IT و برنامه های کاربردی، توسط Grand View Research:

  • بازار مشاوره نرم افزار اندازه بازار مشاوره نرم افزار جهانی در ارزش گذاری شد 157.26 میلیارد دلار در سال 2017 و انتظار می رود با CAGR بیش از 11.8٪ از 2018 تا 2025 رشد کند. افزایش ادغام در بین شرکت ها ، نیاز به کمک در یکپارچه سازی حسابداری و ذخیره اطلاعات باعث رشد می شود.
  • بازار خدمات مدیریت برنامه اندازه بازار خدمات مدیریت برنامه جهانی در ارزیابی شد 56.62 میلیارد دلار در سال 2017. تقاضا برای یکپارچه سازی فناوری نسل بعدی ، همراه با نیاز به همسویی سیستم های قدیمی با ساختار تجاری در حال توسعه ، رشد بازار را به دنبال دارد.
  • بازار نرم افزار مدیریت تجارت اندازه بازار نرم افزار مدیریت تجارت جهانی در ارزش گذاری شد 683.1 میلیون دلار در سال 2016. انتظار می رود با CAGR 8.9٪ در طول مدت پیش بینی گسترش یابد.
خبر مرتبط  SmallRig راه حل ویژه لوازم جانبی Sony Alpha 7C را منتشر می کند

دسترسی به گراند ویو قطب نما، BI ما پایگاه داده تحقیقات بازار بصری متشکل از 10،000 گزارش را فعال کرده است

درباره تحقیقات Grand View

Grand View Research ، شرکت تحقیق و مشاوره بازار مستقر در ایالات متحده ، گزارش های تحقیقاتی همزمان و سفارشی و خدمات مشاوره ای را ارائه می دهد. ثبت نام شده در کالیفرنیا و دفتر مرکزی آن در سانفرانسیسکو، این شرکت شامل بیش از 425 تحلیلگر و مشاور است که هر ساله بیش از 1200 گزارش تحقیقات بازار را به پایگاه داده گسترده خود اضافه می کند. این گزارش ها تجزیه و تحلیل عمیق 46 صنعت در 25 کشور مهم جهان را ارائه می دهد. Grand View Research با کمک یک پلت فرم هوشمندانه تعامل بازار ، به شرکتهای Fortune 500 و موسسات مشهور دانشگاهی کمک می کند تا فضای کسب و کار جهانی و منطقه ای را درک کرده و فرصتهای پیش رو را بسنجند.

مخاطب:
شری جیمز
متخصص فروش شرکت ها ، ایالات متحده آمریکا
Grand View Research، Inc.
تلفن: 1-415-349-0058
تلفن رایگان: 1-888-202-9519
پست الکترونیک: [email protected]
وب: https://www.grandviewresearch.com
ما را دنبال کنید: LinkedIn | توییتر

SOURCE Grand View Research، Inc.