دr شیائو توضیح داد که روند فعلی برای تحول دیجیتال صنعت بازی های ویدیویی است. 5G ، به نوبه خود ، یک فرمت فنی دیگر و پایه و اساس مرحله بعدی رشد صنعت است. با توجه به امکانات تخیلی که 5G ارائه می دهد ، مصرف محتوا به شدت تغییر خواهد کرد. برای استناد به یک مثال ، فناوریهای جدید مانند 5G + IA و VR / AR باعث ایجاد اختلال در کانال های ارتباطی و سناریوهای سنتی فرهنگی و سرگرمی می شوند و انتظارات جدیدی را از نظر محتوا و سرگرمی ایجاد می کنند. تجربه ، که اثر تحریک نوآوری در ادغام فن آوری ها و محتوا و همچنین دیجیتالی شدن و هوشمند سازی این کانال ها و سناریوها خواهد داشت و در عین حال تجربه مصرف جدیدی را به همراه خواهد داشت.

خبر مرتبط  realme نگاهی به دو سال رشد خارق العاده با کاربران و کارمندان در جشن سالگرد دوم می اندازد

دr رابرت اچ. شیائو eSport را به عنوان نمونه در نظر گرفت و پیش بینی کرد که به لطف 5G ، در کنار رایانه های ابری و فناوری های واقعیت مجازی به طور فزاینده بالغ ، هم مشارکت و هم مدل تجارت eSport تبدیل می شوند. “بیش فعالی”. به لطف دستگاه های قابل حمل ، عموم مردم می توانند مستقیماً در مسابقات شرکت کنند و یا حتی در زمان واقعی در محیطی که این مسابقات در آن شرکت می کنند با رقبا ارتباط برقرار کنند. این یک رویکرد جدید و واقعاً نوآورانه در مقایسه با ورزش های سنتی خواهد بود. به نوبه خود ، استفاده آزمایشی از فن آوری های جدید در esports باعث تحریک و ترویج توسعه فن آوری های حتی جدیدتر خواهد شد ، در نتیجه با مدل تجاری فعلی eSports شکست می خورد.

خبر مرتبط  دوچرخه سواری GoPivot تیم دوچرخه سواری 2020 را اعلام کرد

علاوه بر این ، محبوبیت 5G باعث ایجاد رسانه های جدید و برنامه های کاربردی دیگر می شود. بنابراین کاربران به جای آفلاین توجه خود را به طور کامل به محتوای آنلاین جلب خواهند کرد. دr سرانجام شیائو گفت که شرکت ها باید روش های جدیدی برای تعامل با کاربران پیدا کنند و موجی از ایده های خلاقانه پیرامون فن آوری های دیجیتال جدید باعث ایجاد یک سری کامل از رویکردهای جدید برای تعامل عمیق با کاربران خواهد شد. groundwell که تحول صنعت را ممکن می سازد.

خبر مرتبط  چین مفهومی را برای رهبری جهان در نوآوری آشکار می کند

عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1222813/Perfect_World.jpg

SOURCE World Perfect