DUBLIN، 15 آوریل 2020 / PRNewswire / – گزارش “بازار جهانی تجزیه و تحلیل تجارت الکترونیک – پیش بینی های سال 2020 تا 2025” به گزارش ResearchAndMarkets.com ارائه.

پیش بینی می شود که بازار جهانی تجزیه و تحلیل تجارت الکترونیکی در CAGR 6.11٪ رشد کند 22.412 میلیارد دلار آمریکا تا سال 2025 ، از 15.699 میلیارد دلار آمریکا در سال 2019

درآمد یکبار مصرف مردم رو به افزایش است که منجر به افزایش قدرت خرید مردم می شود. این همراه با ترجیح مردم نسبت به سفارش آنلاین محصولات از طریق سیستم عامل های تجارت الکترونیکی و فروشگاه های خرده فروشی به دلیل مناسب تر بودن و صرفه جویی در وقت باعث تحریک بیشتر رشد بازار می شود.

بر 19 نوامبر 2019 ، دفتر سرشماری وزارت بازرگانی اعلام کرد که فروش تجارت الکترونیکی از سه ماهه دوم سال 2019 تا سه ماهه سوم سال 2019 تقریباً 5٪ رشد داشته است. علاوه بر این ، فروش تجارت الکترونیکی تخمین زده می شود که با حیرت انگیز 16.28 افزایش یافته است. از سه ماهه سوم سال 2018. بنابراین ، افزایش فروش و سفارشات آنلاین منجر به افزایش داده های پیچیده مانند آدرس و اطلاعات مشتری ، پیگیری سفارشات و اطلاعات خدمات لجستیکی و موجودی و اطلاعات سهام می شود که منجر به افزایش اطلاعات می شود. تقاضا برای تجارت الکترونیکی و تقویت بازار.

علاوه بر این ، بازیکنان در تجارت تجارت الکترونیک با استفاده از ابزارهای پیشرفته اطلاعاتی و تجزیه و تحلیل کسب و کار ، کارایی خود را افزایش می دهند و سود خود را به حداکثر می رسانند تا برتری رقابتی نسبت به رقبای خود بدست آورند ، این امر همچنین در تقویت رشد بازار نقش ایفا خواهد کرد. با این حال ، تهدیدات مربوط به نقض داده و هک کردن ، که می تواند اطلاعات مشتری را به خطر اندازد ، اطلاعات سفارش دهد و سایر داده های مهم ، به عنوان محدودیتی در رشد بازار عمل کند.

خبر مرتبط  ساخته شده در افتخارات Dataminr در جایزه های بهترین مکان برای کار 2021

علاوه بر این ، افزایش سرمایه گذاری ، تملک و مشارکت فعالان بازار برای بهبود این راه حل ها و افزایش تصویب آنها ، باعث تقویت رشد بازار در دوره پیش بینی شده خواهد شد. به عنوان مثال ، در مارس 2019، Adobe Cloud Cloud را اعلام کرد. سکویی که با Analytics Cloud ، Marketing Cloud و Cloud Cloud یکپارچه شده است با بازار آمازون یکپارچه شده است و می تواند از دیگر مزایای آن به چشم پوشی از استراتژی های شرکت کمک کند. که در مه 2019، IQLECT راه اندازی راه حل تحلیلی خود را ShopIQ اعلام کرد ، برای مشاغل آنلاین که مقرون به صرفه است و همچنین قابلیت یادگیری ماشینی را ارائه می دهد.

این می تواند به صاحبان فروشگاه کمک کند تا کلیه فعالیتهایی را که در زمان واقعی در فروشگاه آنلاین انجام می شود ، تجزیه و تحلیل کنند و آنها می توانند رضایت و تجربه بیشتری را در اختیار کاربران قرار دهند. علاوه بر این ، ShopIQ به برخی از ویژگی ها مانند گزارش پیشرفته مجهز شده است. ویژگی های اضافی می تواند بینش عمیق تری در مورد تجزیه و تحلیل کاربر ، تجزیه و تحلیل سبد خرید ، تجزیه و تحلیل سفارش از دیگر ویژگی های دیگر ارائه دهد. همچنین می تواند تصمیم گیری کلیدی مبتنی بر داده را تسهیل کند که می تواند خرده فروشان را از تأثیر واقعی داده ها درک کند.

خبر مرتبط  برنامه آموزش مهارت های نرم ویژه داروسازی جدید - به بهبود کار تیمی و افزایش رضایت بیمار کمک می کند

بازار تجزیه و تحلیل تجارت الکترونیکی بر اساس ارائه ، کاربرد و جغرافیا تقسیم شده است. با ارائه ، بازار به عنوان نرم افزار و خدمات تقسیم شده است. با استفاده از برنامه ، بازار به قیمت گذاری ، تجزیه و تحلیل موجودی ، مدیریت مشتری و دیگران تقسیم شده است.

با ارائه این نرم افزار پیش بینی می شود با توجه به اینکه نصب نرم افزار تحلیلی کمی ارزان تر از خدمات است ، سهم قابل توجهی در بازار داشته باشد ، زیرا خدمات تحلیلی توسط شرکت های ارائه دهنده خدمات خارجی ارائه می شود که تمایل به پرداخت هزینه های بیشتر برای چنین خدماتی دارند.

با استفاده از نرم افزار ، انتظار می رود که تجزیه و تحلیل موجودی سهم قابل توجهی در بازار داشته باشد تا خواسته های مصرف کنندگان را برآورده سازد ، موجودی باید دائماً بررسی و به روز شود تا بتواند تقاضا برآورده شود. همچنین انتظار می رود که مدیریت مشتری سهم قابل توجهی را در اختیار داشته باشد زیرا شرکت ها باید به درستی داده های مشتری را ردیابی و نگهداری کنند.

با توجه به جغرافیا ، آمریکای شمالی بخش قابل توجهی از سهم بازار را در خود جای داده است كه این امر به افزایش تقاضا برای ابزارها و راهكارهای پیشرفته تحلیلی مربوط می شود تا درك مقادیر زیادی از داده ها و تصمیم گیری درست مبتنی بر داده آسانتر و كارآمد باشد.

موضوعات کلیدی پوشانده شده است

1. مقدمه

1.1. تعریف بازار

1.2 تقسیم بندی بازار

2. روش تحقیق

2.1. داده های تحقیق

2.2. فرضیات

3. خلاصه اجرائی

3.1 نکات برجسته تحقیق

خبر مرتبط  اعلام کنفرانس راه حل های جدید ساختمان و وب سایت منابع برای بازگرداندن نیروی کار خود ، www.techupsmartbuildings.com

4- بازار پویا

4.1 درایورهای بازار

4.2. محدودیت بازار

4.3 تجزیه و تحلیل نیرو های پنج نیرو

4.4 تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش صنعت

5- تجزیه و تحلیل بازار جهانی تجارت الکترونیک ، با ارائه پیشنهاد

5.1. معرفی

5.2 نرم افزار

5.3 خدمات

6. تجزیه و تحلیل بازار جهانی تجارت الکترونیک ، تجزیه و تحلیل ، توسط برنامه

6.1. معرفی

6.2 قیمت گذاری

6.3 تجزیه و تحلیل موجودی

6.4 مدیریت مشتری

6.5 دیگران

7. تجزیه و تحلیل بازار جهانی تجارت الکترونیک ، تجزیه و تحلیل ، توسط جغرافیا

7.1 معرفی

7.2 آمریکای شمالی

7.3 آمریکای جنوبی

7.4 اروپا

7.5 خاورمیانه و آفریقا

7.6 آسیا و اقیانوسیه

8- محیط رقابتی و تجزیه و تحلیل

8.1. بازیکنان اصلی و تحلیل استراتژی

8.2. بازیکنان نوظهور و سودآوری بازار

8.3. ادغام ، مالکیت ، توافق نامه ها و همکاری ها

8.4. ماتریس رقابت پذیری فروشنده

9- پروفایل شرکت

9.1 شرکت داده های جستجوگر

9.2 شادترین ذهن

9.3. شرکت Sisense

9.4 Pvt نرم افزار DataWeave. آموزشی ویبولیتین

9.5 شرکت Torus Sphere

9.6. eClerx

9.7 معیارهای Praxis

9.8 ادوبی

9.9 مایکروسافت

9.10 شرکت نرم افزار TIBCO

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش مراجعه کنید

https://www.researchandmarkets.com/r/nqmv7e

Research and Markets همچنین خدمات تحقیقاتی سفارشی را ارائه می دهد که تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب را ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره + 1-917-300-0470 تماس بگیرید
برای تماس تلفنی در ایالات متحده آمریکا / CAN رایگان + 1-800-526-8630
برای ساعت های اداری GMT ​​با شماره + 353-1-416-8900 تماس بگیرید

فکس ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): + 353-1-481-1716

منبع و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com

نظر دهید