DUBLIN، 15 مه 2020 / PRNewswire / – گزارش “بازار Telematics دوچرخه و روروک مخصوص بچه ها – نسخه 2” به آن اضافه شده است ResearchAndMarkets.com ارائه.

آخرین تحولات در bikesharing و scootersharing در بازار چیست؟ این تحقیق تخمین می زند که تعداد وسایل نقلیه مستقر در طرح های تقسیم دوچرخه در CAGR 9 درصد از 23.2 میلیون نفر در پایان سال 2019 به 35.8 میلیون تا سال 2024 رشد خواهد کرد.

طبق این گزارش تحقیقات بازار ، پیش بینی می شود ناوگان اسکوتر از 774000 دستگاه خودرو در سراسر جهان در سال 2019 به بیش از 4.6 میلیون دستگاه در سال 2024 رشد کند. این بازار شامل اسکوتر برقی نشسته و اسکوتر برقی ایستاده است. پیش بینی می شود ناوگان مستقر در خدمات اسکوترهای سنتی در پایان سال 2024 به 482000 دستگاه برسد. ناوگان اسکوترهای ایستاده پیش بینی می شود در پایان دوره پیش بینی از ناوگان اسکوترهای ایستاده پیشی بگیرند.

همه گیر COVID-19 در حال حاضر در بسیاری از کشورها بر اپراتورهای اشتراک گذاری منفی تأثیر می گذارد ، زیرا بسیاری از شهرها تحرک مردم را به طور موقت محدود می کنند. این امر نباید هیچ تأثیری در رشد بلند مدت این بازار داشته باشد ، بلکه منجر به کم شدن موتور سواری در سال 2020 نسبت به زمان پیش بینی شده خواهد شد. اپراتورهای Scootersharing به اسکوترهایی که در شهرها پخش می شوند دسترسی دارند. میزان استفاده معمولاً با دقیقه یا مسافت مسافت صورت می گیرد که نرخ آن شامل سوخت / شارژ ، پارکینگ ، بیمه و نگهداری است.

اپراتورهای اسکوتر دارای تیم خیابانی خاص خود هستند یا از شبکه ای از شرکا استفاده می کنند که اطمینان می دهد اسکوترها سوخت دارند یا از آنها شارژ می شود و بطور منظم سرویس می شوند. فن آوری های جدید در قالب سیستم های telematics و تلفن های هوشمند عامل اصلی سرویس های اسکوتر هستند. فروشندگان قابل توجه فناوری Telematics Scootersharing عبارتند از: COMODULE ، INVERS ، Vulog و Octo Telematics. پیشروترین اپراتورهای Scootersharing سنتی شامل Bounce ، Vogo ، ECooltra ، CityScoot و Acciona است.

خبر مرتبط  N2 Logics هنگام جستجوی فرصت های رشد پایین دست ، وب سایت جدیدی راه اندازی می کند

در طی سالهای 2017-2018 ، خدمات جدید شامل اسکوترهای ایستاده معرفی شدند. اپراتورهای پیشرو در این بخش شامل Lime ، Bird ، Spin ، Tier ، Voi و Dott هستند. تقریباً از 100 شرکت خدمات ویژه اسکوترینگ در بازار از یک مدل عملیاتی شناور رایگان استفاده می کنند. امروزه شهرها در بسیاری موارد تعداد اسکوترهای ایستاده مجاز در خیابان ها را از طریق مجوزهای اجباری اپراتور محدود می کنند. محیط نظارتی به دلیل متفاوت بودن چارچوبهای نظارتی ، تفاوتهای چشمگیری بین مناطق ، بازارهای ملی و حتی در سطح شهر نشان می دهد.

قوانین ثبت اسناد خودرو یکی از جنبه های تأثیرگذاری محیط نظارتی بر صنعت اسکوترینگ است. خدمات اسکوتر ایستاده هنوز هم در برخی از بازارها از جمله انگلستان ممنوع است ، ایرلند، چین و سنگاپور. هنوز بازارهای بالقوه غیرقابل استفاده برای اپراتورهای اسکوتر وجود دارد و همچنین انتظار داریم که در سالهای آینده تعداد بیشتری از کشورها اجازه خدمات اسکوتر را داشته باشند.


نکات برجسته این گزارش:

  • بینش از 30 مصاحبه اجرایی با شرکت های پیشرو در بازار.
  • داده های جدید در مورد ناوگان دوچرخه سواری و موتورسواری در سراسر جهان.
  • نمای کلی از زنجیره ارزش Bikesharing و Scootersharing متصل شده.
  • تجزیه و تحلیل عمیق از روند بازار و تحولات کلیدی.
  • پروفایل های دقیق از 26 فروشنده فناوری و گزاره های آنها.
  • مطالعات موردی از 47 ابتکار عمل میکروبی تحرک.
  • پیش بینی بازار توسط منطقه تا سال 2024 ادامه دارد.

این گزارش به سؤالات زیر پاسخ می دهد:

  • وضعیت فعلی صنعت میکروبوبیل مشترک چیست؟
  • ارائه دهندگان پیشرو سیستم عامل برتر کدامند؟
  • خودروسازان و سایر شرکتهای تحرک چگونه خود را در بازار قرار می دهند؟
  • امروز چه سرویس های Bikesharing از ارائه دهندگان خدمات پیشرو ارائه می شود؟
  • امروز چه سرویس های اسکوتر از ارائه دهندگان خدمات پیشرو در دسترس هستند؟
  • چه مدلی برای تجارت توسط اپراتورهای bikesharing و scootersharing استفاده می شود؟
  • تحولات نظارتی در سالهای آینده بر این بازار چه تاثیری خواهد گذاشت؟
  • چگونه بازار در داخل رشد خواهد کرد اروپا، آمریکای شمالی و سایر نقاط جهان؟
خبر مرتبط  شهرستانهای هولمز ، لفلور و ویلکینسون این هفته آزمایشات تلفن همراه COVID-19 را تعیین کردند

موضوعات کلیدی پوشانده شده است

خلاصه اجرایی

1 مقدمه ای بر ریزپرداخت
1.1 مقدمه
1.1.1 اتومبیل های مسافری که در منطقه استفاده می شوند
1.1.2 روندهای جدید ثبت نام خودروهای سواری
1.1.3 استفاده از دوچرخه و اسکوتر
1.1.4 خدمات تحرك اشتراك
1.2 روند بازار
1.2.1 استفاده و قله اتومبیل قله
1.2.2 اقتصاد تقسیم
1.3 بررسی اجمالی خدمات میکروبی
1.3.1 خدمات Bikesharing
1.3.2 خدمات اسکوتر
1.3.3 مدل های عملیاتی
1.4 خدمات ریزگرد در سراسر جهان
1.4.1 میکروبی در اروپا
1.4.2 ریزگرد در آمریکای شمالی
1.4.3 ریزگرد در آسیا و اقیانوسیه
1.4.4 بررسی اجمالی ارائه دهندگان خدمات میکروبی
1.4.5 مدل های تجاری
1.5 زیرساخت telematics ریزگردها
1.5.1 قطعه وسایل نقلیه
1.5.2 بخش ردیابی
1.5.3 قطعه شبکه
1.5.4 بخش خدمات

2 پیش بینی بازار و روند
2.1 پیش بینی بازار Bikesharing
2.1.1 Bikesharing در اروپا
2.1.2 Bikesharing in آمریکای شمالی
2.1.3 Bikesharing در استراحت جهان
2.1.4 سهم بازار فروش فن آوری Bikesharing
2.2 پیش بینی بازار اسکوتر
2.2.1 اشتراک گذاری اسکوتر در اروپا
2.2.2 اشتراک اسکوتر در آمریکای شمالی
2.2.3 اشتراک گذاری اسکوتر در بقیه جهان
2.2.4 ارائه دهندگان خدمات Scootersharing
2.3 محیط نظارتی
2.4 روند بازار و مشاهدات صنعت
2.4.1 ریزگردها به طور فزاینده ای با سایر خدمات تحرک درآمیخته است
2.4.2 ریزگردها و اکوسیستم های حمل و نقل عمومی برای همگرایی
2.4.3 شهرها انواع مختلف ریزگرد را در بر می گیرند
2.4.4 اپراتورهای ریزگرد برای توسعه و استفاده از وسایل نقلیه ناهموار تر
2.4.5 تولید کنندگان اسکوتر telematics تعبیه شده را اضافه می کنند
2.4.6 بازیکنان صنعت مخابرات بر روی خدمات میکروبی بودن شرط می بندند
2.4.7 ریزگردها به عنوان وسیله ای رایج برای کاهش هزینه های تحرک سازمانی تبدیل می شوند
2.4.8 بازیکنان جدید در زنجیره ارزش میکروموبل ظاهر می شوند
2.4.9 سرعت فعالیت M&A با رسیدن بازار به مرحله ادغام افزایش می یابد

3 عملگر میکروموبل
3.1 اپراتورهای میکروبرکل تخصصی
3.1.1 Blinkee.city
3.1.2 CityBee
3.1.3 رشد (نازک و زرد)
3.1.4 Helbiz
3.1.5 کندو (در حال حاضر رایگان)
3.1.6 JUMP (Uber)
3.1.7 آهک
3.1.8 اوجو (آخرین منابع مایل)
3.1.9 خشخاش
3.1.10 شبکه های اسکوتر (پرنده)
3.1.11 یولو
3.2 اپراتورهای تخصصی bikesharing
3.2.1 به هر حال
3.2.2 تحرک وثیقه
3.2.3 با دوچرخه توسط DB Connect تماس بگیرید
3.2.4 کانال پاک
3.2.5 CycleHop (HOPR)
3.2.6 چرخه Docomo
3.2.7 جمهوری خر
3.2.8 Freebike
3.2.9 سلام جهانی (Hellobike)
3.2.10 JCDecaux (دوچرخه سواری)
3.2.11 دوچرخه Meituan (Mobike)
3.2.12 انگیزه دادن (لیفت)
3.2.13 Nextbike
3.2.14 از
3.2.15 SG Bike
3.2.16 تمبیچی
3.2.17 VBikes
3.2.18 زاگستر
3.3 اپراتورهای تخصصی اسکوتر
3.3.1 Acciona
3.3.2 پرنده
3.3.3 اردک آبی
3.3.4 گزاف گویی
3.3.5
کودتای 3.3.6
3.3.7 پایین
3.3.8 ECooltra
3.3.9 امی
3.3.10 فلیکس
3.3.11 گویندگی
3.3.12 شگفتی
3.3.13 اسکوتی (Europcar)
3.3.14 پرش
3.3.15 چرخش
3.3.16 تحرک ردیف
3.3.17 وگوگو
3.3.18 فناوری Voi

خبر مرتبط  Leanne Zeng ، معاون رئیس امور جهانی TCSA ، به عنوان میزبان در "گفتگوی قاره ها" RBWC شرکت خواهد کرد

4 فروشندگان فناوری
4.1 فروشندگان متخصص فن آوری Bikesharing
4.1.1 فن آوری های Bewegen
4.1.2 Conneqtech
4.1.3 DropBike (تحرک Drop)
4.1.4 فناوری هوشمند Omni
4.1.5 راه حل های شهری PBSC
4.1.6 Sitael
4.1.7 صاف
4.1.8 راه حل های تعاملی SoftTech (Mobilock)
4.1.9 فن آوری های دوچرخه یون
4.2 فروشندگان راه حل telematics ریزگردها
4.2.1 COMODULE
4.2.2 میله حرکت الکترونیکی
4.2.3 INVERS
4.2.4 لونا
4.2.5 اکتو Telematics
4.2.6 راه حل های بی سیم Queclink
4.2.7 SharingOS
4.2.8 Teltonika
4.2.9 ردیابی
4.2.10 ولگ
4.3 فروشندگان سیستم عامل نرم افزار Micromobility
4.3.1 ElectricFeel
4.3.2 فن آوری های جویید
4.3.3 سامواتو
4.3.4 زمینه های حساس
4.3.5 بهار
4.3.6 به اشتراک گذاری شهری
4.3.7 تحرک واندر

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/ilb2rt مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیقاتی سفارشی را ارائه می دهد که تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب را ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره + 1-917-300-0470 تماس بگیرید
برای تماس تلفنی در ایالات متحده آمریکا / CAN رایگان + 1-800-526-8630
برای ساعت های اداری GMT ​​با شماره + 353-1-416-8900 تماس بگیرید

فکس ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): + 353-1-481-1716

منبع و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com