DUBLIN، 14 آگوست 2020 / PRNewswire / – گزارش “خدمات مالی موبایل: مطالعات و تحلیل موارد” به آن اضافه شده است ResearchAndMarkets.com ارائه.

فرصت خدمات مالی موبایل در حال بلوغ شدن است و برخی از ارائه دهندگان خدمات برای ارائه محصولات پیشرفته تر مایل هستند از انتقال و پرداخت های شخص به فرد دیگر فراتر روند.

این گزارش استراتژیهای مختلف اتخاذ شده توسط اپراتورهای مخابراتی را برای خدمات مالی تلفن همراه خود مورد تجزیه و تحلیل قرار داده است. این مروری بر خدمات ارائه شده توسط اپراتورها ارائه می دهد و میزان استفاده ، معاملات و درآمد ، مشارکتها و رابط کاربری را ارزیابی می کند. همچنین توصیه هایی را برای اپراتورهای تلفن همراه ارائه می دهد.

این گزارش به سؤالات زیر پاسخ می دهد:

  • رویکردهای متفاوت اتخاذ شده توسط اپراتورهای تلفن همراه برای خدمات مالی موبایل آنها چیست؟
  • انواع مختلف خدمات و ویژگی هایی که می توان ارائه داد چیست؟
  • برخی از بهترین شیوه ها از نظر ثبت نام ، رابط کاربری ، گزینه های واریز وجه ، گزینه های پرداخت و اکوسیستم های شریک چیست؟
  • تأثیر خدمات مالی موبایل بر درآمد و سایر جنبه های عملکرد اپراتورها چیست؟
خبر مرتبط  آلفا لاوال 160 میلیون SEK سفارش گاز طبیعی در ایالات متحده را بدست آورد

کیف پول های موبایل و خدمات مالی موبایل یک پیشنهاد کلیدی برای اپراتورهای تلفن همراه خارج از خدمات اصلی اتصال آنها به ویژه در بازارهای نوظهور است. آفریقا، آسیا و خاورمیانه.

این گزارش از مطالعات موردی برای تحلیل رویکردهای مختلف در مورد خدمات مالی تلفن همراه اتخاذ شده توسط اپراتورهای منتخب در سراسر جهان استفاده می کند. این سرویس ها و ویژگی های مختلفی را ارائه می دهد و از نظر طراحی خدمات و ساخت اکوسیستم بهترین شیوه ها را ارائه می دهد. همچنین معیارهایی را برای ارزیابی تأثیر و کارآیی آن خدمات و سهم آنها در عملکرد کلی اپراتورها ارائه می دهد.

خبر مرتبط  دانلود فیلم و سریال - خبر آنلاین

پیامدهای کلیدی

  • در صورت امکان ، اپراتورها باید محصولات بانکی و بیمه ای را برای افزایش رقابت در خدمات مالی موبایل خود ارائه دهند
  • اپراتورها باید طیف گسترده ای از فرصت های درآمد حاصل از خدمات مالی موبایل را ارزیابی کنند.
  • اپراتورها باید در طول همهگیری COVID-19 از مصرف کنندگان و بازرگانان پشتیبانی کنند تا در آینده موقعیت بهتری داشته باشند.

شرکتها ذکر کردند

  • AIS Rabbit Line Pay (تایلند)
  • Airtel Money (کشورهای مختلف در آفریقا)
  • Axiata Boost (مالزی)
  • Globe GCash (فیلیپین)
  • MTN MoMo (کشورهای مختلف در آفریقا)
  • بانک نارنجی (کشورهای مختلف در اروپا)
  • پول نارنجی (کشورهای مختلف در آفریقا)
  • STC Pay (عربستان سعودی)
  • Safaricom M-Pesa (کنیا)
  • Turkcell Paycell (بوقلمون)

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/am87n9 مراجعه کنید

خبر مرتبط  مجموعه آزمایش های تلفن همراه COVID-19 برای مناطق بولیوار ، یازو ، مونتگومری ، پری و کلایبورن

Research and Markets همچنین خدمات تحقیقاتی سفارشی را ارائه می دهد که تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب را ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره + 1-917-300-0470 تماس بگیرید
برای تماس تلفنی در ایالات متحده آمریکا / CAN + 1-800-526-8630
برای ساعت های اداری GMT ​​با شماره + 353-1-416-8900 تماس بگیرید

فکس ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): + 353-1-481-1716

منبع و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com