مادیسون ، ویس.، 8 اکتبر 2020 / PRNewswire / – قسمت سوم مطالعه CPG Clarity Study ، سریالی است که برای تجزیه و تحلیل خرید و مصرف رفتارهای مصرف کننده در زمان واقعی و آینده طراحی شده است ، نشان می دهد که خریداران در تمام سطح درآمد به طور فزاینده ای نگران اقتصاد هستند و قصد دارند هزینه کمتری را هزینه کنند. در همان زمان ، خریداران همچنان در فروشگاه های مواد غذایی قیمت های بالاتر از حد معمول را تجربه می کنند – حتی با بازگشت رفتار مصرف کننده به سطح قبل از COVID.

می گوید ، این ترکیب از افزایش اضطراب اقتصادی و حساسیت پایدار قیمت در بین مصرف کنندگان می تواند نشان دهنده جنگ قریب الوقوع قیمت در بین خرده فروشان باشد کن هریس، شریک مدیر گروه مشاوران کادنت. هریس می گوید: “پیروزی در اینجا با قیمت برای خرده فروشان بسیار مهم خواهد بود.” “خرده فروشان باید معاملات قوی به خریدارانی که به فروشگاه های متعددی مراجعه می کنند ارائه دهند.”

یک چهارم پاسخ دهندگان به نظرسنجی در ماه آگوست نسبت به اقتصاد احساس بدبینی می کنند – این در حالی است که در ژوئن 20 درصد و در آوریل 15 درصد است. در همین حال ، نزدیک به 60٪ از خریداران مواد غذایی در فروشگاه ها و 35٪ از خریداران مواد غذایی آنلاین گزارش کرده اند که ماه گذشته قیمت های بالاتری را تجربه کرده اند. در میان خریداران با درآمد پایین ، تقریباً 50٪ گزارش دادند که ماه گذشته به فروشگاه های متعددی مراجعه کرده اند – احتمالاً به دنبال بهترین قیمت ها و جستجوی معاملات داخل فروشگاه هستند. این مطالعه نشان داد که خریداران با درآمد بالاتر احتمال خرید مواد غذایی بصورت آنلاین را دارند.

خبر مرتبط  نرم افزار بهینه سازی تولید Weatherford درآمد 156 میلیون دلاری را افزایش می دهد و تولید را تقریباً 6،000 بشکه در روز برای اپراتور خاورمیانه افزایش می دهد

می گوید: “این یافته ها اهمیت ارائه روش های قابل اعتماد و قابل اعتماد برای خریداران برای پس انداز را تأکید می کند.” وس شرول، بنیانگذار و مدیر عامل Fetch Rewards. “اکنون بیش از هر زمان دیگری ، فرصت هایی برای مارک ها و خرده فروشان فراهم شده است که با ارائه ارزش واقعی به مصرف کنندگان ، وفاداری خود را ایجاد کنند.”

اگر یک جنگ قیمت رخ دهد ، احتمالاً بر روی کالاهای اساسی مانند گوشت های یخچال دار ، پنیر و الکل تمرکز خواهد شد. در طی سه ماه گذشته ، خریداران همچنان به خرید این دسته ها در سطح بالاتری نسبت به قبل از COVID-19 اقدام می كنند. دسته های دیگر مانند سبزیجات کنسرو شده ، وعده های غذایی منجمد ، کره مغزهای آجیل ، زیبایی و بهداشت شخصی ، خریداران کمتر خرید می کردند.

هریس می گوید: “اینها مواردی است که در بالای لیست مواد غذایی قرار دارند.” “با توجه به عقب نگه داشتن هزینه های تجارت توسط شرکت های CPG ، برخی از خرده فروشان سهم خود را از دست می دهند. رقابت در قیمت در اینجا می تواند یک استراتژی برای جذب بیشتر بازار باشد زیرا خریداران به الگوی خرید عادی خود بازگشتند.”

خبر مرتبط  Sinoexpo باعث می شود چاقوها و قیچی های Yangjiang روی ابر ، تجارت جهانی را متصل کند

این مطالعه یک تثبیت مداوم رفتارهای مصرف کننده را نشان می دهد ، با خریداران بیشتر مراجعه به فروشگاه ها و هزینه کمتر در هر سفر نسبت به اوج سفارشات قفل همه گیر در مارس و آوریل.

اولین بار در ماه آوریل ، Clarity Study توسط Cadent Consulting Group و Fetch Rewards با هدف درک تأثیر COVID-19 در کالاهای بسته بندی شده مصرف کننده و صنایع خرده فروشی تهیه شد. با ترکیب نظرسنجی گسترده از مصرف کننده و داده های خرید جمع آوری شده از بیش از 3 میلیون مصرف کننده در سراسر ایالات متحده ، Cadent و Fetch یک مدل اختصاصی پیش بینی وضوح برای پیش بینی عملکرد و نام تجاری پس از COVID ایجاد کرده اند.

درباره گروه مشاوران کادنت

با دفاتر در ویلتون ، سی تی. و اوانستون ، IL، گروه مشاوران Cadent شرکتی از استراتژیست های باتجربه و عملی است. این تجربه 25+ سال تجربه ارائه مشاوره به بازاریابی مصرف کننده ، خرده فروشی ، زنجیره تامین و فروش را دارد. این از تجربه عملیاتی شرکا به عنوان مدیران خط در تولید کنندگان پیشرو کالاهای مصرفی بهره می برد. مأموریت آن کمک به مشتریان در زمینه سرعت بخشیدن به سرعت رشد و سودآوری با ترجمه بینش به اقدامات رقابتی است. “Cadent به شرکت های بزرگ کمک می کند تا فکر کنند شرکت های کوچک و کوچک بزرگ می شوند.”

خبر مرتبط  گروه مسابقه قیمت گذاری موارد یادداشت ارشد را ارائه می دهد

درباره Fetch Rewards

دفتر مرکزی آن در مدیسون ، ویس. با دفاتر در شیکاگو، شهر نیویورک و سانفرانسیسکو، Fetch Rewards سریعترین رشد وفاداری به مشتری و برنامه پاداش خریداران در گروه خود است. با تقریبا 12 میلیون بارگیری از زمان راه اندازی در سال 2017 و بیش از 5.5 میلیون کاربر فعال ، Fetch Rewards بیش از 615 میلیون رسید را پردازش کرده و تقریباً تحویل داده است 82 میلیون دلار در پس انداز خریدارانش.

با همکاری مستقیم با صدها مارک معروف ، Fetch Rewards به خریداران امکان می دهد تا پس انداز هزاران محصول را در هر زمان و هر مکان خریداری کنند. Fetch Rewards که یک برنامه با رتبه برتر در App Store و فروشگاه Google Play است ، بیش از 400000 بررسی پنج ستاره از خریداران خوشحال دارد. برنامه را بارگیری کنید و بازدید https://www.fetchrewards.com برای اطلاعات بیشتر.

تماس با مطبوعات: آلیسون گیر، [email protected]

SOURCE Fetch Rewards

لینک های مربوطه

fetchrewards.com