– معامله بین TES و بندر روتردام تقویت خواهد کرد اروپا ظرفیت بازیافت باتری های لیتیوم –

روتردام ، نیویورک، 11 جولای 2021 / PRNewswire / – امروز TES، یکی از بزرگترین ارائه دهندگان خدمات چرخه عمر فناوری پایدار ، اعلام کرد که با توافقی موافقت کرده است که آینده تأسیسات بازیافت 10،000 متر مربع (تقریباً 110،000 فوت مربع) را در این کشور تأمین کند. بندر روتردام، اروپا بزرگترین بندر دریایی.

این مرکز ، واقع در استراتژیک در مجاورت آبراه های بندر روتردام و با داشتن گزینه ای برای گسترش به یک قطعه همسایه که باعث افزایش سطح زمین به بیش از 40،000 متر مربع (تقریبا 430،000 فوت مربع) می شود ، در حال حاضر دارای مجوز اصلی پسماند برای دریافت ، ذخیره و حمل باتری های لیتیوم و مدیریت باتری های وسایل نقلیه الکتریکی و ضایعات تولید باتری و همچنین مجوز خرد کردن باتری های قلیایی.

برنامه افزودنی سایت قرار است تا اواخر سال 2022 کاملاً عملیاتی شود و اولین کارخانه بازیافت باتری لیتیوم در سال باشد هلند، تعریف و تمجید از دو امکان بازیافت باتری لیتیوم TES دیگر در گرنوبل (فرانسه) و سنگاپور.

سایت TES در گرنوبل یکی از اولین سایت های بازیافت بود که از فرآیند خرد کردن بی اثر استفاده می کند که با خیال راحت باتری های لیتیوم را خرد می کند و تعدادی اختراع ثبت شده اصلی برای فرآیندهای هیدرومتالورژی ایجاد می کند.

تخصص به دست آمده در فرانسه نقشی اساسی در افتتاح TES داشت جنوب شرقی آسیا اولین مرکز بازیافت باتری لیتیوم در سنگاپور که در مارس 2021. این مرکز پیشرفته ظرفیت روزانه بازیافت حداکثر 14 تن باتری لیتیوم – معادل 280،000 باتری تلفن هوشمند را دارد.

این امکانات موجود از توسعه سایت جدید با مقیاس بزرگتر در بندر پشتیبانی خواهد کرد روتردام. ظرفیت های ترکیبی این سه مرکز ، TES را به یکی از بزرگترین ارائه دهندگان خدمات بازیافت باتری لیتیوم در سطح جهانی و همچنین به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان مواد کالایی تولید شده از فرآیند بازیافت باتری تبدیل خواهد کرد.

این معامله بخشی از تعهد مداوم TES برای بهبود جمع آوری و بازیافت باتری های قابل حمل و صنعتی در داخل است اروپا و از اهداف اتحادیه اروپا که در معامله سبز اروپا ارائه شده پشتیبانی می کند.

این نیز یک اقدام استراتژیک در آماده سازی برای افزایش چشمگیر تقاضای جهانی برای باتری های لیتیوم است زیرا تولیدکنندگان خودرو خروجی خودروهای الکتریکی خود را افزایش می دهند – که پیش بینی می شود تا سال 2030 14 برابر شود (در مقایسه با سطح 2018).

گزارشی از ذخیره انرژی دایره ای1 که در دسامبر 2020 توضیح داد که اروپا در حال حاضر ظرفیت بازیافت پایدار باتری لیتیوم را دارد و برای تأمین تولید زباله تا سال 2030 ظرفیت بیشتری لازم است.

1 https://circularenergystorage.com/reports

طبق ارقام کمیسیون اروپا2، اتحادیه اروپا می تواند 17٪ از تقاضای جهانی باتری های لیتیوم را تا سال 2030 به خود اختصاص دهد ، که دومین سهم در سراسر جهان است.

توماس هولبرگ، معاون جهانی عملکرد باتری در TES اظهار داشت ، “ما چشم انداز اینکه یک مبتکر پایداری جهانی باشیم ، و جاه طلبی بی دریغ خود برای تبدیل بندر داریم روتردام سایت به یکی از پیشرفته ترین امکانات بازیافت باتری در اروپا در ارائه این استراتژی مهم است. با راه اندازی و راه اندازی ، حداکثر 10 هزار تن ظرفیت خردایش در سال و یک فرآیند هیدرومتالورژی متعاقب آن خواهیم داشت که بر بازیابی نیکل ، کبالت و لیتیوم به عنوان ماده اولیه تولید باتری متمرکز است. “

خبر مرتبط  مشتریان هوآوی در کنگره جهانی 2020 نمایشگاه هوشمند شهر هوشمند سه جایزه جهانی و سه نامزد کسب می کنند

در پاسخ به افزایش تقاضا ، کمیسیون اروپا به عنوان بخشی از برنامه اقدام اقتصاد مدور ، مدرن سازی قوانین اتحادیه اروپا درباره باتری را پیشنهاد کرده است3. این شامل اهدافی برای باتری هایی است که در کل چرخه عمر خود پایدارتر هستند – که برای معاملات سبز اروپا مهم است و به جاه طلبی آلودگی صفر اتحادیه اروپا کمک می کند.

ژان کریستف مارتی، شریک ارشد و مدیر عامل شرکت در Navis Capital Partners ، اضافه کرد ، “با این سرمایه گذاری ، TES تعهد خود را نسبت به یک شبکه جهانی پیشنهادات بازیافت پایدار باتری عمیق تر می کند که چالش های مربوط به چرخه عمر را حل می کند در حالی که TES را به عنوان یک شریک قابل اعتماد در بستن حلقه زنجیره تامین باتری مشتری خود قرار می دهد.”

تأمین آینده این تسهیلات مورد استقبال بندر ایتالیا قرار دارد روتردام و نمونه دیگری از تمرکز مداوم آنها در حمایت از توسعه صنایع مدور در بندر است.

آلارد کاستلاین، مدیر عامل در بندر روتردام، نظر داد ، “ما نه تنها در حال تلاش برای ایجاد یک بندر و صنعت انتشار صفر خالص CO2 در سال 2050 هستیم بلکه به دنبال راه هایی برای چرخش بیشتر صنعت هستیم. بنابراین ، علاوه بر کار بر روی پروژه هایی در مورد ، به عنوان مثال ، جذب و ذخیره هیدروژن و کربن ، مهم است برای ایجاد گامهای مهم برای ایجاد فرایندهای تولید مدور. پروژه TES در روتردام دقیقاً همین است این به خوبی می تواند به بزرگترین مرکز بازیافت باتری از اتومبیل های برقی در اروپا تبدیل شود. “

هولبرگ نتیجه گرفت ، “ماموریت ما در TES” بستن حلقه “تولید باتری لیتیوم با تشویق برای استفاده مجدد و بهبود جمع آوری و بازیافت فلزات کمیاب و مواد موجود در آنها است. تعهد ما به این مرکز در بندر روتردام این یک نشانه واضح است که ما در حال انتخاب سرمایه گذاری در آینده خود و افزایش ظرفیت در زنجیره تامین بازیافت باتری در اروپا هستیم. “

یادداشت برای سردبیران

2 https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/fa/fs_20_2359

3 https://ec.europa.eu/en Environment/strategy/circular-economy-action-plan_en#ecl-inpage-875

  • معاملات سبز اروپا برای 2030 به بعد اهدافی را تعیین کرده است که به طور قابل توجهی محتوای بازیافتی فلزات کمیاب مانند نیکل ، کبالت و لیتیوم در باتری های خودروهای الکتریکی و صنعتی را بهبود بخشد.
  • از همان زمان 01 ژانویه 2027، باتری های خودروهای الکتریکی و صنعتی با ذخیره سازی داخلی باید محتوای کبالت بازیافت شده ، سرب ، لیتیوم و نیکل را که در آنها وجود دارد ، اعلام کنند.
  • از جانب 01 ژانویه 2030، این باتری ها باید حداقل دارای محتوای بازیافتی باشند (12٪ کبالت ، 85٪ سرب ، 4٪ لیتیوم و 4٪ نیکل).
  • از جانب 01 ژانویه 2035، این سطح بیشتر افزایش خواهد یافت (20٪ کبالت ، 10٪ لیتیوم و 12٪ نیکل).
خبر مرتبط  چین رسماً در "جامعه Xiaokang" قرار دارد ، در حالی که CPC صد سالگی خود را جشن می گیرد

حقایق سریع:

  • TES دارای 42 مرکز در 21 کشور در سراسر جهان است ، که فقط در سال 2020 بیش از 108،000 تن مواد الکترونیکی را پردازش کرده است ، با نرخ استفاده مجدد ، بازیافت و بازیابی 96.9٪.
  • در 10 سال آینده ، تقاضای باتری به دلیل وسایل نقلیه الکتریکی ده برابر می شود و به 2،333 گیگاوات ساعت می رسد.
  • تا سال 2030 ، 215 تا 300 میلیون وسیله نقلیه الکتریکی (EV) در جاده ها خواهند بود. پیش بینی می شود تا سال 2040 این تعداد به 900 میلیون نفر افزایش یابد.
  • تقاضای جهانی برای باتری قرار است تا سال 2030 (در مقایسه با سطح 2018) 14 برابر افزایش یابد ، که بیشتر ناشی از حمل و نقل برق است.
  • TES به طور رسمی دارایی ها ، کارمندان ، سایت و مجوز آن را در اختیار گرفت 15 ژوئن 2021 از خدمات بازیافت باتری هلند. سایت بازیافت در یک ملک 10 هزار متر مربعی در بندر روتردام و دارای فضای پسوند 30000 متر مربع است.
  • TES قصد دارد کار خود را دوباره برقرار کند و برنامه هایی را برای افزایش ظرفیت در زمین 3000 متر مربعی همسایه برای یک مرکز بازیافت و بازسازی باتری های لیتیوم آغاز خواهد کرد.
  • که در مارس 2021، TES یک مرکز پیشرفته و چند میلیون دلاری را در سالن افتتاح کرد سنگاپور پوشاندن جنوب شرقی آسیا. این مرکز ظرفیت بازیافت روزانه تا 14 تن – معادل 280،000 باتری تلفن هوشمند لیتیومی را دارد. دومین کارخانه بازیافت باتری قرار است بعداً در سال 2021 آغاز به کار کند شانگهای (چین) سایت در بندر روتردام قابلیت ها و ظرفیت ها را در منطقه اروپا افزایش می دهد. توضیحات ویدئویی مربوط به روند بازیافت را می توانید به صورت آنلاین پیدا کنید: https://www.tes-amm.com/our-resources/tes-battery-recycling-facility-singapore
  • TES دارایی های یک شرکت بازیافت باتری اروپایی را در گرنوبل به دست آورد (فرانسه) این سایت که از سال 1993 فعالیت می کند ، یکی از اولین سایتهای بازیافت با استفاده از یک فرآیند خرد کردن بی اثر برای خرد کردن باتریهای لیتیوم بوده و تعدادی اختراع کلیدی برای فرآیندهای تصفیه هیدرومتالورژی ایجاد کرده است. دانش به دست آمده در فرانسه در طول سال ها مهمترین پروژه در سال است سنگاپور و از سایت جدید در مقیاس بزرگتر در بندر پشتیبانی خواهد کرد روتردام.
  • باتری های پایدار با کمترین تأثیر ممکن در محیط زیست تولید می شوند ، با استفاده از موادی که با رعایت کامل استانداردهای اجتماعی و زیست محیطی بدست آمده اند ، ماندگاری و ایمنی بالایی دارند و می توان آنها را تعمیر ، دوباره استفاده و دوباره استفاده کرد.

درباره TES – https://www.tes-amm.com

از زمان شکل گیری ما در سال 2005 ، TES به یک رهبر جهانی در خدمات فن آوری پایدار و راه حل های اختصاصی تبدیل شده است که به مشتریان در مدیریت راه اندازی ، استقرار و بازنشستگی دستگاه ها و اجزای فناوری کمک می کند.

خبر مرتبط  Investis Digital از راه اندازی Investis Digital Live خبر داد

ما خدمات گسترده ای را برای دستگاه های فن آوری در طول چرخه عمر آنها – از استقرار تا بهره برداری از منزل تا زمان استفاده – تا پایان بازیافت و استفاده مجدد از پایان عمر ارائه می دهیم. این شامل نوآوری در فرایندهای جدید برای استفاده از ارزش قفل شده در دارایی ها در صورت بازیافت است ، مانند فرآیند بازیافت اختصاصی باتری لیتیوم ، که مواد کمیاب را از باتری های استفاده شده با نرخ خلوص به اندازه کافی بالا می گیرد تا بتوان آنها را در زنجیره تامین تولید استفاده کرد. .

ما وظیفه خود قرار داده ایم تا با تغییر ایمن ، ایمن و پایدار 1 میلیارد کیلوگرم دارایی تا سال 2030 ، یک دهه تفاوت ایجاد کنیم. 42 مرکز متعلق به ما در 21 کشور ، سازگاری سطح خدمات بی نظیر ، تبلیغات تجاری ثابت ، هزینه های کمتر لجستیک را ارائه می دهد. ، متخصصان منطبق محلی در منطقه ، پشتیبانی در مناطق زمانی محلی و زبانها و درک عمیق از حرکت مرزی در سطح جهان.

TES با استفاده از ترکیبی بی نظیر از امنیت ، بازیابی ارزش و تخصص زیست محیطی ، ارزش فوق العاده ای را برای مشتریان ، کارمندان ، سهامداران و جامعه جهانی ایجاد می کند. ما منحصراً بر حذف خطرات پیرامون امنیت داده ها ، انطباق و تأثیرات زیست محیطی متمرکز هستیم و در عین حال بازیابی ارزش را برای مشاغل در سراسر جهان به حداکثر می رسانیم.

درباره بندر روتردامhttps://www.portofrotterdam.com/fa

هدف اداره بندر روتردام تقویت موقعیت رقابتی بندر روتردام به عنوان قطب تدارکات و یک مجموعه صنعتی کلاس جهانی از نظر اندازه و کیفیت. اداره بندر قادر و م willingثر است و می تواند بر سرعت بخشیدن به پایداری در بندر تأکید کند و در دیجیتالی شدن بندر و زنجیره های تدارکات شریک است. وظایف اصلی اداره بندر عبارتند از: توسعه پایدار ، مدیریت و بهره برداری از بندر ، حفظ حمل و نقل روان و ایمن حمل و نقل و پشتیبانی از انعطاف پذیری آینده بندر بندر روتردام.

درباره Navis Capital Partners Limited – https://www.naviscapital.com

Navis در سال 1998 تاسیس شد ، تقریباً مدیریت می کند 5 میلیارد دلار آمریکا در سرمایه های خصوصی و تمرکز خود را بر سرمایه گذاری های اصلی در اطراف و اطراف خود قرار داده است آسیا. Navis با هدف هدایت پیشرفت های استراتژیک ، عملیاتی و مالی ، به سرمایه و مهارت مدیریت در تعداد محدودی از شرکت های دارای موقعیت مناسب کمک می کند.

Navis دارای یکی از بزرگترین تیمهای حرفه ای سهام ویژه در است آسیا، متشکل از 58 نفر ، توسط 30 کارمند اداری در شش دفتر در سراسر منطقه پشتیبانی می شود. Navis با دارا بودن بیش از 80 معامله کنترل در سراسر منطقه آسیا از زمان تاسیس تاکنون ، سابقه طولانی و ثابت در سهام خصوصی پان آسیایی دارد.

منبع TES