سن دیگو، 17 دسامبر 2020 / PRNewswire / – میچل اینترنشنال ، Inc ، ارائه دهنده پیشرو در زمینه فناوری ، اتصال و راه حل های اطلاعاتی برای ادعاهای مالکیت و تلفات و ترمیم تصادف ، امروز گزارش روند صنعت سه ماهه چهارم خود را برای سال 2020 منتشر کرد. در این گزارش ، کارشناسان صنعت از در سراسر میچل ، پیش بینی و تجزیه و تحلیل روند اصلی که 2021 را تحت تأثیر قرار می دهد ، ارائه بینش هایی که می تواند به هدایت برنامه ریزی برای سازمان های سراسر صنعت کمک کند.

مدیر عامل شرکت گفت: “حوادث سال 2020 باعث ایجاد برخی تغییرات پایدار در صنعت اموال و مصدومین شده است.” الکس سان. “این سال صنعت گامهای بلندی در جهت پذیرش فناوری جدید دیجیتال برداشته است که نه تنها به ما در مدیریت تا سال 2020 کمک می کند ، بلکه ما را برای موفقیت بیشتر در سالهای آینده آماده کرده است. من اطمینان دارم که این تغییرات ما را به جلو سوق خواهد داد تا سال 2021 از راه های مثبت و مثمرثمر. “

گزارش روند صنعت در این سه ماه آنچه را که میچل پیش بینی می کند در سال آینده بخشهای اصلی این صنعت باشد ، بیان می کند. این پیش بینی ها و بینش های تخصصی به دو نسخه Casualty Edition و Auto Physical Damage Edition گردآوری شده است. علاوه بر پیش بینی های سال 2021 ، هر نسخه چشم انداز روندهای مهم و تحولاتی را در نحوه مدیریت و استفاده از داده ها از جمله دموکراتیزه سازی داده ها ، هوش مستمر و مدیریت مبتنی بر ابر ارائه می دهد که توسط الکس سان در مقاله خود ، “بنیاد اطلاعات شما: روند اصلی در داده های کلان”.

خبر مرتبط  Lightspeed فراخوان کنفرانس نتایج مالی سه ماهه دوم مالی 2021 را اعلام کرد

نسخه Casualty: پیش بینی های قانونی 2021 برای میزان تلفات خودرو و کارگران

در سال 2021 ، صنایع اتومبیل سازی و جبران خسارت کارگران همچنان با چالش های مربوط به بیماری همه گیر روبرو خواهند شد که برای حل آنها نیاز به سازگاری و تمرکز دارد. در نسخه Casualty Edition ، متخصصان میچل در مورد تأثیرات فزاینده کمبود پزشکان مراقبت های اولیه و تأخیر در مراقبت از بیمار بحث می کنند. آنها همچنین پیش بینی می کنند که سال آینده ، ادعاهای سازمان بیش از هر زمان دیگری به طور خودکار روند ادعاهای پایان به پایان را متمایل شوند ، پزشکی پزشکی از طریق نوآوری و نظارت نظارتی و امنیتی اضافی مورد آزمایش قرار می گیرد و شاهد افزایش برخی از انواع جبران خسارت کارگران خواهیم بود ادعاهایی مانند آسیب های ارگونومیک و ادعاهای در حال رشد بیماری COVID-19.

کارشناسان میچل همچنین هشدار می دهند که در سال 2021 ممکن است شاهد نگرانی های مداوم در سیستم داروخانه ها باشیم ، از جمله تشدید هزینه های دارو و افزایش بحران مواد افیونی که منجر به افزایش 18 درصدی در مصرف بیش از حد در سال 2020 شده است ، البته بیشتر از داروهای مصنوعی. تقلب ، که هزینه دارد 30 میلیارد دلار هر ساله ، در حال حاضر باید همچنان در ذهن شرکت های حمل و نقل اصلی باقی بماند ، زیرا تغییرات ناشی از همه گیری الگوهای قبلی را تغییر داده و تشخیص تقلب را دشوارتر کرده است.

خبر مرتبط  واکرنگی شفافیت محیطی را نشان می دهد

برای مطالعه مقالات کامل در مورد پیش بینی های سال 2021 مربوط به صنایع تلفات جانی و جبران خسارت کارگران در نسخه تلفات ، اینجا را کلیک کنید.

نسخه Auto Physical Damage Edition: پنج روند خودرویی که باید در سال 2021 تماشا کرد

COVID-19 صنعت خودروسازی را متحول می کند و سازمان ها را وادار می کند تا نحوه تجارت خود را دوباره تصور کنند. در این نسخه ، میچل پنج روند و پیش بینی اصلی خودرو را بررسی می کند که در ادعاها و تعمیرات برخورد در سال 2021 تأثیرگذار خواهد بود. آنها شامل تغییر از حرکت مشترک به سمت مالکیت وسیله نقلیه شخصی و افزایش چشمگیر در شدت تصادف به دلیل اتصال سیستم های خودرو به یکدیگر هستند.

اینجا کلیک کنید برای خواندن مقاله کامل

علاوه بر این مقاله ، نسخه Auto Physical Damage Edition چالش های مطرح شده در مورد ادعاها و فرایندهای تعمیرات توسط وسایل نقلیه الکتریکی ، فناوری های جدید طراحی شده برای ساده سازی روند کار تعمیرات و خودروی استفاده شده Q3 2020 و طول متوسط ​​شرایط بازار اجاره را برجسته می کند.

درباره گزارش روند صنعت

گزارش روند روند صنعت میچل که در نوزدهمین سال فعالیت خود است ، بیش از 30،000 متخصص صنعت برخورد و تلفات را تحت تأثیر قرار می دهد و چشم انداز قابل توجهی را در روند داده ها در P&C و بازارهای ترمیم برخورد فراهم می کند. گزارش های کامل در mpower.mitchell.com/industry-trends-reports موجود است.

خبر مرتبط  OWC سازگاری Mac را برای New Thunderbolt Hub اعلام کرد

برای به روزرسانی بیشتر چشم اندازها و چشم اندازهای مربوط به تعمیر تصادفات و مصدومیت املاک ، میچل را در توییتر دنبال کنید Mitchell_Intl، MitchellClaims، MitchellRepair، MitchellPBM و در LinkedIn.

درباره میچل اینترنشنال

دفتر مرکزی آن در سان دیگو ، کالیفرنیا.، میچل بین المللی ، شرکت راه حل ها و خدمات فن آوری هوشمند را به بازارهای بیمه اتومبیل ، ترمیم تصادف ، از کارافتادگی و جبران خسارت کارگران ارائه می دهد. از طریق تخصص صنعت عمیق ، ارتباطات در سراسر اکوسیستم بیمه و فن آوری پیشرفته مانند هوش مصنوعی ، واقعیت گسترده و راه حل های مبتنی بر ابر ، میچل مشتریان و مشتریان خود را قادر می سازد تا در محیط همیشه در حال تغییر امروز موفق شوند. هر ماه ، میچل ده ها میلیون معامله را برای بیش از 300 ارائه دهنده بیمه ، 30000 تسهیلات تعمیر تصادف و 70 هزار داروخانه انجام می دهد. نمونه کارها و خدمات جامع آن به مشتریان این قدرت را می دهد تا پس از یک اتفاق چالش برانگیز زندگی را بازگردانند.

میچل ، ژنکس و کاونتری اخیراً تخصص مشترک صنعت و راه حل های فن آوری پیشرفته خود را در یک سازمان ترکیبی از بیش از 6000 همکار متعهد شده اند که متعهد به ساده سازی و بهینه سازی فرآیندها و خدمات ادعای مالکیت ، تلفات و معلولیت هستند.

منبع میچل بین المللی

لینک های مربوطه

http://www.mitchell.com