گوانگژو، چین ، 2 ژوئیه 2020 / PRNewswire / – نمایشگاه 10 روزه 127 واردات و صادرات چین (نمایشگاه کانتون) با نتایج مثبتی به پایان رسید و به حمایت از توسعه تجارت بین المللی و باز شدن تجارت بیشتر در زیر همه گیر COVID -19 کمک کرد. این رویداد خریداران ثبت نام شده از 217 کشور و منطقه ثبت را به خود جلب کرد.

اطلاعیه مطبوعاتی چند کاناله تعاملی را امتحان کنید: https://www.multivu.com/players/English/8743251-127th-china-import-and-export-fair-canton-fair/

وی گفت: “اولین نمایشگاه تجاری مجازی کانتون بر محدودیت زمان و مکانی برای شرکت های چینی و بین المللی برای مذاکره در زمینه همکاری تجاری و سهم عمده در ثبات زنجیره تأمین جهانی ، غلبه کرده است.” زو بینگسخنگوی نمایشگاه کانتون و معاون مدیر کل تجارت خارجی چین.

خبر مرتبط  ریشی کومار و دموکرات مترقی و نماینده آنا اشو (D-CA-18)

نمایشگاه 127 کانتون شکل جدیدی از نمایشگاه آنلاین ایجاد کرده و یک مکانیزم هوشمند و کارآمد برای مذاکرات تجاری با استفاده از فناوری دیجیتال ایجاد کرده است.

بیش از 25000 غرفه دار از طیف گسترده ای از گزینه های نمایش از جمله گرافیک ، فیلم و 3D برای نمایش محصولات خود به همراه نمایش تعدادی از اولین محصولات جهانی و محصولات هوشمند استفاده کردند. خریداران از سراسر دنیا پس از بازدید از سالن نمایشگاه ، درمورد سفارشات احتمالی یا جلسات رزرو شده با فروشنده ها در محل مذاکره کردند تا بتوانند مذاکرات را آغاز کنند.

جریان زنده نمایشگاهی که به عنوان بخشی از نمایشگاه راه اندازی شده است به غرفه داران فرصت های اضافی برای مشارکت در یک تجربه تعاملی گسترده با شرکای تجاری فراهم می کند. غرفه داران برای ارائه و تأکید بر رقابت خود از راه حل های پخش مستقیم مستقیم استفاده می کنند ، برای مثال با ایجاد یک نمایشگاه واقعیت مجازی یا نمایش خط تولید خودکار در یک کارخانه. غرفه داران این فرصت را داشتند که برنامه پخش مستقیم خود را بر اساس منطقه زمانی مشتری تنظیم کنند ، این امکان را فراهم می آورد که تجربه را بدون توجه به اینکه مبدأ مشتری در قاره آمریکا ، اروپا ، آسیا اقیانوس آرام ، خاورمیانه یا آفریقا باشد بهینه سازی کند.

خبر مرتبط  یوزپلنگ موبایل برای برگزاری نشست عمومی سالانه

نمایشگاه 127 کانتون همچنین از طریق 24 تبلیغات و 64 رویداد با هدف راه اندازی محصولات جدید ، از غرفه داران در یافتن فرصت های تجاری سودمند متقابل حمایت کرد. در یکی از نکات برجسته این نمایشگاه ، چندین شرکت برتر تجارت الکترونیکی چینی در یک سمینار کمک شرکت کردند تا با ارائه اطلاعات دقیق تر به خریداران چندگانه کمک کنند.

خبر مرتبط  Dathena جمع آوری سریال 12 میلیون دلاری را برای هدایت جهانی تصویب امنیت و داده های راه حل داده شده با امنیت AI

علاوه بر این ، 13 سمینار ابر موضوعی و 20 تور ابر در نمایشگاه طراحی و تجارت محصول کانتونی (PDC) برگزار شد که در آن 33 برند تجاری مد جدیدترین پیشنهادات خود را ارائه دادند.

نمایشگاه کانتون با برگزاری نسخه 128 خود از اواسط اکتبر تا پایان اکتبر ، از دنیایی متنوع تر و بهم پیوسته پشتیبانی خواهد کرد که این امر به ارتقاء مبادلات اقتصادی چند جانبه و همکاری تجاری کمک خواهد کرد.

لینک های مربوطه

https://www.cantonfair.org.cn/fa/

نمایشگاه کانتون SOURCE