ایروین ، کالیفرنیا، 18 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – شب گذشته ، نشنال جئوگرافیک و مزدا اولین مسابقه مبتنی بر عکاسی را در نوع خود بستند ، تکلیف: الهام. سام تیپت در ویژه نامه ای که از نشنال جئوگرافیک پخش شد ، برنده و قصه گوی بزرگ بعدی National Geographic معرفی شد.

تکلیف: الهام این برنامه با یک مسابقه مشترک از طریق حساب National Geographic Your Shot Instagram آغاز شد و از عکاسان نوظهور دعوت کرد تا یک داستان تصویری درباره جایی که الهام می گیرند ، تعریف کنند. مزدا این مسابقه را به عنوان بخشی از پلتفرم Power of Potential خود راه اندازی کرده است ، که از افرادی که باعث ایجاد تغییر می شوند ، به پتانسیل خود پی برده و در نهایت به دیگران الهام می بخشد ، افتخار می کند.

از بین این ارسال ها ، نشنال جئوگرافیک و مزدا سه داستان نویس را برای رقابت در یک سری از مسابقات عکاسی انتخاب کردند. این چالش ها با الهام از کاوش در هیروشیما ، ژاپن که عکاس نشنال جئوگرافیک و تکلیف: الهام مرشد دیوید گوتنفلدر با مزدا تجربه. در این سفر ، گوتنفلدر میراث شهر را به دست آورد تا درک عمیق تری از ارزش های طراحی مزدا بدست آورد: کاردستی تاکومی ، نبوغ و اشتیاق برای اعتلای دیگران.

سه تکلیف: الهام برگزیدگان نهایی نینا مایر ریچی، بت مانکوزو و سام تیپتس عکس های شگفت انگیز و نشاط آور ایجاد کردند. در پایان Tippetts ، یک عکاس جوان و بی باک از Boerne، TX برنده اعلام شد.

برادر آودت ، مدیرعامل شرکت آمریکای شمالی مزدا گفت: “در طول تلاش ها ، ارادت سام به داستان سرایی بصری در ما طنین انداز شد.” “طراحان و مهندسان مزدا در صنعت خود كه به دنبال تسلط بر مهارت خود هستند ، رویكرد مشابهی در كار خود دارند. آنها با كوشش اشتیاق خود را به هر پروژه منتقل می كنند تا وسیله نقلیه ای را ایجاد كنند كه احساس را برانگیزد.”

Tippetts با انتصاب رسمی National Geographic Travel به عنوان شریک بعدی محتوای Mazda و قصه گوی نشنال جئوگرافیک شناخته می شود ، جایی که کارهای اصلی او در سیستم عامل های دیجیتالی National Geographic Travel منتشر می شود.

وی گفت: “عکاسی قلب نشنال جئوگرافیک است و بخشی اساسی از میراث 132 ساله ما در روایت داستانهایی است که مهم هستند.” جورج استون، سردبیر اجرایی National Geographic Travel. “دیدن نسل بعدی داستان نویسان بصری که از استعدادهای خود برای الهام بخشیدن به مردم برای مراقبت بیشتر از این کره خاکی استفاده می کنند ، الهام می گیرد. ما از دیدن اینکه سام کار خود را به کجا می برد هیجان زده هستیم و مشتاقانه منتظریم نتایج را در سیستم عامل سفر National Geographic خود به اشتراک بگذاریم.”

تولید شده از طریق National Geographic CreativeWorks ، استودیوی محتوای مارک National Geographic و بخشی از Disney CreativeWorks ، با استودیوی Radley ، این مسابقه دارای تبلیغات بین پلتفرمی با دسترسی بی نظیر به ویژگی های اجتماعی و دیجیتال National Geographic ، از جمله ویدیوی دیجیتال و م componentsلفه های اجتماعی بود ، عکاسانی که در این مسابقه شرکت می کنند. این مشارکت به بیش از 225 میلیون طرفدار ایالات متحده و پیروان خصوصیات اجتماعی و دیجیتال نشنال جئوگرافیک رسیده است.

برای اطلاعات بیشتر به نشانی NationalGeographic.com/Mazda مراجعه کنید.

درباره فعالیت های MAZDA آمریکای شمالی
دفتر مرکزی شرکت مزدا در آمریکای شمالی واقع شده است ایروین ، کالیفرنیا، و نظارت بر فروش ، بازاریابی ، قطعات و پشتیبانی خدمات مشتری از وسایل نقلیه مزدا در ایالات متحده و مکزیک از طریق تقریبا 620 فروشنده. عملیات در مکزیک توسط مزدا موتور د اداره می شود مکزیک که در مکزیکوسیتی. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خودروهای مزدا ، از جمله عکسبرداری و B-roll ، لطفاً به مرکز رسانه ای آنلاین مزدا در InsideMazda مراجعه کنید. MazdaUSA.com/Newsroom.

کانال های رسانه های اجتماعی MNAO را از طریق دنبال کنید توییتر و اینستاگرام در @ MazdaUSA و Facebook در Facebook.com/MazdaUSA.

منبع مزدا عملیات آمریکای شمالی


خبر مرتبط  51job، Inc. برنامه های انتشار سه ماهه اول 2020 و کسب کنفرانس در 7 مه 2020