• گزارش وضعیت بازاریابی برنامه در آمریکای لاتین سال 2020 AppsFlyer فاش می کند که مکزیک و برزیل باعث افزایش رشد نصب ، استفاده و درآمد برنامه های تلفن همراه در آمریکای لاتین می شوند

MEXICO CITY ، 1 ژوئیه 2020 / PRNewswire / – AppsFlyer ، یک رهبر جهانی در انتساب تلفن همراه و تجزیه و تحلیل داده ها ، معرفی کرد وضعیت بازاریابی برنامه در آمریکای لاتین سال 2020، کاملترین گزارش در مورد برنامه های کاربردی تلفن همراه ، نشان می دهد که محدودیت SARS-CoV-2 رشد اقتصاد برنامه را در آمریکای لاتین تسریع کرد ، جایی که امکانات 29.3٪ افزایش یافته است. مکزیک (65٪ بیشتر) و برزیل (50٪ بیشتر) از رشد درآمد ایستادگی می کنند.

خبر مرتبط  Intermap Technologies مدیر مستقل ، انتصاب مدیر عامل ، تاریخ جلسه برای مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران ، اشتراک گسترده InsitePro را اعلام می کند

مقولاتی که بر بازار حاکم است ، از طریق تبلیغاتی که بین 40 تا 87 درصد از کاربران ثبت می کنند ، در تبلیغات سرمایه گذاری می کنند. برنامه هایی که بیشترین امکانات را در منطقه دارند بازی ها، در برزیل متمایز است خرید و دارایی، مالیه، سرمایه گذاری، در حالی که در مکزیک ، آرژانتین و کلمبیا خدمات. سرمایه گذاری در بازاریابی برای ایجاد تسهیلات ، فعالیت و کسب ضروری است. رده با بالاترین نرخ کاربران پرداخت شده در منطقه است خرید.

برنامه هایی که نیستند بازی ها به طور عمده جذابیت تقلب در تبلیغات است دارایی، مالیه، سرمایه گذاری. به طور متوسط ​​بیش از نیمی از سرقت ها از طریق رباتها انجام می شود.

خبر مرتبط  گروه Encuentra24 و OLX در آمریکای مرکزی به نیروهای خود پیوسته اند

برنامه های چینی قدرت خود را از دست می دهند ، در سال 2018 آنها 48 درصد از بازار آمریکای لاتین را انحصار دادند و در سال 2020 سهم آنها با 56 درصد کاهش یافت ، برنامه های برزیلی با رشد 125 درصدی حضور پیدا کردند.

سال گذشته 60 درصد از نصب برنامه ها از طریق تبلیغات انجام می شد که 30 درصد بیشتر از سال 2017 است. در آمریکای لاتین 3.1 میلیارد دلار در کمپین های بازاریابی برای نصب برنامه ها سرمایه گذاری می شود که مربوط به 6٪ است سرمایه گذاری تبلیغاتی در جهان است و 122٪ در سال 2020 رشد می کند و 6.9 میلیارد دلار به آن اضافه می شود.

خبر مرتبط  CIOE 2020 که در یک مکان جدید برگزار می شود

پایداری یک برنامه ، امروز بیش از هر زمان دیگر ، به مخاطبان با کیفیت بستگی دارد. تمرکز روی داده های بعد از نصب به تعیین شکل ظاهری آن کمک می کند مخاطبان ایده آل ، و درک کنند که کدام کانال ها ، کمپین ها و رسانه ها از آنها سرچشمه گرفته اندگفت ، ” دانیل جونوویچ، مدیر کل آمریکای لاتین در AppsFlyer.

گزارش وضعیت بازاریابی برنامه در آمریکای لاتین سال 2020 AppsFlyer در https://www.appsflyer.com/sp/res منابع/ در دسترس است.

SOURCE AppsFlyer

لینک های مربوطه

https://www.appsflyer.com/

SOURCE AppsFlyer