با این حال فرانسه دارایی های دیگری نیز دارد، یاد آوردن تیری ارمن، مدیر عامل و بنیانگذار Artmarket.com و بخش Artprice آن ، “به ویژه انبارهای آن از شاهکارهای باستانی ، که تعدادی از آنها سالانه می توانند در اتاق های حراج کشور جایی پیدا کنند. اما برای دفاع از ارزش و جایگاه شایسته آنها در جهان به دانش یک کارشناس ارشد قدیمی احتیاج دارد. تاریخ هنر. کیفیت کار انجام شده توسط متخصصان هنر فرانسوی اکنون در سراسر جهان شناخته شده است. “

این متخصص در 69 خیابان … زندگی می کند سنت-آن در پاریس

اریک تورکوین ، متخصص آثار Old Masters ، اذعان می کند که فروش صفحه کوچک عبادی منتسب به استاد ویسی برود احتمالاً یکی از موفق ترین فروش های شرکت وی در سال 2019 است. با این وجود سال پر از هیجان بود Cabinet Turquin به شدت در فروش Caravaggio de Toulouse در ژوئن 2019 (در نهایت به فروش خصوصی) ، Cimabue در اکتبر و حتی کاری از Artemisia Gentileschi در ماه نوامبر شرکت داشت.

با این حال ، انتساب آن صفحه کوچک به هنرمندی معروف به Maestro de Vyssi Brod ، نقاش گوتیک قرن 14 از پراگ ، واقعی بود تور فورس. برای پشتیبان گیری از این انتساب ظریف ، که در نهایت ارزش استثنایی این نقاشی کوچک را توجیه می کند ، تحقیقات بیمار لازم بود. نه داوطلب در دیژون برای آن شركت كردند و سرانجام به گالری هنری زیبا بناپی رفتند ، كه این اثر را به نمایندگی از موزه متروپولیتن به مبلغ 6.8 میلیون دلار خریداری كرد. هنر از نیویورک.

کشف یک نیم تنه برنزی از Paul Phélypeaux de Pontchartrain ، یکی از وزرای هنری چهارم ، تحقیقات شدید را نیز در این زمینه آغاز کرد. وقتی جرالدین d’Oince ، حراج گذار ، آن را برای اولین بار دید ، فریاد زد:“این نمی تواند از قرن 17 باشد … خیلی خوب است که حقیقت داشته باشد … آنها دیگر وجود ندارند! …نیم تنه های آن دوره در واقع بسیار نادر هستند ، حتی در معتبرترین موزه ها ، آنها به سادگی از بازار خارج می شوند. اما ، با کمک الودی ژانست و الکساندر لاکروا از شرکت ارزیابی Sculpture & Collection (همچنین در 69 خیابان) واقع شده است سنت-آن از پاریس ، همراه با کابینه تورکین) ، می توان تشخیص داد که ، در واقع ، مفرغ از نیمه اول قرن هفدهم قدمت دارد.

به طور خلاصه ، جرالدین d’Ouince قبل از فروش عمومی اذعان کرد که ارزش تخمینی موجود در کاتالوگ – بین 550،000 تا 885،000 $ – می تواند به طور قابل توجهی بیش از حد باشد ، و در واقع مجسمه نیم تنه Paul Phélypeaux تقریبا به 3.4 میلیون دلار رسیده است.

مدل فرانسوی

اگرچه این یک بازار تخصصی در ایالات متحده است که 3٪ از درآمد حراج را نشان می دهد ، بخش Old Masters تا 14٪ از فروش حراج آثار هنری در فرانسه را نشان می دهد. سال گذشته این بخش از کار عالی شرکت های مشاور کشور بهره مند شد. وظیفه ای که اغلب شامل تحقیقات پیچیده اما ضروری قبل از خانه های حراج می تواند خریداران آگاه و متقاعد را به خود جلب کند.

خبر مرتبط  بازار مدیریت ارجاع به ارزش 6.0 میلیارد دلار تا سال 2025

وقتی گزارش ارزیابی هم قانع کننده و هم قاطع باشد ، به نظر می رسد فروش تقریباً به خودی خود اعلام می شود. به رسانه ها و بازار هنر آنها داستان هایی از آثار فراموش شده یا منتسب به اشتباه هنری را دوست دارند که با پیشرفت تحقیقات و جمع آوری شواهد به تدریج جایگاه شایسته خود را در تاریخ هنر بدست می آورند. سرانجام ، تجزیه و تحلیل های فنی ، اشعه ایکس و مقایسه آن با سایر شاهکارها در یک کاتالوگ فروش ارائه می شود … و هویت و تاریخچه واقعی کار مشخص می شود.

نتایج عالی به دست آمده در فرانسه در طول سال 2019 نشان می دهد که به محض تأیید گزارش ارزیابی ، فروش قطعه می تواند در خارج از پایتخت های بزرگ ، در مکانهایی مانند تولوز ، دیژون یا حتی در مناطق کوچک انجام شود. شهر سنلیس و جذب بزرگترین مجموعه دارها و موزه های جهان.

10 اثر پرفروش استادان قدیمی در حراجی سال 2019

1. CIMABUE (حدود 1240/50-حدود 1302) – مسيح را مسخره كرد
26،780،000 دلار (تخمین زده شده: 4،400،000 – 6،600،000 $)
10/27/2019 ، Hôtel des Ventes de Senlis

2. استاد Vyssi BROD (عمل. 1350 -) مدونا و کودک بر تخت
6،833،000 دلار (برآورد: 440،000 – 660،000 $)
11/30/2019 ، Cortot & Associés ، دیژون

3. Artemisia GENTILESCHI (1593-c.1654) – لوکرس
5،255،000 دلار (برآورد: 660،000 – 880،000 $)
11/13/2019 ، Artcurial ، پاریس

4. آنتونیو SUSINI (Attrib.) (1558-1624) – ربودن یک سابینا (حدود 1590-1610)
4،985،000 دلار (عزیز: 2،775،000 – 5،545،000 دلار)
12/11/2019 ، ساتبی ، پاریس

5. جیامبتینو سیگنارولی (Attrib.) (1706-1770) – پرتره ولفگانگ آمادئوس موتزارت […]
4،435،000 دلار (برآورد: 880،000 – 1،320،000 $)
11/27/2019 ، کریستی ، پاریس

6 Ambrosius I BOSSCHAERT (1573-1621) – گلها را روی Römer ببرید […]
3،709،000،000 دلار (برآورد: 2،470،000 – 2،800،000 $)
06/19/2019 ، Fraysse – Binoche & Giquello ، پاریس

7. فرانچسکو بوردونی (1580-1654) – پل فلیپو […]
3،372،000 دلار (برآورد: 550،000 – 885،000 $)
11/20/2019 ، از Baecque – d’Ouince ، پاریس

8. هانس داوهر (حدود 1485-1538) – پوتی (حدود 1525-1530)
2،630،000 دلار (تخمین زده شده: 1،120،000 – 1،680،000)
05/16/2019 ، ساتبی ، پاریس

9. برناردینو لوینی (c.1480 / 85-1532) – مدونا با کودک و سنت جورج
2،534،000 دلار(برآورد: 1،980،000 – 2،200،000 $)
11/14/2019 ، آگوتس ، پاریس

10. آنتونیو SUSINI (Attrib.) (1558-1624) ثروت (1580-1600)
2،011،000 دلار (تخمین زده شده: 1،110،000 – 2،220،000 دلار)
11/12/2019 ، ساتبی ، پاریس

فروش یا ارزیابی: شما باید انتخاب کنید

ارزیابی هنگامی که توسط یک شرکت مستقل انجام می شود که از نظر عینی بودن گزارش آن مورد توجه است ، وزن بسیار بیشتری دارد.

از لحظه ای که یک حراج دهنده برای اولین بار یک اثر را می بیند ، تا حدی به فروش آن متعهد است و کیفیت کار او با موفقیت در معامله اندازه گیری می شود. به نظر می رسد خانه های حراج گاهی اوقات بیش از حد روی جنبه های مالی و تبلیغاتی یک فروش تمرکز می کنند. وقتی پاتریک دراهی ساتبی را خریداری کرد و تاجر را به عنوان مدیر منصوب کرد چارلز اف استوارد، یک سیگنال قوی در مورد استراتژی و اولویت های Sotheby ارسال کرد. در شرایطی که سالواتور جهانیممکن است تعجب کند که آیا کریستی انرژی بیشتری برای سازماندهی تور بین المللی خود صرف تجزیه و تحلیل ویژگی های هنری خود و زیر سوال بردن جایگاه خود در کارهای داوینچی نکرده است؟

خبر مرتبط  خطوط هوایی آلاسکا و مایکروسافت برای کاهش انتشار کربن از طریق پروازهایی که با سوخت پایدار هواپیمایی در مسیرهای اصلی تأمین می شوند ، همکاری کردند

در حال حاضر ، هر دو اریک تورکوین و الکساندر لاکروا به نظر می رسد آنها از همکاری شما با خانه های حراج فرانسه ، پاریسی یا استانی قدردانی می کنند. شکی نیست که این حراج دهندگان از تخصص ، دانش ، تجربه و شهرت شما بهره می برند ، اما بیشتر از همه از استقلال شما بهره مند می شوند. با این کار از برخی فشارها جلوگیری می شود بازار هنر، که در آن تضاد منافع گاهی بازتاب دارد … حتی در مجموعه های مهمترین موزه ها.

تعهد به کیفیت

بیش از بیست سال پیش ، توماس هوینگمدیر سابق موزه هنر متروپولیتن ، پیش از این دنیای هنر را از وجود جعل در مجموعه های بزرگ موزه آگاه کرده است. در سال 1997 ، در مقدمه کتاب خود برداشت غلط ، شکار ساختگی های هنری Big-Times، نوشت: “در یک و نیم دهه ای که در موزه هنر متروپولیتن گذراندم ، مجبور شدم 50000 اثر را از همه مناطق بررسی کنم. از کل 40 درصد آنها جعلی بودند یا آنقدر ریاکارانه بازسازی شده بودند ، یا چنان نسبتاً ضعیف نسبت داده شده بودند که دقیقاً همان جعل ها بودند. از آن زمان ، من مطمئن هستم که درصد افزایش یافته است … […]

وقتی هنر در دهه های 1970 و 1980 به کالایی گران قیمت تبدیل شد ، تقلبی ها رونق گرفت. میلیونرها یا میلیاردرهای جوان شروع به طمع ورزیدن به هنر به عنوان یک هدف سرمایه گذاری و همچنین یک برند اعتبار و برتری اجتماعی کردند. از آنجا که تعداد اصلی دیگر به اندازه کافی زیاد نبود ، استادان قدیمی جعلی (یا کاملاً رنگ آمیزی شده) جای خالی را پر کردند. “

مدیر سابق MET ، حداقل تا حدی با این توضیح موافق است: یکی از شدیدترین جاعلان ، جوزپه “پیکو” سلینی ایتالیایی ، در اوایل دهه هشتاد و هنوز هم همه زباله های هنری را افشا می کند ، معتقد است که بیشتر موزه های آمریکا جعل جعلی بودن خود را مخفی نگه می دارند ، وفاداری به اهدا کنندگان و مدیران ثروتمند آن. شاید اغراق نكنم.

احتمالاً تصادفی نیست که در سال 2019 موزه متروپولیتن هنر از نیویورک یکی از خریداران اصلی نقاشی بود که توسط شرکت مستقل اریک تورکوین ارزش گذاری شد. تجربه “فرانسوی” با تقاضای جهانی جدیدی روبرو است.

خبر مرتبط  از Storefronts گرفته تا اتاق نشیمن ، CartonXpress Offerskeykey ایجاد ، طراحی و چاپ راه حل های بسته بندی برای بزرگترین مارک های بعدی جهان

تصویر: [https://imgpublic.artprice.com/img/wp/sites/11/2020/09/Artprice-Armarket-Experts.jpg]

حق چاپ 1987-2020 تیری ارمان www.art.euwww.artmarket.com

خدمات ما (نسخه ی نمایشی رایگان) را امتحان کنید:

https://www.art.eu/artist/15079/wassily-kandinsky

مشترک شدن در خدمات ما: https://www.art.eu/subscription

درباره Artmarket:

Artmarket.com توسط Euronext Paris ، فقط SRD طولانی و Euroclear در لیست Eurolist قرار گرفته است: 7478 – بلومبرگ: PRC – رویترز: ARTF.

Artmarket و بخش Artprice آن را در ویدئو کشف کنید: https://fa.art fitting / video

Artmarket و بخش Artprice آن در سال 1997 توسط مدیر عامل آن تاسیس شد ، تیری ارمن. Artmarket و بخش Artprice آن توسط Groupe Serveur ، ایجاد شده در 1987 کنترل می شود.

بیوگرافی معتبر را در Who’s who مشاهده کنید ©:

https://imgpublic.art صفحه اصلی / img / wp / sites / 11/2019/10 / biographie_oct2019_WhosWho_thierryEhrmann.pdf

Artmarket یک بازیگر جهانی در جهان است بازار هنر از جمله ساختارهای دیگر ، بخش Artprice ، یک رهبر جهانی در جمع آوری ، مدیریت و بهره برداری از اطلاعات تاریخی و فعلی در مورد بازار هنر در پایگاه داده با بیش از 30 میلیون نمایه و نتایج حراج بیش از 740،000 هنرمند را پوشش می دهد.

Artprice Images® اجازه دسترسی نامحدود به بزرگترین بانک تصویر در جهان را می دهد. بازار هنر از جهان: حداقل 180 میلیون تصویر دیجیتالی از عکس ها یا بازتولیدهای ضبط شده از آثار هنری از سال 1700 تا به امروز ، که توسط مورخان هنر ما توضیح داده شده است.

Artmarket با دپارتمان Artprice خود ، به طور دائمی از 6،300 خانه حراج اطلاعات جمع آوری می کند و اطلاعات کلیدی در مورد بازار هنر برای آژانسهای اصلی اطلاع رسانی و رسانه ای (7،200 نشریه). 4/5 میلیون کاربر “عضو ثبت شده” آن به لیست های ارسال شده توسط سایر اعضا دسترسی دارند ، شبکه ای که امروز نمایانگر بازار استاندارد دنیا برای خرید و فروش آثار هنری با قیمت ثابت یا قیمت فروش است. (مزایده هایی که توسط بخش های 2 و 3 ماده L 321.3 قانون تجارت فرانسه تنظیم می شود).

Artmarket ، با بخش Artprice ، از طرف بانک سرمایه گذاری عمومی (BPI) برچسب “شرکت نوآور” را دریافت کرده است (برای دومین بار در نوامبر 2018 برای یک دوره جدید 3 ساله) ، که از شرکت در پروژه خود جایگاه خود را به عنوان یک بازیگر جهانی در بازار هنر تثبیت کند.

گزارش بازار جهانی هنر 2019 Artprice ، منتشر شده در فوریه 2020:

https://www.art.eu/artprice-reports/the-art-market-in-2019

فهرست انتشارات مطبوعاتی منتشر شده توسط Artmarket همراه با بخش Artprice:

http://serveur.serveur.com/press_release/pressreleaseen.htm

همه اخبار را از دنبال کنید بازار هنر در زمان واقعی با Artmarket و بخش Artprice آن در فیس بوک و توییتر:

https://www.facebook.com/artpricedotcom/ (4.9 میلیون دنبال کننده)

https://twitter.com/artmarketdotcom

https://twitter.com/artpricedotcom

کیمیا و جهان Artmarket و بخش Artprice آن را کشف کنید http://web.art.eu/video مستقر در ارگان معروف موزه هنرهای معاصر “محل زندگی هرج و مرج” (dixit The نیویورک تایمز): Https://issuu.com/demeureduchaos/docs/demeureduchaos-abodeofchaos-opus-ix-1999-2013

L’Obs – موزه آینده: https://youtu.be/29LXBPJrs-o

https://www.facebook.com/la.demeure.du.chaos.theabodeofchaos999

(4.5 میلیون دنبال کننده)

با Artmarket.com و بخش Artprice آن تماس بگیرید
مخاطب: [email protected]

منبع Artmarket.com