ردمون ، واشنگتن، 21 ژوئیه 2020 / PRNewswire / – رهبران نه شرکت امروز اعلام کردند از ایجاد یک ابتکار جدید برای تسریع در انتقال به یک اقتصاد جهانی با انتشار صفر خالص خبر دادند. این ابتکار که به عنوان Transform to Net Zero شناخته می شود ، با هدف ایجاد تحقیق ، مشاوره و نقشه راه قابل اجرا برای همه شرکت ها برای دستیابی به انتشار صفر خالص امکان پذیر است.

در این طرح اعضای موسس مانند A.P. Moller – Maersk، Danone، Mercedes-Benz AG، Microsoft Corp.، Natura & Co، NIKE، Inc.، Starbucks، Unilever and Wipro و همچنین صندوق دفاع محیط زیست (EDF). این طرح توسط BSR پشتیبانی می شود ، که به عنوان دبیرخانه ابتکار عمل می کند.

تبدیل صفر انتشار گازهای صفر بر تسهیل تحول در کسب و کار لازم برای رسیدن به هدف خالص انتشار آلایندگی تا سال 2050 تمرکز خواهد کرد ، در حالی که تغییر کلی تر را با تأکید بر سیاست ، نوآوری و امور مالی انجام می دهد. نتایج ابتکار عمل در دسترس همگان خواهد بود ، اگرچه شرکتهای دیگری نیز می توانند بپیوندند. این ابتکار قصد دارد تا سال 2025 نتایج این کار را تکمیل کند.

کار با اصول زیر هدایت می شود:

  1. تأکید بر تحول: تعهدات فردی ما را تحویل داده و آنها را به اقدامات مشخص ترجمه کنید ، که شامل استراتژی شرکت ، دولت و مسئولیت پذیری ، امور مالی و عملیات ، مدیریت ریسک ، تهیه ، نوآوری و تحقیق و توسعه ، بازاریابی و امور عمومی.
  2. هدایت شده توسط علم و داده ها و روش های بهترین روش ها: تعهد به رویکردهای استاندارد برای دستیابی به بهترین دانش علمی موجود برای گرم شدن جهانی زیر 1.5 درجه سانتیگراد. تعهد به منظور ارتقاء کیفیت و در دسترس بودن تحقیقات ، داده ها و ابزار برای همه. تعهد به بالاترین بازده سرمایه گذاری برای آب و هوا.
  3. با بهره گیری از سایر ابتکارات فعلی: تعهد به افتتاح همکاری با سایر ابتکارات فعلی در مورد انتشار صفر خالص (پایبندی ، حمایت ، بخش ، کار روش شناسی) برای به دست آوردن سرمایه در کار فعلی و ترقی دگرگونی تجارت به سمت انتشار خالص صفر.
  4. حاکمیت و نظارت شدید: در بالاترین سطح شرکت ، ساختارهای نظارتی و نظارتی سعی در دستیابی به انتشار خالص صفر ، از جمله توسعه محصولات ، خدمات و مدلهای تجاری نوآورانه خواهند داشت.
  5. کاهش شدید انتشار گازهای گلخانه ای و برداشت در سراسر شرکت: انتشار خالص صفر نیاز به کاهش انتشار در زنجیره ارزش از جمله تأثیر محصولات و خدمات و زنجیره تأمین دارد. انتشار صفر خالص ما را ملزم می کند تا در انتشار گازهای گلخانه ای (GHG) که همگام با آخرین بینش های علمی است ، دست یابیم و ظرفیت خود را برای حذف کوتاه مدت GHG ، به عنوان مسیر دستیابی به مشاغل افزایش دهیم – و به سیاره زمین – تا سال 2050 به میزان صفر انتشار خالص برای اطمینان از آب و هوای پایدار ، و به معنای ترکیبی از اقدامات مثبت آب و هوایی است.
  6. سرمایه گذاری در نوآوری: تعهد و تمایل اساسی برای سرمایه گذاری در نوآوری و تسریع در نوآوری برای دستیابی به تبدیل به انتشار خالص صفر از جمله مشارکت با اشخاص ثالث.
  7. دخالت سیاست: سیاست های عمومی را تسهیل و تسریع در پیشرفت به سمت انتشار خالص صفر ، و تعامل با سازمان هایی مانند انجمن های تجاری برای رسیدن به این هدف.
  8. شفافیت و مسئولیت: انتشار اطلاعات عمومی و شفافیت در مورد پیشرفت به سمت تبدیل به صفر انتشار خالص برای بازیگران کلیدی ، مانند سرمایه گذاران ، مشتریان ، مصرف کنندگان و در صورت لزوم ، مقامات نظارتی. به اشتراک گذاشتن اطلاعات با کلیه ذینفعان اصلی در مورد بهترین شیوه های تبدیل به صفر انتشار خالص.
  9. انتقال عادلانه و پایدار: ما می دانیم که گروه های حاشیه نشین و جوامع کم درآمد بیشترین تأثیر تغییرات آب و هوا را دارند. بنابراین ، ما در تسهیل شرایط لازم برای دستیابی به راه حلهای پایدار ، عادلانه و مؤثر برای اقلیم برای افراد از هر جنس ، نژادها و مدارک کمک خواهیم کرد.
خبر مرتبط  بانک دیجیتال + DeFi ممکن است به یک نقطه محوری در اهرم مالی سنتی تبدیل شود

نظرات:

A.P. مولر – Maersk
سورن اسکو ، مدیرعامل A.P. Moller – Maersk اظهار داشت: “AP Moller – Maersk متعهد به آینده ای است که حمل و نقل و لجستیک دارای ردپای کربن خالص خالص باشد .برای کمک به اهداف توافق نامه پاریس ، در سال 2018 ما آرزوی خود را اعلام کردیم که از انتشار گازهای گلخانه ای استفاده کنیم. خالص CO2 صفر خالص تا سال 2050. از آن زمان ، ما چندین گام مشخص برای دفع گاززدایی بخش برداشته ایم. هدف کلی حفظ گرم شدن کره زمین در زیر 1.5 درجه تنها با همکاری های جدی بین بخش های مختلف و شرکت ها قابل دستیابی است. ما خوشحالیم که به مایکروسافت و سایر شرکت های جهانی در ابتکار انتقال Transform to Net Zero Emission پیوستیم. ”

BSR
آرون کرامررئیس جمهور و مدیر عامل BSR گفت: “در طول در دهه گذشته ، بسیاری از شرکت ها متعهد شده اند به اهداف خالص انتشار خالص برسند. زمان آن است که اقدامات لازم برای دستیابی به این هدف اساسی تسریع شود. پنجره زمان ما برای گرم شدن زیر 1.5 درجه گرم می شود و بسته می شود. اگر اکنون بخواهیم از بدترین تأثیرات تغییرات آب و هوایی خودداری کنیم ، در یک دهه سرنوشت ساز هستیم که در آن باید فوراً از اقتصاد دزد زدایی کنیم. به همین دلیل تبدیل به انتشار صفر خالص بسیار مهم است. به جای تنظیم نوار برای الهام بخش ، تبدیل به Zero Net Emission ، شرکتها را به یک نقشه راه امکان پذیر تبدیل می کند تا بتوانند مشاغل خود را برای پیشرفت در اقتصاد خالص انتشار خالص و شکل دهی به آن اقتصاد رونق دهند. “

دونون
امانوئل فابررئیس جمهور و مدیر عامل شرکت Danone اظهار داشتند: “چارچوب ما” یک سیاره. یک سلامتی “آب و هوا را در مرکز تحول سیستم غذایی قرار می دهد بنابراین یک اثر کربن خالص خالص برای دنون اختیاری نیست: راهی برای ابداع الگوی رشد ما .این انقلاب بصورت جداگانه حاصل نمی شود بنابراین من واقعاً به قدرت جمعی تبدیل صفر انتشار ایمان دارم.ما می خواهیم بهترین شیوه ها را به اشتراک بگذاریم و سیستمهای جدیدی بسازیم تا راهکارهای مبتنی بر شواهد ایجاد کنیم. آنها به ما کمک می کنند تا تغییرات را تغییر دهیم و گرمایش کره زمین را زیر 1.5 درجه سانتیگراد حفظ کنیم. “

خبر مرتبط  کاسیو همچنان به پشتیبانی از یادداشت ها و تلاش آن برای آموزش موسیقی به همه می پردازد

صندوق دفاع محیط زیست
فرد کروپرئیس صندوق دفاع محیط زیست اظهار داشت: “شکاف بین واقعیت تغییرات آب و هوا و جایی که باید به رشد خود ادامه دهیم. همچنین شکاف بین شرکت هایی که صرفاً در مورد اقدام و صحبت هایی که واقعاً در حال دستیابی به اهداف مشخص هستند صحبت می شود. این ابتکار توانایی بالایی برای بستن این شکافها دارد ، به ویژه اگر شرکتهای دیگر در مسیر ائتلاف گام بردارند ، به عنوان نمونه و با استفاده از قدرتمندترین ابزار شرکتها مجبورند برای مقابله با تغییرات آب و هوایی استفاده کنند: نفوذ سیاسی آنها. “

مرسدس بنز AG
Ola Kllllenius ، رئیس هیئت مدیره Daimler AG و Mercedes-Benz AG اظهار داشت: “اگر یک درسی وجود داشته باشد که می توانیم از مبارزه با بیماری همه گیر COVID-19 بیاموزیم ، این است که اگر با هم عمل کنیم چقدر می توانیم به دست بیاوریم. ما همچنین می توانیم در مبارزه با تغییرات آب و هوا پیروز شویم برای رسیدن به آنها باید اهداف مشترکی را تعیین کنیم و اقدامات لازم را انجام دهیم به همین دلیل ما به “انتقال به Zero خالص انتشار” می پیوندیم. ماموریت مرسدس بنز دستیابی به تحرک با ردپای خالص CO2 است. صفر. ما در پیشبرد این هدف محکم هستیم و مصمم هستیم که آن را دنبال کنیم. ”

مایکروسافت
برد اسمیترئیس جمهور مایکروسافت اظهار داشت: “یك شركت واحد نمی تواند به تنهایی با بحران آب و هوا روبرو شود. بنابراین ، شركت های پیشرو در حال توسعه و به اشتراک گذاری بهترین شیوه ها ، تحقیقات و دانش هستند تا به همه كمك كنند تا به جلو بروند. به محض اینکه راه خود را به خوبی پیش برد ، تبدیل به انتشار صفر خالص می تواند به همه ما کمک کند تعهدات کربن را به پیشرفت واقعی به آینده با انتشار خالص صفر تبدیل کنیم. ”

Natura & Co.
روبرتو مارکزرئیس اجرایی هیئت مدیره و مدیرعامل گروه Natura & Co. گفت: “Natura & Co اعتقاد به همکاری دارد. ما اخیراً تعهد خود را به زندگی 2030 افشا کردیم که در آن ما هدف اصلی تبدیل همه مشاغل خود را به شرکتهایی با ردپای این هدف قرار دادیم. کربن صفر خالص در 10 سال. اما برای مقابله با بحران های اقلیمی که سیاره با آن روبرو است ، ما باید به ما كمك كنیم تا بیشتر انجام دهیم و سریعتر این كار را انجام دهیم. ابتکار خالص انتشار صفر با هدف انجام این كار ، شركت های متعهد به ایجاد تغییرات مناسب توسط قدم درست: ما متعهد هستیم كه آینده ای روشن تر را بسازیم كه نه تنها دنیای سبزتری برای نسل های آینده ایجاد كند ، بلكه بهبود اقتصادی با شرایط جدیدی است كه جامعه خواهان آن است. ”

خبر مرتبط  Scripps فروش WPIX را به پایان رساند

NIKE ، شرکت
اندی قهرمانمدیر عامل شرکت NIKE ، Inc اظهار داشت: “وقتی حفاظت از زمین بازی ما را به اشتراک می گذاریم – سیاره ما – لحظه ای برای از دست دادن وجود ندارد. بنابراین ، ما منتظر راه حل هایی برای تغییر اوضاع نیستیم بلکه ما به عنوان رهبران جهانی برای ایجاد آنها گرد هم آمده ایم. با فعالیت در حال حاضر و همکاری با هم می توانیم پیشرفت چشمگیری را به سمت آینده ای پایدار تر هدایت کنیم. ما در تلاش خود بی امان خواهیم بود تا یک سیاره سالم را برای نسل های آینده ورزشکاران فراهم کنیم.

استارباکس
کوین جانسونرئیس جمهور و مدیرعامل Starbucks ، خاطرنشان كرد: “Starbucks با تکیه بر تاریخ طولانی پایداری خود آرزو می کند که به یک شرکت با منابع مثبت تبدیل شود. پیوستن به Transformación به یک خالص انتشار از صفر ، با آرزوی ما برای ساختن یک آینده هماهنگ بود. پایدارتر: در همکاری با سایر شرکت های همفکر ، ما بهترین اقدامات را در دسترس همگان قرار خواهیم داد ، از سیاست های مثبت دولت حمایت می کنیم و از یک انتقال عادلانه حمایت خواهیم کرد.ما معتقد به ایجاد تغییر واقعی هستیم و سایر سازمان ها را ترغیب می کنیم تا در این ابتکار مهم ما به ما بپیوندند. به نفع بشریت “.

یونیلور
آلن جوپمدیرعامل یونیلور اظهار داشت: “بحران آب و هوا نه تنها تهدیدی برای محیط زیست ما نیست ، بلکه زندگی و معیشت را نیز در بر می گیرد و ضروری است که همه ما در پرداختن به آن نقشی داشته باشیم. دنیای تجارت آینده نمی تواند. به نظر برسید که امروز علاوه بر دکربن زدایی ، تحول کل سیستم مورد نیاز است ، بنابراین ما خوشحالیم که به عنوان یکی از بنیانگذاران Transactions to Net Zero Emission ، به سایر شرکتهای پیشرو بپیوندیم تا بتوانیم با هم کار کنیم و تغییر استراتژیک مورد نیاز را تسریع کنیم. برای دستیابی به انتشار خالص صفر ؛ در مورد یونیلور ، تا سال 2039 “.

Wipro
تیری دلاپورته، مدیرعامل و مدیر عامل شرکت Wipro Limited اظهار داشت: “ما خوشحالیم که یکی از بنیانگذاران Transformation to خالص انتشار صفر است. این امر از نزدیک با ارزشهای ما و تعهد ما به پایداری سازگار است. و ما به شدت اعتقاد داریم که شرکت ها باید قدم به جلو و با چالش های روبرو شوند. یک انجمن اتحادیه مانند این می تواند به کاتالیزور و تسریع چنین پاسخی کمک کند و تعامل های آینده ما را از طریق روحیه مشارکتی در زنجیره ارزش راهنمایی کند. راه حلهای تحول آور و نوآورانه ”

منبع شرکت مایکروسافت

لینک های مربوطه

http://www.transformtonetzero.org

منبع شرکت مایکروسافت