تولید کنندگان پیشرو خودرو در آمریکای شمالی، اروپا، آسیا، و آمریکای لاتین نرم افزار مرکز ارتباط ابری Omhanhannel Bright Pattern را برای تأمین انرژی و بهبود خدمات مشتری ، فروش و بازاریابی به کار گرفته اند

سان فرانسیسکو جنوبی ، کالیفرنیا.، 18 نوامبر 2020 / PRNewswire / – الگوی روشن، ارائه دهنده پیشرو در زمینه هوش مصنوعی نرم افزار مرکز تماس ابری، توسط نه تولید کننده اتومبیل چند ملیتی اعم از بزرگترین و دومین تولیدکننده بزرگ خودرو در سراسر جهان ، بزرگترین فروشنده وسایل نقلیه لوکس و رهبر بازار جهانی وسایل نقلیه هیبریدی مستقر شده است.

نرم افزار مرکز تماس Bright Pattern به دلیل سهولت استفاده ، عملکرد سازمانی ، مقیاس پذیری ، قابلیت اطمینان ، تنوع کانال های سنتی و دیجیتال ، یکپارچه سازی های پلاگین و بازی و قابلیت های مجهز به هوش مصنوعی توسط شرکت های خودروساز برای استقرار و مدیریت آسان انتخاب شده است. عوامل مجازی یا از راه دور. دو شرکت خودروسازی در سه ماهه گذشته Bright Pattern را انتخاب کردند و مجموع شرکت های جهانی تولید اتومبیل را که هم اکنون از Bright Pattern استفاده می کنند به 9 مورد رساندند. Bright Pattern برای اولین بار توسط یک تولید کننده خودرو لوکس جهانی انتخاب شد اما اکنون توسط مارک هایی که بیشتر بازار خودرو را پوشش می دهند استفاده می شود.

خبر مرتبط  AUTOCRYPT یک بروزرسانی عمده را در فناوری تأیید صحت B2M V2X خود منتشر می کند

گفت: “Bright Pattern قدرت خدمات مشتری ، فروش و بازاریابی را برای چندین مارک برجسته خودرو فراهم می کند.” مایکل مک کلوسکی، مدیر عامل Bright Pattern. “چه این مارک ها از خریداران لوکس حمایت می کنند و چه از خریداران با هزینه بیشتر ، همه مشتریان در مورد پشتیبانی اولیه مشتری یا خدمات دربان انتظار بهترین ها را دارند. Bright Pattern ارتباطات نوآورانه ، شخصی و همه کانال را برای این شرکت ها فراهم می کند با آسان ترین استفاده و بالاترین بستر مرکز ارتباط ابری ROI. ”

شرکتها از هر اندازه به دلیل پلتفرم ساده و در عین حال مقاوم همه کانال ، با ارائه کانالهای سنتی ، Bright Pattern را برای حمایت از سازمانهای مراقبت از مشتری خود انتخاب می کنند. کانال های در حال ظهور مانند Facebook Messenger؛ پشتیبانی از مشتری در برنامه ؛ عملکرد شرکت ابر اول معماری؛ و قابلیت اصلاح بدون استفاده از خدمات خارج. Bright Pattern اخیراً توسط اووم به عنوان یک شناخته شد رقیب بازار، توسط اومدیا برای بهترین عملکرد سیستم عامل، توسط فراست و سالیوان به عنوان یک فروشنده با عملکرد بالا ، و توسط گارتنر به عنوان یک رهبر در تلفن Quadrant FrontRunners مرکز تماس.

خبر مرتبط  با مشاهده جدید برنامه Epson EpiqVision Ultra Entertainment Line ، مشاهده روزمره تلویزیون را دوباره تعریف کنید

درباره الگو روشن
Bright Pattern ساده ترین و قدرتمندترین را ارائه می دهد نرم افزار مرکز تماس omnichannel با استفاده از هوش مصنوعی برای شرکت های متوسط ​​و سازمانی نوآور Bright Pattern با هدف ایجاد روشنایی ، سهولت و سریعتر خدمات به مشتریان نسبت به گذشته ، تنها واقعیت را ارائه می دهد پلت فرم ابر omnichannel با هوش مصنوعی تعبیه شده که بدون استفاده از خدمات حرفه ای پرهزینه ، می تواند به سرعت و به راحتی توسط کاربران تجاری مستقر شود. Bright Pattern به شرکت ها این امکان را می دهد تا تجربه مشتری بی دردسر و شخصی را در کانال هایی مانند صدا ، متن ، چت ، ایمیل ، ویدئو ، پیام رسان ها و ربات ها ارائه دهند. Bright Pattern به شرکت ها این امکان را می دهد تا هر تعامل در هر کانال با تعبیه شده را اندازه گیری و عمل کنند مدیریت کیفیت AI omnhannel. این شرکت توسط تیمی از پیشکسوتان صنعت تاسیس شد که پیشگام راه حل های پیشرو در مرکز تماس بودند و اکنون با ارائه یک معماری برای آینده رویکرد ابر اول پیشرفته. راه حل مرکز ارتباط ابری Bright Pattern در بیش از 26 کشور جهان و در 12 زبان جهانی استفاده می شود.

خبر مرتبط  Binance از Forbes برای افترا شکایت می کند

منبع الگوی روشن

لینک های مربوطه

http://www.brightpattern.com