وی گفت: ما خوشحالیم كه در تلاش مشترك Fnatic ، یكی از سازمانهای برجسته در جهان برای ارائه کیفیت زندگی بهتر به Fnatic و طرفداران ورزش ، مشاركت داریم. الکس زو، معاون رئیس هیسنس بین الملل. “ما امیدواریم که تلویزیون ها و لوازم خانگی Hisense با جستجوی مداوم نیازهای طرفداران واقعاً در زندگی مفید واقع شوند تا بتوانند بر لذت بردن از هر لحظه ورزش الکترونیکی تمرکز کنند. با پشتیبانی سیستم منحصر به فرد VIDAA که در تلویزیون Hisense راه اندازی شد ، ما هستیم اختصاص داده شده به آوردن بیشتر ورزشها و محتوای Fnatic به صفحه نمایش طرفداران بزرگ ما. ”

هایسنس لوازم خانگی هوشمند و قابل اعتمادی از جمله تلویزیون ، یخچال ، تهویه هوا ، ماشین لباسشویی ، لوازم آشپزخانه و موارد دیگر را ارائه می دهد که پاسخگوی خواسته های مصرف کنندگان مدرن است. به عنوان بخشی از این توافقنامه ، تمام گیاهان Fnatic با محصولات Hisense مدرن خواهند شد. Fnatic همچنین به شبکه جهانی مشتری هایسنس دسترسی خواهد داشت و به مخاطبان بیشتری امکان ایجاد طرفداران قوی تری را می دهد. این اتحاد نشان دهنده یک نقطه عطف استراتژیک دیگر در توسعه مستمر Fnatic به چین.

وی گفت: “ما افتخار می کنیم که با Hisense شریک هستیم ، یک شرکت نوآور و آینده نگر که متعهد است خانه های میلیون ها خانواده را خوشبخت کند.” سام متیوز، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Fnatic. “ما به عنوان یک شریک قابل اعتماد ، خوشحالیم که این همکاری را با طرفداران ، بازیکنان و سازندگان خود به اشتراک می گذاریم.”

خبر مرتبط  Synacks Trust Report 2020 بخشهایی را معرفی می کند که به بهترین شکل در برابر حملات سایبری فلج کننده مسلح هستند

درباره هایسنس

دفتر مرکزی Hisense در 1969 تاسیس شد ، در چینگدائو واقع شده است (چین) طی 51 سال گذشته ، Hisense همیشه به ارزشهای اصلی “یکپارچگی ، نوآوری ، تمرکز مشتری و پایداری” متعهد بوده است. این شرکت شامل مناطقی از جمله چندرسانه ای ، لوازم خانگی ، هوش IT و صنایع خدمات نوین است. این شرکت یک مارک تلویزیونی پیشرو در سراسر جهان و یک رهبر بازار در چین ، آفریقای جنوبی و استرالیا است. هایسنس 54 شرکت و دفتر در خارج از کشور و 14 مرکز تولید پیشرفته بین المللی در چین ، اروپا ، آمریکای مرکزی و آفریقای جنوبی ساخته است. هایسنس همچنین دارای 17 مرکز تحقیق و توسعه در سراسر جهان است که تنها هدف آنها ارائه محصولات درجه یک و با کیفیت بالا است که زندگی مصرف کنندگان را بهبود می بخشد.

خبر مرتبط  "من رفتار نژادپرستانه را از مربیان سان فرانسیسکو 49ers تجربه کردم"

درباره Fnatic

Fnatic یک مارک جهانی اوقات فراغت ورزش های الکترونیکی مستقر در لندن است که بر یافتن ، تسطیح و تقویت بازیکنان و سازندگان متمرکز است. در سال 2004 توسط تاسیس شد سام متیوز، تیم ها در 30 بازی مختلف بیش از 200 عنوان قهرمانی کسب کرده اند. Fnatic که توسط اوقات فراغت هدایت می شود ، کانالی است که با بصیرت ترین مارک ها با جوانان ارتباط برقرار می کنند. ارائه محتوا ، تجربیات و فعالیتهای پیشرو در صنعت در سراسر دفاتر و کارخانه ها در شهرهای بین لس آنجلس و توکیو. برای اطلاعات بیشتر به سایت Fnatic.com مراجعه کنید.

خبر مرتبط  بازیافت پلاستیک مورد تجاری Blockchain را ایجاد می کند

عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1294843/Hisense_Announces_Global_Partnership_With_Fnatic_Esports_Organization.jpg

لینک های مربوطه

www.hisense.com

منبع Hisense