وی گفت: “ما از همکاری با Fnatic ، یكی از سازمانهای برتر ورزشی در جهان برای ارائه زندگی بهتر به Fnatic و طرفداران esports هیجان زده هستیم.” الکس زو، معاون رئیس هیسنس بین الملل. “ما امیدواریم که با ارزیابی مداوم نیازهای طرفداران ، تلویزیون و لوازم Hisense را واقعاً دوست و بخش مهمی از زندگی آنها کنیم تا آنها بتوانند بر لذت بردن از هر لحظه از بازیهای esports تمرکز کنند. ما با پشتیبانی سیستم عامل منحصر به فرد VIDAA که در تلویزیون Hisense رونمایی شد ، متعهد هستیم که تعداد بیشتری از اسپورت ها و محتوای Fnatic را به صفحه نمایش های بزرگ خود برای طرفداران وارد کنیم. “

هایسنس لوازم خانگی هوشمند قابل اعتمادی مانند تلویزیون ، یخچال ، تهویه هوا ، ماشین لباسشویی ، لوازم آشپزخانه و موارد دیگر را ارائه می دهد که نیازهای مصرف کنندگان امروزی را برآورده می کند. به عنوان بخشی از توافق نامه ، کلیه امکانات Fnatic با محصولات Hisense مدرن می شوند. Fnatic همچنین به شبکه جهانی مشتری هایسنس دسترسی خواهد داشت ، این امکان را برای مخاطبان گسترده تر و پتانسیل ایجاد طرفداران قوی تر فراهم می کند. این همکاری نشان دهنده یک نقطه عطف استراتژیک دیگر در گسترش بیشتر Fnatic است چین نشان دادن

خبر مرتبط  انجمن های ارشد زندگی: ساخته شده توسط هوش مصنوعی

“ما افتخار می کنیم که با Hisense ، یک شرکت نوآور و آینده نگر متعهد به ایجاد شادی در خانه میلیون ها خانواده شریک هستیم.” سام ماتئو، موسس و مدیر عامل توسط Fnatic. “ما به عنوان یک شریک قابل اعتماد ، مشتاقانه منتظریم این همکاری را با طرفداران ، بازیکنان و افراد خلاق خود به اشتراک بگذاریم.”

خبر مرتبط  طراحی سفارشی دیواری و شارژ رایگان برای دارندگان هایپرکار باتیستا

اطلاعات در مورد Hisense

Hisense در سال 1969 تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در چینگدائو ، چین. طی 51 سال گذشته ، Hisense همیشه از طریق ارزشهای اصلی “یکپارچگی ، نوآوری ، مشتری مداری و پایداری” هدایت می شده است. زمینه فعالیت شامل مناطقی مانند چندرسانه ای ، لوازم خانگی ، اطلاعات هوشمند فناوری اطلاعات و صنایع نوین خدمات است. تأسیسات پیشرفته تولید بین المللی و 17 مرکز تحقیق و توسعه در سراسر جهان با هدف ارائه محصولات ارزان قیمت و مقرون به صرفه که زندگی مصرف کنندگان را بهبود می بخشد ، تأسیس کرد.

خبر مرتبط  بازارهای مدیریت دارایی از راه دور ، پیش بینی تا سال 2025

اطلاعات در مورد Fnatic

Fnatic یک برند سرگرمی جهانی در اسپورت است که دفتر مرکزی آن در لندنکه در ردیابی ، پرورش و حمایت از بازیکنان و خلاقان متمرکز است. از زمان تأسیس در سال 2004 تاکنون سام ماتئو تیم های Fnatic در 30 بازی مختلف بیش از 200 عنوان قهرمانی کسب کرده اند. Fnatic که توسط فرهنگ سرگرمی هدایت می شود ، کانالی است که آینده نگرترین برندها از طریق آن با جوانان ارتباط برقرار می کنند. درباره شعب و امکانات در شهرهای بین لس آنجلس و توکیو Fnatic صنعت ، محتوا ، تجربیات و فعالیتهای برجسته صنعت را ارائه می دهد. لطفا برای اطلاعات بیشتر به سایت Fnatic.com مراجعه کنید.

عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1294843/Hisense_Announces_Global_Partnership_With_Fnatic_Esports_Organization.jpg

لینک های مربوطه

www.hisense.com

منبع Hisense