گونگ لی به فیلم های چینی یک صحنه بین المللی داده است. همکاری گونگ لی و هایسنس ، که باعث معروفیت مارک های چینی در جهان شد ، بهترین ها را در یکدیگر به نمایش می گذارد. دلیل اصلی آن انتخاب گونگ لی روح نهایی او است که با قابلیت اطمینان و تمرکز Hisense مطابقت دارد. علاوه بر این ، این همکاری همچنین به نفع فعالیت های بازاریابی در خارج از کشور است. گونگ لی یکی از مشهورترین بازیگران زن جهان است چین و فیلم های او “Rotes Kornfeld” ، “Die Geschichte der کیو جو“و” خداحافظ صیغه من “هرکدام به خرس طلای جشنواره بین المللی فیلم برلین ، شیر طلایی جشنواره بین المللی فیلم ونیز و نخل طلای جشنواره بین المللی فیلم کن اهدا شدند. وی همچنین یکی از اعضای هیئت داوران جشنواره بین المللی فیلم ونیز بود و مدعی شد توکیو جشنواره بین المللی فیلم با حرفه ای بی نظیر در صنعت فیلم سازی چین.

خبر مرتبط  Escoffier مشارکت یادگیری الکترونیکی رایگان با صنعت میهمان نوازی را آغاز کرد

گونگ لی به عنوان “ملکه” شناخته می شود ، در حالی که هایسنس پادشاه بلامنازع بازار تلویزیون چین است. طبق CMM ، یک سازمان اطلاعاتی خارجی معتبر ، Hisense از سال 2004 تا 2019 در خط مقدم بازار تلویزیون چین بود ، به ویژه در بخش بالا – صفحه نمایش های بزرگ بیش از 80 اینچ ، تلویزیون لیزر Hisense کاملاً سهم نخست بازار را به خود اختصاص داده و حاکم مطلق بازار صفحه نمایش بزرگ است. در همین حال ، تلویزیون Hisense به رهبر بازار در کشورهایی مانند ژاپن، استرالیا و آفریقای جنوبی. طبق نظرسنجی منتشر شده توسط گروه بین المللی نشر چین ، Hisense سالهاست که یکی از شناخته شده ترین مارک های چینی در بین شهروندان خارج از کشور است.

خبر مرتبط  Brandwatch همکاری با Kinetiq را برای ادغام تلویزیون در زمان واقعی و تجزیه و تحلیل دیجیتال اعلام کرد

این همکاری باید برای مسابقات قهرمانی فوتبال اروپا 2020 اعلام شود. به دلیل COVID-19 ، اعلام این خبر با راه اندازی فیلم اعلام شد. همکاری با گونگ لی به دنبال همکاری با بندیکت کامبربچ، که به عنوان سفیر مارک برای جام جهانی 2018 اعلام شد. گونگ لی به حرفه خود اختصاص داده و احترام می گذارد – هر یک از نقش های اصلی او نتیجه تمرکز مداوم بر مهارت های بازیگری او است. Hisense به تکنولوژی و کیفیت اهمیت زیادی می دهد و از شناخت کامل مصرف کنندگان در داخل برخوردار است ژاپن، اروپا و آمریکا. علاوه بر این ، رفتار آرام و فروتنانه گونگ لی با Hisense – یک شرکت فناوری عملگرا – مطابقت دارد. تم چشم نواز پوستر “چه کسی از من بهتر است؟” به طور مناسب قدرت و اطمینان هر دو طرف را انتقال می دهد.

خبر مرتبط  Daxko اعلام می کند انجمن اتصال ، تجربه کاربر عضو در همکاری با EGYM

Hisense امروز همچنین از اولین مانیتور پخش معیار سطح بالا برای چین آنچه با تصویر حرفه ای گونگ لی در فیلم ارتباط ارزشمندی ایجاد کرده است و دقت و منحصر به فرد بودن Hisense در انتخاب سفیران برند را نشان می دهد.

عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1282162/image_1.jpg

عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1282160/image_2.jpg

عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1282161/image_3.jpg

عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1282159/image_4.jpg

لینک های مربوطه

www.hisense.com

منبع Hisense