نیویورک، 25 ژوئن سال 2020 / PRNewswire / – Amplifyer ، شرکتی که Fortune 1000 بازاریاب را با ابتکاری ترین شرکت های نوپای جهان به هم متصل می کند ، و Chalice ، سرمایه گذاری جدیدی که الگوریتم های دزدگیر برای مارک های پیشرو را توسعه داده و به کار می گیرد ، امروز شرکتی را اعلام کرد که یک برنامه نویسی متفاوت را به تبلیغ کنندگان ارائه می دهد. استراتژی ریشه در رشد سهم بازار ، به دست آوردن مزیت رقابتی و ایجاد ارزش شرکت.

“حرکت بهینه سازی الگوریتمی در خانه این امکان را به مارک ها می دهد تا از رقبایی که هنوز از پشته های تکنیکی تبلیغاتی استفاده می کنند ، دور شوند و با افزایش یادگیری ماشین و هوش مصنوعی ، ارزش بیشتری به دست آورند.” آدم هایملیچ، بنیانگذار و مدیرعامل Chalice. “آمپلی فایر شریک ایده آل است که فناوری های ما را به صورت متفکرانه به بازار عرضه می کند تا به نیازهای واقعی مشتری برگردد.”

قبل از راه اندازی Chalice ، Heimlich ساخته شده HX ، میز برنامه نویسی در Horizon از صفر تا 100 میلیون دلار در درآمد او قبلاً بازاریابی جستجو و عملکرد را در Razorfish رهبری می کرد.

علی منینگ، Chalice’s COO ، استراتژی و عملیات Google را برای فعالیت در تبلیغات تجاری با نام تجاری خود رهبری کرد. او همچنین در زمینه تبلیغات جهانی Snapchat عملیات داشت. مانینگ گفت: “سرویس الگوریتم سفارشی یک کاردستی است.” “الگوریتم های سفارشی Chalice به بازاریاب ها این امکان را می دهد تا مهارت داده و ماشین یادگیری را به سمت چالش های تجاری بی نظیر خود ، با هماهنگی بهتر با استراتژی متناسب و خلاقانه هدف گذاری کنند.”

کن رونا، بنیانگذار Chalice و رئیس ارشد دانشمند ، پیش از این به عنوان دانشمند ارشد داده در IgnitionOne خدمت کرده بود. او همچنین در Syzygy Solutions شریک زندگی بود و استراتژی تبلیغاتی دیجیتال و نوآوری را برای پخش ترنر رهبری می کرد. رونا گفت: “رویکرد کالیس داده ها و الگوریتم های مارک ها را جدا نگه می دارد ، به این معنی که پیشرفت در عملکرد با رقبای خود به اشتراک گذاشته نمی شود.” “ما عملکرد هر مبارزات انتخاباتی را با استفاده از چندین مدل پیش بینی می کنیم ، و به طور مداوم استراتژی های پیشنهاد ما را تنظیم می کنیم تا به KPI های مشتری خود بهینه شویم.”

گفت: “ما مشتاق هستیم که الگوریتم های سفارشی را به مجموعه محصولات پیشرو در صنعت خود اضافه کنیم.” مایک آرونوبنیانگذار و مدیر عامل شرکت آمپلیفایر. “این همچنین فرصتی برای همکاری با برخی از روشن ترین ذهن در فضای ما است. تیم رهبری Chalice دارای یک علم و دانش در زمینه فناوری داده و بازاریابی است. با هم ، Amplifyer و Chalice متعهد هستند که مارک های پیشرو را در تلاش های برنامه نویسی خود داشته باشند. “”

درباره Amplifyer

آمپلی فایر یک مشاوره دیجیتال و هیبرید نماینده شرکت است که نوآورانه ترین استارت آپ های جهان را به مارک های Fortune 1000 متصل می کند. دفتر مرکزی در شهر نیویورک، Amplifyer دسترسی به بازاریابان و آژانس های تبلیغاتی پیشرو را در فضای دیجیتالی دسترسی به مجموعه های تبلیغاتی محصولات و رهبران فکر دارد.

درباره چلیس

الگوریتم های سفارشی Chalice یک شرکت جدید است که مدل های پیشنهادی ارائه شده برای مارک های پیشرو را توسعه و استقرار می دهد. بنیانگذاران آن کارشناسان آگهی فناوری و داده در ماموریت برای متمرکز کردن قدرت نفوذ هستند. Chalice ترکیبی از دانش علوم داده و خدمات مشاوره ای ، اعمال ابزارهای یادگیری ماشین و زیرساخت های ابر نسل بعدی است. Chalice با همه سیستم عاملهایی که قابلیت “خود را بیاورید” را شریک می کنید.

مخاطب:
دبی ونتزرئیس بازاریابی و آنالیز
[email protected]

تصاویر مرتبط

image1.jpg

تقویت کننده منبع

خبر مرتبط  محقق پاسادنا پیوندی از دست رفته در سلول درمانی سلول های عصبی را کشف کرد