کراکوف ، لهستان ، 16 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – موت هنسی ، عضو گروه Louis Vuitton ، موت هنسی گروه ، رهبر جهانی در محصولات با کیفیت بالا ، برای ارتقا partnership همکاری خود با توزیع کنندگان و عمده فروشان با Comarch همکاری کرده است. داده های دقیق فروش علاوه بر تبادل م effectiveثر این اطلاعات بین شرکا ، هدف روشنی در کمک به شرکت در تصمیم گیری بر اساس اطلاعات قابل اعتماد تجاری بود. این استراتژی برای ایجاد فرصت هایی جهت کمک به تحریک فعالیت های فروش شرکا طراحی شده است. پس از اجرای پلت فرم گزارش و ارتباطات Comarch Online Distribution در لهستان ، موت هنسی تصمیم گرفته است دامنه پروژه را به سایر بازارهای اروپا گسترش دهد.

خبر مرتبط  AOPEN راه حل تصویربرداری حرارتی از گرما یاب را اعلام کرد

توزیع آنلاین Comarch و پشتیبانی فروش آنلاین Comarch امکان گزارش های خودکار روزانه را با مهمترین داده های تجاری در خط توزیع کنندگان یا عمده فروشان و تولیدکنندگان فراهم می کند. دسترسی مداوم به اطلاعات قابل اعتماد و به روز درباره میزان موجودی فروشندگان و فروش محصولات در کانال مستقیم به مصرف کننده (“در تجارت”) ، موت هنسی را قادر می سازد تا به تغییرات بازار پاسخ دهد موثرتر. از ابتدای سال 2018 ، Comarch از Moët حمایت کرده است هنسی لهستان برای گسترش همکاری با توزیع کنندگان منتخب با اجرای گزارش موجودی و فروش مجدد ، با هدف افزایش فروش و فعالیت های بازاریابی مشترک.

“ما Comarch را که سالها تجربه اجرای این نوع راه حل ها را دارد ، برای دو عامل انتخاب کردیم: کیفیت بالای خدمات خود و مراجع بین المللی بسیار مثبت. علاوه بر این ، اجرای موفقیت آمیز آزمایش که در اولین بازار انتخاب شده انجام شد ، متقاعد شده است که کومارچ یک شریک قابل اعتماد و مسئول است “، مدیر فروش مستقیم را به مصرف کننده Moët بیان کرد هنسی اروپا.

هدف از پروژه آزمایشی در لهستان اتصال ده ها توزیع کننده استراتژیک با سیستم عامل بود. اجرای Comarch Online Distribution ، یک بستر خدمات جامع برای بدست آوردن بالاترین کیفیت اطلاعات بازار و استفاده از یک برنامه وب تحلیلی (پشتیبانی فروش آنلاین) ، امکان تهیه گزارش های روزانه با داده های با کیفیت بالا را فراهم می کند. اولین ارتباطات فروشنده قبلاً ثابت کرده است که این پلتفرم منبع قدرتمندی از اطلاعات خواهد بود و فرصت های عظیم تجاری را برای Moët فراهم می کند. هنسی لهستان و توزیع کنندگان آن. اندکی بعد ، موت هنسی تصمیم گرفت همکاری با Comarch را به بازارهای بیشتری در اروپا گسترش دهد.

خبر مرتبط  شرکت بین المللی VOXX واقعه امنیت داده را شناسایی و آدرس دهی می کند

“توزیع آنلاین Comarch دو بعد دارد. این راه حل اطلاعات كیفیت تجاری را در اختیار شركت قرار می دهد كه پایه محكمی برای برنامه ریزی استراتژی های فروش فراهم می كند. همچنین از اتوماسیون كامل فرآیند تبادل اطلاعات اطمینان حاصل می كند. در نتیجه ، شركتها مزیت رقابتی قابل توجه “، Kamil Gościński ، سرپرست ، توضیح داد.

خبر مرتبط  SharkNinja با 95٪ مواد بسته بندی قابل بازیافت در سرتاسر خط ، برنامه های پایداری را تسریع می کند

آرم: https://mma.prnewswire.com/media/1139881/Comarch_Logo.jpg

SOURCE همیار

لینک های مربوطه

https://www.comarch.pl

SOURCE همیار