شنژن ، چین، 10 ژوئن 2020 / PRNewswire / – هوآوی امروز نشست FSI Global 2020 خود را برگزار کرد (سهم آنلاین خارجی) با موضوع “به صورت دیجیتالی در آینده موبایل موفق می شود”. از شرکتها و مؤسسات مالی دعوت شد تا تجربیات و دیدگاههای خود را در زمینه پرداختن به “نرمال جدید” در دوره پس از همهگیری به اشتراک بگذارند ، که شامل اجرای سریع و سریع اولویت دستگاه های تلفن همراه و استفاده از fintech برای اطمینان از تداوم مشاغل و تغییر شکل مدلهای خدمات مالی. هواوی معتقد است که قابلیت های موبایل برای بانکهای آینده مهم هستند. پشتیبانی از این مشاغل متمرکز بر موبایل نیاز به معماری جدید فناوری اطلاعات و قابلیت های کلیدی کلیدی ، هوش مصنوعی و 5G دارد. هواوی به عنوان یک شرکت کننده پیشرو در فناوری ، راه حل های رقابتی فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) را که در بخش مالی اعمال می شود ، به مشتریان مالی خود در سراسر جهان ارائه می دهد و از طریق نوآوری مشترک

در این اجلاس موسسات مالی پیشرو جهان از جمله بانک توسعه شانگهای پودونگ (SPD) ، بانک ساخت و ساز چین ، بانک DBS سنگاپور ، Sberbank ، BBVA ، Isbank را به خود جلب کرد. ارائه دهنده پیشرو در جهان راه حل های مالی Temenos ، و همچنین IDC ، یک موسسه تحلیلی و سایر بازیگران صنعت جهانی.

مؤسسات مالی که به استراتژی پیروی می کنند که اولویت بندی دستگاه های تلفن همراه و حرکت به مرحله دیجیتالی است ، به موفقیت بیشتری خواهند رسید

همه گیر COVID-19 عملیات دیجیتالی را در بخش مالی با اعتماد به نفس و عزم بیشتری در اجرای چنین مواردی انجام داده است. علاوه بر این ، بخش مزایا و ارزش خود را در استفاده از فن آوری های جدید در عملیات دیجیتال نشان داده است.

پنگ ژونگ یانگ ، رئیس هیئت مدیره و رئیس گروه تجاری شرکت هواوی ، اظهار داشت: “ساختن رایانش ابری ، داده های بزرگ ، هوش مصنوعی ، 5G و سایر فناوری های ICT ، fintech مبتکران با استفاده از فرصت های جدید و منجر به بهبود خدمات مالی می شوند. ما 30 سال تجربه فنی ، قابلیت ها و بینش های صنعت خود را با نیازهای مشتری ترکیب کرده ایم تا راهکارهای رقابتی مالی و فناوری اطلاعات و ارتباطات و کالاهایی را که دامنه های مختلفی دارند ، ارائه دهیم و از طریق نوآوری مشترک با شرکای مختلف همکاری کنیم. ما معتقدیم که مؤسسات مالی که آماده انتقال به مرحله دیجیتال هستند ، احتمالاً موفق تر خواهند بود. “

وی گفت: رعایت اصل “اولویت دستگاه تلفن همراه” برای یک تجربه هوشمند پایه و اساس استراتژی های تجاری مشتری محور از موسسات مالی است. جیسون کائو، رئیس واحد خدمات جهانی خدمات مالی ، تصدی BG ، هواوی. وی گفت: “ما معتقدیم که ظرفیت تلفن همراه جوهر آینده صنعت بانکداری خواهد بود. این امر نه تنها در رابط کاربری که با مشتری ارتباط برقرار می کند بلکه در مورد عملیات داخلی و همکاری با شرکا نیز قابل استفاده است. دستگاه های موبایل به معماری های جدید فناوری اطلاعات و کلیدهای Key 5G ، هوش مصنوعی و قابلیت های ابر احتیاج دارند به عنوان رهبر این فناوری ها ، هواوی دارای مزایای منحصر به فردی است که از تحول ابری موسسات مالی پشتیبانی می کند ، قابلیت های اتصال جدیدی را ایجاد می کند و به موسسات کمک می کند. برای بهبود قابلیت های چابکی و نوآوری آنها ، “توضیح داد.

خبر مرتبط  هواوی سرور هوشمند FusionServer Pro V6 را با پردازنده مقیاس پذیر 3 اینتل Xeon راه اندازی کرد

تجربه تبدیل بانکها به چین بخش خدمات مالی جهانی را توانمند می کند

طی 10 سال گذشته ، هواوی تجربیات گسترده ای را در سراسر جهان جمع کرده است. مخصوصاً در بازار چینهواوی تجربه ای را در پیشبرد روند تحول و شکوفایی بانک ها در عصر برنامه های کاربردی تلفن همراه کسب کرده است. شایان ذکر است که بخش بانکی مجموعه ای از اقدامات را برای تضمین تداوم مشاغل در مراحل مختلف همه گیر اتخاذ کرده است. در دوره پس از بیماری همه گیر ، بانک ها برای پیشبرد اطمینان از چابکی در تجارت خود ، مجبورند در مورد مدل تجارت خود تأمل آمیز نشان دهند و انواع بلاتکلیفی را آماده کنند.

بانک توسعه پودونگ شانگهای (SPD) از سال 2018 به بعد از سال 2018 فن آوری هایی مانند 5G ، اینترنت اشیاء (IoT) ، هوش مصنوعی و محاسبات ابری را به کار می برد. در اوایل سال جاری ، بانک ما یک برنامه اقدام سه ساله با هدف تقویت بانکی باز ، ترویج رقمی سازی پشته کامل و ایجاد محرک های جدید توسعه ، با تمرکز بر تجربه مشتری و فناوری دیجیتال. از منظر استراتژیک ، ما عملیات داده ها ، پیشرفت های فناوری و همکاری بین بخشی را ارتقا خواهیم داد. به عنوان مثال ، SPD Bank شیائوپو ، کارمند مجازی را که از هوش مصنوعی برخوردار است ، توسعه داده است. از طریق آموزش حرفه ای ، شیائوپو قادر است ارزیابی ریسک ، مشاوره مالی ، توصیه های سرمایه گذاری و خدمات پخش آنلاین خبر را ارائه دهد. در محیط 5G ، او می تواند یکپارچه بر روی دستگاه های مختلفی از جمله تلفن های همراه ، ساعت های هوشمند و وسایل نقلیه کار کند و خدمات با کیفیت و شخصی سازی شده و هوشمندی را راحت تر و فراگیرتر انجام دهد.

Pan Weidong ، رئیس بانک SPD ، در سخنرانی افتتاحیه خود گفت: “پایبندی به اصل” مشتری به عنوان مرکز “، SPD Bank از 5G و سایر فناوری ها برای نوآوری مداوم از نظر تجربه مشتری ، مدل های تجاری و اکوسیستم های باز استفاده می کند. ، و وسعت ، عمق و وسعت خدمات مالی را گسترش می دهیم.ما همکاری و نوآوری را در سراسر بخش تقویت خواهیم کرد.ما می خواهیم با اتصالات امکاناتی بی نهایت ایجاد کنیم ، از هوش بی نهایت با شعور الهام بگیریم ، در اکوسیستم این بخش خدمت کنیم. fintech و به طور مشترک توسعه اقتصادی و اجتماعی با کیفیت بالا را برای پذیرش آینده بهتر ترجیح می دهیم. “

خبر مرتبط  مشاغل B2B از کلیه صنایع با مدیریت حساب های دریافتنی سود برتری می یابد

China Construction Bank (CCB) استراتژی “TOP +” را برای تحول مالی دیجیتالی آغاز کرد. اوایل سال 2011 استفاده می کند. از فناوری و داده ها به عنوان دو چرخ محرک برای اتخاذ فعال فن آوری های جدید مانند هوش مصنوعی استفاده می کند. ، blockchain ، cloud computing و 5G ، و جاسازی خدمات مالی در چهار بخش اساسی: پوشاک ، مواد غذایی ، مسکن و حمل و نقل. در طول همه گیر ، استفاده از فن آوری های جدید اجازه می دهد تا CCB به مشتریان ، “خدمات بدون تماس” ارائه دهد. به عنوان مثال ، برای رفع نیازهای مالی مشتریان به موقع ، یک کانال وام آنلاین ایجاد شد. در اوایل ماه فوریه ، این بانک یک سرویس جامع “ضد اپیدمی” را از طریق بانکداری تلفن همراه و بانک WeChat که داده های زمان واقعی در مورد وضعیت بیماری همه گیر را ارائه می دهد ، راه اندازی کرد ، اجازه می دهد تا درخواست پرداخت دیرهنگام وام های شخصی ، ایجاد کمکهای خیریه و غیره را داشته باشید. خدمات.

نیو ونچائو ، مهندس ارشد بانک ساخت و ساز چین ، در این اجلاس گفت: “در طول همه گیر ، اگرچه معاملات پیشخوان بطور قابل توجهی کاهش یافت ، معاملات آنلاین CCB اندکی افزایش یافت. با تشکر از استراتژی ابر دوگانه CCB ، ابر خصوصی عملیات پایدار را ارائه می دهد و ابر عمومی به نوآوری و توسعه کمک می کند. مهمتر از همه ، ما به زیرساخت های مرکز داده های هوشمند و شبکه ای کاملاً خودکار و هوشمند که به طور مشترک توسط هوآوی و CCB ساخته شده است بستگی دارد. تحول دیجیتالی پایه و اساس ما را فراهم کرده است تا به سرعت در مقابل شرایط اضطراری و حفظ استمرار خدمات به مشتری پاسخ دهیم. “

زیرساخت داده های هواوی برای مقابله با چالش های موبایل ، تحول دیجیتالی را در بخش مالی ایجاد می کند

اتصال قوی و قدرتمند در زمان واقعی با ورود بخش بانکی به دنیای دیجیتال ضروری است و 5G ، IoT و یک شبکه انعطاف پذیر فناوری های کلیدی هستند.

زیرساخت شتاب داده ها آینده بانکداری را قادر می سازد. شادی هوانگمدیر استراتژی ، ابر و هوش مصنوعی BG ، هواوی ، فکر می کند که برخی از بانک ها به لطف فناوری های دیجیتال ، رشد پایدار داشته اند. این شرکتهای در حال رشد مشترک مشترک با قابلیت های خدمات آنلاین مبتنی بر ابر خود دارند ، بنابراین می توانند در هنگام نوآوری بسیار چابک باشند. هواوی از مشتریان آموخته است که موثرترین راه ، داشتن چندین ابر ، همراه با ابرهای مجزا برای کاربران مختلف است ، و بنابراین به آخرین تجربه کیلومتر مشتری برای خدمات تلفن همراه و شعب هوشمند توجه جدی می کند.

خبر مرتبط  سریال YouTube کشورها ، هویت نژادی را مرور می کند

یکی از عناصر مهم تحول دیجیتال بهبود تجربه کاربر برنامه های مالی است. سیری بورسوممعاون رئیس جمهور برای امور مالی عمودی ، مشارکتهای جهانی و توسعه اکوسیستم ، Consumer BG ، Huawei اظهار داشت: “هواوی با تعداد زیاد کاربران دستگاه خود ، دارای قابلیت های HMS قوی ، منابع فراوان در بازار ، منابع خرده فروشی آفلاین و منابع انسانی جهانی است. این کمک خواهد کرد که شرکای ما برای بهتر خدمت به کاربران خود و بهبود تجربه کاربر با برنامه های تلفن همراه.

اتصال شبکه یکی از مؤلفه های اساسی زیرساخت داده های مالی است. دانیل تانگ، مدیر فناوری خط تولید محصولات در ارتباطات هواویوی خاطرنشان كرد: “راهكار شبکه داده كانوی CloudFabric 2.0 كاملاً به روز شده هواوی ، از طریق اتصال هوشمند 400GE با از دست دادن بسته های صفر و چگالی فوق العاده گسترده با پهنای زیاد ، به علاوه قابلیت های پشتیبانی متمایز مانند بهره برداری هوشمند و نگهداری از شبکه. رانندگی خودمختار ، شبکه مرکز داده را به عصر هوشمند هدایت می کند ، به مؤسسات مالی کمک می کند تا خدمات مالی در مقیاس کامل ایجاد کنند و تجربه کاربری موبایل را تقویت می کنند. “

هواوی به مؤسسات مالی کمک می کند تا تحول دیجیتالی خود را از نظر امور مالی فراگیر ، نوآوری در کسب و کار مبتنی بر داده و بانکداری آزاد انجام دهند و خدمات مالی فراگیر ، پایدار ، ایمن و راحت به مشتریان ارائه دهند. تا به امروز هواوی بیش از 1600 موسسه مالی در سراسر جهان خدمت کرده است ، از جمله 45 بانک از 100 بانک برتر جهان. علاوه بر این ، این کشور با 20 بانک بزرگ ، بیمه گر و شرکت های اوراق بهادار در سراسر جهان همکاری های استراتژیک کاملی برقرار کرده است و به یک شریک استراتژیک قابل اعتماد برای تحول دیجیتال مشتری تبدیل شده است.

اجلاس جهانی Huawei FSI یک رویداد جهانی فناوری اطلاعات و ارتباطات است که توسط هوآوی برگزار شده و با تمرکز بر بخش خدمات مالی است. این رویداد برای اولین بار در سال 2013 برگزار شد و همه شرکت کنندگان در موسسات مالی کار می کنند و نخبگان بخش را تشکیل می دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اجلاس سران هواوی FSI Global 2020 ، به این آدرس مراجعه کنید: https://e.huawei.com/topic/finance2020/fa/

منبع هواوی

لینک های مربوطه

www.huawei.com/

منبع هواوی