راه حل Open Digital Loan One Box موسسات مالی را قادر می سازد تا طیف وسیعی از خدمات بدون تماس ، مانند وام و وام آنلاین ، ارزیابی ریسک ، شناسایی ویدئویی مشتری از طریق E-KYC ، استقراض و سایر خدمات را ارائه دهند. این بستر در پاسخ به تقاضای روزافزون مشتریان و موسسات مالی برای خدمات مالی دیجیتال است. توانایی ارائه خدمات مالی بصورت آنلاین به ویژه در زمان شیوع بیماری بسیار مهم است که اکنون بسیاری از کشورهای جهان با آن دست و پنجه نرم می کنند.

موسسات مالی ستون اقتصاد ملی هستند و باید بتوانند خدمات مالی بدون تماس ، دیجیتال و آنلاین را به ویژه در شرایط فعلی ارائه دهند. با این حال ، همه بانک های جهانی در تحول دیجیتال با چالش های زیر روبرو هستند: هزینه های بالا ، خطرات مرتبط با جایگزینی سیستم های اثبات شده ، بودجه محدود ، بازده نامشخص سرمایه گذاری در تحول ، عدم تجربه کافی با این فناوری ، رقابت روزافزون و تقاضای روزافزون برای خدمات بدون تماس. که توسط یک همه گیری و غیره هدایت می شود.

خدمات مالی بدون تماس خدماتی هستند که نیازی به مراجعه فیزیکی مشتری در بانک ندارند. این خدمات می توانند از طریق کانالهای مختلف ، از جمله محیطهای آنلاین ، ارائه شوند.

راه حل Digital Loan One Box بر اساس زیرساخت Huawei FusionCube و برنامه بانکی EDSP است که توسط Sunline در سال 2020 منتشر شده است. این راه حل امکان اجرای سریع خدمات جدید و سیستم مورد نیاز را فراهم می کند. این برنامه همچنین شامل برنامه DevOps است که به طور خودکار متداول ترین محصولات و خدمات را با توجه به نیاز موسسات مالی جمع آوری می کند. این امر باعث می شود که استقرار و آماده سازی خدمات و محصولات جدید سریعتر انجام شود. خدمات بانکی بدون تماس برای مشتریان راحت تر است و علاوه بر این ، شخصیت حرفه ای خود را حفظ می کند. در نتیجه ، آنها رضایت و وفاداری مشتری را افزایش می دهند. علاوه بر این ، رقمی سازی خدمات مالی اعتبار موسسات مالی را ارتقا می بخشد و به آنها کمک می کند سهم قابل توجهی از بازار را بدست آورند. این راه حل همچنین شامل کل هزینه مالکیت پایین (TCO) است که انتظارات سرمایه گذاران را برآورده می کند.

خبر مرتبط  آینده هوش مکانی

به عنوان مثال ، پلت فرم Digital Loan One Box به شما امکان می دهد:

  • ایجاد حساب بانکی در زمان واقعی و شناسایی بیومتریک ، از طریق فناوری های مختلف (MFA)
  • درخواست سریع برای وام ، تصویب وام و قرعه کشی. همه چیز به صورت آنلاین انجام می شود ، در حالی که تکمیل درخواست سه دقیقه طول می کشد ، وام در یک ثانیه تأیید می شود و نیازی به مداخله دستی نیست
  • آماده سازی تبلیغات و بازاریابی در زمان واقعی
  • پردازش سریع اسناد و مدارک پس از ارائه وام ، ارزیابی فوری از امکان تمدید سررسید وام
  • به روزرسانی اطلاعات مشتری در زمان واقعی و خدمات بی وقفه
  • دسترسی سریع برای شرکای این اکوسیستم ، از طریق یک API باز
  • آماده سازی سریع یک پیشنهاد استاندارد محصول ، که در آن مشتریان می توانند به راحتی و به سرعت راه خود را پیدا کرده و یکدیگر را بشناسند
  • با اجرای سریع ، کل راه حل را می توان ظرف دو ماه به بهره برداری رساند

“در میان یک بیماری همه گیر در حال انجام ، این راه حل برای موسسات مالی به موقع است. در این شرایط دشوار ، به تأمین تقاضای مشتری برای اعتبار و وام کمک می کند و بانک ها را قادر می سازد تا این خدمات را از نظر اقتصادی و کارآمد ارائه دهند. در همکاری با شرکای خود ، ما می خواهیم به تدریج به بخش مالی یک اکوسیستم جهانی و راه حل های مبتنی بر سناریو ، هم برای تجارت (2C) و هم برای شرکت ها ارائه دهیم (2B) بانکی ، “او گفت جیسون کائو، رئیس بخش خدمات مشتری مشتری جهانی شرکت هواوی. “همراه با مشتریان و شرکای خود ، ما با شبکه های 5G شروع خواهیم کرد و به تدریج از فرصت های پنج حوزه اصلی فناوری مانند اتصال ، راه حل های ابری ، فناوری ، هوش مصنوعی (AI) و برنامه های صنعتی استفاده خواهیم کرد. در نهایت ، ما راه حل ها و فن آوری های هوشمند مبتنی بر سناریوهای مختلف برنامه را ارائه خواهیم داد که تحول دیجیتال را برای مشتریان مالی تسهیل می کند. “

خبر مرتبط  HotForex به مشتریان و همکاران پاداش عملکرد نهایی می دهد

چونگ آن لی ، معاون رئیس Sunline ، افزود: Sunline یک شرکت فناوری اطلاعات بانکی جهانی است. ما به طور مداوم در تلاش هستیم تا نوآوری های جدید را معرفی کنیم و در خط مقدم فناوری های مالی قرار بگیریم و به غنی سازی ارتباط بین مشتریان و شرکت ها کمک می کنیم. در طول بیماری همه گیر COVID-19 ، ما شاهد یک تقاضای جهانی فوری برای نوآوری در فن آوری ، خدمات مالی دیجیتال و باز هستیم. به همین دلیل Sunline و Huawei اکنون راه حل Digital Loan One Box را راه اندازی کرده اند. این راه حل برای م institutionsسسات مالی و مشتریان آنها ، به ویژه برای کسانی که امکانات فنی ندارند ، در نظر گرفته شده است. این راه حل بر روی سیستم عامل بانکی Sunline ساخته شده است که در سرعت ، انعطاف پذیری ، عملکرد بالا ، امنیت و سهولت نصب بسیار عالی است. این نیازهای شغلی و سیستمی و نیازهای م institutionsسسات مالی را صرف نظر از اندازه آنها برآورده می کند. در این اوقات خارق العاده ، هدف ما ارائه یک راه حل عملی و مفید است. “

هواوی و شرکای آن با تحول دیجیتال به م institutionsسسات مالی کمک می کنند و به آنها راه حل های نوآورانه ، قابل اعتماد ، امن و باز ارائه می دهند. هواوی تاکنون بیش از 5400 راه حل از بیش از 1600 مشتری از موسسات مالی در 60 کشور و منطقه در سراسر جهان ارائه داده است. با هم ، ما یک اکوسیستم رو به رشد ایجاد کرده ایم که به موسسات مالی امکان می دهد خدمات بهتری ارائه دهند و با مشتریان بالقوه بیشتری ارتباط برقرار کنند.

Sunline ارائه دهنده اصلی راه حل برای بخش مالی است. ما دائماً در تلاش هستیم تا فناوری های خود را بهبود ببخشیم. هدف ما کمک به انقلابی در ارائه خدمات مالی و تسریع در توسعه بیشتر کل صنعت است. تا به امروز ، سان لاین به بیش از 800 موسسه مالی جهانی خدمات ارائه می دهد كه ما راه حل های تلفیقی فناوری اطلاعات مالی ، راه حل های عملیاتی ، فناوری های خدمات مالی اینترنتی ، عملیات داده های بزرگ و خدمات مدیریتی را به آنها تحویل داده ایم.

خبر مرتبط  برنامه به روز شده ، شعب جدید و اصلاحات پلیس

سان لاین پیشگام چینی در فن آوری های بانکی و مالی است و از سال 2016 تاکنون دفاتر و دفاتر خود را در سنگاپور ، مالزی ، تایلند ، اندونزی و هنگ کنگ (PRC) دارد. این شرکت بخاطر رویکرد نوآورانه ، کیفیت بالای محصولات و موقعیت پیشرو در بازار از شهرت زیادی برخوردار است. طبق نظرسنجی این آژانس Forrester برای سال 2019 (نظرسنجی معاملات جهانی پلتفرم بانکی Forrester) یکی از 3 تامین کننده بزرگ سیستم عامل های بانکی در آسیا و اقیانوسیه است. او امسال به این مجله جایزه داد مجله مارک های جهانی جایزه Sunline برای ابتکاری ترین شرکت فناوری مالی در آسیا (آسیا نوآورترین شرکت فین تک) و توسط مجله IDC به عنوان یکی از 50 شرکت برتر فناوری مالی چین در سال 2020 رتبه بندی شد (لیست FinTech 50 چین)

HUAWEI CONNECT 2020 یک رویداد مهم است که توسط هواوی برای صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) سازماندهی شده است. هر ساله برگزار می شود و از 23 تا 26 سپتامبر سال جاری برگزار می شود. HUAWEI CONNECT یک پلتفرم باز است که به منظور سهولت در دستیابی به تغییرات ، به اشتراک گذاری تجربیات و همکاری برای ایجاد ارزش جدید برای مشتریان و شرکا طراحی شده است. در این سال روندها و فرصت های صنعت دیجیتالی سازی را بررسی خواهیم کرد. نشان دادن فن آوری های پیشرفته ، محصولات و راه حل های فناوری اطلاعات و ارتباطات ؛ ما به پشت صحنه همکاری نوآورانه نگاه خواهیم کرد و بهترین روشهای تغییر شکل دیجیتال را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. هدف اصلی ما ایجاد یک اکوسیستم صنعتی باز و سالم است که به نفع همه ذینفعان باشد و ارزش جدیدی را در تمام صنایع ایجاد کند. برای اطلاعات بیشتر ، لطفاً به این آدرس مراجعه کنید: https://www.huawei.com/fa/events/huaweiconnect2020/

عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1281514/Huawei.jpg

لینک های مربوطه

www.huawei.com/cn

منبع Huawei