وی گفت: “هیوندای موتور و BTS برای گسترش مقادیر پایداری به جهان به همکاری خود ادامه داده اند.” توماس طرح، معاون اجرایی رئیس و مدیر ارشد بازاریابی در هیوندای موتور. “آگاهی روزافزون نسل MZ از چگونگی تأثیر شیوه زندگی و تصمیمات خرید در محیط زیست باعث شده است که آنها به دنبال راه حل های سبزتر برای نیازهای روزانه خود باشند.”

خبر مرتبط  لجو نتایج مالی سه ماهه سوم 2020 را در 23 نوامبر 2020 گزارش می کند

این ویدئو اعضای BTS را نشان می دهد که در یک فعالیت ساده سازگار با محیط زیست شرکت می کنند که می تواند به راحتی در برنامه های روزمره گنجانده شود ، در تلاش برای تشویق دیگران به همان کار.

اطلاعات بیشتر در مورد هیوندای موتور و محصولات آن را می توانید در اینجا جستجو کنید: http://worldwide.hyundai.com یا http://globalpr.hyundai.com

خبر مرتبط  Nifty Games پیتر مور را برای عضویت در هیئت مدیره معرفی می کند

سلب مسئولیت: شرکت هیوندای موتور معتقد است اطلاعات مندرج در اینجا در زمان انتشار دقیق است. با این حال ، شرکت در صورت لزوم ممکن است اطلاعات جدید یا به روز شده را بارگذاری کند و فرض کند که در قبال صحت اطلاعات تفسیر شده و استفاده شده توسط خواننده هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

خبر مرتبط  رشد 1.42 میلیارد میلیارد دلاری بازار جهانی تجهیزات آزمایش عمومی (GPTE) 2021-2025 | رشد تقاضا از صنایع کاربر نهایی تا افزایش رشد

SOURCE شرکت هیوندای موتور