شانگهای، 9 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – ایرنه تانگ، مدیر مالی O’Ratings – یک مانیتور مستقیم پخش مستقیم ، در جشنواره و جوایز بی نظیر 2020 شرکت کرد 30 جولایهفتم. او نتیجه گیری اخیر در مورد خرید مستقیم جریان در چین و بینش بیشتری در مورد روند آینده ارائه داد که چگونه جریان مستقیم و تجارت الکترونیکی از یکدیگر تغذیه می کنند و مزایای بازاریابی چیست.

Livestream در حال تبدیل شدن به یک کانال بازاریابی استاندارد در است چین.

مخاطبان پخش آنلاین مستقیم در چین بین 102 میلیون نفر افزایش سریع داشته است دسامبر 2019 به مارس 2020، و در کل به 560 میلیون نفر رسید. به دلیل قفل شدن گسترده ناشی از ویروس کرونا ، افرادی که امکان خرید آفلاین را نداشتند و کسانی که محصولاتشان بیش از حد زیاد بود ، برای کاهش تأثیر COVID-19 به جریان مستقیم آنلاین روی آوردند. در پایان سه ماهه دوم سال 2020 ، 589 میلیون مخاطب و بیش از 582،900 میزبان جریان زنده فعال در سیستم عامل های مختلف حضور داشتند. پخش جریانی مستقیم در حال تبدیل شدن به یک کانال رسانه ای جدید برای جلب نظر مشتریان است.

خبر مرتبط  IXL Learning برای به دست آوردن یادگیری 3P موافقت می کند

پخش زنده می تواند آسان و دشوار باشد.

ایرن گفت: “در مقایسه با بازاریابی سنتی ، آستانه تبلیغ محصولات با پخش مستقیم آنقدر زیاد نیست” ، برای شروع فعالیت خود به عنوان میزبان ، فقط به تلفن همراه احتیاج دارید. وی ادامه داد ، “اما رشد در یک پرفروش ترین کار دشوار است. شما باید محصولی را براساس هواداران خود و علاقه آنها انتخاب کنید ، خود را به عنوان یک فرد دوست داشتنی شکل دهید و با تکنیک های فروش ماهرانه مخاطبان خود را جذب کنید.” وی همچنین اشاره کرد که تفاوت بین سیستم عامل ها می تواند به نتایج متفاوتی منجر شود. میزبان در سیستم عامل های تجارت الکترونیکی از زمانی که مخاطبانش برای خرید آمده اند ، می تواند به راحتی فروش بالایی داشته باشد. مخاطبان سایر سیستم عامل های محتوا به مصرف محصولات ، بلکه به محتوا عادت نداشتند. بنابراین تغییر عادت مصرفی آنها سخت بود.

خبر مرتبط  ClinCapture برای پشتیبانی از تحقیقات COVID-19 خود را با MediciNova پیوست

محصولات داغ همیشه خوب فروخته نمی شوند.

ایرن گفت: “پس از نظارت بر 800000 جریان زنده خرید ، متوجه می شود كه هر نوع محصول چرخه فروش خاص خود را دارد.” به گفته وی ، میزبانان به طور متوسط ​​هر 55 روز یک بار تلفن های همراه می فروختند ، زیرا قدرت خرید طرفداران محدود بود. میزبانها به زمان نیاز داشتند تا منتظر بهبود تقاضای خرید طرفداران باشند. ایرنه با خنده گفت: “میان وعده ها همیشه مورد استقبال قرار می گیرند ،” میزبان باید بداند چگونه محصولات را انتخاب کند. آنچه طرفدارانش دوست دارند ، طرفدارانش به چه چیزهایی نیاز دارند و طرفدارانش چه قیمتی را بیشتر می خرند ، همه در نتیجه خرید مستقیم جریان تأثیرگذار است. “

خبر مرتبط  March of Dimes و همکارانش کارزار آموزشی را با محوریت بارداری و سلامت مادر و بهزیستی آغاز می کنند "این با مادر شروع می شود"

پخش جریانی مستقیم همچنین ارتباط بین بازاریابی و تأمین کنندگان را کوتاه می کند.

ایرن گفت: “خرید با جریان مستقیم باعث توسعه زنجیره صنعت تجارت الکترونیکی می شود” ، به ویژه محصولات فاسدشدنی می توانند منافع قابل توجهی به دست آورند. در طی ویروس کرونا پاندمی، بسیاری از کشاورزان و صاحبان مشاغل کوچک دوربین خود را روشن کرده و محصولات خود را روی سیستم عامل های پخش جریانی مستقیم پخش می کنند ، در حالی که مردم اجازه خرید آفلاین را ندارند. موفقیت چشمگیری به دست آورد و افرادی که توانایی اداره خوب فروشگاه آنلاین را ندارند می توانند محصولات خود را به بازار عرضه کنند. آنها از تجار چشم پوشی کردند و هزینه آنها کاهش یافت. ایرن گفت: “مصرف کنندگان می توانند محصولات ارزان تری خریداری کنند و تأمین کنندگان می توانند درآمد بیشتری کسب کنند.”

SOURCE امتیازات