در مقاله سفید ، IDC روشی را برای تحول در شرکتهای برق پیشنهاد کرد. این روش از روش تحول دیجیتال هواوی پشتیبانی و همسویی می کند. IDC و Huawei از روشی مشابه با ساختارها و پروژه ها پیروی می کنند تا به سازمانها کمک کنند اولویتهای تحول دیجیتال خود را طراحی کرده و برنامه خود را تنظیم کنند ، که به نوبه خود به شرکتهای انرژی اجازه می دهد ارزش تجاری را در مقیاس وسیع ارائه دهند.

شرکت های برق فوراً به ساختارهای عملیاتی جدید و مدل های تجاری نیاز دارند

بخش انرژی مدت هاست با اختلالاتی روبرو شده است. شرکت های انرژی در حال حاضر با تغییرات زیادی روبرو هستند. اگر شرکت های انرژی همچنان بازیگران مهمی در اکوسیستم انرژی باقی بمانند ، مدیریت به ساختارهای عملیاتی و مدل های جدیدی نیاز دارد. با پیشرفت 2020 ، COVID-19 ابعاد دیگری از تغییر و ایجاد اختلال را ایجاد کرده است که رهبران تجارت در بخش انرژی باید با آن روبرو شوند.

هو جینمینگ، معاون بخش فناوری سازمان توسعه و همکاری اتصال جهانی انرژی (GEIDCO) گفت که ، “با پیشرفت اصلاحات جهانی انرژی و توسعه اینترنت انرژی ، بخش انرژی شکل کاملاً متفاوتی خواهد گرفت. اسکن شده و هوشمندانه است. ” پیامدهای این تغییر بر مدیریت ، عملیات ، خدمات و اشکال معاملات در بخش برق تأثیر خواهد گذاشت. شرکت های انرژی باید در مورد اینکه مشتری چه کسی و چه رقیبی ، یک نسل جدید از سهامداران و شرکت کنندگان و نحوه عملکرد اکوسیستم انرژی است ، تجدیدنظر کنند. این به معنای تعهدات جدید نسبت به مشتری ، مدل های تجاری جدید ، رقبای جدید ، سهامداران بیشتر و خطرات بیشتر است.

افزایش انرژی های تجدیدپذیر ، ظهور دستگاه های مصرف انرژی ، ضرب اتصالات شبکه الکتریکی و ادغام شبکه های انرژی ، اطلاعات و حمل و نقل ، شرکت های انرژی را به بهبود سیستماتیک توانایی پاسخ و هوشمندی خود نیاز دارد. سیستم های مدیریت و فرایندهای تجاری. این امکان را برای این شرکت ها فراهم می کند تا با محیط های پیچیده سازگاری بهتری داشته باشند و سیستم های قدرت را قادر می سازد با ایمن تر ، سازگارتر ، انعطاف پذیر و کارآمدتر کار کنند. بنابراین ، راندمان بالای تجزیه و تحلیل داده های عملیاتی ، توانایی تصمیم گیری سریع و کارآمد هوش مصنوعی (AI) و اتوماسیون کامل فرآیند برای بقای شرکت های انرژی بسیار مهم خواهد بود.

خبر مرتبط  StrategyBox 2 میلیون دلار در بودجه بذر برای تهیه نقشه برداری سفر مشتری با نقشه هوش مصنوعی ساده اعلام کرد

روش شناسی: پنج مرحله تحول دیجیتال برای شرکت های برق

برای ساختن شرکت انرژی آینده ، IDC روش تحول دیجیتال را برای صنعت برق پیشنهاد می کند.

مدل بلوغ IDC بخشی از روش تحول دیجیتال آن است که می کوشد چارچوبی را برای شرکت ها ایجاد کند تا نقشه راه خود را بسازند. با توجه به مدل بلوغ ، تحول دیجیتال پروژه های انرژی الکتریکی به پنج فاز موقت ، فرصت طلب ، قابل تکرار ، مدیریت شده و بهینه شده تقسیم می شود.

مهمترین عوامل موفقیت در تحولات دیجیتال در صنعت انرژی به شرح زیر است: 1- یک استراتژی دیجیتال شرکتی واحد. 2. قطعنامه برای ایجاد تغییرات لازم سازمانی و فرهنگی. 3 یک تعهد سرمایه گذاری بلند مدت برای تحول دیجیتال ؛ 4. یک استراتژی مبتنی بر سیستم عامل ؛ 5- مدل حاکمیت داده برای کل شرکت.

امیلی دیتون، AVP از گروه بینش انرژی و ساخت ، IDC آسیا پاسیفیک ، معتقد است که مدرن سازی ، دیجیتال سازی و تبدیل شبکه یک نیاز فوری است. شبکه دیجیتال تبدیل شده علاوه بر امکان مدیریت بصری و کنترل محیط پیچیده شبکه برق ، ترکیبی از نسل متمرکز سنتی ، تولید توزیع شده در مقیاس بزرگ و انرژی های تجدیدپذیر خواهد بود. عملیات شبکه از عملیات شبکه دیجیتال به عملیات شبکه هوشمند تبدیل می شود. مدل های جدید تجاری ایجاد می شود و حالت خدمات انرژی و حالت مدیریت شبکه برق تغییر می کند.

Huawei: شریک قابل اعتماد برای تحول دیجیتال

Huawei با همکاری شرکای تجاری خود ، با تلفیق فناوری های 5G ، IoT ، نوری ، IP ، ابر ، داده های بزرگ و هوش مصنوعی در سیستم قدرت ، آگاهی ، ارتباط متقابل و اطلاعات جامع را از طریق چندین ترمینال برق پیاده سازی می کند. از طریق تحول دیجیتال ، Huawei متعهد شده است تا به مشتریان در توسعه استراتژی های مقابله ای برای حل چالش های صنعت و استفاده از فرصت های آینده کمک کند.

خبر مرتبط  Compass Financial Technologies با شاخص CoinShares برای اولین بار از شاخص های سرمایه گذاری طلای و Crypto همراه است

لو یونگ پینگ، معاون رئیس بخش تجارت جهانی انرژی در گروه تجاری Huawei Enterprise ، گفت که Huawei یک شریک قابل اعتماد برای تحول دیجیتال است. Huawei تحول دیجیتالی شرکت های برق را از طریق روش های مختلف ، از جمله کمک به درک وضعیت موجود خود ، بازار و کل اکوسیستم صنعت ، تسهیل می کند. بر اساس روشهای گسترده تحول دیجیتال در صنعت انرژی ، Huawei یک حلقه انرژی – “1-2-3-2-1” – یک چارچوب تحول دیجیتال قابل استفاده در صنعت انرژی ، به شرکتهای برق کمک کرده است برای تحقق بخشیدن به چشم انداز خود از اهداف تحول دیجیتال.

پایبندی به چشم انداز تحول: شرکت های انرژی الکتریکی باید “تحول دیجیتال” را به عنوان یک استراتژی تحول در سطح شرکت ها و عنصر ضروری استراتژی کلی خود تفسیر کنند.

ایجاد دو شرط تضمین: توسعه سطح دانش داده های شرکت ها و کارمندان ، پیشرفت در توسعه فرهنگ دیجیتالی و تحول و ایجاد تیمی از استعدادها برای تحول دیجیتال ، پشتیبانی از اهداف تحول دیجیتال شرکت ها.

سه فرآیند اصلی را پیاده سازی کنید: برنامه ریزی یکپارچه ، مدیریت ساخت و مدیریت را عملی کنید و اطمینان حاصل کنید که تحول دیجیتال همانطور که شرح داده شده در حال پیشرفت است ، بنابراین چشم انداز تحول سازمان می تواند به ارزش تجاری تبدیل شود.

دو نیروی محرکه اصلی ایجاد کنید: روند خدمات و فناوری را دنبال کنید و از فرصت ها در آینده استفاده کنید.

ایجاد یک بستر اساسی: ایجاد یک بستر دیجیتال کاملاً متصل به منظور ایجاد بنیادی محکم برای تحول تجارت دیجیتال.

روش تحول دیجیتال هواوی مشابه IDC است و مکمل یک دیگر است. هر دو طرف معتقدند كه مراحل و ساختارهای تحول دیجیتال باید برنامه ریزی و ایجاد شود تا به شركت های برق كمك كنند تا اولویت های تحول دیجیتال خود را طراحی كرده و دستور كار خود را تنظیم كنند ، كه به آنها اجازه می دهد ارزش مقیاس را برای تجارت فراهم كنند.

خبر مرتبط  P&G نوآوری مدل همکاری در تجارت مستقیم تجارت الکترونیکی

هو هائو، مدیر تحول دیجیتال در صنعت برق جهانی جهانی در Huawei Enterprise BG ، تأکید کرد که صنعت انرژی جهانی با یک تحول روبرو است. ساختار سنتی مصرف انرژی متمرکز بر انرژی اولیه ، به تدریج به یک ساختار جدید متمرکز بر انرژی ثانویه مانند فتوولتائیک و انرژی باد تبدیل می شود. این امر منجر به پیشرفت صنعت به سمت کربن زدایی ، تمیز کردن ، برق و توزیع می شود. طی تحول ، Huawei به شرکت های انرژی در بهینه سازی فرآیندهای مدیریت ، کاهش هزینه های تولید ، بهبود امنیت عملیاتی و نوآوری در مدل های تجاری کمک خواهد کرد. همچنین به مشتریان شرکت کمک خواهد کرد تا تحول دیجیتال را تسریع کنند تا به هدف ساخت یک سیستم انرژی هوشمند با هم افزایی چند انرژی ، اتصال همه جا و تعامل هوشمند برسند.

HUAWEI CONNECT 2020 اصلی ترین رویداد سالانه است که توسط هواوی برای بخش جهانی ICT حمایت مالی می شود و از 23 تا 26 سپتامبر 2020 در شانگهای برگزار می شود. HUAWEI CONNECT یک پلت فرم باز است که برای کمک به مشتریان و شرکای ما طراحی شده است. برای این تغییرات ، تجربیات را به اشتراک بگذارید و برای ایجاد ارزش جدید با هم کار کنید. در رویداد امسال ، ما روندها و فرصت های دیجیتالی شدن بخش را کشف خواهیم کرد. فناوری ها ، محصولات و راه حل های پیشرفته ICT را به نمایش بگذارید. یک دیدگاه ممتاز از مزایای نوآوری مشترک داشته و بهترین شیوه ها را در تحول دیجیتال به اشتراک بگذارید. هدف نهایی ما ایجاد یک اکوسیستم صنعت باز و جامد است که به نفع همه ذینفعان باشد و ارزش جدیدی برای همه بخش ها ایجاد کند. برای دسترسی به اطلاعات بیشتر:

https://www.huawei.com/fa/events/huaweiconnect2020/

عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1280245/Lu_Yongping_Vice_President_Global_Energy_Business_Dept_Huawei_Enterprise.jpg

منبع Huawei

لینک های مربوطه

www.huawei.com/cn

منبع Huawei