DUBLIN، 11 ژوئن سال 2020 / PRNewswire / – “بازار مدیریت نوآوری بر اساس عملکرد (توسعه محصول و فرآیندهای تجارت) ، نوع (راه حل ها و خدمات) ، نحوه استقرار ، اندازه شرکت ، عمودی (بهداشت و درمان ، داروسازی ، IT و ارتباطات) و منطقه – پیش بینی جهانی به 2025 “گزارش اضافه شده است ResearchAndMarkets.com ارائه.

پیش بینی می شود اندازه بازار جهانی مدیریت نوآوری از رشدی برخوردار شود 918 میلیون در سال 2020 تا 1،663 میلیون دلار تا سال 2025 ، در CAGR 12.6٪ در دوره پیش بینی. فاکتورهای اصلی رشد در بازار شامل افزایش تقاضا برای نوآوری در جمع عمودی و تغییر فرهنگ کار در شرکتها است. با این حال ، طرز فکر رهبران نسبت به رویکردهای سنتی ممکن است رشد بازار را محدود کند.

با استفاده از عملکرد ، بازار مدیریت نوآوری به بخش توسعه محصول و فرآیندهای تجاری فراتر می رود. در میان توابع ، انتظار می رود که بخش توسعه محصول با سرعت بیشتری در دوره پیش بینی رشد کند زیرا شرکتها بر روی توسعه محصول مشتری محور متمرکز هستند. بنابراین ، بسترهای تحقیق و توسعه محصول برای توسعه محصولات نوآورانه بسیار مفید هستند.

بازار مدیریت نوآوری در عمودی های مختلف از جمله هوافضا و دفاع ، بانکداری ، خدمات مالی و بیمه (BFSI) ، مراقبت های بهداشتی و دارویی ، دولتی ، خرده فروشی و تجارت الکترونیک ، IT و ارتباطات از راه دور ، ساخت ، حمل و نقل و لجستیک و سایر موارد (آموزش ، رسانه ها و سرگرمی ها ، حقوقی ، ساختمانی ، کشاورزی ، انرژی و آب و برق و سازمان های غیر انتفاعی [NPO]) انتظار می رود این عمودی ها شاهد اتخاذ راه حل های مدیریت نوآوری بالا برای دستیابی به مزایایی مانند منابع اطلاعات بهینه سازی ذخیره سازی ، ریسک های پایین تر ، بهبود کارآیی شرکت و شفافیت در فرآیند نوآوری شرکت ها باشند. در بین این عمودیها ، انتظار می رود که عمودی مراقبت های بهداشتی و دارویی با بالاترین نرخ رشد رشد کند. سازمان های بهداشت و درمان و داروسازی در تلاشند برنامه های خود را برای رفع نیازها و انتظارات بیماران و مصرف کنندگان در سراسر جهان تغییر دهند.

خبر مرتبط  بازار کنترل دسترسی جهانی (2020 تا 2025)

بازار مدیریت نوآوری براساس منطقه آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و اقیانوسیه (APAC) ، خاورمیانه و آفریقا (MEA) ، و آمریکای لاتین. آمریکای شمالی انتظار می رود بزرگترین بازار بازار مدیریت نوآوری را در خود جای دهد. این منطقه راه حل های مدیریت نوآوری را اتخاذ کرده است. نسبت به اتخاذ آخرین پیشرفتهای فن آوری مانند ادغام فن آوری با هوش مصنوعی (AI) ، فن آوری های ابری و موبایل با استفاده از راه حل های سنتی مدیریت نوآوری بسیار پاسخگو بوده است. عامل اصلی رشد این منطقه ، وجود استانداردها و مقررات سختگیرانه دولت است که برای صنایع مختلف تنظیم شده است.

موضوعات اصلی تحت پوشش:

1. معرفی

2 روش تحقیق

3 خلاصه اجرائی

4 بینش حق بیمه
4.1 فرصت های جذاب در بازار
4.2 بازار مدیریت نوآوری ، براساس عملکرد ، 2020 در مقابل 2025
4.3 بازار ، توسط حالت استقرار ، 2020 در مقابل 2025
4.4 بازار ، توسط Vertical ، 2020 در مقابل 2025
4.5 بازار: عمده کشورهای مشارکت کننده

خبر مرتبط  موبایل ، سرویس های امنیتی شخصی مبتنی بر ابر ، بهره وری کارکنان را بهبود می بخشد

5 نمای کلی بازار و روندهای صنعت
5.1 مقدمه
5.2 پویا بازار
5.2.1 رانندگان
5.2.1.1 افزایش تقاضا برای نوآوری جمعیت در سراسر عمودی
5.2.1.2 تغییر فرهنگ کار در شرکت ها
5.2.1.3 تمرکز در حال رشد شرکتها بر روی توسعه محصولات جدید ، مبتکرانه و شخصی
5.2.2 محدود می کند
5.2.2.1 ناکارآمدی شرکتها برای ردیابی قابل اعتماد راوی از راهکارهای مدیریت نوآوری
5.2.2.2 ذهنیت رهبران به رویکردهای سنتی
5.2.3 فرصت ها
5.2.3.1 تأثیر فن آوری های مخرب در افزایش پذیرش راه حل های مدیریت نوآوری
5.2.3.2 بازارهای بالقوه نوظهور برای فراهم آوردن فرصتهای رشد بالا
5.2.4 چالش ها
5.2.4.1 نگرانی های امنیتی و حریم خصوصی درباره اطلاعات سازمانی
5.3 توسعه نوآوری
5.4 از موارد استفاده کنید
5.5 سیاستهای نظارتی
5.6 تأثیر Covid-19 در بازار مدیریت نوآوری
5.7 تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش
5.8 تجزیه و تحلیل فن آوری

6 بازار مدیریت نوآوری ، با عملکرد
6.1 مقدمه
6.1.1 عملکرد: درایور بازار
6.2 توسعه محصول
6.3 فرایندهای تجاری

7 بازار مدیریت نوآوری ، براساس نوع
7.1 مقدمه
7.2 راه حل
خدمات 7.3

8 بازار مدیریت نوآوری ، توسط حالت استقرار
8.1 مقدمه
8.2 ابر
8.3 فرضیه های اولیه

9 بازار مدیریت نوآوری ، توسط اندازه شرکت
9.1 مقدمه
9.2 شرکتهای کوچک و متوسط
9.3 شرکتهای بزرگ

10 بازار مدیریت نوآوری ، توسط Vertical
10.1 مقدمه
10.2 هوافضا و دفاع
10.3 بانکداری ، خدمات مالی و بیمه
10.4 خدمات بهداشتی و دارویی
10.5 دولت
10.6 خرده فروشی و تجارت
10.7 فناوری اطلاعات و ارتباطات
10.8 ساخت
10.9 حمل و نقل و تدارکات
10.10 دیگران

خبر مرتبط  IBM هوش مصنوعی را در مقیاسی برای صنعت بازاریابی و رسانه به ارمغان می آورد

11 بازار مدیریت نوآوری ، براساس منطقه
11.1 مقدمه
11.2 آمریکای شمالی
11.3 اروپا
11.4 آسیا و اقیانوسیه
11.5 خاورمیانه و آفریقا
11.6 آمریکای لاتین

12 منظره رقابتی
12.1 بررسی اجمالی
12.2 نقشه برداری رهبری رقابتی

13 پروفایل شرکت

  • برایایت
  • همه چیز
  • اگزاگو
  • هیپ
  • ایده پردازی
  • Inno360
  • بی گناه
  • Innosabi
  • نوآوری
  • KPMG
  • مدالیا
  • نوسکو
  • جعبه برنامه
  • مشخصات طرح
  • Qmarkets
  • شیره
  • فروش نیروی
  • سوفون
  • ویما

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/t609wl مراجعه کنید

درباره ResearchAndMarkets.com
ResearchAndMarkets.com منبع اصلی جهان برای گزارش های تحقیق بین المللی بازار و داده های بازار است. ما آخرین اطلاعات را در مورد بازارهای بین المللی و منطقه ای ، صنایع کلیدی ، شرکتهای برتر ، محصولات جدید و آخرین روندها در اختیار شما قرار می دهیم.

Research and Markets همچنین خدمات تحقیقاتی سفارشی را ارائه می دهد که تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب را ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره + 1-917-300-0470 تماس بگیرید
برای تماس تلفنی در ایالات متحده آمریکا / CAN رایگان + 1-800-526-8630
برای ساعت های اداری GMT ​​با شماره + 353-1-416-8900 تماس بگیرید

فکس ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): + 353-1-481-1716

منبع و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com