بوستون، 17 نوامبر 2020 / PRNewswire / – در یک گزارش جدید در مورد شرکت های پیشرو در بازارهای در حال ظهور ، گروه مشاوره بوستون (BCG) 100 رقیب فناوری را که به نیروهایی قدرتمند در فناوری و سایر صنایع تبدیل شده اند ، شناسایی می کند. تأثیر آنها در بازارهای داخلی ، منطقه ای و بین المللی احساس می شود. اکثر آنها بحران COVID-19 را به خوبی پشت سر گذاشته اند ، بسیاری از آنها افزایش تعداد مشتری و تعداد دفعات استفاده را نشان می دهند.

در حالی که رهبران قبلی فن آوری بازار در حال ظهور عمدتا از کشورها بودند چین، نسل فعلی از نظر جغرافیایی بسیار متنوع تر است و شامل آن می شود آفریقا، آسیا، آمریکای لاتین، خاورمیانه، و روسیه. بیش از 10 هزار شرکت فناوری از سال 2014 در بازارهای در حال ظهور تاسیس شده اند که 47 درصد آنها در خارج از کشور هستند چین. در میان تک شاخ های فن آوری بازار نوظهور (شرکت هایی با ارزش 1 میلیارد دلار یا بیشتر) ، یک سوم تگرگ از کشورهای دیگر چین.

چالش های فناوری BCG نمایندگی 14 کشور را از تمام مناطق عمده و در بخش های مختلفی فعال می کنند که هم B2C و هم B2B را پوشش می دهند. در حالی که دو سوم رقبا روی برنامه ها یا خدمات مصرف کننده تمرکز می کنند ، یک سوم آنها در B2B فعال هستند و نحوه کار سایر شرکت ها را تغییر می دهند.

کمی کمتر از نیمی از 100 رقیب فناوری در درجه اول در بازارهای داخلی خود فعال هستند ، در حالی که 16 نفر موفقیت خود را در بازارهای در حال ظهور تکرار می کنند و 39 نفر نیز به بازارهای بالغ فشار می آورند. اولا ، یک شرکت استقبال از سوارکاری مستقر در هند، وارد بازار انگلستان در جولای 2019 و فقط در مدت هشت ماه 3 میلیون مشتری در بیش از 20 شهر کسب کرد.

خبر مرتبط  محققان هواپیمایی برای صحبت با فضانوردان ناسا در ایستگاه فضایی ناسا

وی گفت: “چالشگران فناوری در حال بازآفرینی صنایع خود هستند و مسیر خود را برای رسیدن به مقیاس و موفقیت ترسیم می كنند نیکولاس لانگ، مدیر عامل و شریک ارشد BCG و گزارشگر همکار. “آنها همچنین توجه متصدیان اصلی صنعت را به خود جلب کرده اند – در خود صنعت فناوری و سایر صنایع – که باید تعیین کند که چگونه بهتر می توان با ظهور این دشمنان و متحدان بالقوه مقابله کرد.”

چالشگران فناوری به طور متوسط ​​از ارزیابی می کنند 6.3 میلیارد دلار، قرار دادن بیشتر آنها بسیار فراتر از وضعیت اسب شاخدار. با وجود میانگین گرفتن 2 میلیارد دلار در درآمد هر کدام ، آنها هنوز هم با نرخ سالانه متوسط ​​70٪ ، شش برابر نرخ بخش فناوری در بازارهای پیشرفته ، در حال رشد هستند. رقبای بازی تقریباً 130٪ در سال در حال رشد هستند که 30 برابر متوسط ​​نرخ شرکت های بازی در بازار پیشرفته است.

از ابتدای بحران COVID-19 ، دسته بندی های فنی به طور کلی عملکرد خوبی داشته اند ، که هم در کاربران و هم در استفاده از آنها افزایش یافته است. برخی از بخش ها مانند edtech ، بازی و جریان ویدئو با بهره گیری از تغییر در عادات مصرف کننده ، رشد سریع داشته اند.

کاربران فعال ماهانه در edtech در سال 2020 ، پس از رشد 6 درصدی هر سه ماهه در طول دو سال گذشته ، تاکنون در سال 2020 28٪ افزایش یافته است. برای همان دوره ها ، کاربران ماهانه بازی های فعال ماهانه 14 درصد در مقایسه با 10 درصد افزایش یافته اند و کاربران جریان ویدئو 13 درصد در مقابل 11 درصد جهش داشته اند. سه چالشگر (37 Interactive ، Century Huating و Sea Group) در بین 25 شرکت برتر پردرآمد بازی در سال 2019 قرار گرفتند.

خبر مرتبط  ClearOne نتایج مالی سه ماهه سوم 2020 را منتشر می کند

چالشگران فناوری مسیرهای مختلفی را برای رشد و موفقیت دنبال می کنند. بسیاری از توانایی های خود برای حل مشکلات خاص بازارهای نوظهور مانند محدودیت مالی و دسترسی محدود به آموزش استفاده می کنند. با این کار ، آنها معمولاً بازارهای بالاتری را طی می کنند – به عنوان مثال ، جمعیت های بدون بانک را مستقیماً به سمت بانکداری دیجیتال می برند. آنها همچنین با بازنگری در نحوه همکاری بازیکنان ، زنجیره های ارزش صنایع خود را مجدداً تصور می کنند تا ناکارآمدی ها را برطرف کنند و نتایج بهتری به مشتریان ارائه دهند.

استارت آپ های نوظهور دارای منابع بالقوه متعددی برای تأمین بودجه و کمک های اولیه هستند – از جمله حمایت دولت ، صندوق های سرمایه گذاری مخاطره آمیز یا دستگاه های جوجه کشی ، و مجامع تجاری – بسته به بخشی از محل استقرار آنها. چالشگران فناوری همچنین مسیرهای مختلفی را برای رشد و گسترش دنبال می کنند. آنها از اکوسیستم ها استقبال می کنند و تمایل دارند این کار را در اوایل پیشرفت خود انجام دهند. بسیاری از مرزهای صنعت و شکاف آنلاین و آفلاین از طریق مشارکت و M&A فراتر می روند.

وی گفت: “چالشگران فناوری رقبای قدرتمند و اخلال گر هستند و مایل به حمله به بخشهای جدید فراتر از مشاغل اصلی خود هستند.” مایکل مایر، مدیر عامل و شریک BCG و گزارشگر همکار. “در عین حال ، تمایل آنها به کار از طریق اکوسیستم باعث می شود که آنها نسبت به بسیاری از مدل های قبلی خود نسبت به مدل های همکاری بازتر باشند. متصدیان راه حل برای مقابله با این منبع جدید رقابت باید تدوین کنند. آیا آنها سعی می کنند آنها را شکست دهند یا به آنها بپیوندند؟”

خبر مرتبط  Blend بستر های نرم افزاری وام دیجیتال را با قابلیت های پیکربندی جدید برای بانکداری مصرف کننده گسترش می دهد

نسخه ای از گزارش را می توانید از اینجا بارگیری کنید.

برای ترتیب مصاحبه با یکی از نویسندگان ، لطفا تماس بگیرید سامانتا پاکان در + 44 7500 973 504 یا [email protected].

درباره گروه مشاوره بوستون

گروه مشاوره بوستون برای مقابله با مهمترین چالشها و استفاده از بزرگترین فرصتهایشان با رهبران تجارت و جامعه شریک است. هنگامی که BCG در سال 1963 تاسیس شد پیشگام استراتژی تجارت بود. امروز ، ما به مشتریان در تحول کامل کمک می کنیم – تحریک پیچیده ، امکان رشد سازمان ها ، ایجاد مزیت های رقابتی و تأثیرگذاری در خط پایین.

برای موفقیت ، سازمان ها باید توانایی های دیجیتالی و انسانی را با هم تلفیق کنند. تیم های متنوع و جهانی ما ، صنعت عمیق و تخصصی عملکردی و طیف وسیعی از دیدگاه ها را برای ایجاد جرقه ایجاد می کنند. BCG راه حل هایی را از طریق مشاوره مدیریت پیشرفته همراه با فناوری و طراحی ، مشارکت های بزرگ و دیجیتال – و اهداف تجاری ارائه می دهد. ما در یک مدل منحصر به فرد مشترک در سراسر شرکت و در تمام سطوح سازمان مشتری کار می کنیم ، و نتایج را به مشتریان خود می دهیم تا رشد کنند.

SOURCE گروه مشاوره بوستون (BCG)

لینک های مربوطه

http://www.bcg.com