نیویورک، 7 اکتبر 2020 / PRNewswire / – عروس دریایی، یک شریک دیجیتال با مارک های برجسته جهان ، شرکت های رسانه دیجیتال آمریکای لاتین را خریداری کرده است ، بازسازی کنید و سان پانچو، حضور خود را در منطقه بیشتر گسترش می دهد. به دست آوردن بازیکنان بازاریابی مبتنی بر داده ، که به عنوان شرکای فنی و مشاوران مشتری خدمت می کنند ، یک نقطه عطف مهم دیگر در سفر Jellyfish برای تبدیل شدن به اولین شریک جهانی برای نیازهای دیجیتالی هر نام تجاری است.

چتر دریایی یک پیشنهاد جهانی سازگار با قابلیت محلی سازی در بازارهای در حال رشد مانند بازار به مشتریان ارائه می دهد آمریکای لاتین. برای Reamp و San Pancho ، Jellyfish با توسعه فناوری گسترده و قابلیت های گسترده بازاریابی ، قابلیت های فعلی را افزایش می دهد. Reamp و San Pancho بلافاصله در Jellyfish ادغام می شوند.

Reamp در سال 2010 تاسیس شد و به عنوان یک رهبر در بازاریابی برنامه ای در سراسر جهان شناخته شد برزیل. به عنوان یکی از اولین شرکای Google در آمریکای لاتین، این شرکت ضمن شناسایی کارایی برای مارک هایی مانند Natura & Co. ، Sanofi ، BP و Facebook ، از فناوری ها ، خدمات و داده ها برای بهبود اتوماسیون بازاریابی و عملکرد مبارزات دیجیتال استفاده می کند. Reamp با ارائه راه حل های پایان به پایان ، تبدیل داده ها ، تجزیه و تحلیل و تجسم داده ها به ارکان اصلی تصمیمات مبتنی بر داده ، مشهور شد.

خبر مرتبط  فالکونری به عنوان بخشی از برنامه STRATFI از نیروی هوایی ایالات متحده قرارداد گرفت

سان پانچو که در سال 2017 تاسیس شده است ، از قابلیت های بازاریابی دیجیتال ، تخصص تجزیه و تحلیل و گواهینامه های کامل در سیستم عامل های بازاریابی گوگل استفاده می کند تا به مارک ها کمک کند تا به طور م aثر یک پشته فناوری بازاریابی را داشته و تصمیماتی مبتنی بر داده بگیرند. چتر دریایی به راهبردهای بازاریابی در منطقه برای شرکای تجاری San Pancho با نام های Walmart ، Cemex ، Home Depot ، Tecnológico de ادامه خواهد داد. مونتری و Aeroméxico. علاوه بر تیم اصلی خود در مکزیکوسیتی، سان پانچو نیز فعالیت می کند کلمبیا، که اولین دفتر چتر دریایی در کشور خواهد بود.

“همچنان که ما در حال گسترش به آمریکای لاتین بازار ، Reamp و San Pancho دارایی های مهمی برای تیم در تلاش برای ارائه تحول دیجیتال در مقیاس جهانی هستند. هر دو شرکت دارای ارزشهای اصلی مشابه Jellyfish هستند ، با Google مشارکت قوی دارند و تخصص بی نظیری را ارائه می دهند ، که پیوستن به نیروها را کاملاً منطبق می کند. ” راب پیر، مدیر عامل شرکت Jellyfish. “در 15 سال گذشته ، ما به خود و صنعت متعهد شده ایم که روشهای جدید انجام کارها را بپذیریم ، به همین دلیل ما به طور مداوم بر روی تیز کردن و بهبود عملیات ، فرآیندها و نتایج خود متمرکز هستیم. اطمینان حاصل کنیم که مشتریان ما منابع مورد نیاز برای پذیرش کامل تحول دیجیتال و رسیدن به ارتفاعاتی را که هرگز ممکن تصور نمی کردند ، دارند. ”

خبر مرتبط  پارادایم مطالعه مستقل اعتبارسنجی پس انداز صنعت را برای مهار هزینه ایمپلنت جراحی منتشر می کند

تیم 100 نفری Reamp و تیم 50 نفره San Pancho اکنون بخشی از تیم متحد Jellyfish هستند که شامل 1400 کارمند جهانی است که به عنوان یک نفر فعالیت می کنند. دیوید رک، بنیانگذار و شریک Reamp ، مدیر عامل Jellyfish Brazil می شود. San Pancho بنیانگذار ، آنا سالیناس، فروش و مشارکت را هدایت می کند ، در حالی که هکتور اوسگوئرا، بنیانگذار و شریک به عنوان مدیر عامل Jellyfish Mexico فعالیت خواهند کرد.

گسترش چتر دریایی در برزیل و به داخل مکزیک و کلمبیا به دنبال سرمایه گذاری قابل توجهی از گروه Fimalac که ارزش موجودی ترکیبی را به ارمغان آورد ، از خرید 2019 شرکت فرانسوی Tradelab و همچنین آژانس خلاقیت برنده جایزه Emmy ، Social Life پیروی می کند. 647 میلیون دلار.

درباره چتر دریایی

خبر مرتبط  Argand Partners گیلاس را خریداری می کند

Jellyfish یک شریک دیجیتال برای برخی از مارک های مطرح جهان از جمله Uber ، Ebay ، Samsung ، Spotify ، Nestlé ، Aviva Investors و UGG است. چتر دریایی نوع جدیدی از تجارت دیجیتال را نشان می دهد ، جایی که خدمات آژانس با مشاوره ، آموزش و فن آوری های پیشرفته برای ارائه بهترین نتایج ممکن برای مشتریان ترکیب می شود.

Jellyfish با به کارگیری 1400 نفر در 32 دفتر در سطح جهان ، و با گسترش بیشتر افق ، قصد دارد اولین شریک جهانی برای نیازهای دیجیتالی هر برند باشد. Jellyfish در سال 2005 راه اندازی شد و همچنین به یکی از معدودی از شرکای بازاریابی Google که در سطح جهانی مدیریت می شوند تبدیل شد.

Jellyfish با رشد متوسط ​​به طور متوسط ​​45٪ در سال در طول هشت سال گذشته ، مفتخر است که در خط مقدم اقتصاد دیجیتال جهانی قرار داشته باشد.

منبع: چتر دریایی