DUBLIN، 29 مه سال 2020 / PRNewswire / – گزارش “چرا مسائل قصد” به آن اضافه شده است ResearchAndMarkets.com ارائه.

علیرغم اهمیت آن ، هدف غالباً یک کلمه کلیدی است که درک نشده است. نیک ساختاری برای ساده سازی اتوماسیون ، سهولت اجرای آن و کاهش بار نگهداری آینده ضروری است.

قصد به معنای این است که ما آنچه مشتری می خواهد یا نیاز دارد را تعریف می کنیم – احتمال رضایت را بهبود می بخشد. علاوه بر این ، قصد می تواند اهداف تجاری داخلی اپراتور – به عنوان مثال با کمترین هزینه ای که نیاز مشتری را برآورده می کند – بهبود عملکرد کسب و کار را تعریف کند. از نظر فنی ، قصد به معنای تعریف یک سرویس یا عملکرد به صورت اعلانی است نه ضروری. یک روش ساده تر برای مشاهده هدف ، تعیین نتیجه مطلوب است ، نه اینکه چگونه به آن برسیم.

خبر مرتبط  چگونه NOIRE با استفاده از Visa Direct چهره پرداخت های مرزی را تغییر نمی دهد

به عنوان مثال تعریف ظرفیت یا تأخیر مورد نیاز به جای تعریف اندازه های مختلف تصویر یا برنامه های کانتینر برای استقرار است. در اصل ، شما SLA را تعریف می کنید ، نه چگونگی دستیابی به آن. این بدان معناست که منطق ارکستراسیون توانایی پیدا کردن و اجرای راه حل SLA را دارد. حقیقت این است که ما امروز از نیت ضعیف استفاده می کنیم. تهیه‌کننده معتقد است که فکر کردن در مورد ساختار خوب در مقابل ساختار ضعیف یا خوب در مقابل نیت بد تولید مثمر ثمر است.

خبر مرتبط  گروه دانش پزشکی با به دست آوردن نوآوری مگنولیا برای ارائه خدمات گسترده به صنایع دارویی بیو رشد ادامه می دهد

نیت خوب یک هدف عملکردی را تعریف می کند و بنابراین می تواند درجه بالایی از انعطاف پذیری محلول را فراهم کند ، کوپلینگ سست را تحویل داده و نگهداری مداوم را به حداقل برساند. قصد بد ، از طرف دیگر ، خدمات محکم را به یک اجرای خاص ، یا مجموعه ای از پیاده سازی های ممکن – محدود کردن انعطاف پذیری و نیاز به تعمیر و نگهداری مداوم و ادغام مجدد مجدد در بیت ها و بایت ها ، انجام می دهد. این اتوماسیون را خراب می کند و منجر به هزینه و پیچیدگی بالایی می شود.

موضوعات کلیدی پوشانده شده است

  1. مقدمه؛ خلاصه اجرائی
  2. چیست؟
  3. Intent Market Landscape
  4. امروز – قصد بد
  5. به نظر می رسد قصد خوب در عملیات Telco چیست؟
  6. استقرار اپراتورها امروز
  7. تأمین وضعیت کنونی امروز
  8. خلاصه و توصیه ها
  9. خواندن بیشتر
خبر مرتبط  شرکت فیناسترا توسط یک شرکت تحقیقاتی مستقل در بین سیستم عامل های پردازش بانکداری دیجیتال به عنوان یک رهبر شناخته شد

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/dtkq8n مراجعه کنید

تحقیقات و بازارها همچنین خدمات تحقیقاتی سفارشی ارائه می دهند که تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب را ارائه می دهند.


تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره + 1-917-300-0470 تماس بگیرید
برای تماس تلفنی در ایالات متحده / CAN رایگان + 1-800-526-8630
برای ساعت های اداری GMT ​​با شماره + 353-1-416-8900 تماس بگیرید

فکس ایالات متحده: 646-607-1904
نمابر (خارج از ایالات متحده): + 353-1-481-1716

منبع و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com