DUBLIN، 14 آگوست 2020 / PRNewswire / – گزارش “چگونه مشتری ها پس انداز می کنند و سرمایه گذاری می کنند 2020” به آن اضافه شده است ResearchAndMarkets.com ارائه.

هدف از این گزارش بررسی چگونگی رفتار مصرف کنندگان انگلستان در هنگام سرمایه گذاری مالی و تصمیم گیری در پس انداز است.

در این گزارش ، انواع محصولات پس انداز و سرمایه گذاری مصرف کنندگان ، نحوه خرید و سرمایه گذاری و چه عواملی بر خرید آنها تأثیر می پذیرد. همچنین ، چگونگی تأثیر رفتار سرمایه گذاری مصرف کننده را تحت تأثیر تحولاتی مانند COVID-19 و کلاهبرداریهای بالقوه در سرمایه گذاری قرار می دهد. برای این گزارش ، ناشر به Made in Surveys Group (MIS) مأموریت داد تا نظرسنجی را بین پانل آنلاین خود انجام دهد و نمونه ای از نماینده ملی از 2،076 بزرگسال انگلستان در سن 18+ سال را ترسیم کند.

یافته های کلیدی

45٪ از مصرف کنندگان صاحب پس انداز و محصولات سرمایه گذاری تحت تأثیر منفی COVID-19 قرار گرفته اند و ارزش پول آنها در محصولات پس انداز و سرمایه گذاری کاهش یافته است. جای تعجب نیست که با توجه به تأثیر بحران بر ارزش های بورس اوراق بهادار در سراسر جهان ، افرادی که در محصولات سرمایه گذاری مانند سهام و سهام (سرمایه گذاران دارای برچسب) پول در اختیار دارند ، اثرات منفی آن را بیش از پس اندازها (که فقط تمایل به داشتن محصولات پس انداز مبتنی بر پول دارند) احساس کرده اند. ) ، با 59٪ از سرمایه گذاران ، تأثیر منفی بر ثروت خود می گذارند.

به همین دلایل ، تأثیر منفی ویروس تمایل به افزایش بیشتر ثروت پس انداز و سرمایه گذار دارد. در حالیکه 31 درصد از پس اندازان و سرمایه گذاران با کمتر از 1000 ثروت تأثیر منفی داشته اند ، این میزان برای کسانی که 500000 یا بیشتر از ثروت دارند ، به 76 درصد می رسد.

COVID-19 منجر به کاهش شدید احساسات در مورد رشد ثروت در طول سال گذشته شده است. پیش از بحران ، در حدود چهار در ده نفر پس انداز و سرمایه گذاران از رشد ثروت خود خوشحال بودند ، در مقایسه با امروز کمتر از یک سوم. با وجود این ، دو سوم از پس اندازان و سرمایه گذاران تصمیم گرفته اند به دلیل COVID-19 اقدامی انجام ندهند و به طور مؤثر طوفان را بجای تغییر در نحوه ذخیره و سرمایه گذاری تغییر دهند.

علیرغم اینکه ثروتمندان و سرمایه گذاران ثروتمندترین تأثیرات COVID-19 را تحت تأثیر قرار داده اند ، آنها باز هم در طی سال گذشته نسبت به پس انداز و سرمایه گذاران کمتر مرفه از بازده بالاتری برخوردار بودند. طی یک سال گذشته ، سرمایه گذار معمولی و سرمایه گذار بازده حدود 3.6٪ را کسب کرده است ، و برای کسانی که دارای 500،000 یا بیشتر از ثروت هستند به 9.8٪ افزایش یافته است.

خبر مرتبط  تحقیقات جدید نشان می دهد که اسکن های سریع MRI تولید شده با هوش مصنوعی به همان اندازه دقیق MRI سنتی هستند

نمونه های دیگر یافته های این گزارش عبارتند از:

  • تقریباً یک سوم از پس اندازان تحت مشاوره نیستند (یعنی آنها به مشاوره و راهنمایی حرفه ای نیاز دارند اما نتیجه نمی گیرند)
  • در حالی که تنها 15٪ از پس اندازان و سرمایه گذاران در سال گذشته از مشاوران مالی حرفه ای استفاده کرده اند ، مشاوران در مقایسه با کاربران سایر منابع اطلاعاتی و راهنمایی ، توسط کاربران خود رتبه بالاتری کسب می کنند.
  • به نظر می رسد تنها 15٪ از پس اندازان و سرمایه گذاران از چگونگی محافظت در برابر کلاهبرداری و خریدهای نامناسب آگاه هستند
  • به بیش از یک چهارم پس اندازان و سرمایه گذاران به روشی که اداره امور مالی تأکید کرده است ، اغلب توسط کلاهبرداران و کلاهبرداران استفاده می شود.
  • شش مصرف کننده شش درصدی صرفه جویی هستند ، در حالی که چهار نفر در ده نفر سرمایه گذار هستند
  • 62٪ از پس اندازان و سرمایه گذاران مقداری پول در سال گذشته سرمایه گذاری یا پس انداز کرده اند
  • مصرف کننده معمولی حدود 83000 ذخیره یا سرمایه گذاری داشته است (میانگین متوسط)
  • انگیزه اصلی صرفه جویی و سرمایه گذاری (58٪ از پس اندازان و سرمایه گذاران) تولید پول در حال حاضر برای پوشش یک روز بارانی فوری یا یک اتفاق غیر منتظره مانند بیکاری است.
  • کمتر از نیمی از پس اندازان و سرمایه گذاران برنامه هایی را برای آینده مالی خود ارائه می دهند

موضوعات کلیدی پوشانده شده است

خلاصه اجرائی

  • مصرف کنندگان به پس انداز و سرمایه گذار تقسیم می شوند
  • ثروت و درجه اجتماعی تا حد زیادی این تقسیم را تعیین می کند
  • بیشتر مصرف کنندگان به دلایل دفاعی پس انداز یا سرمایه گذاری می کنند
  • کمتر از نیمی از مصرف کنندگان برنامه های مالی را تهیه می کنند
  • سرمایه گذاران می توانند سرمایه گذاری کنند زیرا تمایل بیشتری برای ریسک کردن دارند
  • مصرف کنندگان خواهان بازده درآمد و سرمایه هستند ، اما براساس بازده درآمد قضاوت می کنند
  • سرمایه گذاران با داشتن سبد گسترده ای از محصولات ، ریسک را به حداقل می رسانند
  • سرمایه گذاران مؤثر فعال هستند
  • مصرف کنندگان ترجیح می دهند ماهانه جمع شوند و دوست دارند این کار را بصورت آنلاین انجام دهند
  • 29٪ از پس اندازان و سرمایه گذاران تحت مشاوره نیستند
  • مشاوران مالی حرفه ای ، کمتر مورد استفاده اما بیشترین ارزش را دارند
  • مصرف کنندگان مستعد کلاهبرداری و فروش اشتباه هستند
  • با شکاف دانش عمده
  • بیش از یک چهارم در معرض اقدام مشکوک قرار گرفته است
  • بیش از چهار در ده مورد تأثیر منفی COVID-19 قرار گرفت
خبر مرتبط  بریتانیا بیشتر "بیمار و خسته" از COVID-19

مقدمه

چه کسی نجات دهنده و سرمایه گذار هستند؟

  • حدود چهار در ده مصرف کننده محصولات سرمایه گذاری خود را دارند
  • تقریباً همه مصرف کنندگان دارایی های نقدی دارند
  • سن ، جنس و درآمد مهمترین تبعیض آمیز است
  • طیف پس انداز و سرمایه گذاری
  • مصرف کننده معمولی حدود 83،000 ذخیره یا سرمایه گذاری داشته است
  • نابرابری ثروت می تواند واضح باشد

ذخیره و سرمایه گذاری اهداف و اهداف

  • بسیاری از مصرف کنندگان فاقد امنیت مالی هستند
  • انگیزه ها ، مقیاس های زمانی و برنامه ریزی
  • سرمایه گذاران و از نظر مالی سخت تر احتمال دارد که برنامه ریزی کنند
  • استراتژیست ها در مقابل برجام
  • داشتن انگیزه صرفه جویی / سرمایه گذاری یک چیز است ، رسیدن به هدف چیز دیگری است
  • سرمایه گذاران و سرمایه گذاری مالی بیشتر پذیرش ریسک را دارند
  • درآمد در مقابل ترجیحات افزایش سرمایه
  • پس انداز درآمد و رشد سرمایه گذاران را ترجیح می دهند
  • اکثر مصرف کنندگان حداقل یک بار در یک چهارم منابع مالی خود را کنترل می کنند

که در آن پول ذخیره شده و سرمایه گذاری می شود

  • حساب پس انداز جایی است که مصرف کنندگان بیشتر پول خود را در اختیار دارند
  • سرمایه گذاران متنوع ترین سبد خرید را دارند
  • محصولات Niche به طور عمده در پرتفوی متنوع ارائه می شوند
  • اگر ریسک بیشتری پذیرفته شود ، پس مبالغ قابل توجهی در دارایی های ریسک پذیر سرمایه گذاری می شود
  • دارایی های مهم با نرخ نمایی متنوع می شوند
  • از متنوع سازی درون نمونه کارها نیز برای به حداقل رساندن ریسک استفاده می شود
  • به نظر می رسد بیشتر صاحبان صندوق درک می کنند که چه اتهامی به آنها تعلق می گیرد
  • پول نقد تا سال آینده پادشاه خواهد ماند
  • سرمایه گذاری در طول سال آینده به سمت سرمایه گذاران ثروتمند جلب شده است
  • محصولات ESG در حال حاضر طاقچه هستند اما پتانسیل رشد دارند

چگونه پول ذخیره شده و سرمایه گذاری می شود

  • سال گذشته بیش از شش ده مورد پس انداز یا سرمایه گذاری شده است
  • هنگام صرفه جویی یا سرمایه گذاری مصرف کنندگان ، ترجیح می دهند این کار را به صورت ماهانه انجام دهند
  • سرمایه گذاران ترجیح بیشتری برای صرفه جویی و سرمایه گذاری مبلغی نشان می دهند
  • در صورت صرفه جویی و سرمایه گذاری خود ، مصرف کنندگان ترجیح می دهند این کار را بصورت آنلاین انجام دهند
  • مردان مرفه زیر 45 سال کاربران اصلی سکوهای صندوق هستند
خبر مرتبط  اندازه بازار چیلرهای مدولار تا سال 2027 ارزش 3.93 میلیارد دلار است

رانندگان انتخاب محصول

  • بازده درآمد درایور اصلی
  • بازده مطلوب عوامل در نظر گرفته شده را شکل می دهد

گرفتن مشاوره و اطلاعات منبع

  • فقط حدود نیمی از پس اندازان و سرمایه گذاران احساس می کنند که می توانند به تنهایی مدیریت کنند
  • فقط یک چهارم می تواند خود مدیریت کند ، اما بیش از هفت در ده باید
  • تحت توصیه
  • سرمایه گذاران کمتر ثروتمند به احتمال زیاد تحت توصیه قرار نمی گیرند
  • مدیریت مالی با دارایی های متعلق مطابقت دارد
  • اینترنت منبع اطلاعاتی ارجح برای پس اندازان و سرمایه گذاران است
  • تحت توصیه کمتر احتمال دارد با منابع اطلاعات مشورت کند
  • منابع حرفه ای ، کمتر استفاده شده اما بیشترین ارزش را دارند
  • برای افراد ثروتمند راحت تر است که آنچه را می خواهند پیدا کنند

حساسیت به کلاهبرداری و فروش میکروسافت

  • تقریباً یک چهارم مصرف کنندگان در محصولات بسیار پرخطر سرمایه گذاری می کنند
  • مالکیت به شدت با ثروت در ارتباط است
  • بیش از نیمی از افراد با 250،000 ثروت یا بیشتر صاحب این دارایی ها هستند
  • شکافهای مهم دانش ، مصرف کنندگان را در معرض کلاهبرداری و فروش اشتباه قرار می دهد
  • فقط 15٪ از پس اندازان و سرمایه گذاران از حمایت جدی برخوردار هستند
  • صرفه جویی کمتر سرمایه گذاران و سرمایه گذاران به طور پیش فرض محافظت می شوند ، نه طراحی
  • یک چهارم پس اندازان و سرمایه گذاران در معرض فعالیت مشکوک هستند

تأثیر COVID-19 در صرفه جویی و سرمایه گذاری

  • نیمی از پس اندازان و سرمایه گذاران تحت تأثیر COVID-19
  • بیشتر پس اندازان و سرمایه گذاران تصمیم گرفته اند که بنشینند و سوار آن شوند
  • COVID-19 منجر به کاهش قابل توجهی از احساسات می شود
  • رضایت از درآمد حاصل از بازپرداخت 3٪ یا بیشتر حاصل می شود
  • با وجود عدم اطمینان اقتصادی ، پس اندازان و سرمایه گذاران انتظار بازده پایدار را دارند

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/n9setl مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیقاتی سفارشی را ارائه می دهد که تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب را ارائه می دهد.


تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره + 1-917-300-0470 تماس بگیرید
برای تماس تلفنی در ایالات متحده آمریکا / CAN رایگان + 1-800-526-8630
برای ساعت های اداری GMT ​​با شماره + 353-1-416-8900 تماس بگیرید

فکس ایالات متحده: 646-607-1904
نمابر (خارج از ایالات متحده): + 353-1-481-1716

منبع و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com